šumis rekordininkas

2002 Balandžio 10 d. 13:56

Jūs galite keikti Šumį, kad jis pasikėlęs,kad jam sekasi,bet faktas yra tas ,kad jis vienas geriausių lenktyninkų per visą F-1istoriją.Kiek nedauk trūksta ,kad jis būtų ir visų laikų geriausias.Su kiekvienomis lenktynėmis Šumis gerina F-1rekordus,tai ko jūs dar iš jo norit.Nė vienas iš dabartinių lenktynininkų negali su juo lygiuotis pagal pasiekimus ir patirtį.

2002 Balandžio 10 d. 14:05

schumio sekme paaishkinama vienu posakiu - "tinkamu laiku - tinkamoje vietoje".

2002 Balandžio 10 d. 14:11

Jarno> bootent, Schumis yra laimes kudikis.
Ferrari fans> nu patirtimi tarp dabartiniu tai gal jis ir vierchiausias, bet jei nenurasysime Mikos, kuris dar tikrai gris, tai tavo Schumis tikrai nebebus toks vierchas.

2002 Balandžio 10 d. 14:12

O del pasiekimu tai paaiskinimas paprastas: paprasciausiai talentingas lenktyninkas, toks pat kaip JT GF DC ir kt., visa laika vare uz komandas lyderes...

2002 Balandžio 10 d. 14:16

Komandos lyderėm tapdavo tik su Šumio atėjimu.

2002 Balandžio 10 d. 14:52

Blin,tiesa sakant jau uzkniso tokios temos...Be abejo,jis geras lenktynininkas,bet jo sekme visada salygojo buvimas ,kaip jau sakyta, tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje,jis niekada nevaziavo komandoje kuria galmetu pavadinti silpna.+paskui ji ateidavo geriausi specialistai strategijos ,technikos srityse...Neuzmirskim,kad butent geresne lenktyniu taktika salygojo daugeli jo pergaliu.O rekordai dar nieko nepasako.Ziureciau ko jis butu pasiekes debiutaves kokioje nors March komandoje.Ar kas nors tada ji prisimintu?+jam ne taip kaip kokiam Sennai,nebuvo rimtos konkurencijos is kitu puses.

2002 Balandžio 10 d. 15:15

Jo Sumas paprasciausiai laimes kudikis per lenktynes niekam taip nesiseka kaip jam. Bet tai ir yra talentas buti ten kur reik but. Reik tai pripazint mazai kas tuo gali pasigirti. Dabar taip sekasi Kimi Rakkonenui pateko vaikas i McLaren.Jei tikrai talentingas tai parodys rezultatu ir liks lyderese komandose iki karjeros pabaigos.Kaip Sumis!!! PAZESIM :)

2002 Balandžio 10 d. 15:40

Jo, sekmes yra pas Sumi, bet ir teigti, kad Sumis prastas lenktynininkas negalima.

Tokio lygio temomis daugiau ka pasakyti neturiu.

2002 Balandžio 10 d. 15:47

Michaelis Schumacheris – vienas geriausių lenktyninkų F-1 istorijoje. Pasiekimais ir patirtimi su juo negali lygintis nei vienas dabartinių F-1 pilotų. Tai nenuginčijami faktai.

Tačiau tokių pat geriausių sąrašas yra labai ilgas: Fangio, Stewartas, G.Villeneuve'as, A.Prostas, A.Senna, N.Mansellas, M.Hakkinenas ir t.t.

Daugiau šia tema nėra ką pasakyti.

2002 Balandžio 10 d. 17:36

O aš galiu pasakyti štai ką: Hitleris buvo žiauriai talentingas, savo laikmečiu vienas genealiausių- tai ką, aš dabar turiu jį dievinti? Ne, nes mano nuomone, jis buvo niekšinga asmenybė. Taip ir Formulėje1, aš vertinu ir gerbiu ne statistinę lentelę (šia statistikos liga, kaip kiaulyte, vėjaraupiais ir kitomis vaikiškomis ligomis, paprastai persergama ankstyvoje jaunystėje), o pilotus, kaip žmones, kaip asmenybes. Ir tie, kurie (mano nuomone!!!) yra niekingos asmenybės, nesulauks mano pagarbos, net jei laimėtų 100 čempionatų iš eilės. Štai taip aš vertinu pilotus, ir jaučiu, kad toks aš esu ne vienas

2002 Balandžio 10 d. 17:45

Tema tokia atsibodusi, kad labai tingiu rašyti savo nuomonę. Matyt, imsiu ir nerašysiu :-)

2002 Balandžio 10 d. 18:14

Teisuti, žinoma esi ne vienintelis, vertinantis kai kuriuos pilotus niekingomis asmenybėmis, bet tai tik tavo ir tau panašių asmeninės nuomonės, paremtos dar besiformuojančio jaunuolio sampratomis. Aš toks buvau maždauk prieš 10 metų. Patikėk, laikas suformuos sodresnę mąstyseną ir vertinimo kriterijus - esi ne pirmas ir ne paskutinis. Na, o titulai, rekordai priskiriami visdėlto pagal statistinius duomenis, kurie yra skaitinė pasiekimų reikšmė. Taip jau visų ir visur priimta, patinka tai ar nepatinka. Ir Hitleris prie ko čia? Juo jabjau "žiauriai talentingas"? Reik manyti neužsiciklinsi tokių priešingybių palyginimuose.

2002 Balandžio 10 d. 19:01

xexe charles prajuokinau shumis lygus su DC?nejuokink ka tas dc parode kai mclaren turejo geriausia technika ogi nieko tai priciom tai ziurek ka lygini.
Teisutis>kas tau liepia ka dievint?Dievini sena ir gerai ir nieks tau neliepia uz ka kita sirgt.

2002 Balandžio 10 d. 19:44

Albanas> lol

2002 Balandžio 10 d. 20:00

AlBanas> ka tu tuo norejai pasakyt? greichiausiai norejai pasigirti kad tu priesh 10 metu buvai toks kaip teisutis.Visa kita - sapaliojimai. Kiekvienas fanas turi savo vertinimo kriterijus, jeigu teisutis vertina juos pagal asmenybes (kaip ir daug kitu) nieko chia blogo nematau. Chia papraschiausias dergimas. Lygiai toks pat kaip ir visos kitos dergimo formos. Vieni zhmones pasako "tu ***s", kiti dergia tokiais budais kaip albanas ;].

2002 Balandžio 10 d. 20:02

hehe, vakar mano ishgirta cenzura "neuzhcenzurino" mano zhodzhio, gal kas ish adminu galetu taj padaryt? ;]

2002 Balandžio 10 d. 20:54

xexe albanas maladec issijuoke is teisucio kad cia visus mazais vaikais vadina ir kad sako visiem kad nuomone nesusiformavus.
Tai va teisuti pats dar semkis patirties ir suformuok dar savo vaikiska nuomone(cia is albano puses ne mano)
NU ka as galiu pasakyt AlBanas tu malacius

2002 Balandžio 10 d. 21:44

statistika isliks
bet pilotai kaip asmenybes isnyks nieks ju neprisimins
ateis nauji fanai ir ka jies zinos apie ta pati senna ar koki kita pilota jiems jis bus jis 0 ir tiek

2002 Balandžio 10 d. 22:27

Vertinimu kriteriju yra ivairiu: kai kam pilotas patinka tolerantiskas, mandagus, saltu nervu (Galima sakyti toks kaip MH), o kitiems - karstakraujis, ambicingas, lauzantis nusistovejusias taisykles, negerbiantis jokiu autoritetu (Toks kaip JPM)...

Man paciam asmeniskai patinka lenktynininkas, kuris vaziuoja ant bolido galimybiu ribos, preciziskai valdydamas savo bolida, protingai naudojantis savo ir bolido galimybes, bei taktika (MS) :)

Na, o sioje situacijoje, kai trasoje "susitinka" mano mineti pilotai, manau, laimim mes - fanai

Tai tiek.

2002 Balandžio 11 d. 10:07

Jarno, niekuo aš nesigiriu ir juo labjau nieko nedergiu. Na, o kad kokiu organu ką pavadinti - net panašiai mintys negeneruoja. Tiesiog norėjau pastebėti, kad Teisučio dauguma pasisakymų atspindi tam tikrą brendimo laikotarpį, kurį praeina visi. Jam būdingas noras viskam prieštarauti, ką nors perdėtai vertinti, būti visų priešakyje, lyderiauti, išsisakyti kontraversiškais pasisakymais. Bet užtai niekas nieko nedergia, netgi atvirkščiai - smagu stebėti, kaip formuojasi jaunuolio asmenybė. Be to - jis geras F1 žinovas, kai kada labai įdomūs komentarai.
Gerbiu jį kaip tikrą F1 ir Sennos faną.

2002 Balandžio 11 d. 10:21

AlBanas> del Teisucio klysti, bo pazistu sita zmogu asmeniskai.

2002 Balandžio 11 d. 14:57

Jarno, visi gyvenimo laikotarpiai yra geri ir savaip žavūs, bet sutik - darželinuko, moksleivio, studento, viduramžio ar pensininko vertinimai labai skiriasi. O "senas pirdžius" nors dar ir nesu, bet šauniai skamba. Teisutis irgi įdomiai mane pavadino ligoniu už patį pirmą komentarą, kai pasirodžiau AlBano niku. Na ką gi, kiekvienam savas supratimo ir įsivaizdavimo lygis - negali pykti. Dėl kabinėjimosi ir bambėjimo; kažin ar taip yra iš tikro? Kai Michaelio ir Hitlerio asmenybių sulyginimas susilaukia nuostabos ir kritikos - tai tiktai tai ir yra, o Teisutis po keletos metų manau nebegeneruos tokių palyginimų.

2002 Balandžio 11 d. 13:15

O Teisutis turbut asmeniskai pazista Michaeli ?

2002 Balandžio 11 d. 13:39

Kalba eina apie skirtinga vertinimu skale.
Vieni vertina _only_ pagal driver abilities, kiti gi dar ir pagal zmoniskasias savybes.

Ir nemanau, kad yra daug apie ka diskutuoti, nes akivaizdu, kad Shumis papuola tik i pirmaja kategorija t.y. kaip nerealiai geras lenktynininkas, bet i antraja "zmoniskaja" - nieku gyvu.

AF1
PS Beje, man Michaelis irgi patinka savo pilotavimu, jis cempionas, jis beveik nedaro klaidu, jis kovoja del pozicijos, bet as jo nepradesiu su purvais maisyt, nors kaip zmogus jis.. na... manau patys puikiai ta zinote.

2002 Balandžio 11 d. 13:56

AlBanas> gerai, tai tu sakai kad teisutis praeina tam tikra brendimo laikotarpi, o tu gal esi toks ekspertas kuris gali pasakyti kuris laikotarpis yra geriausias ar kurio amzhiaus zhmones teisingiausiai vertina f-1? as dabar lygiai taip pat galiu tave vadint senu pirdzhium, nieko nedaranchiu tik besikabinejanchiu prie zhmoniu ir bambanchiu kad viskas blogai. Ir tu tai paneigsi? O jeigu tu sakai kad chia nedergimas, tai kaip paaishkinsi savo zhodzhius "patikek laikas suformuos sodresne mastysena"? tai nori pasakyt tavo mastysena dabar jau labai sodri?

2002 Balandžio 11 d. 15:50

AlBanas, jarno> ROTFL, grazu stebeti kaip varot vinas ant kito be keiksmazodziu, todel aisku, biski pastebeti kad tai yra "varymas" sunku, bet atmosfera grynai tokia!

O siaip as VISISKAI nesutinku su AlBanas del Teisucio, nes per visa savo cia diskutavimo laika dar nepastebejau, kad Teisutis bruozai butu tokie: "noras viskam prieštarauti, ką nors perdėtai vertinti, būti visų priešakyje, lyderiauti, išsisakyti kontraversiškais pasisakymais.". Be to, AF1, kuris asmeniskai pazysta Teisuti gana aiskiai pasake, kad jis ne toks, , todel nemanau, kad tu turetum ginti savo _nepagrysta_ nuomone.

Gal jau reiktu tema keisti i "Kaip mes vertinam Teisuti". :)




Pats pilotus vertinu pagal daug ka: statistika, asmeninius bruozus, paprasto gyvenimo poelgius ir pan. Pavyzdziui, man MS nelabai patinka del savo, mano galva, nelabai geru poelgiu, bet as ji gerbiu, nes jis yra tikrai vienas is talentingiausiu pilotu.

