Su GP4 ar su F1 CC kitamet ???

2003 Birželio 29 d. 17:53

skirmas >>>> Kaisaka, duok durniui kelia ;)

2003 Birželio 30 d. 00:58

skirmass> tai skaityk ir suprasi ka as noriu pasakyti.Pasiziurek auksciau.F1C yra pazanga nuo F12002 ir as tai teigiu turedamas pakankamai gera suvokima apie F12002 ir pakankamai patirties ir sugebejimu kad galeciau tureti savo svaria nuomone.Siulau tau pradeti skaityti ka kiti raso o ne praleisti viska ant greicio.Ir nebuk paranojikas del kazkokiu "dievu" ir kitu nesamoniu nes jas sugalovjai tu pats o ne kiti.

2003 Birželio 30 d. 03:01

skirmas> Nu jai tau beveik tas pats ant F1 2002 ir F1C valdymas su klavom, tai tu turbut vienas is tu kurie dar nebande F1C sneka, kad jis blogas ir panasiai. Zodziu valdymas nerealiai daug pazenge. Kaip, kad jau sakiau tai pakartosiu. Ant F1 2002 as neapvaziuodavau nei vieno rato, o ant F1C galiu lengvai sukti ratus. Beje is kur tu istaukei, kad jei butu F1C tai butu setupai. Nemanau, kad setupai butu. Juk ant GP4 ju nera, tai kodel turetu but ant F1C.

Zodziu lauksiu F1C geimo cempe. O jei nebus tada bus daug apmastymu. Nes GP4 dar viena sezona abejoju ar galeciau testuot. O be testu nevaziavimas.

2003 Birželio 30 d. 07:14

mariuzzz> kaip tu prasuksi tiek ratu kiek as buvau prasukes su f1 2002 tai tada galesi ir gincytis, o jai butau nebandes, tai net nediskutuotau sia tema as, ji bandziau visa diena ir jame nieko nuostabaus neradau, iskyrus kai kokias klaidas fizikoje, aisq yra ir pataisymu, bet isvada tokia, kad jis tikrai, man asmeniskai, niekuo nesisikiria nuo f1 2002.

2003 Birželio 30 d. 11:23

As noreciau, kad ir toliau cempe butu naudojamas GP4. Is visu pokalbiu supratau, kad su klava pries vaira F1 CC zaidime nepakonkuruosi, be to valdymas turbut sunkesnis, nei GP4. Su jokiu kitu zaidimu turbut neiseitu taip kovoti artimoje kovoje. Nors grafika ir garsas ne stebuklas, bet man sis geimas niekad nenusibos.

2003 Birželio 30 d. 11:50

vario-tms> tas "turbut" labai nekaip atrodo, pabandyk geima ir sprasi:))

Beje skirmass ar tik pats nesikeli (cia pagal tavo terminus shnekant), kiek ten tu "labai daug esi prazaides" ir koks tu krutas? hehehe

2003 Birželio 30 d. 12:54

eeee... sorry uzh kvaila klausyma, ash chia zhalias... Niekaip negaliu suprast kas tai per zhaidimas F1 CC? Niekur narandu tokio pavadinimo ar negalite pilna pavadinima parashyti? Busiu labai dekingas :P

2003 Birželio 30 d. 13:42

Vario> nu del GP4 grafikos galim pasigincyti - ar matei kaip ant 60 freimu/per sekunde atrodo? :)

2003 Birželio 30 d. 13:45

mindza> F1 Challenge 99-02 istikruju cia yra.

Gali info apie ji ir ji rasti www.f1gamers.tinkle.lt forume :)

2003 Birželio 30 d. 14:02

Vito>>> as maciau ir man labai patiko ;)

2003 Birželio 30 d. 14:14

Cortex> labai daug nenusisnekek. Kaip mes varydavom su F1 2002 tai tu be pagalbu nekokius rezultatus ir terodydavai, ir dar plius visiems rekdavai, kad nera geresnio F1 simuliatoriaus nei GP4, tai dabar taip iseina, kad pradejai priestarauti ankstesniai savo nuomoniai.Ankstesniuose forumuse tavo pasisakymu pries EA F1 simuletorius minciu labai daug.
Del patobulinimo F1CC as nieko nesakau, yra daug geru dalyku jame, tiksliau istaisytos kai kurios senos klaidos, bet yra kaip ir visada kitokiu klaidu ir ju geimuose visada bus.

2003 Birželio 30 d. 14:27

skirmass> kas buvo anksciau del mano laiku tai buvo visishkas nulis nes as rimtai neprisedau prie to geimo, nes kaip jau ir visur rasiau jo fizika buvo leva.Ir dabar tai sakau.Bet paskutiniu metu neturedamas ka veikti ir su F12002 padareu zymei geresnius laikus negu prieshtai, so what.Jeigu F12002 buvo levokas tai nereishkia kad visi EA/ISI geimai kuriuos jie ishleis ateityje irgi bus levi, o gal tu vistik "taip" mastai? tada tikrai nekas su objektyvumu.Nieko priesh gamintojus neturiu, o tik priesh levus konkrecius geimus.F1C valdymo prasme yra progresas ir jeigu dauguma sako kad jimes tai ypac geras progresas vadinasi taip ir yra (daugumai)

2003 Birželio 30 d. 14:38

Skirmas>aj nesigincik su visaziniu...kaip sakoma, duok durniuj kelia.

2003 Birželio 30 d. 16:07

Prisijungsiu prie forumo
1. Apie zaidimo realuma: zodi "realus" prasau vartoti tik tuos, kurie yra sedeje bent uz real minardi vairo. Likusiems siulau skirmo pavyzdziu naudoti issireiskima "fizikos klaidos".
2. Apie perejima prie F1CC: iki GP4-LIVE-2003 sezono as buvau vaziaves tik F1 2000... zodziu galima sakyti nieko. Perejes ant GP4 as turejau prasukti tukstancius ratu kad pasiekciau nors vidutinioko lygi. Jei dabar keistume zaidima tuos tukstancius turetu sukti absoliuciai visi. Fizika F1CC yra kita. Jei F1 2002 vaziuoti su klava buvo beveik neimanoma, tai palyginus su tuom F1 CC tikrai padare pazanga. Laikytis trasoje isijunges visas pagalbas jau galiu. Taciau lenktyniauti, kovoti ar lenkti yra baisiai pavojinga. Kas nutiktu jei as visgi pravaziuociau tuos tukstancius ratu ant F1CC? As galeciau vaziuoti pakankamai stabiliai, taciau mano isitikinimu vairininku greicio niekada nepasiekciau. Nenoriu kazka blogo pasakyti apie F1CC valdyma nors man tikrai sunkiai sekes ji perprasti. Tarkim Japonijos po pirmo posukio esanciuose 'S'-uose susidaro ispudis kad bolidas labai nenori staigiai keisti krypties. Apie lietu pasakysiu tiek - zaibu real f-1 nesu mates... Reziumuojant: valdymas man pasirode siaubingas, taciau gali buti kad po ilgu treniruociu butu imanoma priprast, taciau jokiu budu ne pasiekti vairininku lygi. (As kogero vaziuosiu vairu, bet man kaip organizatoriui gaila klavininku)
3. Pasakysiu tai ko nenorejo pasakyti Sensas: GP4 suteikia visiska lenkimu laisve, kadangi priesininkams suartejus iki minimalaus atstumo "begiai" yra isjungiami. Tie daug kartu keikti "begiai" yra aparatas panaikinantis vairu ir klaviaturu skirtumus. "begiai" del anksciau minetu priezasciu yra GP4-LIVE-2003 populiarumo ir klestejimo priezastis. Taip GP4 turi daug klaidu ir trukumu, nuo kuriu man asmeniskai labai skaudziai teko kenteti sezono metu, taciau musu (organizatoriu) reikalas padaryti taip, kad vaziuoti butu maloniau kiekvienam pilotui. F1CC tikrai nestokoja trukumu (tai galiu pasakyti pazaides vos 1val. ant jo). Be to dar neaisku kaip jis elgsis susijungus i tinkla 20PC. Taip GP4 turi nemazai grubiu klaidu, taciau praejusiame sezone mes nepadareme absoliuciai nieko tam, kad uzglaistytume tu klaidu poveiki ar uzkirstumeme kelia toms klaidoms pasireiksti (daugeliu atveju tinklo luzima sukelia patys pilotai gal net to nezinodami)
4. Del galutinio sprendimo: Kad galima butu priimti sprendima reikia isbandyti F1CC zaidimo galimybes tinkle. Todel siulau uzdaryme nusauti du zuikius is karto ir sulosti F1CC. Tai leistu ir visiems vietoje aptarti tuos +- del kuriu mes cia taip gincijames. Cempionato NEorganizatoriai tegu nesijaudina del to, kad sprendimas yra priimamas tik organizatoriu tarpe - organizatoriu uzduotis yra atspindeti dalyviu nuomone, o ne pateikti ja subjektyviai. O tam kad ja atspindetume turime jos daug isgirsti. Dekui Minzz uz foruma :)

2003 Birželio 30 d. 17:21

Gera mintis del F1 CC isbandymo tinkle :goodjob: O beja, kada uzdarymas?

2003 Birželio 30 d. 17:22

Minzz > as tiek daug minciu parasiau, taciau tik del isbandymo tinkle buvo gera??? :D

2003 Birželio 30 d. 17:24

:D
Atsakyk y klausima ;)

2003 Birželio 30 d. 17:33

Cortex> pacituosiu tavo zodzius vieno ginco metu: "EA niekada nemokejo ir nemokes kurti F-1 simuletoriu". Bet dabar kaip tu sakai praliaidai daugiau laiko prie F12002 manau isitikinai, kad tai visai neblogas geimas kaip ir F1CC. Bet as ne del to rasau sioje temoje, kad gincytis katras geresnis geimas, o del to, kad naudojant F1C simuletoriu champo metu klavininkai bus is karto pasmerkti vairininku, o as noriu, kad laimeti galimybes turetu visi ir klavos ir vairai.

2003 Birželio 30 d. 17:42

Gerai cia ArmagedOff parase. Tik vaziuojant su GP4 galima taip azartiskai kovoti su varzovais.

2003 Birželio 30 d. 18:34

skirmass> ne neisitikinau kad F12002 geresne fizika.Aciu dievui kad F1Challenge kure ne EA ir prie sito geimo kurimo prisidejo SBDT bei kiti zinomi racing geimu fanai.Todel ir progresas jauciasi.O del klavos ir vairo skirtumu tai manau prieshingai, su vairu F12002 galejai vaziuoti daug greiciau negu klava (su kuria vaziuoti buvo praktishkai neimanoma), o F1C tas skirtumas kaip tik mazesnis nes jau ir su klaviatura gali padorei lekti.

ArmagedOff> o butina su Minardi vaziuoti? Neuztenka su sportiniu automobiliu pavazineti, arba kad ir kartu kokiu kad pasakyti daugmaz ar samone yra iveikti 200km/h 90laipsniu posukiai ar ne? :) Kai kurias fizikas gali ir nesedejes F1 pastebeti.

2003 Birželio 30 d. 18:37

Beje F1C tinkle eina daug geriau negu F12002, o pastarasis geimas ishviso jokiu problemu del LAN neturi :) Ir jokios netycines knopkes nieko neatjungs ir stabilumas geras bei lago nera.

2003 Birželio 30 d. 18:57

Cortex >>>> Ir kury gi tu 90 laipsniu posuky ysigudrinai 200 km/h yveikt?

2003 Birželio 30 d. 19:14

Cortex> pries vaira jie tikrai neislos situ geimu, as sutinku su tuo, kad ant klavos vazevimas pataisytas daugiau nei f1 2002 buvo, bet champo metu tikrai nemnau, kad klavos gales konkuruoti su vairais vaziuojanciais dalyviais. Juk pats manau dabar pastebi kaip skiresi laikas vairo nuo klavos, aisq skirtumas mazesnis nei F12002 bet vistiek vairas zymiai pranasesnis ypac FFB vairu galima labai tiksliai viska atlikti, klaviatura to nepadarysi niekados. Dabar patestavau biski daugiau australija ir su default setupu darau 1.28, o geriau paspaudus ir 1.27 o su klava dar negirdejau, ne vieno, kad isliptu kas nors is 1.29, tai jau skirtumas 2sek.
Tai ar verta rizikuot noru kovot kekvienam rate visiems dalyviams, del keliu vairu, kurie visuomet, jai nesudauzys bolido bus pretendentai auksciausias vietas. Manau tai sugadins net championato grozi visa.

2003 Birželio 30 d. 19:29

Minzz> cia buvo tik pvz, nes vadovaujantis Armagedoff logika tai ir NeedForSpeed yra simuliatorius nes niekas cia nevaziavo su kokiu nors ten Ferrari F50....

O istikruju tai as nematau kame ce parintis, nes F1C galima ijungti toki dalyka kaip steering assistance (F1 knopke) ir su juo ijungtu joks vairas nevaziuos greiciau! Bus kazkur 1 sec greitesne "tokia" klava negu vairas be sitos pagalbos.Tas pac yra ir GP4, tik ten tas steering asistance daug stipresnis ir beveik pilnai apriboja viska, cia gi galima tureti daugiau laisves ir tuo paciu neishlekti is trasos.Kad kazkas pasake jog su klava bus letai ir poto visi patikejo net nebande kaip yra istikruju.Leidi naudoti F1,F4,F7 bei F8 pagalbas ir viskas ciki. F4 net nebutina, bet galima irgi. Vaziuoji ir kaifuoji :)

2003 Birželio 30 d. 19:29

Dar noretau pridurt orgonizatoriams tai, kad siais metais pradejo labai daug nauju dalyviu kurie ruosesi ne praejusem sezonui, o ateinanciam ir nemnau, kad jie suko tam 1000-cius ratu ant GP4, kad butu pakeistas GP4 i F1CC. F1CC daug kam yra neperprastas, tai vel sudarys labai daug keblumu, tiksliau etapo metu gali baigti ji tik keletas pilotu. Taigi pasikartosiu vel "AR VERTA AUKOTI GRAZIAS KOVAS DEL TO?". O F1C galima padaryt nuo kitu metu, perspet aisq dalyvius is anksciau pvz. sio champo pradzioja, kad kitiems metams bus naudojamas F1C geimas. Tada manau visi norintis dalyvauti champe tikrai bus pasiruose pilnai kito sezono naujovems ir nebekils jokie gincai, o jai taip jau nori kas labai vazinet F1C tai juk galima padaryt online champa sekmadieniais, tai butu pasiruosimas visiems kitam sezonui. Mano nuomone tokia nzn gal kam ir nepatinka ji, bet manau tai teisingiausia visu dalyviu atzvilgiu.

2003 Birželio 30 d. 19:36

Cortex >>>> Kur jis taip sake apie NFS :cooool: ?

2003 Birželio 30 d. 19:48

Minzz> i tavo durnus klausimus neatsakinesiu.

o del klavos tai su tuo steering help Australijoje default setupais tik ka padareu 1.28.5 per keleta ratu.Jokios rimtos praktikos....taip kad greitai vaziuoti imanoma jeigu tai yra aktualu kam nors:)

2003 Birželio 30 d. 19:50

Nu bet bl tai as juk vairui ir galiu isijungti pagalbas, tai tada visai nieks nebepavys, tai koks tikslas is to. Aisq yra zmoniu kurie be tu pagalbu nepavaziuoja, bet tai yrodo ju prasta vazevima be pagalbu ir as nesutiktau net, kad butu leistina klavom daugiau kokiu tai pagalbu.

2003 Birželio 30 d. 19:57

As nesupratau is kur saite www.gp4.ten.lt atsidure tokia zinute, "GP4 : F1 Career Challenge - 50% : 50%" juk balsavimu rezultatai rodo visiskai kitus rezultatus, Williams saite balsavusiu uz GP4 buvo taip pat daugiau, dabar GP4 saite taip pat daugiau. Bl jai vel bus sprendziama viskas tik vieno zmogaus tai neverta dalyvauti net.

2003 Birželio 30 d. 19:58

kodel as uz GP4:
www.hipera.lt/JAPAN.Vcr
cia yra f1 cc replay. Aktualu ten tik pabaigoj. Nu zinokit nevaziavau su minardziu nei su jokiu sportiniu real automobiliu, taciau su visa atsakomybe galiu pasakyt, kad apsiversti sitaip su f-1 yra neimanoma!

2003 Birželio 30 d. 20:03

Cortex> as taves tada paklausiu koks tikslas tada vaziuoti su su pagalbom, juk tai yrodo zmogaus nemokejima issiversti beju. F1C pagalbos naudojimas tikrai nera apskaiciuotas taip kaip ant GP4. Gp4 kad ir yra naudojama klvoms F8, bet tai tik sugretina klavu ir vairu laikus. F1C klavininkai ne visi issivers be Stability kas vel mano nuomone yra neteisinga kitu atzvilgiu.

2003 Birželio 30 d. 20:05

armagedoff> tu ketini apsivertineti su formule?:))neblogas reiseris....as tau irgi galiu parodyti gp4 "triuku"...bet esme kasdieninis vaziavimas o ne extreme vaizdai

skirmass> GP4 geimei IRGI yra pagalbos, ir dar didesnes.Visi jas naudojo ir jokiu problemu o jau F1C geime tai problemos?:) Beto viskas yra patikrinama, yra telemetrija viskas irasoma ir jeigu vairininkas naudoja pagalba ta, dsq iskarto....imanoma viska sureguliuoti:)

2003 Birželio 30 d. 21:22

Cortex > tikiuosi neapsiversiu... bet kas galetu man garantuoti, kad taip kaip pavaizduota situacijoje nenutiks per varzybas?

2003 Birželio 30 d. 22:50

Visu pirma nesuprantu Minzz ir Senseless uzsipuolimu!!! Labai gerai, kad cia pareishkia savo nuomone visi zaidimu fanai. Ju nuomone taippat svarbi!!! O jus vejate juos.

Del zaidimu... Hmm... Susitiksim visi dalyviai, tada ir bus daugiau info. As uz F1c ir GP4 labai nenoreciau, bet...

Skirmas> 50%-50%, cia reali abieju zaidimu galimybe siuo metu. Beje, ne tik mano nuomone, o reali siu dienu situacija.

2003 Birželio 30 d. 22:52

Sorry, susitiks visi organizatoriai...

2003 Liepos 01 d. 02:43

Skirmas> Sakai neleistum naudot pagalbu ant F1C. Tai gerai Cortex pasake, davai atjungiam ir ant GP4 visas pagalbas. Paziuresim koks tada vaziavimas.
Vsio baigiu gincytis ir lauksiu sprendimo. :)

2003 Liepos 01 d. 07:46

Mariuzzz> as su vairu vaziudamas nauduju tik TC ir autoshifting ka grieztai reikalauja GP4 taisykles. F1C taip pat naudoju tik sias pagalbas. O jai as GP4 isjungtau dar ir TC tai butau jums tikrai nepavejemas, kiek sunkiau man su TC f1c geime bet manau reuikalui esant ir tai perprastau.

2003 Liepos 01 d. 09:29

GP4 geime yra _pastoviai_ijungta_steeringo_pagalba kuri priskiriama F8 knopkei.Ir jos klaviaturos nei ijungti nei atjungti negali.Kai naudojamas vairas, tuomet ta pagalba galima optionuose ir atjungti.Zinome yra tokia programele kuri "nuhackina" ta pagalba ir ant klaviaturos, tada labai linksma GP4 vaziuoti be F8 :)))

2003 Liepos 01 d. 10:45

skirmass> Nu jei as jungineciau F7 pagalba, tai ziuretumem kaip cia kas butu :) Turbut as buciau nepavejamas :)

2003 Liepos 01 d. 10:45

Hm, idomu pasidare - jei visi dalyviai gaus vairus, ar ir tada purkstausit?????

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144