„Formulės-1“ pasaulyje pradėjo sklisti gandai, esą telekomunikacijų gigantė „Vodafone“, šiuo metu remianti „
Ferrari“ komandą, nuo 2007 metų gali pradėti bendradarbiauti su „
Honda“ (dabar – BAR) ekipa.
Teigiama, kad „Vodafone“ netenkina kaina, kurios už reklaminį plotą ant „Ferrari“ automobilių užsiprašė „Philip Morris“ kompanija. Šiai įmonei, kuri yra „Marlboro“ prekės ženklo savininkė, priklauso didžioji dalis „Ferrari“ bolidų reklamos ploto. Manoma, kad šiuo metu už reklamą „Vodafone“ per metus sumoka apie 50 mln. JAV dolerių (apie 140 mln. litų).
„Vodafone“ yra stambiausia telekomunikacijų kompanija pasaulyje, turinti 165 mln. Vartotojų bei gaunanti 43 mlrd. JAV dolerių (apie 123 mlrd. litų) metinių pajamų. Be „Ferrari“ ekipos, ši kompanija dar remia žymiausias Anglijoje žirgų lenktynes „Epsom Derby“, Anglijos kriketo rinktinę bei „Manchester United“ futbolo komandą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).