Statistika kalba „Mercedes“ nenaudai (23)

Statistika kalba „Mercedes“ nenaudai
logo Spalio 03 d. 11:32, Red Bull Content Pool

Likus septyniems etapams iki 2021 m. „Formulės-1“ finalinių lenktynių Abu Dabyje, „Mercedes“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas pirmauja asmeninėje įskaitoje, tačiau „Red Bull“ lyderį Maxą Verstappeną lenkia vos dviem taškais. Tačiau egzistuoja ir kitokia statistika, pagal kurią „Mercedes“ komandos pranašumo prie varžovus nesimato visai.

Visų pirma, kalba eina apie pirmavimo lenktynėse ratus. Maxas Verstappenas iš viso nuvažiavo 876 ratus, iš kurių 496 ratus buvo varžybų lyderis. Tokiu būdu, Verstappeno pirmavimo ratų procentas yra 53,5 proc.

Lewisas Hamiltonas šiemet iš viso pirmavo tik 133 ratus. Jo pirmavimo ratų dalis prieš kitus sportininkus tėra tik 15,2 proc.

Apie tai kalba ir pergalių statistika. Verstappenas laimėjo septynis etapus, tuo tarpu kai Hamiltonas – penkis. O štai antrų ir trečių vietų „Mercedes“ sportininkas turi daugiau. Be to, apie Verstappeno pranašumą su pirmavimo ratais sako ir laimėtų kvalifikacijų skaičius – olandas iškovojo aštuonias „pole“ pozicijas, tuo tarpu kai britas – tik tris.

„Mercedes“ pagal šiuos rodiklius pralaimi ir komandinėje įskaitoje. „Red Bull“ šiais metais jau turi 503 pirmavimo ratus, kai tuo tarpu „Mercedes“ - tik 160 ratų. Palyginimui – praėjusiame sezone „Mercedes“ sąskaitoje buvo net 82,9 proc. pirmavimo ratų per visą nuvažiuotą distanciją.

Šiame sezone Hamiltonas buvo ryškiai greitesnis už savo oponentą tik Portugalijoje ir Ispanijoje, o visuose kituose etapuose iš esmės nusileisdavo Verstappenui. Tai dar kartą parodo, kad jaunasis olandas yra labiau tikėtinas pretendentas į pergales per likusius šio sezono etapus.

„Red Bull“ lenktynininko naudai kalba ir situacija su varikliais: Verstappenui jau sumontavo ketvirtąją jėgainę, dėl to jis gavo baudą Sočyje, o Hamiltono tai dar tik laukia.

Tokiomis sąlygomis „Mercedes“ belieka tik tikėtis, jog „Red Bull“ turės daugiau techninių problemų. Startas per Vengrijos etapą parodė, kad visiems gresia pasitraukti iš lenktynių, ypač didelė rizika būna pirmajame posūkyje starto metu. Tačiau Verstappenas šiais metais kol kas demonstruoja didelę koncentraciją ir ramybę.

Išskyrus incidentą Monzoje, kur, reikia pripažinti, Verstappenas atakavo Hamiltoną nebūdinga jam maniera ir agresyvumu, Maxui 2021 m. pavyksta išvengti kvailų klaidų, kurias jis darydavo ankstesniais metais.

Net ir technikos patikimumo prasme statistika byloja „Mercedes“ nenaudai. Pirmalaikis jėgainės keitimas Verstappeno bolide buvo sukeltas jėgos agregato pažeidimu per avariją Silverstoune, o kitu atveju „Red Bull“ būtų galėjusi apseiti ir be ketvirto variklio.

„Mercedes“ taip pat pakeitė jėgos agregatą Valtteri Bottui, bet ne dėl sugadinimo avarijoje, o grynai dėl techninių priežasčių, o tai privertė komandos vadovą Toto Wolffą pripažinti, kad jie negali būti 100 proc. įsitikinę technikos patikimumu iki sezono galo.

Beje, nežiūrint į visą šią statistiką, 2021 m. sezonas yra nenuspėjamas. Todėl „Red Bull“ ekipos vadovo Christiano Hornerio žodžiams apie tai, kad viskas spręsis paskutiniame etape gruodžio viduryje Abu Dabyje, matyt, yra lemta išsipildyti.

Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2021 sezono taškai: 256.5
Komanda: Mercedes Amžius: 36 m.
Plačiau
Maxas Verstappenas
Pilotas: Maxas Verstappenas 2021 sezono taškai: 262.5
Komanda: Red Bull Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (23)
Antiklepsius
IP: a8660a8 | 10/04 12:34 Atsakyti
Ffanas1
10/04 10:38

Nusišneki ... Bottas kovoja dėl podiumų, kai Perezas tik dėl taškų. Kur čia geriausią mašiną? Ir jei paiūrėtum Mercedesas įskaitoje pirmas. Čia tiesiog Versstapenas yra ant tiek geresnis už visus, kad net būdamas ištrenktas - sugeba kovoti dėl titulo. Jei ne Maxas - tai Mersai "kovotų" su Ferrariais ar Mclarenais - kitaip sakant kovotų taip kaip 2020metais

Gal tu eik į f1 analitikus, galėsi bandyt ir jiems nuomonę pakeisti, gal naujovišką telemetrijos analizės būdą pasiūlysi, pagal kurį mersas šiemet greičiausias, good luck
LewisIsFasterThanYou
IP: 7206661 | 10/04 10:47 Atsakyti
Jacques
10/04 01:51

Straipsnį tai aiškiai Crashstapeno fanas rase.

