samokslas pries Ferrari

2004 Lapkričio 09 d. 21:01

as manau kad tai ka nutare kitos komandos yra labai zema. kitos komandos negali aplenkti ferrari trasoje tai stengiasi apriboti bandymus ir tokiu budu priarteti prie ferrari o tai as manau yra labai zemas poelgis. ir be visa to kitos komandos dar nori pazeminti Ferrari. ka jus manote apie tai?

2004 Lapkričio 09 d. 21:04

ziuriu kitos komandos tik verkshlenti moka ir zeminti ferrari su nesamonem savo. Geriau vietoj tu susirinkimu ir nesmaoniu eitu prie darbu ir bandytu vytis ferrarius

2004 Lapkričio 09 d. 21:09

geda visoms kitoms didelems komandoms!!! :ak47:

2004 Lapkričio 09 d. 21:38

Na kazkokia tikrai didele nesamone darosi !!

2004 Lapkričio 09 d. 22:26

na ferrariai ishgales ir per 24 paras prisirinkt info nes lesu kad ir 4 bolidamas paleist vienu metu jiems uztex bet vistiek nepritariu komandoo susitarimui kuris akyvaizdziai nukreiptas pries viena komanda geda =]

2004 Lapkričio 09 d. 22:28

man tai ishkilo klausimas kitoks, kam ten yra kazkokie susitarimai, kad visos komandos turi pritarti arba taisykles ten naujos kitaip negali isigaleti, o tai dabar kas vyksta? ishkur tos ishimtys!?

2004 Lapkričio 09 d. 22:29

Pasirode visu grazumu. Saunuoliai Denisai, Vilijamsai ir visi kiti. Niekaip neaplenkiam Ferrariu, tai gal padnoske pakisam? Ferrari ir toliau progresuos, o jie su savo popierizmais gales rukyt :smoke: Bunch of scums...

2004 Lapkričio 09 d. 22:29

ka jus parinat nesamones??? Juk aiskiai sakoma kad nera $$$.Todel kad butu idomesne F-1 ir kad butu mazesni kastai prieme si sprendima. Juk logiskai : 1)jei maziau bandys, tai maziau $$$ isleis.2)Jei maziau bandys, tai bus lygesne kova tarp komandu ir mums nuo to tik geriau, ar ne? Taip butu is dalies suvienodinamos komandu galimybes.
>>>Alfonsas o gal geda Ferrari, kuri galvoja tik apie savo uzpakali? Kitos dideles komandos GALVOJA
apie mazesniu biudzetu komandas (Jordan,Minardi,Sauber)
o ir suvienodinti padangas gerai butu. tada manau labiau viskas priklausytu nuo piloto ir nuo bolido reguliavimo.
jei kazkox durnelis paskelbe "anti" kad taip norima pazeminti Ferrari nereiskia kad taip yra is tiesu.

Laikiu Ferrari fanu ARGUMENTUOTU paaiskinimu, kad cia yra samokslas, o ne tik svaisciojimu "galbut" tonu...

>>Vodka pagalvok ka parasei : "Geriau vietoj tu susirinkimu ir nesamoniu eitu prie darbu ir bandytu vytis ferrarius". Tai todel ir prieme si sprendima kad butu uz ka "eiti prie darbu". Ar tu nori kad mazosios komados pasitrauktu???

2004 Lapkričio 09 d. 22:30

>>Nervy pritariu.

2004 Lapkričio 09 d. 22:32

tik susitarimas nera nukreptas pries viena komanda, bet jis skirtas pagelbeti mazesnem komandom.
Juk tom paciom Williams ir McLaren nelabai naudinga riboti bandymus (manau $$$ bandymams jos turi daugiau negu pakankamai). Tik pasikartosiu dar karta : Kitos dideles komandos GALVOJA
apie mazesniu biudzetu komandas , o ne kaip Ferrari, kuri galvoja tik apie savo uzpakali

2004 Lapkričio 09 d. 22:34

Index-BMW >>>> BS :cringe: Manai, McLaren, Williams, Renault, BAR rupi Minardziai ir Jordanai? Nejuokink. Arba kitai publikai ta pasakok. O mazosioms komandoms bet kokie panasus apribojimai yra priimtini. Bet tik jiems vieniems ir aktualus kastu mazinimas, kuo [i]prisidengiama[/i] motyvuojant testu ribojima. Manai, top komandos pinigu neturi? Ir dar kiek. Kazin kaip Toyota tobules, jei tures skaiciuot kiekviena testu kilometra ir valanda. Kas tada is ju pinigu? Kai visi vienbalsiai sutaria, kad jiems toks sprendimas butu naudingas, tai tada gudrus sakyt, kad va, Ferrari stabdo, nesutinka, vien y save ziuri. Ferrari bent turi smarves pasakyt, kad kitos komandos akivaizdziai nori sustabdyt ju dominavima ir kad taisykles skirtos butent tam. Jei pats to nematai, tai ka dar tau pasakyt.

2004 Lapkričio 09 d. 22:36

as tik matau nora issaugoti F-1 ateiti.

2004 Lapkričio 09 d. 22:39

jau didziosiom kamoandom tai tikrai nerupy tos mazosios. Beto kas ish tu testu mazinimu? juk mazosios komandos ir taip vos vos testuodavo, tai jie nuo to nesutaupys $
beje kiek zinau tai lyg toyota turi didizausia biudzeta, tai ka jai reik taupyti litus? :D
Jei butu noras ishsaugoti F1 su silpnom komandom, tai didziosios komandos galetu skirti tada papildomu $ ;)

2004 Lapkričio 09 d. 22:41

... tuo noru prisidengiama, nes kitaip neiseina sustabdyt Ferrariu :aargh3:

2004 Lapkričio 09 d. 22:47

Minzz> kaštų mažinimas aktualus visiems, ne tik Minardi, Jordan, niekas neakcentuoja, kad taip daroma dėl mažųjų komandų. pinigai nėra švaistomi, jie investuojami į gamintojo ar rėmėjų prekės ženklo populiarinimą. pameigok, gal rytoj nebus taip raudona akys ir kitaip į viską pažiūrėsi. bandymai - 20% komandų biudžetų, tad sutaupyta bus realiai daug. o ar tai sumažins atotrūkį, labai abejoju, nes tiems kurie vejasi, atvirkščiai - reikia tik dar labiau testuoti. ferrari gali būti blogai tik dėl bridgestone padangų, bet čia tik japonai iš dalies patys kalti, kad pasirinko dirbti tik su viena komanda.

Vodka> top komandos turi ir pačios savų reikalų, čia yra verslas ir skyrimas kitiems na biški nelogiškai atrodytų.

2004 Lapkričio 09 d. 22:58

ne man tai patinka, kaip amzinai ferrari fanai argumentuotai sudirbami su fraze "raudona akyse"...net vemt norisi...O ka kitu komandu fanams nebuna pilka, melyna ar geltona akyse...?

2004 Lapkričio 09 d. 22:59

jaudrius>Tu rimtai galvoji kad viskas tik del kastu mazinimo?:)Yra minimum 100 krypciu mazinti kastus,bet pasirinktas butent tas budas,kuris skaudziausiai kirs vienai komandai.Jau nesnekant apie tokiu sprendimu "teisetuma",kai konkordo sutartyje yra aiskiai parasyta-bet kuriam sprendimui turi pritart _visos_ komandos.Tuo punktu ne karta buvo naudotasi..ir triuksmas pakilo tik tada,kai juo teisetai pasinaudojo Ferrari.