Dar vertinu kartais ir taip: pilotas pateko i Arrows - jis jega, isejo - toks koks buvo pries patenkant.

2002 Balandžio 11 d. 16:02

Gerai sakai Schumis buvo ir bus geriausias

2002 Balandžio 11 d. 16:08

Aha idomu ka JPM darytu jai jam suteiktu pirmojo piloto vieta ka galvojat kad toks geras dede atsisakytu tokios garbes?
Oi tada galetume varyti ant jo kad jis kaip asmenybe yra visiskas s*das

2002 Balandžio 11 d. 17:36

Diskusijose, Explosive, nėra kito pasirinkimo, kaip vertinti pagal tai kas parašyta. Bendraujant kompanijoje, ar vienas prieš vieną daugelis elgiasi visai kitaip nei rašo čia. Manau, kad Teisutis visai normalus bičas, kas su juo susitinkat, bet diskusijose sau leidžia suraityti mintis, neatitinkančias jo tikrovėje, pagal ką ir vertinamas.
Jaučiu Teisutis ruošia prezidentinę kalbą, palauks kol visi išsikarksės, o paskui jau skels, arba išdidžiai nusispjovė į tokio "seno pirdžiaus" replikas.

2002 Balandžio 11 d. 17:41

mafaz> mes ant schumio varom ne del to kad jisai pirmas pilotas, o del to kad jis yra pagarsejes savo poelgiais trasoi ir uzh jos. Uzhtenka prisimint 94-us, 97-us ir tt.

AlBanas> tai ir noriu pasakyt, kad tavo pasakymai "nesusiformavusi asmenybe", "nesodri mastysena" ir tt. yra sapaliojimai. Reikia zhiuret ne i tai kiek zhmogui metu, o i tai ka jisai sako. Kas del Hitlerio - tai teisutis sakychiau gerai palygino. Niekas nesako kad jie yra panashus ar kad hitleris geras vairuotojas. Teisutis juos lygina, nes jie abudu buvo savo dalyke pripazhinti geriausiais. O uzh shita atrodo nekalta palyginima tu ji apshauki "nesusiformavusia asmenybe"...... Nezhinau, gal kai senas busiu ir man truks demesio irgi taip darysiu.

2002 Balandžio 11 d. 18:02

Jarno, - neapšaukiu, bet pagal tai ką rašo vertinu. O, Teisutis mane ligoniu apšaukė, apvadino, aprėkė, o gal net ir mintyse kokiu organu palaikė (man tai tik pavadino) po pačio pirmo komentaro, kur F1 palyginau su dideliu spektakliu ir pinigų gaminimo virtuve. Na ir kaip tu tai vertintum?

2002 Balandžio 11 d. 18:08

AlBanas> shito nemachiau, ir zhinoma tai vertinchiau tiktai neigiamai :) bet jeigu tavo komentaras (del kurio mes pradejome shi dialoga) buvo kaip kershtas uzh tai, tai reikejo taip ir sakyt, o dabar atrodo lyg prisikabinai prie zhmogaus del nekaltos frazes. O tai atrodo kaip demesio stoka ar paranoja.

2002 Balandžio 11 d. 18:28

Jarno>

Re: Montoya-Super Turbo
Autorius: AlBanas (195.14.160.---)
Data: 03-20-02 14:37

Na ką jūs, brolyčiai! Žavitės kolumbiečio sugebėjimais, kai viso labo tai tik režisūra. Kai sukasi tokie bašliai, reikalinga intriga, bet kai realiai Michaelio niekas negali įveikti, tai reikia dirbtinai sukurti kokį herojų. Štai prieš jus ir rezultatas - karšas, jaunas, ambicingas kolumbietis. Duoda jam neblogą tačkę, kad žiauriai neatsiliktų nuo Michaelio, o trasoje jis daro tiek, kiek jam leidžiama - tai užblokuoja tai nudaužia sparną. Štai taip. Pigiai nupirko jus, vaikučiai. Režisuoja jumis kaip lėlėmis. Užuojauta jums.


Re: Montoya-Super Turbo
Autorius: AF1 (---.bite.lt)
Data: 03-20-02 14:57

AlBanas> ar seniau jau tau diagnoze nustate?..

...

Re: Montoya-Super Turbo
Autorius: Cargo (---.takas.lt)
Data: 03-20-02 15:02

LOL

Re: Montoya-Super Turbo
Autorius: Teisutis (---.vtu.lt)
Data: 03-20-02 15:08

AF1> va ką reiškia skylėtas medicinos įstaigų biudžetas- trūksta lėšų apsaugai, ir pabėga iš ten visokie AlBanai

2002 Balandžio 11 d. 18:34

LOL, nu chia jau jus aishkinkites, chia jau ash ne prie ko.... ..... LOL

2002 Balandžio 11 d. 18:38

Jarno> cia tai, ko tu buvai nemates- tas zymusis "pirmasis" albano komentaras :)))

2002 Balandžio 11 d. 18:42

Jarno, visai aš nekerštingas. Į tokius dalykus šaltai reaguoju. O dėl Teisučio - tai jis jau ne syki gan aštriai užsipuolęs pašnekovus. Pavyzdžiui, kad ir "aushra" temoje ????, kuri dėl F1 ekologijos nuomonę išsakė. Na nedžentelmeniškai jos atžvilgiu replikavo Teisutis, netgi manau įžeidžiančiai. Todėl ir sakau - pagal tai kai kada jo elgesys primena besiformuojančią asmenybę, kas tikrovėje galbūt yra kitaip.

Na ir kaip atrodo, kokį amžių gali atitikti toks pasirodymas?

Re: zaliuju psichozes
Autorius: Teisutis (---.vtu.lt)
Data: 03-04-02 16:12

aushra> neuzmirs, kad labiausiai ora tersi tu, kvepuodama ir bezdedama. O jeigu dar valgai ir kakoji, tai tave apskritai reiketu susaudyti kaip didziausia gamtos priesa. Taip kad jei esi pamisusi zalioji, raudonoji ar rudoji, tai pasauliui bus daug naudingiau, jei tyliai uzsikasi... na, bent jau lapais. O erzina mane tik isterisku bobeliu aukstais balsais uzimas. Motorai- tai klasikine muzika, tik ne visos siaurakaktes turi pakankamai proto ta muzika suprasti.

Visiems> cia kazkas naujo. Matyt ir Lietuvelej jau ant tiek geras gyvenimo lygis, kad ivairus pamiseliai neturi kitu problemu, kaip tik ieskoti savo neissivysciusioms personoms demesio tokiais budais, kaip tai daro aushra. Loodna.

2002 Balandžio 11 d. 18:48

AlBanas>> "Manau, kad Teisutis visai normalus bičas..." Man susidare toks ispudis kas tu nori buti vyriausias ir visi kazkaip turetu atkreipti i tavo nuomone. Ka pasakiai apie Teisuti yra tikra klaida, nors jis ir "dar besiformuojantis jaunuolis"
savo brandumu gali aplenkti ir tave (kai skaitai save vyriausiu ir samoningiausiu). Jo komentarai is mano puses susilauke isskirtinio demesnio ir daznai privercia susimastyti: kiek jam metu?Ash tikrai to nezinojau ir nezinau dabar. Ir sprendiant is ziniu apie Formule 1 jis tikrai nera jaunuolis.Paskutiniame jo komentare neizvelgiau ne kristelio kritikos (kaip beje ir visuose kituose). O kalbant apie komentara po kurio tu AlBanas susilaukiai zodziu "ligonis", tai velgi visiskai sutikau su Teisuciu, nes pasirodei lyg is niekur pradejes vaidinti DIDELI vyra, viska zinanti viska matanti.
Galbut tai tik mano nesusiformavusios asmenymes paisalai, ir besiformuojančio jaunuolio samprata, bet pasakiau ir manau teisybe apie tavo pozicija siuo metu.

2002 Balandžio 11 d. 18:51

Vertinti Schumi neigiamai tik del 2 incidentu - nesamone !!!

2002 Balandžio 11 d. 18:52

Blecha mano komentaras turejo buti pries paskutyniji albano komentara....pavelavau :)

2002 Balandžio 11 d. 19:10

J*P*M >> Niekuo aš čia nesisiūlau būti. Koks aš ten bebūčiau, dar nė su vienu diskusijų dalyviu nesielgiau taip, kaip tą darė ne kartą Teisutis, nežiūrint į tai, kad F1 išmanymu lenkia daugumą.

TOP naujienos