2026 metais „Formulėje-1“ įvyks tam tikra revoliucija – bus įvestas naujas techninis reglamentas. Žinoma, toks dalykas čempionato istorijoje yra įprastas, bet šįkart tai gali atnešti didelius pokyčius – tiek lenktynininkų, tiek Konstruktorių rikiuotėje.
Kaip pavyzdys, jau yra atskleista, kad 2026 metais automobiliai bus mažesni, mažės ir atstumas tarp priekinių bei galinių ratų. Prispaudimo jėga taip pat bus mažesnė – nedarys tokios įtakos.
Dar daugiau detalių paaiškės ateityje, o šiuo metu bandymuose, prieš 2026 metus, yra prastų ženklų, anot „motorsport.com“ puslapio.
Šaltiniai teigia, kad yra problemų su aerodinamika. Kai variklis yra maksimaliai išnaudojamas, o galinis sparnas yra nustatytas su minimalia apkrova, „Formulės-1“ automobilis pasidaro nevairuojamas.
Per bandymus buvo daug pavyzdžių, kai lenktynininkai tiesiog apsisukdavo tiesiosiose, stipriau įsibėgėjant. Kartais net lenktynininkams nebūdavo įmanoma be išvažiavimo iš trasos ribų įveikti kai kurių posūkių, teigė „motorsport.com“.
Komandos stipriai ruošiasi naujam 2026 reglamentui. Kol kas didžiausius ėjimus rinkoje padarė „Ferrari“ bei „Aston Martin“. Pastarieji nuo 2026 metų bendradarbiaus su „Honda“, kuri tieks variklius Lawrence'o Strollo valdomai komandai.
Legendinė Italijos ekipa sudrebino rinką tarp lenktynininkų, pasirašydama sutartį su Lewisu Hamiltonu nuo 2025 metų sezono.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |