Siuolaikinis teisejavimas arba kas "laimes" Australijos GP

2009 Balandžio 02 d. 12:59

Mus vis dazniau pasiekia zinios apie teiseju kisimasi i lenktynes, nuolatini rezultatu keitima del kartais net nevisai aiskiu priezasciu. Formule 1 tampa ne lenktynemis trasoje, o pjautynemis teiseju bustineje. Mane tai nervina sitas dalykas, f1 pasaulis uzsikrete paranoja ir nuolat iesko kaltu. Turbut greitai bus uzdrausta klysti, o kiekviena klaida bus 'apdovanota' 10 poziciju bauda starte... Vettelio nuobauda, Trullio diskvalifikacija, Hamiltono diskvalifikacija, Trullio reabilitacija, difuzoriu klausimas. Taigi kas vis delto 'laimes' Australijos GP?...

2009 Balandžio 02 d. 13:23

paxas

2009 Balandžio 02 d. 13:27

F.Alonso

2009 Balandžio 02 d. 14:10

Laimejo Butonas man laimetuoju ir liks net jei anuluos taskus del difuzoriu tai nebent komandu iskaitoi pilotu taskai pasiliks.
O kalbant apie teisejus ta jiems iskart reikejo isklausyt poklabiu irasus.
O del paranojos tai cia tai negali nebuti paranojiskas kada wagami breziniai meluojama teisejam, kuremi neiaskus difuzoriai ir t.tdidziaja dalia kaltes turi prisiimt FIA is moslis ir kai kurios komandos.Manau naujas taisykliu paketas sudawe rimta smugi f1 negana to siom taisyklem net neleidziama nusistoveti jau kitai mentai bus naujos :/

2009 Balandžio 02 d. 14:12

Montoya > Visko gali buti. Isivaizduoju, Flavas paskambins Alonsui ir pasakys: "Zinai, FIA pagalvojo ir nusprende, kad mes laimejome Autralijos GP".

2009 Balandžio 02 d. 15:59

Reikia suprasti ir teisėjus - formulėje raudonos mašinos taisyklė oficialiai dar neatšaukta, ale pasitraukus šumiui teisėjai neturi aiškių nurodymų į kurios raudonos mašinos pusę švilpt. neturėdami aiškių užduočių teisėjai blaškosi ir pridirba kvailysčių.... Bet tikėkimės greitai susireguliuos - vakar rašė, kad šumis grįžta į ferarį ir teisėjai vėl žinos kaip priiminėti sprendimus greitai, tiksliai ir teisingus "kaip ir iki 2007-ųjų....

2009 Balandžio 02 d. 16:09

Į antrą klausimo dalį neatsakinėsiu, tai jau, manau, retorinis, "širdies" klyktelėjimas. Laimės tas, kas oficialiai protokoluose bus įrašytas į pirmą vietą. Taškas. Va kodėl įrašytas ir kiek tai gali įtakoti teisėjai.... Šiaip tai trūksta informacijos. Jei teisingai supratau - reikėtų gilokai pasikapstyti, ad aiškiai suprastum, skirtingi teisėjai, su skirtingais įgaliojimais ir galimybėmis priiminėja sprendimus. Vetelio nuobauda ir Trulli 25 sek buvo priimtos trasos teisėjų, kurie dirba tik trasoje ir tik su jiems pateikta informacija, tiek vaizdine, tiek komandų protestuose išreikšta, bet rimtesnio tyrimo neatlieka (gal esu neteisus, kas netingit, pataisykit) Gi difuzorių klausimas, Trulio reabilitacija IR Hamiltono diskvalifikacija (būtinai kartu), dabar numatoma Vetelio rerabilitacija - jau kitų teisėjų darbas, turint visą medžiagą bei papildomai atliekant tyrimus. Gerai tai ar blogai ? Veteliui - kaip ir gerai, Truliui - vienareikšmiškai, Hamiltonui - atvirkščiai.... Atsiremiam į paprastutę dilemą - kiek teisėjai turi kištis į lenktynių eigą (turiu galvoje ne važiavimą, kaip taisyklė) ? Šiaip tai principas yra paprastas - pažeidus taisyklę, turi būti nuobauda, bent įspėjimas. Jei būtų likusi trasos teisėjų nuomonė, jog Trulis kaltas, o po to būtų pagarsinti McL įrašai (praleisk tą Trolį) bei jų protestų turinys (vaiavom ramūs kaip belgai, nieko nedarėm - ėmė ir aplenkė) (nepykit, šiek tiek šaržuoju), tai kokia tada būtų nuomonė apie teisėjus ir konflikto dalyvius ? Aš problemą greičiau matau taisyklių gausinime ir vis platesniame jų aiškinime (paskutinis nešvengiamas, nes bet kokia konfliktinė situacija plečia, ypač atvirų, taisyklių galiojimo ribas. Gal tiesiog reikėtų griežtesnio reglamento su uždaromis taisyklėmis ? Griežtos, uždaros taisyklės siurina teisėjų galimybę įtakoti procesus, bet tuo pačiu reikalauja aidesnės teisėkūros, kas, bijau, Berniui su Mosliu nepasiekiama....

2009 Balandžio 02 d. 16:10

1_P> Seip jau atsibodo tavo kalbos per nauja ir per nauja... Negali nieko doresnio sugalvoti? Turbut raudona spalva suzalojo tavo psichika...

2009 Balandžio 02 d. 16:11

atidesnės teisėkūros, sorry... :):)

2009 Balandžio 02 d. 16:56

viskas man tinka - tik kad greiciau butu, ne taip kaip dabar. Arba varinatas jei nera situacija aiski - ir yra svarbus momentas - kaip Trulio podiumas, tada TIESIOG ISMETA PRANESIMA kad tai BUS nagrinejama, rezultatai gali keistis, ir jau po dienos kitos surinke info - padaro sprendima, VIENINTELI, NEGINCIJAMA, NEAPELIUOJAMA ir NEATSAUKIAMA. tada manau tvarka butu.

1. Lenktyniu pabaigoje ivyksta incidentas.

2. Teisejai ismeta pranesima.

3. skiriamas laiko tarpas - 2-3 ar 4 dienos - kiek nuspresta butu, tam kad incidento salys SURINKTU visa info kuri gali buti naudinga jiem apsiginti ar savus kaltinimus pagristi.

4. Priimamas SPRENDIMAS.

2009 Balandžio 02 d. 17:08

Gerai pagalvojus, tai vienintelis pokytis (greiciausiai) - Hamiltono diskvalifikacija. Teisingai sako Arx, jei nebutu staigiu sprendimu, nereiktu nieko kaitalioti. Jei teisejai atsakingai dirbtu savo darba, o ne tik vaidintu, kad dirba priimdami visokius nepagristus ir staigius sprendimus, mes butume pamate tik viena antraste ta tema: Hamiltono diskvalifikacija. Manau, apskritai nereikalingi tie trasu teisejai, uztenka FIA, nes lenktyniu metu jie pridaro neatitaisomos zalos.

2009 Balandžio 02 d. 21:00

A-Martin labai teisingai pastebėjo ko daugelis čia klykaujančių niekada nesupras. Vat esmė ir yra tam, kad galima būtų reglamentą griežtesnį padaryt, ale po to Bernelijus su Moslėjum niekaip negalės šou bizniuko prasukt. Nebus nei difuzorių skandalo, nei tokiu "lempiniu" baudų, po to dar "lempiškesnių" jų atšaukimų ir t.t. Tik tiek, kad šendien žiurovui besidominčiam F-1 paviršutiniškai tai yra įdomu, o F-1 fanui jau nebepatinka tokie bajeriai. Po kelių metų jie nebepatiks ir tam "paviršutiniškam" žiurovui su burgeriu rankoj.
Tačiau, kaip bebūtų gaila, du diedukai to nesupranta, todėl mano(manau aš toks ne vienas) manymų, reikėtų juos mesti nafik iš vadžios.
xlinelisx> Na nesmagu kai išlenda tikrasis kultūros ir intelekto lygis?

2009 Balandžio 02 d. 21:21

Uztat pasakiau teisybe apie alonziskius su kuria manau sutiktu kone visi sio saito lankytojai :p

2009 Balandžio 02 d. 21:28

xlinelisx> Sprendimas apie grupę žmonių, su savo iš anksto susidaryta neobjektyvia nuomone, apie vieną asmenį iš tos grupės, nemanau kad yra labai jau argumentuota ir teisinga nuomonė ;) Nors čia aišku tik pastebėjimas, nemanau kad jis paliks kokį padarini tavo nuomonėj, nes tu kaip žinia turi tik vieną tiesą - raudonają.
Be to, būk geras nesusireikšmink - Napaleonas gal ir buvo didis vadas, ale mažo ugio ;)

2009 Balandžio 02 d. 21:30

Man irgi atrodo, kad sprendimai turi buti priimami operatyviai, neatideliojant. Uzkniso jau tie svarstimai tai po menesio tai po 2sav. Turetu but mano nuomone taip: Ivyksta incidentas. fia gauna oficialu protesta ar uzsklausima. Ir turetu susirinkt teiseju kolegija kiek imanoma greiciau ir isspresti klausima. Priklausomai nuo incidento sprendimas turetu buti priimtas remiantis netik pokalbiu su pilotais ir komandu atstovais, o pasitelkiant telemetrija ir pokalbiu irasus. Fia turi visas sias galimybes disponuoti tokia informacija. Ir tik tada priimti sprendima.
Del kitokio pobudzio incidentu irgi turetu but reaguojama operatyviai. Pvz del tu difuzoriu. Mano manimu Fia turetu savaites begije issaiskinti kaip turi buti interpretuojamos taisykles. Nes dabarkomandos kuria difozorius kuriu galbut niekad ir neteks panaudoti. Tuo tarpu fia visa gerkle plysauja, kad reikia kastus mazinti. Ten jau isvis arba vaiku darzelis, arba suvaikeje seniai susirinke.

2009 Balandžio 02 d. 21:58

Deje,ziuriu realiai ir matau realia situacija,netaip kaip jus alfonso fanai.Iki dabar matot kaip triuskinamas jusu verksnys,nebutinai Ferrariu,o guodziates varydami ant ju.Paziurek i 1p postus,GAL suprasi :)

2009 Balandžio 02 d. 22:11

xlinelisx> kito asmens vadinimas "duhu" - nemanau, kad tai atspindi realią situaciją. 1_P bent jau savo poste rašė kažką kas susiję su teisėjavimu - tai koks temos tikslas. Kaip jis ten ką suprato ir ką rašė, čia jo reikalas. O vat tu, ką aš matau, tai kad tu ateini - išvadini žmones "duhais" ir paskui sakai, jog situaciją realią matai.
Šiūda tu čia mali berneli ir tiek...

2009 Balandžio 02 d. 22:28

:D:D:D Vat ir tu siuda mali.Bent pasiskaityk ta 1p komentara ir rask ka nors susijusi su tesejavimu,o ne eilinio drozimo ant Ferrari :D

2009 Balandžio 02 d. 23:06

Astuzikai>>Nebeziurek tu to "Mauglio".Visai su šakalu susitapatinai.Ka 1_Schumofobas beistriestu,tau vis sventa psalme is nezinia kokios evangelijos.
Kuo jus visus lesina,kad visas tinklapis nudergtas?Ner kur posta rasyt,kad i kokio anciuko fekalijas neissibrudintum? :vomit:

2009 Balandžio 03 d. 12:38

Oho! Visai kaip Australijoj :rotfl: xlinelisx du kartus uz ta pati nubaustas.Ar astutis dar karta paskunde,t.y. padave apeliacija,nepatenkintas,kad oponentas tik ispetas? :lol:

2009 Balandžio 03 d. 19:21

beisbolo lazda> Kur tu matei, jog sakyčiau, kad 1_P, teisingos ir aš su jom sutinku? Kažkaip aš to neatsimenu, turiu savo nuomone, man kitaip nei tau jos nereikia "skolintis".
A tai, kad gal ten tavo pačio fekalijos ir yr, nes va matėsi, kad ka tik atpylei :D

2009 Balandžio 03 d. 19:24

kad 1_P mintys*
Adminai dėkit gi pagaliau EDIT funkciją!!!

TOP naujienos