„Sauber“ nepatenkinti „Ferrari“ variklių gedimais

„Sauber“ nepatenkinti „Ferrari“ variklių gedimais
logo 2010 Birželio 16 d. 17:30, Bridgestone Motorsports
„Sauber“ komandos vadovo Peterio Sauberio kantrybė dėl nuolatinių „Ferrari“ variklių gedimų, panašu, senka. Po dar vienos nesėkmės Kanadoje šveicaras šių motorų patikimumą įvertino nepatenkinamai.
„Ferrari“ motorai „Sauber“ boliduose gedo ir sezono pradžioje, tačiau FIA leidus pakoreguoti variklių konstrukciją, nesėkmės kuriam laikui liovėsi. Deja, praėjusį savaitgalį Kanadoje agregatas ir vėl neatlaikė – šį kartą varžybose jis pavedė Pedro de la Rosą.
„Penki „Ferrari“ variklio gedimai per aštuonerias lenktynes yra nepriimtina. Jei taip bus ir toliau, mums reikės daugiau nei aštuonių motorų kiekvienam lenktynininkui. Mums reikia geresnio patikimumo“, - taip P. Sauberį cituoja šveicarų „Blick“.
Italų „Ferrari“ atstovai, savo ruožtu, mano, kad problemos gali būti susijusios su „Sauber“ bolido konstrukcija, nes gedimų nebepatiria nei pagrindinė komanda, nei tuos pačius motorus naudojanti „Toro Rosso“ ekipa.
„Ferrari“ išsprendė variklio problemas, tačiau „Sauber“ ir vėl ištiko gedimas. Komanda atidžiai išnagrinės šį atvejį. Prieš du mėnesius priežastys buvo paprastos, o dabar... Tai labai keista. Jie turės tai ištirti kartu su „Ferrari“, - savo skiltyje laikraštyje „El Mundo“ rašė „Scuderia“ bandytojas Marcas Gene.
„Stebina tai, kad „Toro Rosso“ niekuomet nekilo problemų“, - pridūrė ispanas, taip leisdamas suprasti, kad dėl gedimų kalti gali būti patys „Sauber“.
Vos tašką šiemet pelniusios komandos vadovas P. Sauberis, tuo tarpu, vis labiau širsta dėl tokios ekipos formos ir dėl to kaltina ne tik „Ferrari“, bet ir ankstesnius savininkus BMW.
„Mes galime tik pakrapštyti šį bolidą, nieko rimčiau. Tai nemaloni skyrybų dovana nuo BMW ir (buvusio technikos direktoriaus – red. past.) Willy Rampfo. Dabar visas viltis siejame su kitų metų C30 (bolidu – red. Past.)“, - pareiškė šveicaras „Blick“.
Panašu, kad „Sauber“ vadovas yra nepatenkintas ir lenktynininkais. Pedro de la Rosa, kalbama, jau ieško kitos komandos 2011 m. sezonui. Kamui Kobayashi, tuo tarpu, Kanadoje sugebėjo nuvažiuoti vos vieną ratą, kol nesugadino savo bolido „čempionų“ sienoje.
„Kamui nedelsdamas atėjo į mano biurą ir atsiprašė. Na, tokią jau kainą tenka mokėti susidėjus su naujoku“, - taip epizodą pakomentavo P. Sauberis.
Dabar „Sauber“ komandos viltys siejamos su jos gretose nuo gegužės dirbančiu naujuoju technikos direktoriumi Jamesu Key'umi, iki tol padėjusiam aukštai pakilti „Force India“ ekipai.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144