Spa bus baudžiama už bandymus patekti į trasą (22)

Spa bus baudžiama už bandymus patekti į trasą
logo 2020 Rugpjūčio 20 d. 11:27, Pirelli

Belgijos policija įspėjo „Formulės-1“ sirgalius, kad jie net nebandytų patekti į Spa autodromo teritoriją lenktynių savaitgalio metu, kuris įvyks rugpjūčio 28-30 dienomis be žiūrovų. Apribojimai palies ne tik tuos, kurie nors iš tolo bandys pažiūrėti į F-1 mašinas, bet ir kempingų mėgėjus bei gatvių prekiautojus.

„Mes padalinsime teritoriją aplink autodromą į dvi zonas, kad būtų lengviau viską kontroliuoti, -kalbėjo federalinės policijos komisaras Jacas Markas Demelenas. - Erdvė tarp autodromo ir bendro naudojimo kelių turės būti tuščia zona. Tie, kas atsidurs ten be leidimo, turės sumokėti 350 eurų administracinę baudą. Teritoriją mes kontroliuosime dronų pagalba.

Antroje zonoje mes ribosime judėjimą ir reguliariai tikrinsime, klausdami kelionių priežasties. Vietiniai gyventoji bei tie, kad čia nuomos poilsio patalpas, o taip pat restoranų lankytojai galės judėti be jokių apribojimų. Tas pats bus taikoma ir tiems, kas dirbs autodrome, o tai per 3000 žmonių (lenktynininkai, mechanikai, inžinieriai, maršalai ir kitas personalas). Ties sienomis su Nyderlandais ir Vokietija mes sumontuosime šviečiančias paneles su priminimais, kad Belgijos GP vyks be sirgalių ir įėjimas į autodromą yra uždarytas“.

Vietinė policija sustiprins kontrolę jau nuo artėjančio pirmadienio, o nuo ketvirtadienio jai padės federalinė policija. Nuo penktadienio iki sekmadienio vakaro abi zonos bus kontroliuojamos visą parą.


Komentarai (22)
ddt
IP: 21ec4ad | 08/24 17:34 Atsakyti
astralas
08/24 08:18

Nurburgringe + Nordschleife teko būti tik 4 kartus, o Spa 1 - tai tikrai nesiginčysiu su tavim. Tačiau dažniausiai F-1 aš rinkčiausiai žiūrėti namie / bare prie didelio ekrano, o ne trasoje - dėl mažo informacijos kiekio ir toli ęsančios trasos.

Kitas dalykas, tai kai mes iš LIETUVOS važiuojame į 7-10 dienų eurotripą, taip pat pamatome po 2-3 automobilių muziejus / factory tour, pakeliui bei dar vienas lenktynes, dažniausiai tai būna ralis / driftas. Net nežinau, kodėl turėdamas savaitę laiko Europoje, turėtum sėdėti vienoje vietoje.

Nieks nesakė, kad savaitę sėdėt reikia, Touristenfahrten vyksta ir didesnę dalį šiokiadienių, vakarais. Jei tu apie tai. O dėl F1 tai mes jau panašu grįžtam prie senos temos, kaip neįdomi F1 yra trasoje su "žiūrovų skirstymu pagal aptvarų brangumą", ir kaip malonu toje pačioje SPA pažiūrėt WEC, per tą laiką apeinant visą trasą, spėjant n kartų išbandyt n stebėjimo vietų, ir - už skatikus, lyginant su F. Ir tai yra F1 problema, o ne trasų. O apie turus po Europą su konkrečiu tikslu, bet su laisvu maršrutu ir turint kelias laisvas dienas - galiu papasakot, kaip į Berlyną nuvažiuot per Prahą, Vieną, prasukant Grossglockner'iu ir Frankfurto automobilių parodą :) Bikoz why not?
astralas
IP: c9aa7c5 | 08/24 08:18 Atsakyti
ddt
08/22 17:51

Neblogas tu matematikas, jei 25+10 eur skirtumas EKIPAŽUI (tarkim 5 žmonėms) tau sudaro 25 eur skirtumą, o ne 175. Juolab, aš man atrodo aiškiai pasakiau - važiuodavau iš Briuselio, ir 3 žmonėms skirtumas susidaro >100 Eur. Tai yra bonusas - už tiek šalia lenktynių tuo metu išeidavo dar ir 4 ratai apsukt Nordschleife per touristenfahrten, ir jei aš turiu tokį pasirinkimą pasitūsinti ir pats, ir pažiūrėti F1 lenktynes - aš niekada, niekada nevažiuosiu į SPA. Nes tai žiauriai nuobodu ir plius - dar brangiau nei pas kaimynus visiškai šalia. Mano matematika tokia, aš nežinau kokia matematika veda tave per gyvenimą, bet jei aš galiu - aš ieškau max naudos ir malonumo, o ne tik kaip išpyškint pinigus. Juolab Nurburgring'o infrastruktūra ir gaunamas paslaugų paketas yra nepalyginamai aukštesnio lygio - patikėk, abiejose trasose buvau n kartų, SPA - dėl WEC + istorinių lenktynių + turėjęs detalų turą po visą trasą ir jos užkulisius, Nurburgringe - dėl Nordschleife, VLN, F1 + entertainment'o (net jei taip niekad ir neveikė tie amerikietiški kalneliai). Žinau abi mintinai. Ir tikrai manau galiu sulyginti, ką gauni nuvažiavęs 7 dienas Belgijoje, ir ką gali gauti nuvažiavęs 7 dienas į Nurburg'ą. Mano reziumė, ir rekomendacija visiems, kurie kada manęs to yra klausę - važiavimas 7 dienas į lenktynes SPA yra prastesnė investicija, nei į Nurburgringą. Nebent... Nebent tais metais lenktynės Nurburge nevyksta. Bet tokiu atveju aš vienareikšmiškai važiuočiau į Spielberg'ą, bet vargu bau ar į SPA.

Nurburgringe + Nordschleife teko būti tik 4 kartus, o Spa 1 - tai tikrai nesiginčysiu su tavim. Tačiau dažniausiai F-1 aš rinkčiausiai žiūrėti namie / bare prie didelio ekrano, o ne trasoje - dėl mažo informacijos kiekio ir toli ęsančios trasos.

Kitas dalykas, tai kai mes iš LIETUVOS važiuojame į 7-10 dienų eurotripą, taip pat pamatome po 2-3 automobilių muziejus / factory tour, pakeliui bei dar vienas lenktynes, dažniausiai tai būna ralis / driftas. Net nežinau, kodėl turėdamas savaitę laiko Europoje, turėtum sėdėti vienoje vietoje.
ddt
IP: 21ec4ad | 08/22 17:51 Atsakyti
astralas
08/21 18:23

aš manau, kad jei jau iš Lietuvos išsiruošei į 7-10 dienų kelionę, kurios metu planuoji aplankyti ne tik F-1, bet ir keletą vietų pakeliui, parintis dėl 25-30 eurų skirtumo yra keista. Kiekvienas renkasi sportą ir poreikius pagal save, bet šiais laikais 25 eurai tikrai nėra ta suma dėl kurios reiktų pergyventi.

Neblogas tu matematikas, jei 25+10 eur skirtumas EKIPAŽUI (tarkim 5 žmonėms) tau sudaro 25 eur skirtumą, o ne 175. Juolab, aš man atrodo aiškiai pasakiau - važiuodavau iš Briuselio, ir 3 žmonėms skirtumas susidaro >100 Eur. Tai yra bonusas - už tiek šalia lenktynių tuo metu išeidavo dar ir 4 ratai apsukt Nordschleife per touristenfahrten, ir jei aš turiu tokį pasirinkimą pasitūsinti ir pats, ir pažiūrėti F1 lenktynes - aš niekada, niekada nevažiuosiu į SPA. Nes tai žiauriai nuobodu ir plius - dar brangiau nei pas kaimynus visiškai šalia. Mano matematika tokia, aš nežinau kokia matematika veda tave per gyvenimą, bet jei aš galiu - aš ieškau max naudos ir malonumo, o ne tik kaip išpyškint pinigus. Juolab Nurburgring'o infrastruktūra ir gaunamas paslaugų paketas yra nepalyginamai aukštesnio lygio - patikėk, abiejose trasose buvau n kartų, SPA - dėl WEC + istorinių lenktynių + turėjęs detalų turą po visą trasą ir jos užkulisius, Nurburgringe - dėl Nordschleife, VLN, F1 + entertainment'o (net jei taip niekad ir neveikė tie amerikietiški kalneliai). Žinau abi mintinai. Ir tikrai manau galiu sulyginti, ką gauni nuvažiavęs 7 dienas Belgijoje, ir ką gali gauti nuvažiavęs 7 dienas į Nurburg'ą. Mano reziumė, ir rekomendacija visiems, kurie kada manęs to yra klausę - važiavimas 7 dienas į lenktynes SPA yra prastesnė investicija, nei į Nurburgringą. Nebent... Nebent tais metais lenktynės Nurburge nevyksta. Bet tokiu atveju aš vienareikšmiškai važiuočiau į Spielberg'ą, bet vargu bau ar į SPA.
Tadasxxx
IP: a6f1a21 | 08/22 10:36 Atsakyti
Bauda ne tokia ir didele. Lietuvoje butu nuo 500 iki 1500 euru
astralas
IP: c9aa7c5 | 08/21 18:23 Atsakyti
ddt
08/21 16:24

