SVARBU: Sezonas #3 - SR ir BT

2003 Balandžio 08 d. 21:26

Sveiki,

kadangi poll'as parode, kad taisyklems reikia tobulinimo (ir patys zinom, bet ka darysi ;)), tai siulau sioje temoje pareiksti _ka_konkreciai_ noretume pasiulyti/pakeisti/prideti/ismesti ir t.t.

Savo ruoztu iskart pareiskiu apie viena konkretu pasikeitima - kitame sezone taskai bus skaiciuojami sitaip (Greiciausiai bus pasirinktas vienas is minimu zemiau variantu):
1)
‘TOP’ važiavimas
· 1 vieta – 17tšk
· 2 vieta – 15tšk
· 3 vieta – 13tšk
· 4 vieta – 12tšk
· 5 vieta – 11tšk
· 6 vieta – 10tšk
‘A’ važiavimas
· 1 vieta – 9tšk
· 2 vieta – 8tšk
· 3 vieta – 7tšk
· 4 vieta – 6tšk
· 5 vieta – 5tšk
· 6 vieta – 4tšk
‘B’ važiavimas
· 1 vieta – 3tšk
· 2 vieta – 2tšk
· 3 vieta – 1tšk
· 4 vieta – 0tšk
· 5 vieta – 0tšk
· 6 vieta – 0tšk

2)
‘TOP’ važiavimas
· 1 vieta – 20tšk
· 2 vieta – 18tšk
· 3 vieta – 16tšk
· 4 vieta – 15tšk
· 5 vieta – 14tšk
· 6 vieta – 13tšk
‘A’ važiavimas
· 1 vieta – 12tšk
· 2 vieta – 10tšk
· 3 vieta – 9tšk
· 4 vieta – 8tšk
· 5 vieta – 7tšk
· 6 vieta – 6tšk
‘B’ važiavimas
· 1 vieta – 5tšk
· 2 vieta – 3tšk
· 3 vieta – 2tšk
· 4 vieta – 1tšk
· 5 vieta – 0tšk
· 6 vieta – 0tšk

Beje, nuobaudu sistema irgi planuojama pakeisti.


rgds,
AF1
PS Prasau rasyti tik _konstruktyvius_ pasiulymus

2003 Balandžio 08 d. 21:56

Af1> as uz pirma varianta jei bus keiciama.
Ir kaip minejau anksciau: turiu pasiulyma del kvalifikacijos tvarkos. Tegu pilotai vaziuoja kvalifikacija ne pagal komandu issidestyma lenteleje, o pilotu. ( si mintis kilo po paskutinio etapo). Visgi svarbiau yra pilotu iskaita, o ne komandu.

2003 Balandžio 08 d. 22:02

na ash sutinku su Hamletu del kvalifikacijos, o jei norim ineshti dar daugiau intrigos i lenktynes, aishku visi pilotai esantis virsuje priesinsis, bet butu daug idomiau, jei pirmas esantis lenteleje, vaziuotu pirmas. Mano nuomone, tai suartintu chempionato kova. Bet manau shis pasiulymas sulauks arshaus pasiprieshinimo. O shiaip ash uz pirma tashku skaiciavimo sistema

2003 Balandžio 08 d. 22:06

Pasiūlymai>

1. Padaryti kvalifikacijos tvarką atvirkštinę ir būtent pagal pilotų užimamas vietas.

2. Apšilimo ratas turi būti _visada_, o ne tada, kada tai "užplaukia" teisėjams ar dalyviams :D.

3. Jei tai finansiškai nebus labai blogiau, daryti 4 važiavimus po 5 kartingus ir taškus skirti visiems etapo dalyviams.

4. Keisti kartingų pasirinkimo tvarką - galbūt daryti loteriją or smth :)

2003 Balandžio 08 d. 22:06

Toke> jo, pritariu tau dėl to, kad pirmas turi ir kvala pradėt pirmas :D

2003 Balandžio 08 d. 22:09

jaudrius> 1 ir 2 variantu sutinku, bet 3 ir 4 tikrai ne. Del 3: jei visiems bus duodama tasku, tai neines nieko naujo i rikiuote pilotu. Atstumai liks tokie patys. Del 4: na nepyk, bet manau kad tu si pasiulyma siulai tik del naudos sau :)

2003 Balandžio 08 d. 22:17

Del kvalifikacijos pagal pilotus, o ne komandas - yra pagrindine kliutis - organizacine. Teisejai tikrai nesiruosia "laxtyti ir ieskoti to, kuris jau uz keliu sekundziu turi sedeti gokarte, o jis dar is stebi varzovo pasirodymus ties Laso kompleksu" ar pan.
Taigi komandne kvalifikacija greiciausiai isliks.
Del tvarkos - yra tokia galimybe, kad vaziavimus prades TOP komandos, bet tai svarstytynas reikalas.
Gokartus burtais _tikrai_ nerinksime.
4 vaziavimai (turbut kalbama apie ziema) - $$$
Del apsilimo rato sutinku.

AF1
PS Visas zinutes, nesusijusias su tema trinsiu, kad 'nenugrybautume'

2003 Balandžio 08 d. 23:16

Af1, na ir pasvarstykime, tikrai ineshtu, daug idomybiu, vien paskutinis etapas, manau butu atrodes visai kitaip..:) Nes kai pirmi vaziavo, trasa dar buvo visai shlapia, o gale jau trajektorija buvo apysause. Tikrai butu ineshe daugiau sumaisties. Ash nieko neturiu priesh esama tvarka, grynai ziuriu ish idomumo puses:)

2003 Balandžio 08 d. 23:54

visai nesupykciau jei vaziavimus pradetu TOP komandos :) ir as uz 2 balu skaiciavimo sistema, nes IMHO kiekvienas vaziavimas lyg atskiros gonkes, tai ir laimejimas turi but didesnis.

2003 Balandžio 08 d. 23:58

AF1> aš kalbu tiek apie žiemą, tiek apie vasarą, kad važiuotų _visi_, ir taškus gautų visi. būtų įdomu pamatyti, ne tuščią užrašymą $$$, o konkrečią piniginę išraišką, kiek kyla kaina.

Dėl GO-KART pasirinkimo, gal tada darome taip, kad pirmieji renkasi tie, kurie startuoja paskutiniai ir t.t., tai taip pat įneštų netikėtumų :) Nes, kaip bebūtų gaila, kartodromo darbuotojai neitin stengiasi kartingų lygį palaikyti daugmaž vienodą, o kai kada išvis nugrybauja :)

HaMLeT> taškai visiems pakeitimų viršuj neįneštų, bet galui būtų įdomiau, be to būtų pointas kovoti dėl pozicijų, kurios dabar taškų visiškai neneša :)

2003 Balandžio 09 d. 03:05

HaMLeT >> na nepyk, bet manau kad tu sio pasiulymo nesiulai tik del naudos sau.

Ar matai paralele? Jeigu pakeitimai svarstomi, tam kada padaryti varzybas grazesnes, tai toks pasiulymas turi gerai tinka tam, ko siekiama.

Jeigu jus nuspresite islaikyti esame kartingu pasirinkimo tvarka, gausis sitaip: greciausias laimi kval, pasirenka greiciausia kartinga, laimi lenktynes, tada vel laimi nes vaziuoja paskutinis, tada vel ir t.t. Tai gal tada tegu susirenkame visi viena grazia pavasario diena, pravaziuojame po viena flying lapa ir namo, sezonas baigesi!

Kartingu randomizacija, per desimt sezono etapu:

1. paskirstytu kartingo itaka visiems vienodai, nes per 10 kartu visi mazdaug vienodai kartu gautu gera ir bloga kartinga

2. Pagyvintu lenktynes, nes dabar pirmi du ratai, ir kovos nerasta, na nebent as ant ledo kas du ratus suktukus darau, tai ir telieka toks grozis varzybas stebintiems...

3. Neleistu amziniems nevykeliams visada tuo ir teisintis. Nejaugi Yes, HaMLeT, Arus ir kiti top GO-1 pilotai yra tokie prasti, kad nesugebes nurungti savo tiesioginiu konkurentu cempionate siek tiek prastesniu kartingu?

Ivedus kartingu randomizacija siulyciau duoti +1 apsilimo rata pries starta (formation lap), kuris leistu greitai susipazinti su pagrindiniais kartingo trukumais ir privalumais.
----------
As uz antra tasku skaiciavimo varianta, kuris duoda taskus didesniam skaiciui dalyviu ir skatina pergales siekima, nes jame skirtumas tarp poziciju yra didesnis nei pirmame variante.