2004 Lapkričio 09 d. 22:59

williams fanamas tai zydra akyse buna :D

2004 Lapkričio 09 d. 23:02

nu shaip samokslu tuom nepavadincew, bet jej jau kalbesim apie kashtu mazinima mazom komandom, tai tokiai kaip jordan tai nepades...kazkur macew (jej neklystu zurnale rashe) ant ko Jordanai babkes leidz...nu mazdaug ten visokie asmeniniai lektuvai, ir visokie shurum burum kuria daxuja kainuoja nors galima butu puikiai ishsiverst ir be ju ir taip sutaupyt pora limonu.

2004 Lapkričio 09 d. 23:03

Zodziu, tegu jie taupo o Ferrari toliau varys kaip nores, ir tuomet gales vel nagucius grauzti. Ai vaiku darzelis, nera ka ir pridurti

2004 Lapkričio 09 d. 23:33

Jeigu taip mazesnes komandos tikisi prisivyt lyderius, tai cia yra visiskai nelogiska. Atsiras pas lyderes dar modernesni vejo tuneliai ir panasiai.

2004 Lapkričio 09 d. 23:47

jaudrius >>>> Ir tau galiu pasakyt ta paty. Pasakok kitiems pasakas, kad Piraniju Klubas stengiasi padet maziams taupydamas pinigus. Kiekvienas ziuri savo, ir nei jiem aktualu, kad Minardi ar Jordan, kurie ir taip nekazinkiek testuoja, sutaupys kelis limonus ar ne. Jiem svarbu, kad Ferrari su Bridgestone nepabegtu dar toliau.

2004 Lapkričio 09 d. 23:58

Vytia> siūlyčiau susipažinti, kam komandos išleidžia pinigus:

(parengta pagal 2002 m. biudžetus).
1. tyrimai ir tobulinimas. $173m
2. vėjo tunelio palaikymo kaštai. $94m
3. bolidų gamyba. $19m
4. varikliai (tyrimai, gamyba, visa kita). $931m
5. kelionės. $87m
6. bandymai. $260m
7. lenktynės. $187m
8. algos (be pilotų). $195m
9. pilotų algos. $132m
10. ryšiai su rėmėjais. $63m

po 2002 m. išlaidos tik padidėjo. kaip matome, didžiausios išlaidos yra varikliams. į tai jau mosley sureagavo žiauriai standartizuodamas juos, tačiau neaišku, ar čia baigsis kaštų mažinimu.

antras pagal eilę - testai, dabar testuojama dar daugiau nei 2002-aisiais. Tai sudaro ~20% komandos biudžeto minimum, be variklio kaštų.

taigi sorry, galbūt yra 100 būdų mažinti kaštus, bet šitas pats paprasčiausias ir efektyviausias. nežinau, ką dar gali pasiūlyti.

dėl konkordo sutarties. komandos nieko nesako apie ferrari iš teisinės pusės. jos susitarė tarpusavyje laikytis savanoriškos sutarties ir pačios sau riboti bandymus. jei ferrari nenori, tegu neprisideda, bet tai savaime jų pergalėms uždės šešėlį. be to, ferrari greičiausiai sutiks dar po metų, jei visgi bus vieningos padangos (tada nebeliks tikslo patiems velniškai testuot dėl bridgestone).

tik mano pamąstymai...

2004 Lapkričio 09 d. 23:59

Minzz> tu gal pirma perskaityk, ką aš parašiau, o po to svaik apie visus piranijų klubus, gerai? aš kaip tik sakiau, kad didelės komandos neprivalo ir nepadės silpnesnėms, atsisakyti testų ir ženkliai sumažinti išlaidas verta joms pačioms, nes jos tampa tokios, kad kyla klausimas - dalyvauti F-1 ar ne?

Ford jau pasitraukė, kas sekantis? Piniginės tikrai nėra neišsemiamos, anksčiau ar vėliau prieisi dugną.

2004 Lapkričio 10 d. 00:41

As manau pritars ir Ferrari, taciau jie per tas 24 dienas, vietoj 48, stengsis atlikti tiek bandymu, kiek jiems atrodys ymanoma. Bus maziau bandymu metu spaudos konferenciju ir kitu bereikalingu uzsiemimu. Ir vistik esme ta, kad padangu testams reikia tikrai daugiausiai ratu pravaziuoti. Michelinai gaus pakankamai is Michelin atstovu informacijos. Minardi ir Jordan net ir tiek dienu netestuos. Lieka Ferrari su Bridgestone. Jei norejo sumazinti iki 10 d., ydomu kas nepanoro tokio kiekio testu? Minardi ar Jordan? jaudriau > "4. varikliai (tyrimai, gamyba, visa kita). $931m" - nemanai kad tame visame labai daug elektronikos? Kazin jei elektronika butu ishskirta, kokia ji dali uzimtu? Ateis laikas ir viskas susistatys i savo vietas. Dabar vistiek mes nieko neishsiashkinsime.

2004 Lapkričio 10 d. 08:57

Gerai, galu gale toks susitarimas NERA privalomas Ferrari komandai. Todel kiek ji, nores, tiek ir bandys. Mazoms komandoms jokio skirtumo, nes jos ir taip privaciu bandymu nedaro. Williams, Toyota, McLaren, Renault, BAR nori sumazint bandymu skaiciu, nes padidejus etapu kiekiui, padideja islaidos, todel tai yra budas bent is dalies jas sumazint, arba paskirstyt kitur. Ferrari nepritaria bandymu apribojimui, nes pati islaiko dvi trasas, tad jei bandymu bus daugiau ar maziau, jai visiskai vienodai. Todel laikytis kitu komandu sutarimo bus Ferrari garbes reikalas. Jei ji nori _bet_kokia_kaina_laimeti - tokios komandos tikrai ne lenktyniauja, bet negarbingai naudojasi kitais.

2004 Lapkričio 10 d. 09:34

Uždraudus berilį, kurio draudimo viena iš pretekstų buvo jo kaina, variklio gamyba ėmė brangėti, kadangi visi puolė galvoti, kaip pakeisti berilį, tad atsirado keramika ir dar kitokie navarotai, dar brangesni. Dabar analogija - uždraudžiam bandymus. bet kokiu atveju reikia imtis priemonių aerodinamikos tobulinimui, padangų testavimui, ir t.t. ir pan. Pigiausiais būdas - testai trasoje. Jų nėra. babkių yra. Ką darome? Imamės netiesioginių testavimo būdų - vėjo tuneliai, kompiuteriniai tyrimai su naujomis superinėmis programomis, specialių stendų statyba. pakelkit rankutes tie, kurie mano, kad tai pigiau negu bandymų serija. Tokiems dalykams paruoši ir įgyvendinti reikia laiko - metų ar dviejų, tai va tuos metus ar dvejus, persvara atsiduria jau ne F pusėje, kadangi jie investavo į nuosavas trasas, ir bandymai yra pigesni nei kitų komandų, o kitos komandos - vidutiniokės darė bandymus ir priedo investavo į vėjo tunelius, superines programas, kad kiek tai mažinti bandymų kaštus, ir jau turi pranašumą. Išvadų nedarau, bet man jos kažkaip ant paviršiaus.

2004 Lapkričio 10 d. 09:42

Cia samokslas pries Ferrari ir Bridgestone simbioze, prisidengiant kastu mazinimo pasakelem.

2004 Lapkričio 10 d. 10:14

na.. Ferrari ir iš 24d. išspaus beveik ta pati kaip ir iš 48d.
:(
taigi.. kokia prasmė Ferrari komanda ignoruoti...
:(

2004 Lapkričio 10 d. 11:31

jaudrius>Viskas taip,bandymai labai brangus.Ir marketingo prasme nenaudingi.Bet stipriai ribojant juos,atsiras nauju islaidu.Ta pati kilometraza trins ant simuliatoriu,jieskos nauju budu atsiplest nuo varzovu,ir dar neaisku ar tie nauji budai bus pigesni.(cia perfrazuoju A-Martin posta).Vienintelis pliusas bus kad visi tures daugmaz vienodas starto pozicijas,nors..zinant apie nauja McLaren baze-monstra tuom galima suabejoti.Beje,jei komandu sprendimas butu pvz.10d-Bridgestone padangu testam,10-Michelin -niekas nekeltu vejo, jis butu dar labiau taupantys lesas ir daug teisingesnis.Dabar gi,gaunasi,kad Michelinai bus testuojami bent 5 kartus daugiau..

2004 Lapkričio 10 d. 11:56

jaudrius, Vytia> del konkordo sutarties ir del komandu susitarimo. Is vienos puses toks susitarimas neipareigotu ferrari, nes jie nera salis, todel tam tikra prasme jie gali buti atsipute. Na bent jau teisine.
Taciau kita puse - as nezinau tiksliai ka sako konkordo sutartis ir kitos nuostatos, nes siaip nesigilinau labai i tas sutartis, taciau ar imanomas variantas, kad toks susitarimas yra negaliojantis is esmes, nes truksta vienos komandos pritarimo. Isvada seka is to, jog kazkas minejo vienbalsiskuma.
Dar vienas dalykas. Ka reiskia komandos susitare? Juk sutarti galima sudaryt ir pan, taciau net ir pasirasyta ji gali buti dar negaliojanti. Cia vel gi - reikia ziuret i sutarties nuostatas. Nezinau, koks dabar mineto komandu susidarimo statusas. Todel laikui begant galime suzinoti kaip tie reikalai kis.

2004 Lapkričio 10 d. 12:22

Gambini> komandos bet kuriuo atveju gali susitarti tarpusavyje taikyti tokius apribojimus, tačiau Ferrari to daryti priversti negali. tu teisus, kad viskas paaiškės laikui bėgant.

2004 Lapkričio 10 d. 12:31

Gambini>Konkordo sutarties niekas is musu nera skaites,ji neviesinama.Zinomi tik bendri dalykai.Vienas is ju-kad bet kuriam taisykliu pakeitimui reikia visu komandu pritarimo.O aplamai,tiesa pasakius,mes cia saudom is patrankos i zvirblius..:)Net neabejoju kad susitarimas bus pasiektas.

2004 Lapkričio 10 d. 12:55

Vytia> sutinku, kad yra problema, jog komandos netestuodamos vis tiek turės pinigų, ir negi jos neieškos būdų, kur juos panaudot :(

2004 Lapkričio 10 d. 15:08

skaloon >>> zinai, pasakysiu viena - eilini karta parodei ferrari komandos fanus is "graziosios" puses!!! Tavo ziniai, mes, Mclaren fanai butume pikti, jei Mclaren nesutiktu su visu likusiu komandu nuomone.

2004 Lapkričio 10 d. 15:38

Mobil 1>>> nemanau kad tau patiktu jei pavyzdziui McLaren komanda butu uz kitas komandas geresne ir kitos komandos negaletu ju pavyti o tada kitos komandos sugalvotu McLaren pasivyti ne darbu o apriboje bandymus ar dar ka nors. nemanau kad tau patiktu kad visas McLaren darbas nueitu suniui ant uodegos per viena kitu komandu susitarima

2004 Lapkričio 10 d. 15:44

Ar ne per daug sureikšminate jūs tuos bandymus,jų niekas visiškai neuždraudė,tik sumažino ,ir tik per puse.Tai nėra išeitis pasivyti "Ferrari" ir tuo labiau ją aplenkti.

2004 Lapkričio 10 d. 16:03

skaloon >>> jau pasakiau kaip butu.

Gincius >>> zinoma, kai tarpusavyje susitare sumazinti bandymu kieki nuo to tik nukentes tos 9 komandos...

2004 Lapkričio 10 d. 16:10

Mobil 1>Nei viena iš tų devynių nenukentės,kitaip jos nepriimtu tokio sprendimo.

2004 Lapkričio 10 d. 16:16

per tuos kashtu mazinimus gausis tox bajeris kad turi babkes bet negali ju ishleist...:o

TOP naujienos