„
Williams“ paskelbė, kad šiame sezone KERS sistemą naudos nereguliariai. Priežastis – pernelyg didelis sistemos svoris.
Komanda planavo pristatyti šį kinetinės energijos kaupimo ir antrinio panaudojimo įtaisą jau Turkijoje, tačiau komandos technikos direktorius Patrickas Headas pareiškė, kad atlikus tai, bolidas taptų sunkiau valdomas.
Kadangi britų komanda kuria smagračio principu paremtą mechaninę KERS sistemą, ši svers apie 35 kg, o tai yra apie 10 kg daugiau, nei elektrinė sistema, kurią naudoja „
McLaren“.
„Fundamentali mūsų sistemos problema, nepaisant didelio jos galingumo, kuri buvo aiški jau iš anksto, jog ji sveria 35 kg“, - pareiškė P. Headas.
„Nesugebame optimaliai paskirstyti svorį bolide, jei naudojame šią sistemą. Vis dar dirbame su mūsų KERS. Nesakau, kad jos šįmet nenaudosime, bet bus sunku ją turėti ir kartu optimaliai subalansuoti automobilį.“
„Bet jei vyksime į lėtesnį žiedą, optimalus svorio paskirstymas ir taip bus ties galine ašimi.“
P. Headas ne veltui paminėjo lėtesnes trasas, mat jose, skirtingai nuo trasų su daugeliu greitų posūkių, bolido svoris nebūtinai turi būti sukeltas priekinės ašies link. Taip pat jis pasidalino sistemos kūrimo proceso detalėmis.
„KERS išties dar tobulinamas“, - teigė britas.
„Sukūrėme savo motorą ir jis yra stebinantis. Jis pakankamai mažas – apytikriai pusės tualetinio popieriaus rulono dydžio – ir sukuria 80 AG. Gamykloje jis bandomas stende ir jis puikiai sugeria bei išskiria energiją.“
„Taip pat veikia ir invertorius. Smagratis irgi bandomas stende ir turėjome kelias tobulinimo problemas, susijusias su jo montavimu automobilyje, bet jos jau išspręstos.“
Priminsime, kad „Williams“ yra vienintelė ekipa, kurianti mechaninę, o ne elektrinę KERS sistemą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).