Stabilaus Techninio reglamento sąlygomis „Formulės-1“ bolidų išvaizda beveik nesikeičia, tačiau Italijos ekspertas Paolo Filizetti „RacingNews365“ puslapiuose papasakojo apie naujojo „Williams“ FW47 išvaizdos pokyčius...
Paolo Filizetti: „FW47 priekinė pakaba ir toliau yra pagaminta stūmiklių pagrindu, bet vienoje srityje yra matoma, kiek rimtai buvo perdirbtas šis mazgas lyginant su pernai metų mašina. Skersinių traukių tvirtinimo taškai liko tie patys, bet stūmiklis stipriai pastūmėtas atgal, dėl to pasikreipė visa priekinė ašis.
Dėl to bolido nosis išėjo maždaug aštuoniais milimetrais ilgesnė nei FW46 mašinoje, bet išsaugojo tą pačią formą, o tai leido „Williams“ komandai radiatoriaus ortakius nustumti toliau nuo priekinių ratų sujaukto oro srauto.
Šoninių pontonų forma atitinka paskutinę pernai metų modernizaciją, bet didžiausius pakeitimus „Williams“ inžinieriai atliko galinėje mašinos dalyje.
Svarbiu žingsniu tapo galinėje pakaboje vietoje traukių panaudoti stūmikliai. Tai pakeis skersinių traukių aerodinamiką ir kartu leis optimizuoti naujojo bolido charakteristikas, kadangi dabar vidinių pakabos elementų išdėstymas leis sukurti visiškai naują difuzorių.
Kokpitas ir variklio gaubtas atkartoja FW46 mašinos dizainą, bet svarbu pažymėti, kad labai siaura variklio dangčio sritis yra kitaip nei pernai sujungta su šoninių pontonų viršutiniu profiliu“.
Kuo aštuoniais? Maišais, kastuvais, ratais...?
"Dėl to bolido nosis išėjo maždaug aštuoniais ilgesnė"
Ku... skaityti daugiau
p.s. nors kita vertus - gali b8ti ir papūgėlėmis...