VVK pranesimas (diskvalifikacija)

2005 Gegužės 01 d. 11:53

Sveiki,

pranesu nemalonia zinia - Masyngas Team ekipa siame sezone visa laika dalyvavo GP 'ant ribos' t.y. daznai pagrindiniai lenktynininkai nedalyvavo lenktynese, kartais tai buvo daroma be ispejimo, kartais vietoje ju niekas nedalyvavo...
Pagal SR Masyngas Team lenktynininkas Valgiz pazeide dalyvavimo GO-1 taisykles, todel jis diskvalifikuojamas is pirmenybiu ir negales daugiau dalyvauti GO-1.

Lenktynininkas Benis ispejamas, kad jis jau yra isnaudojes nedalyvavimo GP limita bei pasikeitimu atsarginiais limita, todel jam taikomas ispejimas.

Taip pat lenktynininkas Benis ipareigojamas rasti nauja lenktynininka i Masyngas Team atstovauti paskutiniame etape.


VVK

2005 Gegužės 01 d. 12:13

Jo, gera dovanėlė ir manyciau gera pamoka visiems kurie registruosis i kita sezona.
Bernie>>kaip suprasti ta fraze kad negales daugiau dalyvauti GO-1 ?? :confused: Ar tai reiskia siame sezone, ar apskritai???

2005 Gegužės 01 d. 13:11

cia jau ziauriau nei mano DQ :-)

2005 Gegužės 01 d. 14:13

Tikrai kad ne saldi dovana... :)

2005 Gegužės 01 d. 16:34

sunku ka ir pakomentuoti ...
Joooo :(

2005 Gegužės 01 d. 16:39

AF1> ka reiskia "negales daugiau dalyvauti" taisyklese niekur nepaaiskinta kas yra diskvalifikacija. Ir bet kuriuo atveju nemanau, kad ji galetu galioti uz vieno (t.y. sito) sezono ribu. Na bent jau nematau jokios logikos uzdrausti zmogui tarkim bent jau test pilotu buti...

2005 Gegužės 01 d. 18:26

Gal ir ne i tema, tiesiog nenorejau naujos temos kurti, bet jeigu kuriai nors komandai reiketu lenktyninko paskutiniam etapui, noreciau sudalyvauti GO-1 sventeje.

Jeigu ne, tai teks pabuti tik ziurovu.

2005 Gegužės 01 d. 18:52

TaBu> manau, kad tokiam svarbiam zmogui vieta atsiras. T.y. jau atsirado.

Kas liecia mano pozicija del Valgio ir isvis poziurio i dalyvavima GO-1 - as nenoreciau, kad dalyvavimas butu tarsi kazkokia prievole. Jei zmogus nori tik retkarciais pasivazineti trasoje, jis gali ta padaryti kada tik nori, kartu su draugais nuvykes i Plytine ir sumokejes 25Lt aptureti malonuma...
Ir tam nereikia laikytis jokiu GO-1 taisykliu, dalyvauti rytais etapuose, gadinti sau iseigines ir t.t.
Manau as padejau zmogui, o ne nubaudziau...

O diskvalifikacija yra visma laikui _be_abejo_

aciu.
A.

2005 Gegužės 01 d. 19:29

:eek: Visam laikui, iki gyvos galvos??? Manau nerastume pasaulyje profesionaliu varzybu, kur butu taikomos tokios bausmes... :(

2005 Gegužės 01 d. 19:38

arejas> go-1 lyg ir neprofesionalios varžybos, tačiau tau pritariu...

AF1> manau, reikėtų pačiam pasižiūrėti į GO-1 ištakas ir aplamai šaknis.

lenktynės tampa profesionalios, nors nuo pat pradžių, kiek man bent jau buvo žinoma, buvo mąstyta apie mėgėjišką pasivažinėjimą kartingais su tam tikra sistema. Tą sistemą valgiz aišku pažeidė, bet ji nėra numatyta taisyklėse ir, veikiausiai, Valgiz nebuvo perspėtas kad tokią gaus.

sorry, bet lifetime banas šiuo atveju atrodo juokingas. lenktynės, kurios prasidėjo kaip F-1.LT lankytojų pasivažinėjimas, tampa kažkokia profų lyga, kurioje lenktyniauja ir tokie, kurie šiem sportui negaili 10K litų, nors ir kitose, tačiau giminingose klasėse - t.y. profai iš esmės :)

dar kartą pasikartosiu, dėl go-1 ištakų ir pagrindų galiu ir klysti..

2005 Gegužės 01 d. 19:46

chill out, chebra - as savo argumentus jau pateikiau..
be to, praeito sezono pabaigoje su Valgiu buvo tartasi del jo dalyvavimo, jis pareiske nora ir pazadejo tikrai dalyvauti, o is to isejo kas? sesi etapai is 11-os? c'moun..

nera ta diskvalifikacija kazkoks ikalinimas iki gyvos galvos, tiesiog Valgiz bus tarp tu, kurie nepatenka i 13 ar kiek ju bus GO-1 komandu.. stai ir viskas...

is mano puses diskusija baigta.
aciu uz demesi.

2005 Gegužės 01 d. 19:52

Nepradekim cia del profai ne profai, as sutinku su Valgiz pasalinimu, bet visam laikui tai jau perdaug! Manyciau jis turi teise dalyvaut shootoute. Bet as gerbiu musu Berni todel suprantu ir jo pozicija.

2005 Gegužės 01 d. 19:53

jaudrius teisingai raso, pasidare taip, kad net ir lankytojai f1.lt negali ten sudalyvauti, nes nesame profai ar svarbus zmones. nors ka gali zinot ;]

2005 Gegužės 01 d. 19:57

Tynkas>
Nauju dalyviu atranka vyksta pries _kiekviena_ sezona, tokia vyks ir simet, mazdaug liepa/rugpjuti, o registracija tai atrankai (shoot-out'ui) bus paskelbta pasibaigus sezonui #4.

2005 Gegužės 01 d. 20:06

Manau kad diskvalifikacija uz pastovu nedalyvavima yra gana logiska. Taisyklese tai numatyta. Tik klausimas ar zmogiuj nesuteikt antro sanso per shoot-out'a. Dalyvaus manau nemazai norinciu, todel teks pakonkuruoti ir parodyti savo dideli nora prisideti prie GO-1 !!! Jei to nebus, reiskiasi viskas savaime ir issisprendzia. O del profu kritikos tai nereik perlenkt lazdos. Kuo stipresni dalyviai, tuo solidziau pats cempas atrodo - mano nuomone...

2005 Gegužės 01 d. 20:08

Suprantu galima diskvalifikuoti 1-am sezonui (sekanciam) t.y. neleisti buti PAGRINDINIU pilotu, nes jau turejo savo sansa ir jo neisnaudojo, pazeide taisykles.

Taciau, gi po 1 metu situacija keiciasi ir gal zmogus nores ir gales dalyvauti laikydamasis taisykliu. Uz dauguma nusikaltimu ir tai nelaiko kalejime iki gyvos galvos. Vairavimo teisiu taip pat neatima visam laikui...

AF1 negi manai kad etapu praleidinejimas uzkoduotas genuose ir zmogus niekada nebegali pasitaisyti? :confused:

2005 Gegužės 01 d. 20:13

Elyga> del cempo solidumo niekas neabejoja, bet ar GO-1 buvo sukurtas nukonkuruoti lietuvos kartingu cempionata, ar buti F-1.LT lankytoju (aktyviu nariu) kartingu pasivazinejimu?

2005 Gegužės 01 d. 20:43

arejas> na, gal mano sirdis ir suminkstes del to pastovaus dq...
Elyga, jaudrius> baikim tas pjovenas del profu/neprofu... ateis laikas ir matysime situacija.. kol kas mums ROKeriai tikrai netrukdo... ;)

2005 Gegužės 01 d. 21:11

AF1> tu teisus, man jie tuo labiau netrukdu. cia daugiau idejinis klausimas, kita GO-1 skales puse, atvirkstine Valgiui:)

2005 Gegužės 01 d. 21:12

AF1> suminkstink savo sirdi ;).

2005 Gegužės 01 d. 21:29

As tai irgi palaikyciau ta ideja, jog zmogui reiketu suteikti galimybe parodyti savo nora dalyvauti sekanciame GO-1 sezone, leidziant jam sudalyvauti shootout'e.
Taip pat pritariu Elygos issakytai nuomonei, jog kuo stipresni lenktynininkai tuo solidesnes varzybos. Ir nemanau, kad GO-1 butu naudinga pasalinti rokerius...
Be to, galbut GO-1 buvo kurtas kaip megejiskas cempionatas, taciau taisykles jis vis del to turi tureti ir visi turi ju laikytis.
Kas nori tiesiog aptureti BET KADA gera laika lenktyniaujant su kartingais, gali tai padaryti uz 1/2 etapo mokesti.

2005 Gegužės 01 d. 23:21

Labai įdomi diskusija. Tik būtų įdomu išgirsti nubaustojo nuomonę šiuo klausimu.

2005 Gegužės 02 d. 09:05

Oba gers. Ishtikro, tai AF-1 gerai sako, jis mano atveju tai gal labiau paslauga padare, nei nubaude.
Achiu visiems uzh palaikyma. Nors ir manau, kad jums taip niekada neatsitiks, tachiau siulychiau praplesti go-1 taisykles, t.y. padaryti jas ishsamesnes, nes tiems kam ish tikro yra svarbus dalyvavimas shiose lenktynes gali buti dideliu siurprizu del neaishkiu savaip go-1'o vadovybes interpretuojamu nuobaudu. Butu shaunu, kad sprendimai susije su go-1, nepriklausytu tik nuo vieno zhmogaus, o butu galima kazhkokia diskusija. To ir linkiu.

P.s. nors ir niekas nebutu pasikeite, bet butu grazhu ish vadovybes puses, kad priesh etapa, o ne po jo, butu praneshta, kad ruoshiamasi diskvalifikuoti, nes manau, kad tokiu minchiu tikrai buvo ankschiau.
No offence :)

TOP naujienos