„Mercedes“ vadovo Toto Wolffo teigimu, komanda neturėjo kito pasirinkimo kaip tik pakviesti Valtterį Bottą pirmą iš lyderių atlikti sustojimą.
Būtent suomis, varžybų pradžioje važiavęs trečias, septyniolikto rato pabaigoje pirmasis iš lyderių pasuko į techninio aptarnavimo zoną pirmam ir vieninteliam sustojimui. Reaguodama į varžovų veiksmus, kitame rate „Red Bull“ sustojimui pakvietė Maxą Verstappeną. O dar po vieno rato sustojimą atliko ir antrasis „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas. Bet britui grįžus į trasą, jis atsidūrė antroje vietoje - už M. Verstappeno.
„Mercedes“ komanda nusprendė daugiau nekviesti savo sportininkų pasikeisti padangų. Tuo tarpu M. Verstappenas vėliau atliko antrąjį sustojimą ir grįžęs į trasą su naujomis padangomis pavijo „Mercedes“ pilotus ir aplenkęs juos iškovojo pergalę. Tuo tarpu pirmas sustojimą atlikęs V. Bottas lenktynių pabaigoje dar prarado poziciją Sergio Perezui ir finišo liniją kirto ketvirtas.
„Mes neturėjome kito pasirinkimo. Valtteri padangos kėlė vibracijas. Mums buvo neramu dėl bolido pakabos“, - kalbėjo T. Wolffas.
„Gedimas galėjo įvykti bet kurią akimirką. Jis buvo užblokavęs ratus, dėl ko kilo vibracija. Žinojome, kad sustojimą turėsime atlikti anksčiau ir mūsų pavyzdžiu paseks kiti. Bet mes neturėjome kito pasirinkimo.“
Kalbėdamas apie vienintelį L. Hamiltono sustojimą, T. Wolffas teigė, kad britui pritrūko sekundės ir jis būtų į trasą grįžęs pirmoje vietoje.
„Skirtumas tai didėjo, tai mažėjo. Maxas po starto suklydo, tad Lewisas pakilo į pirmą vietą. Vėliau mūsų tempas buvo geras. Persvara vienu metu siekė apie tris sekundes. Bet to nepakako. Mums trūko sekundės, kurią kažkur praradome.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |