VVK pranesimas (GP4)

2003 Lapkričio 08 d. 19:53

Sveiki,

visu pirma, nusizengdamas bet kokiems padorumo principams ;) kai pradedavau pranesima nuo ivairiausiu nuobaudu ir t.t., noriu padekoti visiems Jums, GO-1 kolegos - lenktynininkai, Teisejai ir fanai uz itin malonia man staigmena.
Prisipazinsiu - nesitikejau, kad suzinosite ir pasveikinsite mane su gimtadieniu, o dar ir dovanu iteiksite!!!
Tai buvo super! O kai pamaciau _kas_ per dovanos, tai buvo super-super-super!!!
ACIU JUMS!

Na, o dabar, kai visi, perskaite mano padekos zodzius ir yra pakelta nuotaika, galima pereiti ir prie nuobaudu...

Kaip bebutu keista, nuobaudu si karta nemazai, nors jos ir nera itin grieztos.
Paskirtos penkios DQ1 nuobaudos t.y. net penki lenktynininkai, po finiso, buvo klasifikuoti viena vieta zemiau.
Apmaudu, kad trys is ju buvo uzlipe ant podiumo...

Taigi:
Extasy uz incidenta su HaMLeT buvo nubaustas DQ1 ('B' vaziavimo 11 ratas).

Expertas uz incidenta su Toke buvo nubaustas DQ1 ('TOP' vaziavimo 1 ratas, Gyvates posukis).

Aurielka uz incidenta su Testarossa buvo nubaustas DQ1 ('TOP' vaziavimo 1 ratas, isvaziavimas is Bus-Stop).

Yes uz incidenta su Marius G buvo nubaustas DQ1 ('TOP' vaziavimo 1 ratas, Cempionu posukis).

*Marius G uz incidenta su Testarossa buvo nubaustas DQ1 ('TOP' vaziavimo 13 ratas, Hairpin posukis).


Noreciau kiek placiau paaiskinti nuobaudu skyrima.
Extasy aplenke HaMLeT, pazeisdamas lenkimo taisykles ir isstumdamas varzova.

Expertas pastume Toke pirmame rate ir del to varzovas prarado pozicija.

Aurielka, Bus-Stop pabaigoje 'uztrenke dureles' ir nepaliko varzovui (Testarossa) vietos, kuris vos nepakartojo jaudriaus skrydzio pries du etapus, toje pat vietoje. Varzovas prarado labai daug laiko.

Yes, isvaziuodamas is Cempionu posukio paslydo ir nepaliko vietos varzovui Mariui G, kuris isslydo i trasos krasta ir prarado pozicija.

Marius G lenke Testarossa agresyviai, pazeisdamas lenkimo taisykles. Siuo atveju Teisejai butu linke nusileisti, nes kovojo du komandos partneriai ir tik tarpusavyje, niekas kitas nenukentejo, pazeidimas nebuvo itin didelis, taciau butu neteisinga netaikyti jokios nuobaudos Mariui G, nes jis butu tapes etapo nugaletoju. O etapo nugaletojo, kuris pazeide taisykles, musu nuomone, negali buti.

Apeliacijoms skirta laika visi zinote, esu linkes pratesti ji iki sekmadienio vakaro, 24:00 val., kadangi suprantu, kad gali buti ivairiu klausimu, arba paciu Apeliaciju.


Stai toks mano pranesimas si karta. Man si diena labai smagi ir dar karta dekoju visiems uz dovanas!
Na o nuobaudas gavusiems, turbut, ji neitin laiminga ir dziaugsminga.

Tiesiog noriu visus, o ypac TOP vaziavimu dalyvius, ispeti arba priminti, kad lenktyniaujame daugiau malonumui ir nebutina visom imanomom priemonem kopti per varzovu galvas lenktyniu metu.
Kuo atsargesni ir tolirantiskesni busime, tuo bus geriau ir mums ir varzovams ir ziurovams...


Aciu!

rgds,
VVK

2003 Lapkričio 08 d. 20:06

agha,pamates lenktyniu statistika bisq nustebau :eek: kad tiek daug DQ1....
o paskaites raporta,supratau kad TOP vaziavime pirmam rate buwo karstoka ;)
laukiu issamesiniu komentaru....
ir tikrai......pagailekit texnikos ir kolegu :D :ak47:

2003 Lapkričio 08 d. 20:23

o dabar butu idomu suzinoti...jei visi top3 pilotai gavo nuobaudas...ir visi nukrito viena vieta i apacia...tai nepasikeite etapo finiso vietos? nugaletojas?;]

2003 Lapkričio 08 d. 20:25

pagal mano logika...testarosa turejo pasistumeti i pirmaja vieta;]

2003 Lapkričio 09 d. 13:49

Taip situacija idomi :confused: , lauksime apeliacines komisijos isvadu, gal dar bus sugrazinta pergale :rolleyes: .

Su pagarba,
Expertas

2003 Lapkričio 09 d. 15:27

ikisiu ir as savo trigrasi :) gal ir teisinga skirti nuobaudas pagal taisykles...bet kad del ju testarosa taptu lenktyniu nugaletoju tai nesutinku...manau,kad netgi po incidento lektynininkas prarades vieta gali ja atkovoti...ai,sunku po vakar protingai mastyti :) tiesiog...nemanau,kad testarosa vertas pirmos vietos...ja reikia iskovoti, o ne gauti atnesta ant lekstutes del kitiems lenkytininkams pritaikytu nuobaudu...
vat tep...

2003 Lapkričio 10 d. 09:04

Mano nuomone, tai kas vyko TOP vaziavimo pirmam posuky, tai paprasciausia kova. Nebuvo ten labai stipriu kontaktu ar dar kazko. Buvo ju veliau. Butent Yes isstume Mariu G, o Marius G Testarossa, bet uz pirma posuki nuobaudos - nemanau, kad jos teisingos..

2003 Lapkričio 10 d. 09:11

o jergau .....turejau omenyje ,kad testarosa nevertas pirmos vietos....

2003 Lapkričio 10 d. 11:21

Beni> As kaip teisejas privalau vadovybe informuot apie ivykusi incidenta, kurio pasekoje ivyko pasikeitimai rikiuoteje. O kokia bus skirta nuobauda man tikrai neidomu ir neaktualu. Paprasciausiai dirbu ta darba kurio apsiemiau ir stengius tai daryti visiems vienodai.

2003 Lapkričio 10 d. 13:31

Leika>> Tai as ir kalbu ne apie incidentus, o nuobaudas. Tavo darbas Leika svarbus ir reikalingas. As visiskai sutinku su Extasy nuobauda. Bet diskvalifikuoti etapo nugaletoja del nedidelio kontakto..No no... Pasikeitimas pozicijom po 1 rato neitakoja visu lenktyniu. Expertas buvo tikrai greiciausias ir butu neteisinga ji diskvalifikuoti. Bet as tik pilotas, o spresti turi Teisejai..

2003 Lapkričio 10 d. 13:33

Bet kokiu atveju man labai idomu pasidare nuo kada labai atidziai pradeta ziureti i kontaktus(labai menkus). Kiek leidzia mano menka praktika prisminti, tai per pirmaji rata ivyksta daugiausia kontaktu ypatingai iki gyvates posukio. As pats nekarta ir ne du esu patyres tai ir prarades ne viena vieta ir ne karta ir ne be kontakto. Aisku tie kontaktai nebuvo tokie kad kartas i dalis subiretu, taciau apsisukti uztekdavo.Norint to isvengti manau reikia lenktynininkus statyti starte ne salia vienas kito, o saskemis, taciau velgi iskyla problema,tada daug lemia starto pozicija. Suprantu, kad praktiskai daugiausia demesio teisejam reikalauja pirmas ratas. Ir galbut teisejai uzfiksavo labai tiksliai viska, taciau kartingai nera formules ir kiek zinau net per pasaulio kartu cempionata ivyksta ne vienas kontaktas, nepaisant to kad ju technika yra kur kas geresne ir stabdo visi 4 ratai o ne tik 2.Ir tie kartais nestabdo. Galite pasakyti laikykis saugaus atstumo...bet tada is kart klausimas...kas per lenktynes laikosi saugaus atstumo.Kiek zinote per lenktynes vaziuojama prilipus prie pat galo ir stengiamasi pagauti varzova ant klaidu, numanant kur jis gali stabdyti ar kiki jis gali atlikti manevra. Jei tokiu atveju tavo ir varzovo nuomones nesutampa ar kazkuriuo momentu varzovas pasielgia neracionaliai, dazniausia ivyksta kontaktas.(cia kalbama apie kontakta i uzpakali t.y. galine karto dali:))aisku kai kurie pilotai tuo labai piktnaudziauja (vardu neminesiu). visai kas kita yra lenkimo manevro kontaktas tada viska lemia pagarba vienas kitam ir profisionalumas.Ir butent lenkimo taisykliu pazeidimai yra gan nuodugniai aprasyti musu bendrose GO-1 taisyklese. Tai va tiek trumpai mano nuomone.;)

2003 Lapkričio 10 d. 16:28

Pritariu Pumbos nuomonei, kad lengvu kontaktu lentyniu metu ishvengti neimanoma. Juo labiau kad kartingai yra labai technishkai skirtingi ir su kiekvienu greitis posukiuose yra skirtingas. Ruoshiant lenkimus tenka vazhiuot labai arti prieshininko, tad kad ir mazhiausias greichio skirtumas gali vesti prie lengvo kontakto. Laikytis atstumo irgi neisheitis, nes tokiu atveju greichiausiai lenkimo manevru nepamatytume.

2003 Lapkričio 10 d. 16:57

siaip toptelejo mintis-kaip gaila,kad f-1 nera tokiu grieztu taisykliu,kaip GO1 :D MS seniai butu nebepretandaves i cemiono titula :lol:

2003 Lapkričio 10 d. 17:06

Pumba> gera mintis/priminimas - musu SR leidzia starto rikiuote tiek 'laipteliais', tiek 'juostomis'. Kita karta, galbut, galesime prisiminti pamirsta buda. Paziuresim.

greta> LOL :D

2003 Lapkričio 10 d. 18:34

Shiaip Expertui del pirmo rato as jokiu pretenziju neturiu, ir butu tikrai keista ji diskvalifikuoti...nes neprisimenu ash lenktyniu kad nebutu pirmam posuky susistumdymu...

2003 Lapkričio 10 d. 19:18

pastabele: teisejai tik FIKSUOJA pazeidimus, o nuobaudas SKIRIA 'VVK', tiesa, paprastai issklausydamas ir teiseju nuomone. Taip kad nepulkit musu, teiseju, nes kai kada kai kuriu musu nuomone nebutinai sutampa su oficialiomis nuobaudomis ;)

Anyway, as asmeniskai pritariu principui, kad uz usfiksuotus pazeidimus butina bausti, diskusiju objektu galetu buti tik baudos dydis.

2003 Lapkričio 10 d. 19:56

hm...bet jei net ir labai menkas kontaktas itakoja tai, jog po pirmo posukio pirmaves pilotas praranda pozicija kitam pilotui, manau turi buti traktuojamas kaip nusizengimas taisyklems..
Bet jei Toke neturi nusiskundimu...manau, kad viskas ten buvo svaru..

2003 Lapkričio 10 d. 20:06

Aš irgi pritariu, kad lengvų kontaktų išvengti neįmanoma ir kad už juos bausti nereikėtų. Kas kita tokie "lengvi" kontaktai, po kurių priešininkas praranda poziciją. Juk teisėjai yra ne kartą patvirtinę, kad tokio incidento kaltininkui tereikia praleisti aplenktąjį į priekį ir DQ nuobaudos bus išvengta. Negaliu komentuoti nei Experto, nei Yes'o incidentų, bet Mariaus G lenkimas manęs tikrai nesužavėjo.

Pats esu gavęs, už mano nuomone, lengvą kontaktą DQ2, o pabandęs ginčytis dar ir Q3, todėl labai gerai suprantu nubaustuosius, bet tikrai ne ką smagiau būti nukentėjusiuoju.

2003 Lapkričio 10 d. 22:18

Teisutis> na, cia siek tiek riebokai pasakei, bet panasiai. Tiesiog sakykim taip, kaip parasyta SR - VVK ir VT skiria nuobaudas po aptarimo su Teisejais, bei kitais incidentu dalyviais ir/ar liudininkais.

O siaip pamastymui - jei as ismusu varzova is trasos, o jis man neturi priekaistu, tai gaunasi, kad man jau nebegali buti taikoma nuobauda? Nekurkime absurdisku ideju.

Lukterkime iki rytojaus, kai paaiskes kieno Apeliacija bus patenkinta, o kieno, galbut - ne.
Ir dar - paaiskejo keli nauji faktai, tad visai gali buti, kad bus paskirta dar viena nuobauda.
Taip pat primenu, kad du Teisejai jau issake savo nuomones, tad as laukiu dar dvieju.


Beje, bet kokie rezultatai gali buti perziureti ir be Apeliacijos.


siam kartui tiek,
VVK

2003 Lapkričio 11 d. 08:40

raik taikyti pinigines nuobaudas :D

2003 Lapkričio 11 d. 10:13

Na, ash ir nesakau kad teisejai neturi taikyti nuobodu, net jei dalyvis ir neturi pretenziju, papraschiausiai per GO-1 esu patyres daug didesniu ishstumimu ar pan. po kuriu isvis nieko nebuvo daroma. O apie shi incidenta tarp manes ir experto, ash ishvis suzinojau tik ish teiseju ir net nezinojau kad kazkas buvo, del to ir sakau kad neteisinga bausti, kai "nukentejusysis" net nejaute kad nukentejo...tai tiek, apie kitus atvejus nieko nesakaw..

2003 Lapkričio 11 d. 10:36

greta>> nu tu ir duodi. :confused: Įsivaizduoju kas būtų - atsitrenki netyčiom į ką nors - 50.00
Lt neduok dieve išstumi - 100.00 Lt Taip ir kainuotų etapas apie porą šimtukų

2003 Lapkričio 11 d. 11:41

antoshka> as tik atsimenu keleta f-1 etapu, kai uz techniniu reikalavimu nepaisyma komandos buvo nubaustos piniginemis nuobaudomis (biski didesnemis nei 50 Lt :D) ...o ziurau GO1 labai grieztos taisykles , kaip f1 :)
siaip ar taip-tai juk sposas ;)

2003 Lapkričio 11 d. 20:36

Gerbiamieji,

kadangi po etapo sulaukeme dvieju Apeliaciju (iteike Expertas ir Yes), buvo isanalizuotos pritaikytos nuobaudos. Taip pat perziurejome ir kitas nuobaudas.

Rezultatai:

Lenktynininkas Expertas oficialiai skelbiamas Ayrton Senna da Silva GP nugaletoju.

Lenktynininkui Yes pritaikyta DQ1 nuobauda lieka galioti.

Lenktynininkui Marius G pritaikyta nuobauda anuliuota, kadangi, kaip anksciau buvo mineta, pazeidimas buvo ivykdytas pries komandos drauga, tuo metu arti nebuvus kitiems varzovams ir stipriai nepakenke komandos rezultatams. Marius G ispejamas, kad kita karta toks elgesys bus ivardintas, kaip pazeidimas.

AM Racing komandai siuloma priimti vieninga sprendima del bendro lenktyniavimo (sprendimo rezultatu skelbti viesai nebutina, tai turi buti Jusu komandos vidinis reikalas).

Lenktynininkui Aurielka pritaikyta DQ1 nuobauda lieka galioti.

Lenktynininkui Extasy pritaikyta DQ1 nuobauda lieka galioti.


Isaiskejus papildomoms aplinkybems del Yes ir Mariaus G kovos, kurios metu Yes pazeide lenkimo taisykles ir buvo nubaustas DQ1, buvo nuspresta, kad jo varzovas Marius G irgi pazeide lenkimu taisykles.
Lenktynininkas Marius G baudziamas DQ1.


Zinau, kad gauti nuobauda nera malonu, bet DQ1 - viena is lengvesniu nuobaudu ir ji turetu veikti prevenciskai. Tikiuosi, sie sprendimai sulauks supratimo.

Kito etapo metu, gauta taure uz iskovota 3-a vieta Ayrton Senna da Silva GP metu, lenktynininkas Marius G tures perduoti lenktynininkui Yes.
Savo ruoztu, gauta taure uz iskovota 2-a vieta Ayrton Senna da Silva GP metu, lenktynininkas Yes tures perduoti lenktynininkui Testarossa.



rgds,
VVK

2003 Lapkričio 12 d. 07:49

Labai teisinga nuomone ishsake Pumba, pilnai jai prietariu.

Expertas

2003 Lapkričio 12 d. 08:18

Nu va. Idomiai cia gavos, bet teisingai reik manyt.

2003 Lapkričio 13 d. 18:24

Labai gaila, kad del ligos tik shiandien perskaichiau, kaip esu nubaustas, ir nespejau pareikst apeliacijos. Chia jus mane nustebinote. Yes'as tikrai nebuvo ilindes per puse kartingo man ishvazhiuojant i tiesiaja, todel net jei ir palikau jam mazhai vietos, nemanau kad tai turetu but klasifikuojama kaip lenkimo taisykliu pazheidimas. Ir ish shios situacijos nauda turejo tik Yes'as. Man tikrai labai keistas ir neteisingas atrodo toks VVK sprendimas.

2003 Lapkričio 14 d. 08:07

F..., parasiau post'a, bet niekaip neissisiuncia :( Matyt per ilgas, meginsiu skaidyti.

2003 Lapkričio 14 d. 08:10

MariusG > Nu blyn, cia jau virsune! Taip, as nebuvau ilindes per puse kartingo tau isvaziuojant i tiesiaja, nes ta padariau dar pries Cempionu posuki, ka leme zymiai geresnis isvaziavimas is Hair-Pin'o bei mazesnio radiuso trajektorija Senna posukyje.

2003 Lapkričio 14 d. 09:09

Yes> nop. stovejau ant kalniuko ir puikiai mateis jog nebuvai pakankamai ilindes;] nu bet cia jau saukstai po pietu

2003 Lapkričio 14 d. 09:25

beprasmishka chia...

2003 Lapkričio 14 d. 10:06

Nezinau kaip atrode Yes ir Mariui G vaziuojant patiems, bet stovintiems ant kalniuko atrode turbut kaip Hamlet. Bent jau man tikrai..

2003 Lapkričio 14 d. 10:12

siaip ar taip ,manau,kad apie apeliaciju padavimu laika zino visi...jei pramiegojai-siaip jau tavo beda,kad ir kaip gaila bebutu :(

2003 Lapkričio 14 d. 10:17

Marius G> nebeprasmiska.

Apie nuobaudas, kalbant bendrai - ar Jus visi galvojate, kad tai toks malonus ir lengvas sprendimas - kazka nubausti?
Mes gi puikiai zinome, kad bauduoti uz kiekviena menknieki negalime, bet, kai praleidziami menkniekiai, prasideda didesni pazeidimai.

Viskas butu gerai, jei butu uzfiksuota ant video, ka nuo kito etapo planuojame ir daryti. Kol kas mes turime pasikliauti vienos ir kitos incidente dalyvavusiu pusiu paaiskinimais ir liudininkais.
Deja, kito kelio neturime.

VVK

2003 Lapkričio 14 d. 11:13

Greta> na nepramiegojau, o prasirgau. Del to labiausiai ir pikta. Na bet shaukshtai po pietu jau.

AF1> Tikrai negalvojam kad baudu skyrimas lengvas dalykas. Tau didelis respect uzh visa shi varga. Abydna tiesiog, kad per velai suzhinojau apie antraja DQ1. Tikrai buciau padaves apeliacija. Bet tai chia mano paties problema.

2003 Lapkričio 14 d. 11:36

siaip ar taip-uzuojauta,tikiuosi pasveikai

2003 Lapkričio 14 d. 11:45

Na, susitaikykim ir laukim kito, saldziojo, etapo.

Beje, GO-1 mainpage'e idejau atskirai Naujoku iskaita, gal bus aiskiau matyt kas kokioje pozicijoje, tarp 'nauju veidu' siame sezone.

2003 Lapkričio 14 d. 13:06

AF1>> :goodjob: kuo daugiau info tuo geriau.

2003 Lapkričio 14 d. 13:42

AF1> tik kad Antoska kazkaip mistiskai vienoj iskaitoj 25 kitoj 27 surinko :D

2003 Lapkričio 14 d. 13:58

prelude>> aga, teisingai pastebėjai. Tiek jau to, tegu būna ir 25, bet vistiek tave dar aplenksiu :)

TOP naujienos