Pasigendu argumentacijos jusu rasliavoje kolegos, gal jus trasoje geresni (ka viena karta jau irodete, tai pripazystu), bet mazai randu priezasciu ir pagrindimu jusu mintims...

2003 Balandžio 09 d. 08:38

Kasmet tas pats per ta pati...

Siaip, pries pradedant keisti taisykles siulyciau kai ka konkretizuoti:
[b]1) ar GO-1 yra show ir loterija,
2) ar cempionatas, kuriame turi nugaleti stipriausias ir suorganizuotas taip, kad taisykles ir eiga kuo labiau butu panasios i Formule-1?[/b]
Gal prieikim pirmiausia bendros nuomones, ka mes matome GO-1'ame, tada jau savaime paaiskes, ka daryti.

TaBu > pasistengsiu truputi paargumentuoti:
1. Tokiu atveju siulau ir startiniu poziciju randomizacija, atsisakant kvalifikacijos. Taip per 10 etapu visi mazdaug vienodai kartu gautu gera ir bloga pozicija.
Pliusai - isvengtume papildomu gincu del kvalifikacijos tvarkos;
Turetume dar didesne lygiava. Valio!
2. Visiskai ne. Ka bedarytum, po keliu ratu visada del pilotu ir kartu skirtumu susidaro atstumai, kurie labai retai keiciasi (jei nedaroma grubiu klaidu). Tas jau ne karta patikrinta laisvuosiuose testuose, todel jauciuosi sitoj vietoj mazumele kompetetingesniu.
3. Negirdejau, kad tuo butu labai daznai teisinamasi. Absoliuti pilotu dauguma yra pakankamai protingi, kad gave bloga karta lenktynese, kaltintu save, jog neparode geresnio FL rato laiko kvalifikacijoje.
Del antro tasku skaiciavimo varianto pritariu (jei jau nuspresta keisti esama).

Beje, nebuvo balsavimo, ar reikia keisti SR ir BT. Tai visgi pakankamai svarbu, o poll'o rezultatais, kur kiekvienas gali balsuoti tiek kartu, kiek i galva sauna, manau, nederetu remtis.

2003 Balandžio 09 d. 08:47

Yes>[b]Beje, nebuvo balsavimo, ar reikia keisti SR ir BT. Tai visgi pakankamai svarbu, o poll'o rezultatais, kur kiekvienas gali balsuoti tiek kartu, kiek i galva sauna, manau, nederetu remtis.[/b]
--------------------------------------------------
Gi cia svarstoma kas galima butu keisti, o kai AF1 surink visa 'paketa' keitimu ir bus balsavimas, manau balsuoti ar galim diskutuoti apie keitimus - NEREIKIA ;). Tuoj pazersiu savo pasiulimus :D !!!

2003 Balandžio 09 d. 09:15

As visiskai pritariu Yes'ui.Kavalifikacija yra kvalifikacija ir nieko geresnio cia neprigalvosi.Nes jau tikrai per daugeli metu autosporte si tvarka nesikeicia, reiskia ji yra objektyviausia ir maziausia gincu kelianti.Jei jau taip visi nori islyginti savo galymybes nugaleti pranasesnio karto pagalba. Siulyciau siuo klausimu padaryti toki pakeitima:Siulyciau TOP vaziavima pradeti pirma.Tada geriausia pravaziaves pilotas taip pat turetu galimybe rinktis karta pirmas, taciau jis nezinotu ka pasieme. Ir tai butu sansas kitiems pilotams.
Del kvalifikacijos eigos, manau , nera labai didelio skirtumo, nes kartais buna kad i kvalifikacijos pabaiga oro salygos pasidaro nepalankesnes.
P.S. manau siuo metu galiojancios taisykles yra visai geros ir is esmes ju keisti tikrai nereikia.
P.P.S. jei ko nesupratote is mano siulymu, klauskite stengsiuos paaiskinti.

