Villeneuve brands rivals a ''bunch of sissies''

2003 Balandžio 05 d. 18:31

Sveiki!

Pastaruoju metu teko isgirsti/ perskaityti begale nuomoniu, jog JV paprasciausiai yra nevertas gaunamu pinigu, kad sneka daugiau, nei daro, ir vos ne apskritai yra nevertas F1 piloto vardo. Taciau siandien, kai dauguma pilotu pasisake uz tai, kad kvalifikacija del lietaus butu atkelta, JV su jais nesutiko. Man si situacija labai primine viena atveji, susijusi su jo tevu, Gilles Villeneuve'u, kai, berods 1980m., treniruociu pries etapa Amerikoje metu, dauguma pilotu del stipraus lietaus net neisvaziavo i trasa, o tuo tarpu GV (beje, kaip pats paskui sake, pagrinde del ziurovu, susirinkusiu paziureti ne i tuscia trasa, o ja lekianciu bolidu), isvaziavo savo bolidu ir tiesiog suorganizavo spektakli, visus kitus, buvusius trasoje lenkes mazdaug po 16sek. i rata. Kaip po to sake keli pilotai, "as buciau tikrai islekes is trasos, vaziuodamas tokiu greiciu" bei "jis tiesiog yra kitoks nei mes". Na, o siandien JV dar karta parode, kad savo natura, savo kovingumu bei pasisventimu Formulei-1 yra labai panasus i savo teva. Pateikiu jums visa straipsniuka su JV interviu del kvalifikacijos. Nemanau, kad tai pakeis daugelio nuomone apie JV, bet visgi siulau pasiskaityti:

[b]"If you think it is too dangerous then drive slowly"[/b]

Jacques Villeneuve branded his rivals "a bunch of sissies" Friday after they attempted to force the cancellation of the opening qualifying session for Sunday's Brazilian Grand Prix. Several of the drivers drew up a petition against competing in the torrential rain at Interlagos but Canadian Villeneuve criticised them for "insulting" the fans who had turned up to watch.

"I never saw the petition and if I had I would not have signed it. What would it bring to Formula One for us not to go and qualify? People would think that we are just a bunch of sissies,” the former world champion said. "We can't do that. We are paid a whole lot of money and it would be an insult to the fans. Formula One has been hurting for the past couple of years and it's very important for us to give a show and go out there and drive. Sure, there is a little risk in those conditions, but not enough not to drive. If you think it is too dangerous then drive slowly."

Villeneuve admitted, however, that running in heavy rain in qualifying, where drivers take to the track one at a time, is different to racing in the same conditions….

"In qualifying there is only one car on the track at the same time but it is dangerous when you have a lot of cars on the track because a car could spin, stop in the middle of the racing line and you won't see it. In race conditions it would be crazy to race with that amount of water."

The controversy came because of a decision by the sport's governing body, the FIA, to introduce a rule in January restricting tyre suppliers Bridgestone and Michelin to just one type of wet weather tyre per race. Both opted to take intermediate tyres, which work well in damp conditions but give little grip in heavy rain, to Brazil but were greeted with torrential rain.

Villeneuve said the "extremely dangerous" rule makes driving in heavy rain "impossi***" and called for it to be changed immediately.

"This rule is a big concern. It has forced the tyre manufacturers into building a wet tyre that will drive until you can put slicks on."

But Villeneuve believes the FIA president Max Mosley will to go back on his decision to introduce the rule because of his demands for safety in the sport. ….

"Max is always trying to make rules that are safe. He is always pushing for safety so I am sure he will see the logic in having two different types of tyres as that will make it a lot safer."

Villeneuve finished seventh in the Friday qualifying session while his BAR-Honda team-mate Jenson Button lost control of his car during his one-lap run and crashed through the polystyrene braking markers.

2003 Balandžio 05 d. 18:36

Tik liezuviu malt ir temoka JV...

2003 Balandžio 05 d. 18:47

Yes>>Nu ko tu taip ardaisi čia jį gindamas. Na geras jis lenktyninkas, prieštarauti negalima, bet......

2003 Balandžio 05 d. 19:06

Yes> Respect, visiskai sutinku su tavo pzicija, bet ka tu darai beviltiska, neobjektyvu poziuri turintiems pilieciams balta spalva visada atrodo juoda, ir atvirksciai, ir beprasmiska su jais gincytis, man pavyzdziui Kimis patinka labiau uz Zaka, ir Montoya taip pat, bet as pilnai sutinku kad siuo metu is visu F-1 draiveriu jis yra greiciausias

2003 Balandžio 05 d. 19:26

nu ir? tai cia tipo shitas... ss... straipsnis (???) turetu pakeist mano nuomone i jv??

2003 Balandžio 05 d. 21:02

LOL
Nu megsta parekt bicas ka darysi :D Gal demesio trukst akai jis visas i JB nukreiptas... :)
O berods ir nedejo savo varzovu 16s :D

2003 Balandžio 05 d. 21:16

Xexe, ka kazin Yes pasakys y tai, kad ir siandienos kvaloj JB Villeneuve'a apstate? :)

2003 Balandžio 05 d. 21:20

Rasau Button'ui laiska, kad JV gimtadieniui padovanotu jam walkie-talkie (nesiojama racija). Santykiams pagerint :)

2003 Balandžio 05 d. 21:28

SenisBS >>>> LOL :D :D :D

2003 Balandžio 07 d. 09:48

Minzz > sneka JV gal ir daugokai, bet ka as norejau pasakyti: kai ateina laikas isvaziuoti i trasa ir irodyti, kad ne uz grazias akis vadiniesi F1 pilotu - jis tai padaro. Ir idomu, ka tu pasakysi i tai, kad kvalifikacijos greitame rate JV turejo techniniu problemu su varikliu (jis, beje, FIA pripazinus defekta, lenktynems buvo pakeistas). Tik liezuviu malt ir moki, bent info pries tai pasirinktum, pries "nuomone" reiksdamas.

official > pasiskaityk 'wytas' komentara. O siaip isvis idomu, kodel su savo "tipo tokia... ss... nuomone(???)" apie JV tu isvis prievartauji save ir skaitai panasius straipsnius ;)

Anyway, rasiau, kad "nemanau, kad tai pakeis daugelio nuomone apie JV", taciau nereikia jo visada juodinti.

2003 Balandžio 07 d. 10:34

Ir vėl YES,ir vėl JV,na manau jau čia biški persistengta,kiek galima?Taip ikyriai kišdamas tą JV darai iš jo kažkokį tai nuskriaustą ir niekam nepatinkantį,reikalaujantį užuojautos vargšą.Kas per daug tas nesveika.P.S.Gerai pastebėta kad nuomonės nepakeis o tiktai dar daugiau apsijuodins.

2003 Balandžio 07 d. 11:30

Gincius > kokios problemos? Nemegsti JV? Tai kuriu velniu lendi i diskusija, kurios vien tik pavadinime jau aiskiausiai yra jo pavarde? As palaikau JV todel apie ji rasau, tau nepatinka - yra begale kitu temu.
O vaiku nuomones ne nesiruosiu keisti ar formuoti - cia ne mano, o mokyklu ir tevu darbas.

2003 Balandžio 07 d. 11:38

Yes>>>Blogai pastebėjai,aš nesakau kad nemėgstu ir nereikia taip nervuotis,norėjau pasakyti tiktai kad nematau didelio reikalo taip stipriai reguoti į tas "vaikų" nuomones kaip tu sakai.Nes tai irgi gali atrodyti vaikiška;)
P.S.Tikrai nenorėjau tavęs ižeisti,o tiktai parašiau ką apie tai galvoju.

2003 Balandžio 07 d. 12:18

"O vaiku nuomones ne nesiruosiu keisti ar formuoti"
Noreciau paklausti kada vaiku nuomone bus nebe vaiku?
Tada kai ju nuomone bus kaip pono Yes'o?

2003 Balandžio 07 d. 12:22

Yes>>>Kilnus, bet bergzdzias darbas. JV yra toks pilotas, kuri arba myli, arba nekencia...Tokios tokeles

2003 Balandžio 07 d. 12:34

Yes>>Jau isitikinau, kad musu mazuma.. Zmones, galvojantys kitaip taip ir liks mazuma..
Minzz>>O ka tu pasakysi i tai, kad JV nepadare klaidu lenktynese ir finisavo taskuose, nors boksuose irgi lauke kol pakeis padangas JB?

2003 Balandžio 07 d. 12:38

Nieks niekam neliepia myleti JV.. Bet pastoviai ant jo varyti yra mazy maziausiai neteisinga. Ne jis jauciasi zvaigzde, o nori, kad visi pilotai atidirbtu pinigus, kuriuos gauna, ir tai dar karta irodo savo interviu.. As asmeniskai nenoreciau buti tuo ziurovu, kuris atejes i stadiona stovi lietuje, kai jo megiami pilotai palinde po skeciais laukia kol lietus nustos...

2003 Balandžio 07 d. 12:43

benis> o tai kodel mes laukem 10 minuciu ilgiau kol startas prasides?
Ne pilotai cia kalti o FIA.
Nors aisku JV maladec del fanu ir su slickais butu i trasa isvares :D

2003 Balandžio 07 d. 14:16

mafaz>>bet tik 10 min..

2003 Balandžio 07 d. 14:29

mafaz > del paskutinio tavo sakinio sutinku (viena is nedaugelio kartu). Pats puikiai supranti, kad taip ir butu buve, ir be jokios ironijos.
O del vaiku - vargu ar tavo versija teisinga. Matai, vaikai (su labai retomis isimtimis) nera JV puseje, jau aiskinau kodel ankstesnese diskusijose.

Saras > gal ir taip...

Kaip ten bebutu, jokiu budu nenorejau pradeti flame'o: sita diskusija tenorejau parodyti, kad, daugumos giliam nusivylimui, JV visada "atsako uz savo bazara".

2003 Balandžio 07 d. 14:30

mafaz > o del starto atidejimo - jei butu "sissie" valia, ko gero, butume isvis nesulauke...

2003 Balandžio 07 d. 14:44

viskas ko reikejo starto neatidejimui tai wet padangos, ju nebuvo taigi... prisiminkime Spa 98 ir dar kitas, ten lietus belekiek stipresnis buvo bet nieks paskui SC nesivilko.

2003 Balandžio 07 d. 14:52

Yes >> O kai pagalvoji (jei tu apie tai is viso galvoji), tai gal ir teisus buvo tie, kurie buvo JV ir taves isvadinti "sissies" ? Juk baiminamasi buvo del saugumo, o ne del to kad suslaps pirstines... Si karta "tik" Alonso nukentejo, o galejo ir Webberis ir visi trecio posukio "herojai" turetu su sveikatele problemu, jei aplinkybes butu susiklosciusios kitaip.

Nera ko cia aukstiniti JV kad jis sugebejo baigti lenktynes, jis ne jo tevas, jis nedare visu kitu po 16 sekundziu i rata... Kai darys, tada ir galesime kalbeti, o dabar JV tik vilkosi peletono gale ir nemaciau as jokiu ypatingu pastangu is jo puses, Buttonas ir tas geriau vare, nekalbant jau apie Marka ar Giancarlo..

2003 Balandžio 07 d. 15:06

TaBu > ne mes nustatinejome set-up'us, ne mums aiskinti, kas pavare, kas ne. Tu nematei jo pastangu, nes nenorejai matyti (pvz., kaip su praktiskai kiekviename posukyje slydinejanciu bolidu megino aplenkti JT).
O aplinkybes _kiekviename_ etape gali susiklostyti taip, kad ne tik nukentejusiu, bet ir auku gali buti. Cia visgi tikru vyru, o ne "sissie" sportas. O gal as kazka praleidau, ir jau nebe? Gal tikrai TV3 nebereikalo Teleloto pirmuma teikia: ir azarto pakanka, ir saugu. Mes juk tokie jautrus...
O Button'as tikrai gerai vare. Matyt nusprende skirtuma tarp savo ir JV atlyginimu sudauzytais bolidais is BAR "atsiimti". Vertetu pamastyt DR, kas pigiau komandai atseina ir kur dingsta lesos, kuriu taip truksta bolido tobulinimui.

2003 Balandžio 07 d. 15:06

Buttonas labai sekmingai vare visa savaitgali, ir jo puiku varyma uzbaige toks pat varymas per lenktynes... Gaila,kad ne trasoj..

2003 Balandžio 07 d. 16:43

TaBu> applause :goodjob:
"...ir kur dingsta lesos, kuriu taip truksta bolido tobulinimui." LOL - kur, kur - Jako atlyginimui :D

2003 Balandžio 07 d. 16:47

AF1 > kiek JV atlyginimas didesnis uz JB? Kiek vidutiniskai kainuoja vienas bolidas? Kiek JB ju sudauze vos per viena savaitgali?
Tai kur visgi dingsta lesos? ;)

Beje, nieko nera blogiau uz nenumatytas islaidas - turetum tai zinoti.

2003 Balandžio 07 d. 16:53

TaBu, labai teisingai susakei.

2003 Balandžio 07 d. 17:42

Nematau as cia jokios drasos kai varai 1S ar net daugiau i rata leciau.

2003 Balandžio 07 d. 17:51

Yes> as jau su tvim seniai nustojau diskutuoti.. siaip pametau man patinkancias replikas i tavo smaikscius komentarus...

2003 Balandžio 07 d. 17:54

Yes> patarčiau atsargiau kalbėti apie JV, nes, nepyk, tapai 100% religiniu fanatiku :(

2003 Balandžio 07 d. 18:42

kewl :D draugeliu sarasas pildosi :D

2003 Balandžio 07 d. 20:51

mafaz renka xebra....

2003 Balandžio 07 d. 20:54

Na asmeniskai as einu uz ji. Man kaip pilotas jis patinka.

2003 Balandžio 08 d. 08:45

jaudrius > o tu laikai save objektyviu vertintoju? tai dar kaip ir kitas objektyvusis pasakyk, kad JB si savaitgali "geriau vare"...

mafaz > is to strioko nebezinai kur detis? :D

2003 Balandžio 08 d. 09:20

Visi cia mes labai objektyvus vertintojai..
Tik kai kalba prasideda apie MS ar JPM objektyviu yra dauguma.. O JV objektyviu sirgaliu demesiu nepasizymi, taigi visi kas uz JV esate neobjektyvus.. As irgi esu labai neobjektyvus :D
Valio!!!

2003 Balandžio 08 d. 09:36

benis > tau dar nieko, as isvis fanatas... ir dar religinis...
Hare Krisna! :D

2003 Balandžio 08 d. 09:45

Yes> :D

2003 Balandžio 08 d. 10:30

tai vat JB ir stengesi atvares duot vaizdu ziurovam. dave..;) o ne vilktis po 2 sekundes leciau i rata

2003 Balandžio 10 d. 13:32

kas man patinka sioje diskusijoje ir apskritai Yes pozicijoje, kad jis sugeba taip atkakliai ginti savo numyletini. ir ne siaip, kad ginti, bet bent jau stengiasi tai daryti motyvuotai, o ne tiesiog (kazkas fuksioras, kazkas loozeris, kazkas tiesiog "rulez"). bent jau malonu skaityti. o jei kam nepatinka tai nebutina del kiekvieno zodzio piestu stotis ir diagnozes nustatineti. :)

yes> ;) laikykis kol kas nors nesudegins kaip Zanos d'Ark (bent jau panasu, kad greitu laiku taip turetu atsitikti) :D

TOP naujienos