Sezono #5 Shoot-Out bei kitos mintys

2005 Rugpjūčio 01 d. 10:26

Sveiki,

kadangi registracijos laikas jau baigesi, galime matyti aiskesni vaizda del planuojamo Shoot-Outo.

Primenu komandu sarasa:

KOMANDOS:
01 -------- | Maya (Gyvate, snoopy)
02 -------- | VABALAI Racing (Expertas, Pumba)
03 -------- | 666 (Aurielka, YCKA)
04 -------- | Vendetta (arejas, NeLenonas)
05 -------- | Mediafon YEAR racing (Yes, Elyga)
06 -------- | ARMA (antoska, psb)
07 -------- | Lieti Ratai (zilvinas, tomazz)
08 -------- | KSC-Zhaibas (KSC, Why)
09 -------- | Fast & Furious (HaMLeT, Charles)
10 -------- | RPM racing (Fixamer, Prelude)
11 -------- | Vredestein Team (Toke, Schumas)
12 -------- | AM Racing (MG, AurisR)
13 -------- | F-1.LT Team Patrick (AF1, jaudrius)
14 NEW | Dragon Racing (Groozdas, discount)
15 NEW | LaDa racing (Lape, Darjush)

NAUJOKAI ir ATSARGINIAI (arba be komandos) :
Schutis
Zhalias
Testarossa


Taigi, imant naujokus ir pusiau naujokus (tuos, kurie dalyvavo keletoje etapu arba senesniuose sezonuse) ir zvelgiant is 'apacios' pagal registracijos data bei komandu sudetys, ju sarasas (atvirkstine tvarka) yra toks:
01 Schutis
02 Darjush
03 Lape
04 discount
05 Groozdas
06 AurisR
07 Fixamer
08 Schumas
09 jaudrius
10 AF1

Taigi kazkuria dalis siu lenktynininku dalyvaus shoot-Out varzybose. Kokia tai bus dalis - teks dar nuspresti, bet akivaizdu, kad saraso virsunele i shoot-Out tikrai patenka, taigi galima tikrai pasveikinti Schuti ir kolegas is 'pirmojo eselono' :)

Toliau, kadangi Shoot-Outas turi buti fair-play, teks jame sudalyvauti ir praeito sezono prasciausiai pasirodziusiems GO-1 dalyviams.
Ju sarasas (vel gi atvirkstine tvarka) yra toks, jei imti atsarginius lenktynininkus:
01 tomazz
02 jaudrius
03 NeLenonas
04 Darjush
05 AF1
06 Testarossa
07 psb
08 zilvinas
09 Antoska
10 Zhalias

arba jei imti tik pagrindinius:
01 tomazz
02 NeLenonas
03 psb
04 zilvinas
05 Antoska
06 Toke
07 Charles
08 snoopy
09 Gyvate
10 Pumba


Dabar, kol nesulaukiau lavinos komentaru, papasakosiu kur yra problema ir kodel daromas Shoot-Out.
Naujajame sezone lenktynese dalyvaus 22 lenktynininkai vasaros metu ir 21 ziemos metu, todel manau butu tikslinga sudaryti 12 arba 13 komandu rikiuote.
As linkstu prie 12-os, todel, kad nesiukvalifikuos tik 2 ar 3 lenktynininkai atitinkamai.
Jei bus 13 komandu, nesikvalifikuos atitinkamai 4 ar 5 lenktynininkai.

Man is principo skirtumo nera, tik manau, kad kuo didesnis 'nesikvalifikatoriu' skaicius, tuo blogiau tiems lenktynininkams, kurie rodo zemiau, nei vidutinius rezultatus.
Anyway, cia yra galimybe laviruoti, be to, butent nuo to kiek komandu turesime ir priklausys Shoot-Outo modelis.

Kadangi norinciu komandu yra 15, mano galva S-O turi dalyvauti:
6 seniai ir 6 naujokai, jei komandu skaiciu mazinsime iki 12;
4 seniai ir 4 naujokai, jei komandu skaicius bus 13.

Dabar dar viena dilema - kaip pasirinkti senius? Naujokai eina eiles tvarka, cia kaip ir naturalu, bet kas yra 'seniai'? Ar tie, kurie dalyvavo praeitame sezone full-time? Ar ir tie, kurie dalyvavo kaip atsarginiai?
Cia yra didele problema, nes pvz imant is praeito sezono pagal pirma sarasa, S-O dalyviai butu tokie:
01 Schutis
02 Darjush
03 Lape
04 discount

01 tomazz
02 jaudrius
03 NeLenonas
04 Darjush (kaip matome Darjush patenka i abu sarasus)
Jei imtume po 6-is, o ne po 4-is, dubliavimusi butu dar daugiau.


o pagal antra:
01 Schutis
02 Darjush
03 Lape
04 discount

01 tomazz
02 NeLenonas
03 psb
04 zilvinas

Zodziu yra vietos diskusijai.


Pabaigai - S-O modelis, kuris manau tenkintu daugeli ir butu most fair of all:
susirenkame kartodrome, pasitreniruojame tie, kurie nori tiek laiko, kiek nori ir startuojame S-O.
S-O modelis - kiekvienas iveikia kelis (3 ar 5) kvalifikacinius ratus is eiles tuo paciu gokartu. Geriausiai pasirode ir patenka i sezona #5.



Laukiu pasiulymu ir /ar pastabu.
VVK

2005 Rugpjūčio 01 d. 10:45

Nu ir primakalavai cia :)
visu pirma tai praleidai Labula.
O mano pasiulymas del S.O. butu toks, kadangi norinciu yra 34 t.y. 8-iais (arba 10-cia) daugiau nei yra vietu. Tai S.O. turetu dalyvaut 16 (arba 20) t.y dvigubai daugiau, nei papultu po S.O.
O dalyvius siulau atrinkt taip: visi 7 VISISKI naujokai, o kiti 9 (arba 13) einant nuo praeito sezono bendros iskaitos apacios, Tomaz, Jaudrius, Niex...
Va toks mano pasiulymas

2005 Rugpjūčio 01 d. 11:03

Sutinku su Prelude. Naujokai turi visi dalyvauti, nes kitaip gaunasi kazkox marazmas. O rikiuote pagal bendra iskaita (nesvarbu atsarginis, pagrindinis ar naujokas). Taigi naujokai default - 0 tasku praeitame sezone, o kiti nuo apacios 2004-5 m. iskaitos ir viskas.

2005 Rugpjūčio 01 d. 11:18

Na man kazkaip kesta butu dalyvaut shootoute, nes rezultatas buvo prastas del ligu praleistu lenktyniu. O shiaip ir pole turejau ir shiaip neblogai vaziavosi:) na bet tiek to, reiks tai reiks:)..

2005 Rugpjūčio 01 d. 11:27

Del skaiciaus tai gal kiek ir perlenkiau, 20 gal ir per daug, uztektu kokiu 10 ar 12

2005 Rugpjūčio 01 d. 11:55

Toke>> na jau... negi pasididziuosi jaunajai kartai viena kita pamokele ispaisyt?? ;)

O is principo tai tiesos yra, idomiai cia Toke, Zalias, Charles ar Pumba tame shoot out atrodytu... :)

2005 Rugpjūčio 01 d. 11:56

Epic > o aš, ką neįdomiai tame sąraše atrodau?!!ech, ir vėl mane nuvertina :(
:D

2005 Rugpjūčio 01 d. 12:05

Nu manoregistracija tikrai nebuwo paskutine tarp naujoku bet anyway :D reikia ir trokstu sudalyvaut S-O'te !!! tik manau butu logishka sudaryt daugeu komandu pwz 13 ar 14, nes puikiai zinome, kad per matus gali keli zmones iseiti arba susirgti, o blogai vaziavuisiu per kuri nors GP kwala butu ju paciu reikalas, kad nepatex i lenktynes. Tai gana gera intrigele butu ;) Tai wa, o as jei pateksiu tai tikrai dalywausiu wisa sezona, nes mano fakultetas prie pat kartodromo. O kada S-O? butu puiku po 08 08 arba po 08-05
Tokios mintys.... Dzekawoju :D

2005 Rugpjūčio 01 d. 12:31

Epic>O kodel jau pvz. Zhalias idomiai tami S-O'ti idomiai atrodytu?! As manau, kad mano dalyvavimas papuostu bet koki rengini. Stai neseniai dalyvavau F-1 lenktynese Hokenhaimringe (kaip ziurovas, aisku :) ). Manau tikrai suteikiau daug dziaugsmo aplinkiniams ropodamas keturiomis po trasa ir lupinedamas padangu palikta guma nuo trasos, bandydamas toje koseje atsilupti buten Ferrari palikta pedsaka :D

2005 Rugpjūčio 01 d. 13:19

Na, geros cia mintys. Manau, kad taip ir darysime t.y. imsime visiskus naujokus ir toki pat skaiciu Taigi, is naujokus S-O dalyvaus:
Schutis
Lape
discount
Groozdas
AurisR
Fixamer

is jau dalyvavusiu:
tomazz
jaudrius
NeLenonas
Darjush
AF1
psb


Bendras dalyviu sarasas:
Schutis
Lape
discount
Groozdas
AurisR
Fixamer
tomazz
jaudrius
NeLenonas
Darjush
AF1
psb


Po S-O gali atsitikti taip, kad tam tikra komanda praras viena lenktynininka, tada kita komanda, kuri irgi praras lenktynininka susijungs su pirmaja, bet viskas vyks derybu keliu.


Kol kas - tiek.
VVK
PS Labulas atsisake, Testarossa sutiko buti tik atsarginiu.

2005 Rugpjūčio 01 d. 13:34

AF1> Schuma pamirsai.

2005 Rugpjūčio 01 d. 13:54

O siaip idomu, kas bus, jeigu tos likusios dvi skirtingu komandu puses nenores jungtis i viena komanda? :) Abiem autas? :)

2005 Rugpjūčio 01 d. 14:10

p.s. pries generuodamas sia minti nebuvau skaites paskutiniu minciu pradedant nuo AF1, bet siaip mano mintys buvo tokios... :


skelsiu ir ash savo nuomone... gal ka idomaus rasite :) ...

visu pirma - ash uz tai, kad butu kuo didesne konkurencija, t.y. kad cempionate dalyvautu 13 komandu... kokius pliusus minusus izvelgiu sioj situacijoje: pliusai - tokiu atveju daugiau chebros, ivairesnis etapas gautusi... gal kada koks cempionato lyderis nesiklasifikuotusi i lenktynes (pvz. paskutiniame etape, kuriame ji vienu tasku aplenktu artimiausias persekiotojas...); minusai - nzn ar visi butu patenkinti piniginiu klausimu, kai vos uz pora ratu sumokesi 15 LTL (jei aisku niekas nesikeis siuo klausimu)... antra, jei pastoviai nepakliuniu i lenktynes prarandi motyvacija ir kituose etapuose paprasciausiai nustoji dalyvauti...


visu antra - del naujoku ir 'seniu'... bet kuriuo atveju manau naujokai turetu visi dalyvauti S-O varzybose... 'seniu' - nemanau kad ju turetu dalyvauti tiek kiek yra naujoku... ju manau turetu buti bent pora-ketverta maziau, nei yra naujoku, t.y. jei naujoku yra 10 uzsiregistravusiu, tokiu atveju 'seniu' turetu dalyvauti 6 arba 8... reiketu dar geriau pasiskaiciuoti, bet realiai manyciau turetu visi dalyvaujantis S-O varzybose rungtis del laisvu kokiu 6 cempionate vietu (3 komandos)... galbut galima butu ir del 8 laisvu vietu... tokiu atveju negrestu S-O varzybu likimas tokiems pilotams kaip Toke, Gyvate, ir kt. esantiems jau beveik kad GO-1 cempionato simbolika, nors praeitame sezone jiems sekesi vidutiniskai...

visu trecia - kas butu laikomi 'seniai'... cia siulyciau manau toki sprendima - naujokams priskirti visus naujus narius kurie uzsiregistrave ir kurie nebuvo uzsiregistrave praeitame sezone tarp atsarginiu pilotu, bei nebuvo sudalyvave nei viename praeito sezono etape; "seniai" - praeito sezono dalyviai, tarp kuriu butu ir atsarginiai pilotai sudalyvave bent viename praeito sezono etape... tokiu atveju Shumas butu priskiriamas prie NAUJOKU, o jaudrius, AF1, ir Darjush prie 'SENIU'... manau tokiu budu neturetu dubliuotis sarasai...

na ir dar - Lietuvoje kuriasi vis daugiau megejisku kartingistu cempionatu... ir vis daugiau pilotu dalyvauja keliuose cempionatuose... gerai, jei kaip snoopy pastebejo, turi "gerus" sponsorius ir gali vazinetis po Lietuva... o ka daryti tiems, kurie neturi "geru" sponsoriu... ateityje gali buti taip, kad visuose cempionatuose dalyvaus tie patys dalyviai... man asmeniskai tokia situacija nelabai patinka... bet kol kas nieko nesiulau...

tokiu vat minciu pazeriau...

pagarbiai,
vis dar komandos "Lieti Ratai" vadovas
Zilvinas

2005 Rugpjūčio 01 d. 14:10

AF1> O kokia data planuojama?

2005 Rugpjūčio 01 d. 14:57

Vadovaujantis sveika logika be konkurencijos i nauja sezona turetu papulti komandos, uzemusios aukstesnes vietas. Pvz. pirmos 8 komandos ( arba 10 pirmu...).Visi kiti privaletu dalyvauti S-O'te. S-O'to rezultatus turbus reiketu skaiciuoti ne pagal atskirus lenktynininku rezultatus, o sumuoti abieju nariu po 1 geriausia laika, taip gaunant bendra komandos laika. Tada nebutu nesusipratimu, kad is dvieju komandu iskrenta po 1 zmogu ir atsiranda poreikis burti nauja komanda is zmoniu, kurie, galbut, net negaletu miegoti po viena kaldra...
Taip suformuotumeme visas dalyvaujancias komandas. Tarp naujoku ir atsarginiu (i si tarpa galetu papulti ir nariai is S-O'to nepraejusiu komandu) reiketu padaryti atskira S-O'auta, kad GO-1 turetu atsarginiu gonsciku sarasa, pradedant nuo greiciausiojo. Toks sarasas leistu lenktyniu metu atsiradusia laisva vieta uzimti testeriui, atrankoje parodziusiam geriausia laika. Jei anas negali sudalyvauti etape, tada zemiau stovinciam ir t.t. Ka manot?...

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:01

Aha..Zhalias uztikrintas kad parodys geriausia laika, tai nori sau pirmumo teise susidaryti..:) ot koks tikras lietuvis:))

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:09

otsiprasau del kliauzos, pamirsau Schuma. Taigi bendras dalyviu sarasas:

01Schutis
02Lape
03discount
04Groozdas
05AurisR
06Fixamer
07Schumas

08tomazz
09jaudrius
10NeLenonas
11Darjush
12AF1
13psb
14zilvinas


Del komandu skaiciaus (12 ar 13) nuspresime pasibaigus S-O, nes neaisku ar visiems patiks, kad net 5 lenktynininkai ziemos metu mokes po 15Lt uz dvieju ratu pasivazinejima kvalifikacijoje...
Bet preliminariai:
jei sutarsime del 13 komandu is S-O i GO-1 pateks 9 geriausieji is sio saraso (9 is 14);
jei sutarsime del 12 komandu is S-O i GO-1 pateks 7 geriausieji is sio saraso (7 is 14).

Manau, kad viskas aiskeja. Pats S-O preliminariai ivyks uz dvieju savaiciu.

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:12

Toke>Kad nebuciau nuspalvintas ir i eteri nepapultu keiksmai, atsakysiu tau stai kaip: neteisus tu Tomai, oi neteisus... :p

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:14

Zhalio idejos gal ir neblogos, bet....

a) jei komanda praeita sezona pateko i tu 8 ar 10 laiminguju rata, o tarpsezonio metu pasikeite vienas is ju nariu? Tokia komanda dar turetu "imuniteta" ar ne?

b) del atsarginiu: tavo pasiulyta sistema idealiai veiktu tik tada, kai toks atsarginiu mini S-O vyktu pries kiekviena etapa... Nemanau, kad tai butu tikslinga laiko atzvilgiu

Tokios mano mintys...

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:17

AF1: viena smulkmena:
bus imamas bendras 5 ratu laikas ar tik vieno ar keliu greiciausiu is tu 5 suma?

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:21

NeLenonas>Pagal eile:
a)Pasikeitus bent vienam komandos nariui ji automatiskai prarastu imunitete ir butu priversta dalyvauti S-O'te, kad ir kokia vieta turnyrineje lenteleje bebutu uzemusi.
b)O kam pries kiekviena etapa? Sudaryti sarasa (pagal pajeguma) uztektu pravaziuoti viena karta-t.y. sudalyvauti vadinamam S-O'te.
O kaip tada kitaip atsarginis galetu uzimti atsiradusia laisva vieta etape? Kam tada butu skiriama pirmumo teise?

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:21

Tik ka sutariau su Aleksejumi, kad S-O (bent jau preliminariai) vyks 2005-08-21 11:00 val.

Kiekvienas pretendentas tures galimybe iveikti penkis greitus ratus, tai kainuos 15Lt.

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:25

Bus fiksuojami visi 5 FL ir geriausio vieno is tu penkiu ratu bus iskaitinis laikas.

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:26

Zhalias: tiesiog klausimas ar tas vienas S-O parodo tikra pajeguma? Mini S-O pries kiekviena etapa leistu atrinkti geriausia tam momentui ir pagelbetu isvengti vienetines sekmes (ar nesekmes) itakos visam atsarginiu komandu sezonui...

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:29

NeLenonas>Tu visiskai teisus, tik tada tai reiketu daryti savo iniciatyva diena pries gonkes. Ir aplamai, AF1 dar nieko nesukonkretino del testeriu. Kai paskelbs, tada ir bus matyt ;)

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:31

AF1> pasiulymas. Fiksuoti 4 geriausiu (suma). Vienas tai neidomu bet kas is 5 viena greita pravaziuos, o jei 4 imam tai tada ir klaidu reikia nedaryti - kas ir parodo meistriskuma.

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:36

Zhalias:
manyciau, kad tokios diskusijos leidzia AF1 apmastyti visus galimus variantus ir vienasaliskai priimti ar musu teismui pateikti teisingiausia ir visiems priimtina sprendima :)

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:43

arejas>Na na, dar pasakyk, kad "bet kas" gali pravaziuoti viena rata Yes'o tempu (nors cia jau skaitosi "labai greita rata") :) Jei bandysi gincytis siuo klausimu, nueik paziuret statistika ;)

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:46

O siaip tai net ir as noreciau vaziuoti S-O, nes jei jau iskrisciau tai tikrai manau man cia ne vieta:)
siulau S-O daryti visiems privalomai kas nori dalyvauti.
Kaip kokios super licenzijos gavimas kas metai:)

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:50

Pumba, buna kartais kad tiesiog nepasiseka..ir tau yra buve..ir man yra buve ant kilimelio pamiegojus ir ekspertui:)

2005 Rugpjūčio 01 d. 15:58

sutinku su zilvino nuomone ;D

2005 Rugpjūčio 01 d. 16:13

Zilvinas> is penkiu viena, ne bet kas bet manau gali nemazai, o vat tegu pabando is 5 penkis taip pravaziuoti ;)

2005 Rugpjūčio 01 d. 16:19

Jeigu is 5 vienas iskaitinis, tai kaip as isivaizduoju gali buti toks atvejis, kad ateis pavyzdziui vienas chebrantas, nu toks kaip Katayama, keturiuose ratuose isleks vis skirtinguose posukiuose, o 5-a fuxovai sulypdys idealu ir dar pateks i GO-1, nes kazka aplenks kokia 0,1 s, nors benras jo visu ratu laikas bus 30 sekundziu prastesnis nei to kazko… :rolleyes:

2005 Rugpjūčio 01 d. 16:19

Nemanau, kad nepatyrusių ir silpnesnių lenktynininkų pajėgumą apspręs keli iš eilės įveikti ratai tvarkingai.

Nuolatinis greitas važiavimas ir stabilumas ateina su laiku, patirtimi, ir tai tikrai yra meistriškumo įrodymas. Tačiau nemanau, kad vienas išlėkimas iš trasos turėtų lemti, kas važiuoja visą sezoną, o kas lieka už borto.

2005 Rugpjūčio 01 d. 16:21

arejas>>
nesupratau prie ko cia ash ;)

del ratu iveikimo nieko ash nesiuliau...

2005 Rugpjūčio 01 d. 16:22

arejas>O ko tu varksa Zilvina uzsipuolei? Negi jau visai nera skirtumo, kas tau oponuoja-ar Zhalias, ar Zilvinas?... :p

2005 Rugpjūčio 01 d. 16:29

arejas>Nemanau, kad vaziuojant 5 ratus ir iskaitiniu imant viena, bet koks Katayama ar Toronosukis Takagis, ar Takuma Sato turi nors kiek didesniu shancu uz tave arba mane. Visiem suteiktos vienodos salygos, o cia jau paciam sprest-grezt karta iki paskutiniu siulo ir vaziuot ant ribos, ar vaziuot atsargiai ir pastoviu tempu. Ir dabartinese GO-1 taisyklese 1 greitas ratas kvale manau yra tik del to, kad butu taupomas laikas. Nors gal ir klystu...

2005 Rugpjūčio 01 d. 16:37

Zilvinai> sorry, viskas per skubejima :blush:


Jaudriau, Zalias> del 1-o islekimo, butent todel ir siulau imti tarkim 4 (arba 3) ratu suma is 5. Viena klaida galima leisti, bet ne daugiau.

1-as iskaitinis manau yra penelyg didelis krastutinumas, kaip ir 5 iskaitiniai is penkiu, butentm, todel mano nuomone optimaliausias variantas yra kazkur per viduri.

2005 Rugpjūčio 01 d. 16:52

arejas, kuriu triju suma..pvz as ishlekiau 2 ir 4 tai imsti 1 3 ir 5?:) ar kaip?:) nieko tas neapsprendzia, pats pagalvok:) gi nerankiosi, poto 3 geriausiu, ar panasiai.

2005 Rugpjūčio 01 d. 17:02

arejas> nekomplikuok situacijos. 1 geriausias ratas ir taskas :)

TOP naujienos