Trys jėgainės – trijų dešimtųjų ribose, o „Honda“ smarkiai atsilieka

Trys jėgainės – trijų dešimtųjų ribose, o „Honda“ smarkiai atsilieka
logo 2017 Balandžio 29 d. 13:53, Daimler

Kovo pabaigoje FIA "Formulės-1" lenktynių direktorius Charlie Whitingas pareikšė: per pirmąsias tris-keturias lenktynes fedaracija įvertins skirtingų gamintojų jėgainių galios skirtumus ir nuspręs, ar FIA reikia įsikišti. Jei išryškėtų vieno iš jėgainių gamintojo didelis skirtumas, FIA galėtų imtis priemonių, kurios leistų atsiliekantiems sumažinti šį skirtumą, tačiau to, regis, neprireikė.

Pagal „Auto Motor und Sport“ informaciją, šiuo metu FIA nustatytas greičio skirtumas viename Barselonos trasos rate neviršija 0,3 sek. „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Renault“ jėgainėms. Tik „Honda“ yra toli nuo šio trejetuko, bet FIA nuomone, japonų gamintojams šiuo atveju padėti neįmanoma – tam reikėtų imtis priemonių dėl likusiųjų gamintojų ir daug ką jiems uždrausti.

Tačiau „Red Bull“ suabejojo šio vertinimo rezultatais – Strateginės grupės posėdyje FIA ekspertas Fabrizio Lomas negalėjo atsakyti į klausimą „Red Bull“ komandos vadovui Christianui Horneriui apie šio vertinimo kriterijus. Tačiau  C. Whitingas paneigė abejones, sakydamas, kad visi keturi jėgainių gamintojai yra supažindinti su šia metodika ir palaiko ją.

Pagal vidinius „Red Bull“ skaičiavimus, „Renault“ motorai nusileidžia „Mercedes“ ne 0,3 sek, o 0,5 ar net 0,7 sek, bet sprendimo tai nepakeis – dėl tokio skirtumo FIA nesiruošia įsikišti.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983