2003 Balandžio 09 d. 09:19

Stai ka apie norimus keitimus manau as :
--------------------------------------------------
[b]'Taškai'[/b] - balsuoju už '2' variantą.
[b]'Warm Up lap'[/b] - BUTINAS !!!
[b]'Kvalifikacija ir Kartingo pasirinkimas'[/b] - Cia siulyciau lenktyniu pagyvinimui tokia tvarka: Kvalas, pagal pilotų įskaitą-pirmas startuoja paskutinis(kaip F-1), veluojantis bent 1 minutę gauna DQ5(tikrai nebus norinčių veluoti), o teisėjai jau iš anksto žinos startuojančių tvarka - taigi nesipainios. Kartingas - vienas, jei manom kad bus per ilga kvalifikacija vienu, tada imam du kartingus ir juos renkasi ne pilotai, o 'random' būdu paskirstoma. TOP-5 pilotai gauna taškus už gera kavalifikacija(6-4-3-2-1), nes reik ivertinti piloto pasirodymą ir pagaliau reisui pilotai gauna kartingus vėlgi 'random' būdu - loterija. Pirmas kartinga burtų keliu pasirenka Pole laimėtojas.

[b]'Nuobaudos'[/b] - :D, nors ir dar nebuvau nubaustas labai griežtai(except Latvia GP), su nuobaudomis lenkimų metu nesutikau ir dar dabar nesutinku. Nepatinka, kad lenkiamasis turi isileisti priešininką , jei jo priekinis ratas susilygino su 'mano' galiniu ratu :mad:. Kam aš ji turiu isileisti ir susilyginti su juo - pasilabinti, pašneketi ??? NO WAY, jei tu lenki tai lenk, o ne ikyšinek priekinį ratą ir lauk kol tave praleis, pagal taisykles. Aš esu už rimtą kova trasoje, o bausmes už kontaktus turi spręsti teisėjai savo nuožiura: ar tas kontaktas turėjo pasekmių, ar pakenkė aplenktąjam, o gal pakenkė tam kuris norėjo lenkti. Žodžiu pilotai lenktyniauja, o ne verkia. O teisėjai baudžia matydami visa vaizdelį iš šalies :). Aišku už ka teisėjai galės bausti irgi turės būti suderinta su VVK ir Pilotais ;).

Tokia mano nuomonė.

Expertas

2003 Balandžio 09 d. 09:45

[b] Taškų skyrimas - 2 variantas [/b]
[b] Apšilimo ratas - už [/b]
[b] Vėliava prieš paskutinį ratą [/b]
Nesutinku su Expertu dėl nuobaudų. Negalima teisėjams palikti daryti sprendimus jų nuožiūra, nes bus per didelė atsakomybė ir rizika būti apkaltintu šališkumu ar pan. Geriausias variantas - griežtos konkrečios taisyklės su šiokia tokia laisve teisėjams švelninti/netaikyti nuobaudų atsižvelgiant į situaciją. Kartais juk technika paveda (stabdžiai, aksceleratorius sudurniuoja) ar šiaip netyčia įvyksta incidentas. Juk nesąžiningai aplenkus priešininką galima jo palaukti ir praleisti į priekį. Vat į tokius dalykus būtų galima atsižvelgti.

2003 Balandžio 09 d. 09:52

[b] Kvalifikacija [/b] - iš vienos pusės būtų įdomiau, jei kvalifikacijoje važiuotume atvirkštine tvarka. Bet tada paskutiniai lenktynininkai gali susilaukti labai mažai dėmesio ir juk nedidelė galimybė, kad jie sukurs intrigą, kuri dabar laikosi iki pat galo, spėliojant keliomis sekundėmis laiką pagerins Yes'as. Šiaip ar taip aš balsuočiau už kvalifikaciją pagal lenktyninkų asmeninę įskaitą atvirkštine tvarka. Bent jau pabandymui :D

2003 Balandžio 09 d. 09:58

Pradziai reikia sugalvoti ka norima pasiekti taisykliu pakeitimu ir tik tada keisti taisykles.

Variantai gali buti tokie:
1. Norima padaryti varzybas idomias ziurovams
2. Norima sumazhinti Yes'o dominavima
3. Norima padaryti, kad lenktynes vyktu ne tik kvalifikacijos metu, bet ir lenktyniu metu

Sprendimo budu pavyzdziai butu tokie:
1:
a. Kvalifikacija vyksta pilotu iskaitos tvarka, pirmas iskaitoj kvalifikuojasi pirmas
b. Greiciausi kvalifikacijoje karta renkasi paskutiniai
c. Kad b. punktas veiktu, uz kvalifikacijos rezultatus turi buti skiriami tokie pat taskai kaip uz lenktyniu

2:
a. Prideti Yes'ui balasto
b. Kvalifikacijos tvarka atvirkstine be apsilimo rato
c. Kartus renkasi atvirkstine tvarka

3:
a. Tas pats kas 1: a.
b. TOP vyksta anksciau uz kitus vaziavimus

2003 Balandžio 09 d. 09:59

Bole> musu teisejai jau irode, kad jais pasitiketi galima ;). Pilnai sutinku su tavim, del netyciniu kontaktu ir panasei, bausmes ir as manau reikia nustatyti paliekant siek tiek laisves svelninti... pirma parasiau - "Žodžiu pilotai lenktyniauja, o ne verkia. O teisėjai baudžia matydami visa vaizdelį iš šalies.[b]Aišku už ka teisėjai galės bausti irgi turės būti suderinta su VVK ir Pilotais.[/b]

AF1,Yes,Teisejai> Gal jau reik apibendrinti galimus pakeitimus, nes vaizdelis jau ryskeja :).

2003 Balandžio 09 d. 10:35

tasku skaiciavimas - 2
apsilimo ratas pries varzybas - uz
kvalifikacija - kaip ir Expertas siule sutinku.
del kartingu pasirinkimo man jokio skirtumo...

2003 Balandžio 09 d. 10:36

Del kvalifikacijos:
Kadangi kvalifikacija vienu kartu butu per ilga, esant dabartiniam dalyviu skaiciui ju turetu buti du. Dvieju visiskai identisku tikrai niekada nebus, tad vieni pilotai islos, kiti - pralos. Kad nuostoliai butu kuo minimalesni, ir buvo padaryti dabartine kvalifikacijos tvarka, kur pati komanda sprendzia, kuris pilotas kuriuo kartu vaziuos. Taigi, kvalifikacija vyksta pagal komandine iskaita. Pliusai:
1. Kiekviena komanda turi lygias salygas
2. Labai palengveja teiseju darbas
3. Zymiai maziau painiavos
4. Padideja komandos reiksme (nes ji ir taip yra pernelyg simboline, o pakeitus kvalifikacija isvis praktiskai isnyktu).

O siaip visiskai pritariu Pumbai - labai panasios taisykles jau eile metu naudojamos autosporte, ar nepadarysim cirko, prigalvoje visokiu "navarotu"?

2003 Balandžio 09 d. 10:37

Ryskeja , bet neissiryskino :-)

Noretusi nuomoniu is kiekvienos komandos..
Kartu parinkimo randomu nepritariu, apsilimo ratas, mano manymu ne tik pageidautinas, bet netgi butinas, ispejimas kad bus paskutinis ratas techniskai imanomas (reikes rasti koki skambanti gelezi), kvala pagal pilotu bendros iskaitos rezultatus techniskai imanoma, tame tarpe su salyga, kad pilotai taip pat ja zino ir patys netrukdo sklandziam jos vyksmui (ieskoti nieko nereikia, uz tai yra baudziama), tasku skaiciavimas - gali apimti ir daugiau pilotu, kvala nuo pirmaujanciu pilotu - svarstytina, TOP vaziavimas pirmas - svarstytinas, taskai uz kvala - nepritariu, geros kvalos bonusas - vaziavimuose, grieztas, taciau saugus ir pagarbus vaziavimas - be abejo taip, nuobaudu paivairinimas ir lankstesnis ju vartojimas, aprasant tai taisyklese - taip.. Kol kas tiek..

2003 Balandžio 09 d. 10:43

Expertas > Del nuobaudu - jei dar nepastebejai, incidentu kartais pobudis kiek skiriasi nuo vykstanciu F-1, nes atakuojantis (turiu omeny kontakto metu) visada turi pranasuma pries atakuojamaji. Tas, i kuri trenkiamasi, dazniausiai palieka trasa, susisuka joje ar, geriausiu atveju, palieka incidento vietoje keleta brangiu sekundziu. Ar tu tikrai esi uz tai, kad, pvz., tavim kada nors butu pasinaudota kaip stabdziais Gyvates posukyje (t.y., atlekiu kaip bepropis, kaluosi i tave, tvarkingai isiminejanti posuki, to pasekoje perduotu tau savo kinetine energija, kuri tave graziai ismeta "von" is trasos, o as, tokiu budu numetes greiti, ramiai nulekiu tolyn). Biski balaganas, ar ne?
O nuobaudu esme: lenk, kai gali tai padaryti. Ne buliu kautynes, visgi.

2003 Balandžio 09 d. 11:15

Yes> taip, ne buliu kautynes ir kiek pamenu DAR NIEKAS taves taip netaranavo :D. Jei apie mane -esu susilietes su tavim sonu,testu metu trinktelejas, o ne taranaves ;)...
Ir siaip reik moketi vengti tokiu ataku, stabdyk anksciau ir praleisk ta lekianty jei tau baisu, poto pasinaudok tuo kad jis ishslydo, bet manau mokyti taves gi nereikai ;). Kiek pamenu, ypac top vaziavime, niekas nebuvo ismestas 'von' del kamikadzisko lenkimo. Pamenu, kad del stadziu problemu 'A' vaziavime buvo kaskas - kaskuri ismushes 'von',na ir siaip lieka teisejai kurie tai turi ivertinti. Nesuprantu tavo nuogastavimu :confused:

2003 Balandžio 09 d. 11:29

Expertas > sutinku su tavim, taip baisiai dar nebuvo. Vadinasi, nuobaudos vistik puikiai veikia ;) Palygink, pavyzdziui, kovas GO-1 ir pvz. Infobalt lenktyniu metu - butent tai as ir turiu omeny.
O mane zinai - nesu linkes nusileisti ar pasiduoti, bet visgi esu uz 'fair play' ir grazius, paruostus lenkimus.

2003 Balandžio 09 d. 11:36

Yes>jap 'GO-1' ir 'Infobalt' nesulyginamos kovos ;)(no offence). Uzbaigiant apie lenkimus: reik vadovautis 'Bole' dzentelmenishkumo pasiulymu ir teisejais. Manau nebenukrypkime i smulkmenas ;), veliau ishsidiskutuosim.

2003 Balandžio 09 d. 12:08

Taigi patiko Gango ir bassvoico pasisakymai:
Gangas:
a. Kvalifikacija vyksta pilotu iskaitos tvarka, pirmas iskaitoj kvalifikuojasi pirmas
b. Greiciausi kvalifikacijoje karta renkasi paskutiniai
Sis variantas tinka, nes b punktas yra lyg atsvaras a punktui, greitu pilotu atzvilgiu.
Bassvoice ir HaMLeT:
1) apsilimo ratas - butinai
2) ispejimas del paskutinio rato - butinai
3) kvalifikacija pagal pilotu iskaita - butinai (o painiavos nebus jei pilotai patys issiaiskins kas po ko vaziuoja)
4) uz kvalifikacija daugiau tasku - nepritariam
taskai visiems pilotams - svarstytina
5) Top vaziavimas pirmas - svarstytina, taciau manau, jog TOP vaziavime daug svarbiau zinoti kartingu pajegumus, nes kovojama del pergales.
6) nuobaudu skyrimas - na manau, kad labai smulkiai reglamentuoti visu situaciju tikrai neverta. Reiktu nustatyti tik remus, kuriuose turi vykti grazi ir svari kova. Teisejai savo nuoziura skirtu baudas, kadangi jie jau irdoe jog yra labai kompetetingi.

2003 Balandžio 09 d. 12:48

Na, padetis siek tiek ryskeja. tiesas sakant keli pasiulymai net labai idomus (pats tikrai nesugalvociau :O ).
Aciu uz issakytas mintis ir argumnetus.

Siam momentui pabandysiu atsakyti i kelis pagrindinius ir asmeninius klausimus:
Linkstu prie: B tasku sistemos ir butino Formation Lap'o.
Del kvalifikacijos reikes dar svarstyti, nes 'komandine' kvalifikacija (pasikartosiu) yra patogi Teisejams, fiksuojantiems lenktynininku laikus. Kad inesti siek tiek randomo i kvalifikacija, galbut ivesime privaloma gokartu pasirinkima t.y. du komandos partneriai negales rinktis viena is dvieju kvalifikaciniu gokartu - juos skirs Teisejai eiles tvarka (pvz - pagal asmenine iskaita - kuris is teampartneriu auksciau - vaziuoja anksciau).

jaudrius> jei lenktynininkas dalyvauja tik kvalifikacijoje - jis moka 15Lt, jei ir lenktynese - 40Lt. Skirtumas akivaizdus.
Neigiami to padariniai - vasara smagiau, kai trasoje kovoja kuo daugiau lenktynininku, tad 6 kartai vienu metu yra puikus vaizdas (jei duotu 7-is, tada kalba butu kita ir vaziuotu visi 7-7-6).
Ziema t.y. kai lenktyniaujama 5-ais gokartais butu smagiau patiems lenktynininkams t.y. neliktu "107% taisykles ir lenktyniautu visi, bet tada vel gi reikia galvoti nauja tasku sistema, kuri apreptu beveiki visa grid'a, bet ar tai verta pastangu?..

TaBu> gokartu randomizacija yra subtilus dalykas, nes tai vel gi inesa organizacines painiavos + gokartai skiriasi net 'is dienos i diena' t.y. vieno GP metu greitas gali buti nr.X, o jau kito - nr.Y ir pan. Juolab pacioje kvalifikacijoje jis gali buti apgadintas, 'nureguliuotas', etc.

Yes> GO-1 yra ne loterija, bet Formules-1 fanu laisvalaikio praleidimas, kuris labiausiai juos priartina prie F-1 pasaulio t.y. jie isgyvena visa tai savo kailiu (tik mazesniu mastu ;) ) Tai yra pramoginis sportas ar sportine pramoga. Be to - kiekvienas dalyvaudamas cia turi savo tikslus. Vieniems tai fun, kitiems tai siekis nugaleti, treti tiesiog nori dalyvauti, nes jiems cia linksma, ketvirti nori isbandyti savo jegas ir pasijusti Mika Hakkinenais or whatever.
Kas del balsavimo - kad dar anksti balsuoti ir nemanau, kad kol kas to reikia. As sakau, kad taisykles _bus_ perziurimos ir papildomos (kaip ta dareme ir pries s#2), vadinasi taip ir _bus_.


Pumba> gerai pastebeta, nes kartais kvalifikacijoje privalumus turi pradedantys pasirodymus (dazniausiai ziema, ant sniego, kai veliau pasirodo ledas ir vaziuoti darosi sunkiau) o kartais ir atvirksciai (kai trasa dziuna po lietaus), tad cia vel gi sunkus dalykas nuspresti.
Nebent galima daryti sitaip: nelyginiais GP (GP1,3,5,7,9,11) kvalifikacija vyksta _pagal_ standingus, o lyginiais (GP2,4,6,8,10,12) - _atvirkstine_ tvarka. Cia tik vienas is pasiulymu, tad jokio tendencingumo jame nera. Bent jau kol kas ;)

Expertas> taip, yra du keliai motyvuoti 'kvalifikatorius' . Vienas - taskai us "pole'a" o kitas - gokarto pasirinkimas.
Si klausima dar svarstysime, ir, manau reikes rinktis viena is dvieju variantu:
1) kvalifikacijoje duodami taskai uz "pole" pozicija ir dar uz viena-dvi vietas (tarkim: P1-3taskai, P2-2t, P3-1t) tuomet vaziavimo gokartus renkasi blogiausiai pasirode kvalifikacijoje (cia iskyla problema su B ir A vaziavimais, kurie jokiu tasku negauna...);
2) kvalifikacijoje neduodama tasku ir gokartai pasirenkami dabartine tvarka.

Nuobaudos bus tiesiog perziuretos, nes dabartines, atvirai kalbant, kartais per grieztos, o kartais persvelnios ir Teisejams nera jokiu ribu laviravimui (bole pvz, kai Teisejai suklydo skaiciuojant laika, Arus'o apsisukimas kvalifikacijoje ir t.t. ir pan.)

bole> veliava pries paskutini rata bandysime 'impregnuoti', tuomet ir dalyviai ir ziurovai zinos, kad jau tuoj-tuoj bus lenktyniu atomazga.

Gangas> 1 ir 2 ir 3 t.y. padaryti lenktynes, kuriose nedominuotu vienas ar keli lenktynininkai (siuo atveju Yes) ir kurios vyktu ne tik kvalifikacijos metu, patrauklias ir dalyviams ir stebetojams.

Kol kas tiek,
VVK

2003 Balandžio 09 d. 13:17

AF1 > aciu uz paaiskinima, del ko keiciamos taisykles (paskutine tavo post'o pastraipa). Siuo atveju nebematau prasmes daugiau kazka siulyti.
Bet ar gali tiesiai atsakyti, ka nori padaryti is GO-1? Vienu zodziu: ar cempionata, ar pramoga?

2003 Balandžio 09 d. 13:30

Yes> manau aiskiai parase AF1, kad tai 'sportine pramoga'. Nes tai nera _tik_ pramoga, bet ir nera tik _champ_ . Tai abu kartu ;), juk nuo pat pradziu to siekeme, o dabar tai tobuliname, kad butu si pramoga dar labiau panasesne i F-1 ir kartu butu idomesnes mums dalyviams ir ziurovams :) .

2003 Balandžio 09 d. 14:21

AF1 > kalbant apie kvala, nelabai suprantu - ka reiskia 'patogi teisejams'.. Isleidziantysis teisejas turi eiles tvarka, ir pilotai jos laikosi, teisejai gi fiksuojantys laika, mato karto nr X ir Y. Ir fiksuoja laika, net nesigilindamas, kas po salmu ar kombinezone.. Beje - stai tada ir gaunasi nedidelis kart randomas, kai komandos nariams gali ir nepasisekti vaziuoti skirtingais kartais.. Beje - pries paskutini rata bus veliava ?? ar visgi metalinis barskutis (barskalas)??

2003 Balandžio 09 d. 14:51

bassvoice> manau metalinis barskutis, nors dar vis svarstoma ir veliavos galimybe ;)

2003 Balandžio 09 d. 14:52

bass>
2) geriau veliava, gal net ta pacia zalia
1) Teisejams, isleidziantiems is boksu - patogiau, kalbu is savo ir Don Romaso patirties.

2003 Balandžio 09 d. 15:33

AF1 bet jei bus taikomos nuobaudos, tai nebus ir problemu teisejams, visi stoves issirikiave kaip prie bulviu :D

2003 Balandžio 09 d. 16:14

zalia veliava - tai lyg ir starto veliava, ir mojuoti ja kol pravaziuos visi 6 - tai kaip ir nelabai logiska, linkstu prie skambalo - paskalambijai - tai visi isgirs :;-)

2003 Balandžio 09 d. 16:25

bass> man atrodo niekas neisgirs ;)
be to, lyg kartodromeir balta yra, o jei nera - padarysim.

2003 Balandžio 09 d. 16:29

Balsuociau uz 2. tasku skirstimo buda.
Kvalifikacijos pakeitimas i atvirkstine mano nuomone nelabai pakeistu startine rikiuote, tad siuliciau palikti esama tvarka. Na bet pries lenktynes tikrai reiketu pakeisti kartu pasirinkimo buda. Labiausiai man patiko siulimas pries gonkes burtu keliu nuspresti kas su kokiu kartu vaziuos, nes kaip ir Tabu sake: visi mazdaug vienodai kartu gautu gera ir bloga kartinga.
Be jokiu abejoniu pasisakau uz apsilimo rata!
Na o del to, kad TOP vaziavimas vyktu pirmiausia- tikrai pries. Nemanau kad tai padidintu intriga (pripazinkime, jog visi labiausiai laukia TOP vaziavimo, o zmesnius vaziavimus stebintys pilotai bei ziurovai pries TOP vaziavima tik labiau ,,uzsiveza", tad jei jis vyktu pirmiausia, nemanau kad tokio susidomejimo susilauktu veliau vyksiantys B ir A vaziavimai)
Zinoma, cia tik mano nuomone ;)
AF1>Mane labiau domina: kiek kita sezona bus etapu ir kuriuo metu laiku-ais ju vyks daugiausia :)??

2003 Balandžio 09 d. 16:43

Charles> apie tai kalbesime bendrai ir atskirai, nes cia reikia kiekvienos salies nuomones.

2003 Balandžio 09 d. 16:57

Pasiulymas del kartu pasirinkimo: pasirinkti reikia ne pries pat vaziavima, o is kart paskelbus kvalifikacijos rezultatus, tokiu budu nebutina TOP vaziavima daryt pirma, kad TOP vaziavimo dalyviai nezinotu kaip kuris kartas vaziuoja. Atsargini karta gedimo atveju gautu tas, kurio pasirinktas kartas sugestu iki vaziavimo.

2003 Balandžio 09 d. 17:05

Gangas > :goodjob: racionalus pasiulymas

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144