„Honda“ jėgos agregatų gamybos padalinio „Formulei-1“ technikos direktorius Toyoharu Tanabe papasakojo apie motoristų pasirengimą artėjančiam Azerbaidžano GP savaitgaliui.
Toyoharu Tanabe: „Artėja jau šeštasis šio sezono etapas – lenktynės Azerbaidžane, kurių pernai nebuvo dėl COVID-19 pandemijos. Nors Baku yra tokia pati miesto gatvėse įrengta trasa kaip ir Monake, kur mes nugalėjome kartu su Maxu Vertstappenu prieš dvi savaites, čia visai kitokios trasos charakteristikos.
Rato ilgis kiek viršija 6 kilometrus ir tai vienas iš ilgiausių ratų visame F-1 tvarkaraštyje. Pirmas ir antras sektoriai yra tipiški miestų trasoms ir juose yra ne vienas 90 laipsnių posūkis, tačiau didžiąją dalį trečio sektoriaus tiesiosios lenktynininkai važiuoja su iki dugno nuspaustu akseleratoriumi. Todėl čia bus svarbu surasti kompromisą reguliuojant mašinas efektyviam lėtų posūkių ir ilgų tiesiųjų įveikimui.
Iš jėgos agregato čia bus reikalaujama efektyvumo įsibėgėjant išvažiuojant iš lėtų posūkių, o tiesiojoje svarbu bus sekti degalų sunaudojimą. Įprastai, rinkdamiesi nustatymus, mes remiamės informacija, surinkta ankstesniuose šių metų etapuose ir iš varžybų Azerbaidžane 2019 metais.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |