Visiems, kas nusivyles siuo sezonu del Ferrari dominavimo...

2004 Balandžio 05 d. 01:18

Nesuprantu tokiu pasakymu, kad F-1 tapo neidomu, tai tik eilines lenktynes, jau laukiu kito sezono, jau geriau dailusis ciuozimas, viskas aisku is anksto ir t.t ir t.p.
Galiu tik pasakyti NEZIUREKIT, NEKLAUSYKIT IR BUS RAMU... Kam cia nervintis, jei jus F-1 sugretinat su...
Tai ir yra F-1 ir taip kaip cia,- niekur daugiau nera, nebuvo ir niekada nebus...
Reikia gerbti ir lenktis siai auto sporto virsunei!!!
Idomu kas butu be Ferrari ir MS, ar ne jo deka kyla tokios intrigos, taisykliu ir techninio reglamento korekcijos ir t.t.
Baikit buti vaikais ir suaukit, priimkit dalykus tokiais, kokie jie yra realybeje, atsimerkit ir baikit zaisti zodziais ir tusciais svaiciojimais, kas jums atrodo jusu tvirta nuomone...
Ismokit gerbti!!!

2004 Balandžio 05 d. 01:45

Kas Iš Tų taisyklių Korekcijos, mes Norime Kažko Naujo, O Ne Visada Dominuojančios Vienos Komandos Ar Vieno Piloto

2004 Balandžio 05 d. 02:00

Montoya>> tai jei nori "Ne Visada Dominuojančios Vienos Komandos Ar Vieno Piloto"- kas darosi?- pradesim pagal norus taisykles keisti??? Jei kas nepatinka- davai pakeiciam taisykles ir bus tvarka!? Niekad nesuprasiu tokiu bairiu. Davai kashej padarom troicus arciau- daugiau chebra pataikys- ziurovam bus idomiau... Jei nemokat priimti F-1 tokios kokia yra- gerai Dainuxas pasake- NEZIUREKIT, NEKLAUSYKIT IR BUS RAMU... Arba priimkit taip kaip yra! Ir nemyzkit!

2004 Balandžio 05 d. 02:04

>>>Marux_6,- RESPECT!!!

2004 Balandžio 05 d. 09:30

jei Montoya ir plius kiti 34% (tikriausiai dar daugiau, nes cia balsuoja hardcore fanai) neziures, tai ir jus neziuresit, nes niekas jums nesiteiks rodyt :)

2004 Balandžio 05 d. 09:41

Pritariu dainuxas ir Marux6,jei nepatinka neziurekit.Pritariu kas taip galvoja.

2004 Balandžio 05 d. 09:47

Geriausias pilotas geriausiai komandoj.. Jokiu sansu nesimato kitiems, bet taisykliu del to keisti negalima. Turi kiti daug dirbti, kad pasivyti Ferrari ir galbut aplenkti MS. Juk nevisada Ferrari pirmaus, ateis galbut Williams ar Renault komandu laikai ir taip turi but.

2004 Balandžio 05 d. 09:54

Nu cia tai jau pavarot. Va cia jau matosi, kad raso zmones, kuriu amzius apie 14m. arba intelektas tokio amziaus.
Apie tai, kad F1 darosi neidomus kalba visas pasaulis. Pati FIA iesko budu kaip nugaleti Ferrari dominavima, o jums atrodo idomu tai, kad visos lenktynes baigiasi vienodai. Issivaizduok pvz. krepsinio cempionata kad ir Lietuvoj. Pvz LRytas laimi visas be isimciu varzybas. Taip butu idomu? I ka tada ziureti per varzybas? Kaip graziai vyrai begioja?...

2004 Balandžio 05 d. 09:57

Truba. Ekelstonas tikriausiai paskutinius plaukus nusiraus. Sezonas zlunga, o F1 patraukluma reikes 5 metus kelti. Mano galva cia truba.

2004 Balandžio 05 d. 10:00

Kas Ferrari fanai, tiems visada malonu matyti, kad laimi ju komanda. Antra vertus Ferrari dominavimas yra [i]neamzinas[/i]! Tai kam tada pvz Ferrari kisti visus pinigus, moketi MS tokia sumele, kad juos po to nusmukdytu. Nesamone taisykliu pritaikymas sumazinti Ferrari dominavima. Tarkim dabar "Sakui" ant koju pridekim po 40 kg, nes jis per daug delioja. Tai cia butu gerai ?

2004 Balandžio 05 d. 10:14

>>DL, prie ko cia intelektas??? Biski prasilenkei su savo galimybem protingai ir argumentuotai pakomentuoti zinute :) Ir pats neturi SAVO nuomones, o prisitaikai prie VISO pasaulio :) juokingai skamba... Ir su kase juokingai... O daugumos, tai nera nuomone, tai pilkos mases visuotinis instinktas, diktuojamas kazkieno vieno labai protingo :) cia kaip su Paksu Lietuvoj, kai VISI uz ji balsavo... Spresk pats, o laikas parodo kas teisus, o kas ne... Nepriimk asmeniskai, bet gerbiu zmones, kurie turi SAVO nuomone :)

2004 Balandžio 05 d. 11:13

dainiuxas> o tu uzsimerki pries tai, kaip yra visam pasaulyje. dar karta pasikartosiu - jei prades neziureti tie 35% ar daugiau, kurie nepatenkinti ir jiems darosi neidomu, televizijoms transliacijos bus ne tokios patrauklios, ir jos sio sporto kai kur (pvz., kad ir Lietuvoje) neberodys. mazesnis ziurovu pasiekiamumas lems mazesnes pajamas komandoms, nes remejai teiks maziau lesu. o tada tu liksi ir be lenktyniu, ir be savo nuomones, kuri pasireiskia tik kitu siuntinejimu.

niekas nesako, kad "Ferrari" reikia stabdyti. greiciau toks kvailas stabdymas, kruis tariamai vyko anksciau, ir privede prie dar didesnio dominavimo.

2004 Balandžio 05 d. 11:14

O ispejo mane tai turbut uz "nemyzkit" LOL ...paprasciausiai tas taisykliu kaitaliojimas tai ne kas kita kaip pataikavimas ziurovui. Be abejo, tai yra komercines sekmes garantas, bet galiausiai ir gaunasi tas, kad viskas (visi pakeitimai) daroma tik del pinigu o ne del sporto, o jus dar ta ir teisinat... kad tik vel nebuciau ispetas ir uz sita komentara :)

2004 Balandžio 05 d. 11:25

Jaudriau>> kaip yra taip yra, as labai patenkintas viskuo kas vyksta F-1 ir aciu dievui, kad nuo jusu PROTINGU ir ARGUMENTUOTU sneku niekas nesikeicia TEN...
As kitu nesiuntineju, geriau skaityk...

2004 Balandžio 05 d. 12:46

ferari fanai jai jau jums taip idomu kaip ferari be konkurencijos laimi tai kam dar lenktynes ziauret pasiziurekit kaip ferari testuoja privacioi trasoi vieni ir džiaukites kad ms vel pirmas kam jus lenktynes tada dar žiurit

2004 Balandžio 05 d. 12:51

Ne Ferrari kalta del savo dominavimo, ir ne ju problemos ar del ju lenktynes tampa nebeidomios visiems kurie nera Ferrari fanai. Nestoves ir nelauks Schumis kitu, kad prisivytu. O sezonas idomus kitkuo, nebutinai turi but idomus kova tik del campo vardo. Man idomu ziureti kitu komandu progresa, ir per kiek laiko jie gali tobuleti. Kad ir ta pati McLaren, juk neges visalaik, ir tikiu kad ne karta paims pirma vieta, tai ir idomu laukt kada jie nustebins visus savo naujove kokia nors, kaip Ferrari visus nustebino sezono pradzioj.

2004 Balandžio 05 d. 13:02

jaudiau> butent del to, kad balsuoja tik fanai, ir yra tie 35%, kurie susideda is nusivylusiu Mclaren ir Williams fanu. O paprastam ziurovui visiskai dzin kas ten dominuoja, Ferrari ar Mclaren.

2004 Balandžio 05 d. 13:42

dainuxas> tai taip ir daro zmones, pradzioje tik porai ratu atsitraukia nuo tv o veliau bus daugiau praleidimo ne prie teliko.Esme tik tame kad daugelis pasako savo NUOMONE cia, apie F1 ir t.t. Jeigu tau sunku priimti kitu nuomones tai cia jau tavo problemos.

2004 Balandžio 05 d. 13:52

vajetau kiek jusus daug.... manau jog visiems kurie yra nusivyle f1 deretu issiloginti is sio site ir daugiau ce nebesilankyti...

2004 Balandžio 05 d. 13:57

jaudrius>> na palaukim iki vidurio sezono... ir manau kad situacija keisis... ;) o dabar tai tik reitingų 'bangavimas' ... :D

2004 Balandžio 05 d. 14:02

DL>>tikrai cia nesamone parasiai.O kiek ziurejo tiek pat ir ziuri F-1,gal ne taip?O kam neidomu,tas manau ir neziuri ar ne taip?

2004 Balandžio 05 d. 14:10

Ziureti tai visada ziuresiu F1.Su kiekvienomis rungtynemis vis tikiuosi, kad kazkas pasikeis, bet kolkas nieko naujo

2004 Balandžio 05 d. 14:48

Gerai viskas yr.

2004 Balandžio 05 d. 15:33

Nesiparinkit... vistiek kada nors kitos komandos aplenks Ferrari, tada Ferrari vel aplenks etc. ;)

2004 Balandžio 05 d. 15:38

Rolex>> Respect, lenkiu galva :) pries protingus zmones, kurie mato ivykius placiau, nei sirgdami tik uz viena driver'i ar team'a!!!
Teisingai, juk F-1 tai visuma lenktynininku, bolidu, naujausiu technikos pasiekimu ivykiu ir t.t.
Tai is esmes puikus ir grazus reginys tiems, kas supranta :)

2004 Balandžio 05 d. 16:27

Dar vienas dalykas juk lenktynes vyksta ne tik tarp dvieju bolidu vaziuoja 20 automobiliu is kuriu bene puse jau gali kovet del podiumo manau tai pliusu pliusas kurio niekad nebuvo visalaika del pergaliu kovodavo dvi komandos neseniai pasidare treys dabar PENKIOS ir jus verkiat nu nzn nzn... NA gerai MS dominuoja (nors ir nemanau, kad taip bus visa sezona) taciau paziurekit kokia kova del likusiu vietu manau F-1 idomi ir reikia ziureti ne tik i laimetoja!

2004 Balandžio 05 d. 16:37

mano galva bet koks dominavimas ar monopolija prie gero nepriveda > tai liecia visas komandas ar draiverius.

2004 Balandžio 05 d. 18:49

arejas > va tu ir neteisus. Pazystu is mano zmonos kaimo toky ferariu fana. Po Bachrejno parase zinute "Nu ir neydomu, vis tas pats ir tas pats". O dar prnai bicas su manim is viskio kirto kad Sumis cempionu bus. O symet jau bijo 2002 sezono. manau 2002 sezonas graudziai ystriges ne tik Maklarenu ar Viljamsu, bet ir Ferariu fanams.
Cocacola > mes su jumis :D

2004 Balandžio 05 d. 19:16

mes praradome kova del pirmos pozicijos, bet uztat kiek kovojanciu del podiumo?

2004 Balandžio 05 d. 19:30

Siaip as esu Didelis FERRARI gerbejas, bet kolkas saves dar nelaikau fanu. Kad ir kaip butu, uz pateikta klausima (Ar „Ferrari“ dominavimas mažina jūsų susidomėjimą „Formule-1“?) as balsavau taip. Taciau ne del to kad nustoju dometis F1, o del to kad man nepatinka YPAC didelis ferrari dominavimas per GP.

2004 Balandžio 05 d. 19:57



daugeliui cia pasisakusiu reiktu susimastyt kas is tikro kaltas del susidariusios situacijos:
ferrari
ar visi kiti?

man asmenishkai truputeli keistokai atrodo geriausio, greiciausio, -iausio, -ausio mindymas su zemem..

2004 Balandžio 05 d. 20:07

O man keistai atrodo geriausio, greiciausio, -iausio, -ausio garbinimas tarsi jis taptų dievu, ir nematymas to kas vyksta užkulisiuose.

2004 Balandžio 05 d. 20:14



tikriausiai be reikalo veliuosi i visishkai beprasme diskusija, bet kam jau kam, o tau (man beje irgi) tai tikrai maziausiai zinoma apie uzkulisius. uzkulisiai tam ir vadinami uzkulisiais, kad ne kiekvienas zino kas ten vyxta.


bet vistiek idomus pas jus sporto supratimas.. tai brazilai uz fule irgi gaidziai, nes jie pirmi? =]]

2004 Balandžio 05 d. 20:25

Jo labai nervina M.S , tikrai jau atsibodo 3 kartus is eiles laimi , tikrai dingsta susidomejimas lenktynemis, nei Raikkonenui nei Montoyjai nesiseka labai gaila :(

2004 Balandžio 05 d. 20:27

man labai patinka stebeti lenktynes, sergu uz ferrari, myliu shumi ir dziaugiuos, kad jam taip sekas :) bet noreciau itemptesniu lenktyniu, tik cia reikia peikti ne ferrari, bet tuos, kurie pasiekt geru rezultatu negali ir taip gadina lenktynes. siaip tai visai nenustebciau, jei ponas bernie sugalvotu kokiu nors sankciju ferrari, tokiu kaip, shumiui lenktyniaut paspirtuku ar uz kiekviena atsinesta taska turetu pats susimoket :p

2004 Balandžio 05 d. 20:35

official>>>galiu atsakyti i tavo klausima.

Mano manymu broblema yra ne ferrari, o kitu ekipu (kaip tu ir sakai). Nes tai kad likusios ekipos nespeja tobuleti kaip lydere tai jau yra ju problema.

Taciau kad ir kaip butu, didele persvara pries konkurentus lenktynias daro nuobodzias.

2004 Balandžio 05 d. 20:39

is komercinės puses ferrari dominavimas kenkia F-1
jei neklystu tai po 2002metu is formules pasitrauke arrows, nes pajamos is reklamos ziauriai sumazejo ir komanda bankrutavo. Bijau kad neatsitiktu taip, kad Jordan ar Minardi bankrutuotu ir liktu 18 bolidu kitamet.....
taciau pritariu nuomonei, kad negalima kurti taisyklių vien tik ferrari komandai. Tikekimes kad kitos komandos ( o butent jos ir yra kaltos del ferrari dominavimo, nes nesukure greitesnio bolido nei ferrari) patobulins savo bolidus ir kova bus kaip pernai metais. Williams'ai juk pernai sezono pradzioje ir s**a male bet veliau susitvarke.
Jei niekas nesikeis tai tikekimes kad nei viena komanda nebankrutuos. As esu BMW-Williams gerbejas ir lygiai taip pat sakyciau jei dominuotu Williams ar kita komanda. Bukime objektyvus ir saziningi patys sau, nekalbekime is emociju, o remkimes protu. Aciu

2004 Balandžio 05 d. 20:43

oficial>>del brazilu tai jie pirmi bet jie ISSIKOVOJO ta pirma vieta ir brazilai jokiu budu nedominuoja futbole. O sioje diskusijoje kalba eina apie Ferrari DOMINAVIMA formuleje. Aciu.

2004 Balandžio 05 d. 21:22

Na, galiu pasakyti tik tiek kad ferrari tą DOMINAVIMĄ taip pat išsikovojo, sukurdami ne tik puikiai dirbantį bolidą, nusipirkdami vieną iš geriausių pilotų, bet ir sutvarkydami puikią dirbančią komandą su, kaip matyti, geru mikroklimatu viduje. Visa tai ir duoda puikų rezultatą. Kaip priešingas pavyzdys - Williams. Geras bolidas, pukūs ar geri pilotai, kaip kas manys, bet apie kokį mikroklimatą galima kalbėti, kai vienas kiatais metais išeina, kitas plūduriuoja ir neapsisprendžia. O tai juk ne smulkmenos, iš tokių niekų pergalės ir atsiranda.

2004 Balandžio 05 d. 21:39

GERBIAMIEJI, primenu, kad tiems, kam nepatinka Ferrari dominavimas,- neziurekit, nekalbekit, perjunkit kanala ir t.t.
O manau, kad tiems kam patinka F-1 apskritai, tie dziaugiasi, nes toks reiskinys sporte apskritai neturi jokiu analogu!!!
Taip, kad gerbkim pagarbos nusipelniusius!!!

TOP naujienos