Taisyklės, kurias galima apeiti (75)

Taisyklės, kurias galima apeiti
logo 2005 Vasario 15 d. 11:02, Toyota
Nenustebkite, jei šių metų „Formulės-1“ lenktynių paskutiniuosiuse ratuose staiga iš lenktynių dėl gedimų ims trauktis daugybė sportininkų – taip jie bandys pasinaudoti „skylėmis“ naujosiose taisyklės, reglamentuojančiose variklių naudojimą.
Pakeistomis taisyklėmis reikalaujama, kad vienas variklis būtų naudojamas dvejose iš eilės lenktynėse. Jei lenktynininkui agregatas sugenda ar dėl kitų priežasčių norima jį pakeisti, jis yra baudžiamas bauda – turi lenktynes pradėti dešimčia vietų žemiau užimtosios kvalifikacijoje. Vis dėlto, taisyklė turi išimtį – jei sportininkas nebaigia pirmųjų lenktynių, jau kitose jis gali naudoti naują variklį, o nuobaudos jam nėra taikomos.
Kai kurios „Formulės-1“ komandos bei jų partneriai atvirai reiškia nepasitenkinimą, kad taisyklėse palikta tokia „skylė“. Pasak jų, kai kas gali specialiai tuo pasinaudoti ir paskutiniuosiuose ratuose, nepretenduodami pelnyti taškų, pvz., užimdami 9-ąją vietą, imituoti bolido gedimą bei pasitraukti iš lenktynių.
FIA (Tarptautinė automobilių federacija), inicijavusios minėtus pakeitimus, prezidentas Maxas Mosley neigia tokia galimybę ir sako, kad darantys tai specialiai bus greitai pagauti.
„Matote, mes žinosime, jei kas nors tai padarys specialiai. Ir ką gero jiems tai suteiktų, jei jie važiuotų devinti? Kodėl jie važiuotų devinti? Be to, tam, kad tai padaryti specialiai, reikės gaišti ruošiant ir bolidą, ir variklį. Nemanau, kad tai suteiktų didelį pranašumą. Šią galimybę mes nuodugniai apsvarstėme ir nemanome, kad tai bus daroma. Jei tai atsitiktų daugiau nei vieną kartą, iškart keltų įtarimą, nes statistiškai tai sunkiai įmanoma. Teisėjai į tai atkreiptų dėmesį“, – teigė jis.

Komentarai (75)
Sioperis
| 02/28 21:33 Atsakyti
O kat praitais metais taip butu buve tai McLaren butu daug islose
_eXpert
| 02/17 21:40 Atsakyti
Man cia viskas kaip ir normalei, bet kaip pasako, kad Ferrari valdo ir valdys tai tik jouka sukele. :DD
Kimm.
| 02/17 20:50 Atsakyti
nu teisingaij sako siaip siplnesnes komandos gal tuo ir naudotusi bet kad vistiek nelabai ka padetu!
SCHUMIS F-1
| 02/17 13:28 Atsakyti
Is tiesu tai opi taisykliu skyle turetu but... :/
HORN
| 02/17 09:48 Atsakyti
Nu ir belekokia taisykle... O man klausimas, o jeigu sukurs varikli 1 GP, t.y. tycia ji sugadina kas antro GP pries kvala ir taip visad vaziuoja su pranasesniu varikliu, tik turetu kas antram GP startuoti 10 vietu zemeu... Klausimas ar nebutu tai naudinga... Aaa?
Vytia
| 02/16 19:52 Atsakyti
A-Martin>Taip,klausimas kiek tai dadetu AG.Parasiau is oro.Bet kuriuo atveju kuo mazesnis variklio resursas,tuo labiau ji galima forsuot.Tai tik variantas,bet galimas..
.:M.S:.
| 02/16 16:54 Atsakyti
Idomu idomu visada atsiradus daug nauju taisykliu, ar ju pakeitimu pasimato ir naujo sprangu nieko... isidirbs taisykles ir bus viskas tvarkoj ;)
arvys
| 02/16 15:33 Atsakyti
vejai....
A-Martin
| 02/16 11:59 Atsakyti
Vytia>taip, tuo atveju,jei vieno savaitgalio variklis 50-100 AG daugiau. Bet jei kaimynas turi dviejų savaitgalių, ir tik 10-20 AG mažiau ? Tampa paprasčiau stengtis padaryti dviejų savaitgalių kiek galima galingesnį, nes niekad nežinai, ką draugas iškrės. Neveltui R sako, kad turi 940 AG dviejų savaičių (tiesa, kol kas dega neblogai). Bet jei ištrauks toks ?
Rameriz
| 02/16 11:50 Atsakyti
Sitas ferrarems gal ir nelabai pakenks bet kitoms komandoms gal ir nekas bus. Bet taisykles tam kad jas butu galima apeiti :))))
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas