T. Wolffas: Nico nepametė dvasios budrumo

T. Wolffas: Nico nepametė dvasios budrumo
logo 2015 Gegužės 10 d. 11:26, Daimler
Ispanijoje abu „Mercedes“ pilotai užėmė pirmąją starto liniją, bet „pole“ poziciją iškovojo ne Lewisas Hamiltonas, bet Nico Rosbergas. „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas susumavo kvalifikacijos rezultatus ir pareiškė, jog L. Hamiltonui iškilo balanso problemų.
- Tiek „Mercedes“, tiek „Ferrari“ Barselonos etapui atnaujino bolidus. Ar jūsų komanda sugebėjo padidinti pranašumą prieš pagrindinius varžovus?
- Iš tiesų, paskutinėmis dienomis labai daug kalbama apie tai, jog „Ferrari“ labai radikaliai atnaujino savo mašiną, bet galų gale, mūsų komanda privalo laikytis išankstinių savo planų ir dirbti pagal juos. Mūsų filosofija tiek pernai, tiek ir dabar yra tokia, kad mes reguliariai atnaujiname savąjį bolidą. Mums jau dabar pavyko pasiekti puikios duomenų koreliacijos, gautos iš aerodinaminio vamzdžio, iš CFD ir iš trasos. Mes planavome kai kuriuos nedidelius atnaujinimus Barselonai, norėdami pasiekti maksimaliai įmanomo rezultato. Komanda modernizavo aerodinamiką, įdiegėme kai kuriuos jėgainės atnaujinimus, tačiau šiais metais svarbiausia yra surasti geriausią padangų darbo variantą bei optimaliausią balansą tarp bolido greičio viename rate ir visoje lenktynių distancijoje. Dabar mes labai pasitikime savo jėgomis.
- Šiuolaikiniai „Formulės-1“ bolidai yra maždaug 10 sekundžių lėtesni nei tai buvo prieš dešimt metų. Ar norinti pritraukti daugiau žiūrovų yra būtina greitinti dabartines mašinas?
- Mes milijoną kartų svarstėme šį klausimą pačiuose įvairiausiuose susirinkimuose. Iš tiesų, mašinos tapo lėtesnės, bet mes neturime pamiršti, jog pastaraisiais metais pasikeitė padangos ir aerodinamika. Greitis priklauso ir nuo trasos būklės – pavyzdžiui, per žiemos bandymus Barselonoje mes buvome kur kas greitesni nei dabar. Aš nesutinku su tuo, kad dabar bolidai tapo 10 sek. lėtesni Šiais metais kai kuriose trasose, o aš tiksliai žinau, kuriose – Melburne ir Malaizijoje, mes pralaimėjome tik vieną sekundę tam rezultatui, kuris buvo pademonstruotas 2004 metais, kai mašinos buvo ant savo galimybių ribos su V10 varikliais. Taip pat nepamirškite, kad labai daug kas priklauso ir nuo padangų. Be to, dabar mes lenktynėse išnaudojame 100 kg degalų, o nei 150 kg, kaip tai būdavo anksčiau. Todėl negalima sakyti, kad dabar bolidai sulėtėjo net 10 sek.
Suprantama, kad mes turime įsiklausyti į sirgalių nuomonę, kurie sako, jog bolidai nepakankamai garsūs, nepakankamai greiti ir išvaizdūs. Mes visa tai suprantame ir stengiamės dirbti ties tuo.
- Kaip vertinate savo pilotų pasirodymą kvalifikacijoje Ispanijos GP?
- Šį savaitgalį labai svarbu surasti patį tinkamiausią mašinos balansą ir nustatymus, juolab kad šeštadienį trasos būklė smarkiai keitėsi ir kartais mums buvo net sunku suprasti, kaip reikia reaguoti į šiuos pakeitimus. Pavyzdžiui, pirmoje kvalifikacijos dalyje mes naudojome kietąsias padangas. Pirmajame bandyme reikėjo 3 ar net 4 ratų norint priversti šias padangas gerai dirbti, bet kai po kai kurio laiko vėl išvažiuodavome su kietosiomis padangomis, mes pastebėdavome labai nemažą greičio padidėjimą. Panašiais atvejais labai sunku surasti balansą, kuris leistų iš bolido išspausti maksimumą. Baigiamojoje kvalifikacijos dalyje Nico pavyko nuvažiuoti labai gerą ratą iš pirmo bandymo, tuo tarpu Lewisas susidūrė su balanso problemomis.
- Kiek svarbi N. Rosbergui „pole“ pozicija yra jo motyvacijai?
- Visi „Formulės-1“ lenktynininkai privalo turėti labai gerą psichologinį pasiruošimą. Aš suprantu, jog žurnalistai labai mėgsta rašyti apie pilotų pakilimus bei nuopolius, bet realybė yra kiek kitokia. Lewisas yra iškovojęs 4 „pole“ pozicijas paeiliui, bet Nico neprarado savo dvasios stiprybės. Per kvalifikaciją Barselonoje jis buvo ryškiai stipresnis. Aš jau sakiau, jog L. Hamiltonas susidūrė su mašinos reguliavimo problemomis, jam truputį nepasisekė su sąlygomis trasoje, dėl to jis prarado kelias dešimtąsias. O apie abiejų mūsų pilotų rezultatų sąsajas aš nekalbėčiau, nes Barselona yra visai kitoks etapas.
[gallery id=1125]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553