čirikėli tu ant ekipažo, Niurburgringas visada buvo kažkas 25-30 eur pigiau nei SPA tame pačiame GA sektoriuje, tai pasiskaičiuok ant ekipažo - yra tikslas daryt ekstra 100km ten-100km atgal ar ne, skaičiuodamas dyzeli ir užmiesčio kelius. Aš tik nerandu ant smūgio vieno iš bilietų, kažkur pas mane jis buvo išsaugotas. Į SPA dėl F1 aš niekad nevažiavau nors gyvenau Belgijoje daug metų.

aš manau, kad jei jau iš Lietuvos išsiruošei į 7-10 dienų kelionę, kurios metu planuoji aplankyti ne tik F-1, bet ir keletą vietų pakeliui, parintis dėl 25-30 eurų skirtumo yra keista. Kiekvienas renkasi sportą ir poreikius pagal save, bet šiais laikais 25 eurai tikrai nėra ta suma dėl kurios reiktų pergyventi.
ddt
IP: 21ec4ad | 08/21 16:24 Atsakyti
astralas
08/21 12:18

mes uz parkinga salia trasos mokejom 10 eur, tai manau ivertinus visos keliones biudzeta isgaruoja tas cirikelis ant ekipazo ;)

čirikėli tu ant ekipažo, Niurburgringas visada buvo kažkas 25-30 eur pigiau nei SPA tame pačiame GA sektoriuje, tai pasiskaičiuok ant ekipažo - yra tikslas daryt ekstra 100km ten-100km atgal ar ne, skaičiuodamas dyzeli ir užmiesčio kelius. Aš tik nerandu ant smūgio vieno iš bilietų, kažkur pas mane jis buvo išsaugotas. Į SPA dėl F1 aš niekad nevažiavau nors gyvenau Belgijoje daug metų.
astralas
IP: c9aa7c5 | 08/21 12:27 Atsakyti
.F666
08/21 10:34

o koks butu tavo paaiskinimas? 5G, bilas, sorosas, veryga?

aš ir neturiu paaiškinimo, tai ir keliu klausimus ;)
astralas
IP: c9aa7c5 | 08/21 12:18 Atsakyti
ddt
08/21 11:22

+parkingas. Ir taip nepigiai. Man is Briuselio budavo pigiau vaziuot i Nurburgringa ziuret F1 nei i SPA. Kazkur turejau uzsilikusi pass'a, paziuresiu kiek ten mokejau, bet parkingas Vokietijoj buvo 0 Eur. SPA turejo but kazkas 15 eur. Sita suma pamirsai pripliusuot :)

mes uz parkinga salia trasos mokejom 10 eur, tai manau ivertinus visos keliones biudzeta isgaruoja tas cirikelis ant ekipazo ;)
ddt
IP: 76d9287 | 08/21 11:22 Atsakyti
astralas
08/21 08:39

prieš porą metų mokėjau 120, viename tinklapyje radau, kad 2021 bus 135 eur, tai cia tiketina su tarpininko komisiniu: https://grandprixevents.com/belgian-grand-prix/2021/bronze-sunday

+parkingas. Ir taip nepigiai. Man is Briuselio budavo pigiau vaziuot i Nurburgringa ziuret F1 nei i SPA. Kazkur turejau uzsilikusi pass'a, paziuresiu kiek ten mokejau, bet parkingas Vokietijoj buvo 0 Eur. SPA turejo but kazkas 15 eur. Sita suma pamirsai pripliusuot :)
.F666
IP: 8721f52 | 08/21 10:34 Atsakyti
astralas
08/21 10:05

pirmadienį arba antradienį aktyvus naktinis gyvenimas? Tikrai? :)

o koks butu tavo paaiskinimas? 5G, bilas, sorosas, veryga?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas