Nors po Ispanijos GP lenktynių vėl pasigirdo raginimai „Formulėje-1“ keisti saugos automobilio fazės taisykles, jos kol kas taip ir liko nepakeistos.
Pagal dabartines „Formulės-1“ taisykles, į trasą išvažiavus saugos automobiliui, sportininkams neleidžiama lankytis techninio aptarnavimo zonoje tol, kol už lenktynių tempą diktuojančio automobilio neišsirikiuoja visi lenktynininkai.
Pasukusieji į boksus, kai tai uždrausta, baudžiami priverstinio 10 sekundžių trukmės sustojimo techninio aptarnavimo zonoje bauda. Tokiu būdu nukenčia niekuo dėti lenktynininkai, turintys užsukti į boksus vien dėl to, jog jų boliduose tuo metu baigiasi kuro atsargos.
Tokia tvarka buvo įvesta siekiant padidinti saugumą, nes iki tol, vos tik trasoje pasirodžius saugos automobiliui, sportininkai visu greičiu, nepaisydami pavojingų ruožų, lėkdavo link techninio aptarnavimo zonos.
„BMW
Sauber“ komandos vadovas Mario Theissenas išreiškė viltį, jog saugos automobilio fazę reglamentuojančios taisyklės bus pakeistos iki šeštųjų šio sezono „Formulės-1“ lenktynių Monake.
„Tikiuosi, kad sugebėsime jas pakeisti prieš Monaką, nes būtent ten didžiausia rizika, jog išvažiuos saugos automobilis, o taip pat ir pačios sudėtingiausios sąlygos“, - pažymėjo jis.
M. Theissenas prasitarė, jog vienas iš svarstomų galimų sprendimų dabartinėje situacijoje – leisti lenktynininkams lankytis boksuose, tačiau apriboti jų greitį, lenktynininkams liepiant tam tikrus trasos sektorius įveikti ne didesniu nei iš anksto nustatytu greičiu.
Neoficialių šaltinių teigimu, keisti dabartines taisykles nori ne visos „Formulės-1“ komandos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).