Vengrijoje „BAR-
Honda“ pilotas Takuma Sato finišavo šeštoje pozicijoje, bet japonas galėjo ir nepasiekti finišo. Ekipa pranešė, kad „Taku“ pilotuojamo bolido „Honda“ variklis vos išlaikė iki distancijos pabaigos, nes palaipsniui krito agregato tepalo spaudimas.
Iškart po lenktynių Takuma paaiškino, jog kalbėjosi su savo inžinieriumi Jocku Clearu varžybų pabaigoje, nes boksuose buvo pastebėtos variklio problemos ir tausojo agregatą. „Tepalų lygis vis krito ir krito”,- aiškino Sato.
J.Clearas instruktavo Takumai, jog šis spaudinėtų rankinės pompos mygtuką, tokiu būdu buvo palaikomas tepalo spaudimas: „Turbūt nuspaudžiau jį šimtą kartų! O paskutiniuose ratuose turėjau jungti pavaras anksčiau laiko. Turėjau būti atsargus, nes problema buvo rimta.“
Tačiau „Taku“ sėkmingai baigė lenktynes ir ekipos sąskaitą papildė trimis taškais. Artimiausiu metu „BAR-Honda“ turėtų išspręsti tokių problemų galimus pasikartojimus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).