Išskyrus incidentą Monzoje, kur, reikia pripažinti, Verstappenas atakavo Hamiltoną nebūdinga jam maniera ir agresyvumu 🤣 nebudingas agresyvumas, kad jia ne agresyvus buvo, jis net ratu atsiliekantiema sportininkams neduoda atsilenkti, i paskui pata nukencia (su Oconu Brazilijoje)
Maxui 2021 m. pavyksta išvengti kvailų klaidų, kurias jis darydavo ankstesniais metais 🤣 Jo didziausia klaida buvo Silverstone, kai nenoredamas atiduoti Hamiltonui pirmas vietos, bent laikinai, liko prie suskilusios geldos.

Ffanas1
IP: 91498f7 | 10/04 10:38 Atsakyti
kad
10/03 22:51

nusišneki, šiam sezone greičiausias redbulis, o tas negreičiausias lenktyninkas pirmauja kol kas bendroje įskaitoje su lėtesne

Nusišneki ... Bottas kovoja dėl podiumų, kai Perezas tik dėl taškų. Kur čia geriausią mašiną? Ir jei paiūrėtum Mercedesas įskaitoje pirmas. Čia tiesiog Versstapenas yra ant tiek geresnis už visus, kad net būdamas ištrenktas - sugeba kovoti dėl titulo. Jei ne Maxas - tai Mersai "kovotų" su Ferrariais ar Mclarenais - kitaip sakant kovotų taip kaip 2020metais
Mini o
IP: 33a87e0 | 10/04 08:17 Atsakyti
svarbiausia, kad HAM nuneštų šiemet sukčiaus x7 rekorda ir tada baigiu jį palaikyti
mariusis
IP: a279885 | 10/04 06:35 Atsakyti
Nemegstu nei HAM nei VER
10/04 00:42

Tas negreiciausias lenktynininkas pirmauja tik todel kad maxa ismuse 2 kartus

Tai todėl ir nereikia vienam sugrįžusiam veikėjui svaigti apie mb kaip greičiausią bolidą.
Jacques
IP: 210e9ac | 10/04 01:51 Atsakyti
Straipsnį tai aiškiai Crashstapeno fanas rase.

Išskyrus incidentą Monzoje, kur, reikia pripažinti, Verstappenas atakavo Hamiltoną nebūdinga jam maniera ir agresyvumu 🤣 nebudingas agresyvumas, kad jia ne agresyvus buvo, jis net ratu atsiliekantiema sportininkams neduoda atsilenkti, i paskui pata nukencia (su Oconu Brazilijoje)
Maxui 2021 m. pavyksta išvengti kvailų klaidų, kurias jis darydavo ankstesniais metais 🤣 Jo didziausia klaida buvo Silverstone, kai nenoredamas atiduoti Hamiltonui pirmas vietos, bent laikinai, liko prie suskilusios geldos.
Nemegstu nei HAM nei VER
IP: 63ccd50 | 10/04 00:42 Atsakyti
kad
10/03 22:51

nusišneki, šiam sezone greičiausias redbulis, o tas negreičiausias lenktyninkas pirmauja kol kas bendroje įskaitoje su lėtesne

Tas negreiciausias lenktynininkas pirmauja tik todel kad maxa ismuse 2 kartus
Vamzdis
IP: 69a72cb | 10/03 23:42 Atsakyti
fnatic
10/03 18:22

Viską lems tai kaip bus suvažiuoti paskutiniai etapai. Šita statistika nėra tiksli, nes Hamiltonas yra pralošęs startuose, ne iš visų šiemet iškovotų pole-pozicijų pavyko laimėti ir ne visas lenktynes dėl savo ar komandos klaidų pavyko laimėti. Situacija būtų maždaug apylygi su pergalėm. Be to Bottas visai nepavažiuoja ir nepasimaišo lyderiam, todėl Mercedeso statistika visai prasta.

Nes Perezas tai labai pasimaišo
kad
IP: 863fd3d | 10/03 22:51 Atsakyti
Ffanas1
10/03 22:45

Abydna būtų jei senai jau nebegeriausias lenktyninkas ir toliau imtu titulus greičiausios mašinos pagalba :) Galima pačytinti 1 ar 2 sezonu ,.. bet tiek jau per daug :) Vien dėl to sergu už Maxą. Šiuo metu jis labiausiai nusipelno to titulo.

nusišneki, šiam sezone greičiausias redbulis, o tas negreičiausias lenktyninkas pirmauja kol kas bendroje įskaitoje su lėtesne
Ffanas1
IP: 91498f7 | 10/03 22:45 Atsakyti
Abydna būtų jei senai jau nebegeriausias lenktyninkas ir toliau imtu titulus greičiausios mašinos pagalba :) Galima pačytinti 1 ar 2 sezonu ,.. bet tiek jau per daug :) Vien dėl to sergu už Maxą. Šiuo metu jis labiausiai nusipelno to titulo.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas