Aktyvi aerodinamika sumažintų degalų sąnaudas

Aktyvi aerodinamika sumažintų degalų sąnaudas
logo 2021 Balandžio 07 d. 11:14, LAT Photographic

„Formulės-1“ technikos direktorius Patas Symondsas pokalbyje su „Racefans“ papasakojo apie užduotis, kurias turėtų išspręsti 2025 m. sezono techninis reglamentas.

Patas Symondsas: „Mes kovojame norėdami sumažinti bolidų svorį. Šiandieniniai „Formulės-1“ automobiliai yra per sunkūs. Kvalifikacijoje nėra dideliu skirtumo, ar jūsų bake du litrai benzino, ar septyni, bet 100 kg degalų per startą lenktynėse – tai labai daug.

Kai mes svarstėme, kokias norime matyti F-1 mašinas ateityje, aš pasakiau, kad norime daugmaž išsaugoti dabartines bolidų charakteristikas – maždaug tokį patį greitį, tą patį rato įveikimo laiką, tą pačią įsibėgėjimo dinamiką. Bet visa tai reikės padaryti sunaudojant trečdaliu mažiau degalų.

Nereikia būti inžinieriumi, norint suprasti, kad viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl mes šiandien suvartojame tiek daug kuro – tai priešpriešinis pasipriešinimas. Pirma, ką mums reikės padaryti – sumažinti priešpriešinį pasipriešinimą, bet kartu sumažės prispaudžiamoji jėga ir bolidai negalės taip greitai įveikti posūkių. Išeitis yra akivaizdi – reikės naudoti aktyvią aerodinamiką“.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794