Z. Brownas: mes nenusipelnome teisės dalyvauti „Indy 500“ lenktynėse (14)

Z. Brownas: mes nenusipelnome teisės dalyvauti „Indy 500“ lenktynėse
logo Gegužės 22 d. 10:30, McLaren

McLaren“ prarado daug laiko ir jėgų, kad galėtų padėti Fernando Alonso iškovoti „Trigubą karūną“, bet šiais metais ispanas ne tik negalės pakovoti dėl pergalės, bet netgi nestartuos „Indianapolis 500“ lenktynėse – dėl komandos klaidų Alonso nepraėjo kvalifikacijos.

Interviu „Associated Press“ „McLaren“ vykdomasis direktorius Zakas Brownas įvardijo, kas buvo ne taip.

Zakas Brownas: „Ne, mes nepervertinome savo jėgų. Mes paprasčiausiai buvome nepasiruošę. Mes patys nenusipelnome dalyvauti „Indy 500“.

Viskas prasidėjo dar per balandžio bandymus, kai Fernando negalėjo išvažiuoti į trasą iki pusiaudienio dėl to, kad vairas nebuvo paruoštas. Pagrindinė priežastis – neefektyvus šio projekto valdymas. Tuo momentu tapo aišku, kad viskas sužlugo. Zakas Brownas neturi asmeniškai užsiimti vairo paieška“.

Vėliau komanda prarado beveik dvi dienas bandymų dėl to, kad mašina buvo kitokio atspalvio oranžinė nei buvo užsakyta – ir ją nusiuntė į dažymo dirbtuves vietoje to, kad ji dirbtų trasoje.

Kvalifikacijos metu inžinieriai nesugebėjo aptikti pradurtos padangos, nes naudojo ne tuos padangų slėgio jutiklius. Nustatant pakabą, nepavyko teisingai colių paversti į centimetrus – mašina išvažiavo su neteisingu pakabos aukščiu. Pavarų dėžės perdavimo skaičiai taip pat buvo parinkti neteisingai – lenktynių komandai su „McLaren“ patirtimi tai buvo netikėta klaidų grandinė.

Zakas Brownas: „Mašina leido važiuoti 229 mylių per valandą greičiu, bet dėl pavarų dėžės nustatymų mes negalėjome važiuoti greičiau nei 227,5 mylių per valandą. Mes čia vėl pralaimėjome patys sau. Nenoriu, jog visas pasaulis galvotų, kad „McLaren“ yra idiotų krūvelė. Taip, neapseita ir be jų, bet daugelis pas mus yra tikros žvaigždės.

Jaučiu, jog mes nuvylėme mūsų rėmėjus ir sirgalius. Mes neįvykdėme savo pažadų ir dabar jie iš mūsų laukia dar daugiau nei vien atsiprašymų. Vienareikšmiška, kad šis pralaimėjimas turės pasekmių tiems, kas nenusipelno teisės dirbti tokioje didžiojoje komandoje kaip „McLaren“. Mes peržiūrėsime visus priimtus sprendimus – tai labai ilgas sąrašas. Mes padarysime viską, kad taptumėme stipresniais. Mes esame tikri lenktynininkai, o Fernando – mūsų žvaigždė. Ir mes norime sugrįžti.

Aš suprantu, kad turėjau atidžiau užsiimti šiuo projektu, bet aš negalėjau aukoti „Formulės-1“ komandos. Iš tikrųjų, mes nepatekome į kvalifikaciją jau 9:01 val. pirmąją bandymų dieną, kai nesugebėjome išvažiuoti į trasą pirmąją minutę. Esu piktas ant savęs už tai, jog jau tada neklausiau savo nuojautos ir nesiėmiau veikti labai ryžtingai“.

 

Komentarai (14)


Tech
| Gegužės 22 d. 21:22
F666
| Gegužės 22 d. 19:14

o su kuom jam bandyti? si istorija turi ir kita kampa. kodel toks "genealus" pilotas visisku luzeriu komandos neaplenke? makliu ir juncos bolidai buvo to paties pajegumo. ir tos istorijos su slapva centimetrais (kaip galima nepastebeti 3x skirtumo?) is vis kazkoks kosmosas. tikrai kad vieninteliai mersus galintys nugaleti.

Tai matai, jei pati komanda pripazysta sufeilinus. Be to, pries pora metu debiutavo budamas tarp lyderiu, tai jau cia nesipersa mintis, kad ovale nebemoka vaziuot
F666
| Gegužės 22 d. 19:14
Tech
| Gegužės 22 d. 17:23

idomu Alonso dar su Mclaren bandys indy500 :D

o su kuom jam bandyti? si istorija turi ir kita kampa. kodel toks "genealus" pilotas visisku luzeriu komandos neaplenke? makliu ir juncos bolidai buvo to paties pajegumo. ir tos istorijos su slapva centimetrais (kaip galima nepastebeti 3x skirtumo?) is vis kazkoks kosmosas. tikrai kad vieninteliai mersus galintys nugaleti.
A85
| Gegužės 22 d. 18:16
Tech
| Gegužės 22 d. 17:23

idomu Alonso dar su Mclaren bandys indy500 :D

Nežinia kokios FA sutarties su McLaren sąlygos, ta prasme, kiek laiko jis ten įsipareigojęs su McLaren lenktyniaut.

Bet šiaip toks viso šito Indy projekto vadybinimas tai vos ne kaip FA sabotavimas atrodo. Nu, negi galima ANT TIEK bolido neparuošt pradėjus ruoštis prieš bbz kiek, ir jau turint patirties praeitais metais ir dar su kitos komandos palaikymu. Kažkaip, nu, žiauriai neprofesionalu.
Tech
| Gegužės 22 d. 17:23
A85
| Gegužės 22 d. 13:33

Visiška nekompetencija, va ir viskas. F1 komanda lyg pagaliau grįžta į kažkokias normalios komandos vėžes, tai šitas šalutinis projektas buvo paliktas savieigai. Tai ir gavosi visiškai gėdingai. Turėtų ausys Zak kaist, nes vistiek, galų gale, jis atsakingas už šitą projektą, neneigiant Fernley kaltės. Bet pagrindinis šefas tada turėjo imtis priemonių. Žodžiu, Zak problemos su projektų valdymu vis nesibaigia. Nu, nieko, gal išmoks po truputį, svarbu savininkams tinka šitas mokymosi procesas :)

idomu Alonso dar su Mclaren bandys indy500 :D
ddt
| Gegužės 22 d. 17:02
A85
| Gegužės 22 d. 13:33

Visiška nekompetencija, va ir viskas. F1 komanda lyg pagaliau grįžta į kažkokias normalios komandos vėžes, tai šitas šalutinis projektas buvo paliktas savieigai. Tai ir gavosi visiškai gėdingai. Turėtų ausys Zak kaist, nes vistiek, galų gale, jis atsakingas už šitą projektą, neneigiant Fernley kaltės. Bet pagrindinis šefas tada turėjo imtis priemonių. Žodžiu, Zak problemos su projektų valdymu vis nesibaigia. Nu, nieko, gal išmoks po truputį, svarbu savininkams tinka šitas mokymosi procesas :)

Užtad Claire turi iš ko mokytis kaip mokėt surast priežastis ir mokėt pripažint klaidas, nebekalbu apie atsakomybę.
RBR
| Gegužės 22 d. 14:53
Va cia stiprus, visai ne vakarietiskas pasisakymas :D galejo dar ir keleta pavardziu pamineti:) bet taip turetu kalbeti vadovai ir apie savo formules1 komandu bedas. O dabar vyrauja: "mes zinome kur yra problema ir ja bandome isspresti", "mes zinome kur konkurentai pirmauja ir bandome ten pasivyti", "zinome kur yra variklio problema ir bandome ja pasalinti". Sakytu tiesiai sviesiai ir daug idomiau butu skaityti ir sirgaliu gal daugiau pritrauktu. Tas muilas atsibodes jau visiems
kazkas_
| Gegužės 22 d. 14:10
Dėl blogo atspalvio oranžinės spalvos iš viso tragedija - kalba eina apie atsarginę mašiną, kuri turėjo būti naudojama iki kol po avarijos bus sutvarkyta pagrindinė - koks skirtumas kokio ji atspalvio? Kitos komandos po avarijų greit susisuko ir pilotai išvažiavo su atsarginėm mašinom tą pačią dieną.
Klepsidra
| Gegužės 22 d. 13:52
holaxs
| Gegužės 22 d. 12:46

cia net ferrari taip nesugebetu susimaut, nors vien per durnas galvas jau koki 30 tasku maziausiai istaske per 5 etapus. na suprantu kad visi prioritetai ant f-1, bet cia net dirbt nesiruose. net coliu i centimetrus nepavercia, ka ir mokyklinukas padarytu, arba dazo bolida daltonikai kurie spalvu neskiria, arba pamirsta kad bolidui ir vairo reikia. cia jau auksciausio lygio apsileidimas.

teisybes delei bolida gavo nudazyta is Carlin.
A85
| Gegužės 22 d. 13:33
Tech
| Gegužės 22 d. 11:17

Neparuostas vairas, nenudazyta reiekiama spalva, Kvalifikacijos metu inžinieriai nesugebėjo aptikti pradurtos padangos, nes naudojo ne tuos padangų slėgio jutiklius. Nustatant pakabą, nepavyko teisingai colių paversti į centimetrus – mašina išvažiavo su neteisingu pakabos aukščiu. Pavarų dėžės perdavimo skaičiai taip pat buvo parinkti neteisingai

kazkaip imu galvoti, kad cia tikrai dirbo kazkokia idiotu kruvele. \
arba Honda prie visko prikiso nagus, sabotazas :D

Visiška nekompetencija, va ir viskas. F1 komanda lyg pagaliau grįžta į kažkokias normalios komandos vėžes, tai šitas šalutinis projektas buvo paliktas savieigai. Tai ir gavosi visiškai gėdingai. Turėtų ausys Zak kaist, nes vistiek, galų gale, jis atsakingas už šitą projektą, neneigiant Fernley kaltės. Bet pagrindinis šefas tada turėjo imtis priemonių. Žodžiu, Zak problemos su projektų valdymu vis nesibaigia. Nu, nieko, gal išmoks po truputį, svarbu savininkams tinka šitas mokymosi procesas :)
holaxs
| Gegužės 22 d. 12:46
cia net ferrari taip nesugebetu susimaut, nors vien per durnas galvas jau koki 30 tasku maziausiai istaske per 5 etapus. na suprantu kad visi prioritetai ant f-1, bet cia net dirbt nesiruose. net coliu i centimetrus nepavercia, ka ir mokyklinukas padarytu, arba dazo bolida daltonikai kurie spalvu neskiria, arba pamirsta kad bolidui ir vairo reikia. cia jau auksciausio lygio apsileidimas.
×

F-1.lt pulsas