Alonso vs. Button, 2016

2016 Spalio 09 d. 11:27

Nors kiek proto turintys vartotojai (žinoma tame tarpe ir aš) bb dėjo ant tavęs ir tavo skaičiavimų, kai bent 3 kartus visiškai šališkai paskaičiavai Falo naudai. Taip, kad likai vienas (nu ir dar porą sektantų) savo rajone.

2016 Spalio 24 d. 05:51

kazkaip lojikai aptile. issisemet po Buttono benefisu?

2016 Spalio 24 d. 08:34

Taigi, po Amerikos GP, Alonsas ir vel eilini syki daro ambasadoriu-pakeles-stulpa: rezultatas 7:2 (FA:JB). Kartojasi praeitu metu scenarijus.

2016 Spalio 24 d. 08:59

nu si kart nera ko prikist,alonsitas gale gonkiu pasirode tikrai gerai,nors buvo siek tiek idomumo siose nuobodziuose lenktynese

2016 Spalio 24 d. 14:38

Na, pagal yzf logika ir ankstesniu etapu kasiakus, tai sito etapo negalima skaiciuot, nes Buttonas uzvaziavo ant bolido nuolauzos, o tai akivaizdziai yra pasalinis elementas. Taigi rezultatas lieka 0:0

2016 Spalio 24 d. 15:58

Alonso 51 pts, Buttonas 21 pts, galime rakinti šitą temą ir ruoštis kurti 2017 m. sezonui. :)

2016 Spalio 24 d. 16:21

Life> tau per tiek metu taip ir nedaejo kad mes oficialiu tasku cia neskaiciuojam? Tegu FIA ta daro.

2016 Spalio 25 d. 00:32

Bet ir tu, YZF, normaliai taškų neskačiuoji. Kas nepalanku, tą pro pirštus pražiūri ar savų išgalvotų išvedžiojimų prisikuri.

2016 Spalio 25 d. 10:20

YZF >> o kokius skaičiuojat? Savo susigalvotus? :D
Taip galima į čempionus ir kokį Haryanto datraukti. :D

2016 Spalio 25 d. 11:54

dziauksmas> as viska skaiciuoju pagal paskelbtas taisykles ir nieko pro pirstus neziuriu. Jeigu kai kam taisykles nepatinka, arba tiesiog nepatinka kad Alonsas geriau vaziuoja - ju problemos. Taisykles taikomos vienodai abiem pilotams.

Life> kaip supratau sita tema matai pirma syki gyvenime? Tuomet atsakymas i klausima 'kaip skaiciuojam' yra 16 puslapyje, per viduri.

2016 Spalio 25 d. 19:01

YZF kiekvienam puslapy taves buvo klausta kodel GB etape nurasei alonso kaip gedima nors jis pats gryba supjove baku ir dar ten bet kaip neatsakai ir tuos klausymus taip neatsakai :D pasirodai tik tada kai alonsas geriau suvaziuoja...jai bent kiek koses galvoj turi suprastum kad niekam nebeidomu tavo sapaliojimai senai...nors pirmoj puses sezono tikrai tvarkingai skaiciavai bet po to kai pradejai pjaut tai iki dabar sustot negali :DD

2016 Spalio 26 d. 08:52

karkiusas> taigi atsakiau i visus uzduotus klausimus, taip pat ir apie GB etapa, kaip ir apie bet kuri kita etapa. Ir kai kiekviena karta "klausinetojas" gaudavo atsakyma, dingdavo is eterio ilgam. Taip ir su tavim, dabar eik ir paskaityk mano atsakymus, o poto galesi irgi pasinerti i tyla, kaip ir visi kiti "klausinetojai".

Mano skaiciavimas nesikeicia jau 3 metus. Soriukas.

2016 Spalio 26 d. 15:17

YZF puikia atsimenu ka tu atskei kad piloto gryno greicio klaida neitakoja tai as ir paklausiau jai pilotas kas kart spaus kaip isprotejes ir darys klaidas bet jis bus gryno greicio cempionas f1? :D i sita klausyma atsakymo taip ir nesulaukiau iki dabar :D

2016 Spalio 26 d. 16:47

karkiusas> tavo klausimas nesusijes su tasku skaiciavimu o su tavo fantazijomis kas butu jeigu dangus nugriutu. Taskai cia skaiciuojami pagal taisykles, iskaitant ir GB etapa. Dar karta kartoju, GB etape Alonsas NEGAVO tasko, nors ir buvo greitesnis. Negavo.

O del tavo fantazijos apie 'spaus kaip isprotejes' tai zinok kiekvienas F1 lenktynininkas spaudzia kiek tik gali, pagal esamas salygas (pagal tai kiek leidzia padangos, variklis ir t.t.) Is F1 tai ne MotoGP, cia gali padaryti maza klaidele ir kitame posukyje vel vaziuosi saugiai. Nebent tokia loterija kaip akvaplanavimas, kur tu nieko nevaldai ir bolidas pats sau ciuozia. Bet cia jau nuo piloto visai nepriklauso, ar tame rate, tame posukyje istekes daugiau vandens (ir bolidas bus nevaldomas) ar ne - ir posuki iveiksi neislekes.

2016 Spalio 26 d. 17:12

:D :D Eik tu *** kas per klounas. Skalbykla tai čia nechyla.

2016 Spalio 27 d. 11:19

Aciu uz atsakyma praskaidrinai diena!:D

2016 Spalio 27 d. 15:20

Stinger> tu dar neisejai? Ar jau sugrizai?

2016 Spalio 27 d. 17:03

YZF, kodėl Alonso negavo taško GP etape, nors buvo greitesnis, bet Singapūro GP gavo tašką, nes buvo greitesnis?

2016 Spalio 27 d. 18:08

Spark> Taisykliu 3 punktas (GB) ir 4b punktas (SG)

2016 Spalio 28 d. 09:02

YZF, kai sakoma "pirmauja", tai čia tempo atžvilgiu, t.y. nebūtinai važiuoja priekyje, bet visas lenktynes greičiau/geresnį tempą demonstruoja, ar pozicijos atžvilgiu?

2016 Spalio 28 d. 09:35

Laiko atzvilgiu (atsilikimas sekundemis, vienas nuo kito, kertant finiso linija)

2016 Spalio 28 d. 10:09

YZF, tai tada kaip GB etapo atveju, kai abu finišavo: JB ne tik kad finišavo aukščiau, bet ir jo visų ratų laikų suma yra 13 sek. mažesnė negu FA, tačiau taško jis negavo.

2016 Spalio 28 d. 10:54

Spark> GB atveju buvo pasaliniai faktoriai, siuo atveju - avarija. Todel etapas neuzskaitomas (taskai neskaiciuojami).

Tai, kad Alonsas nesudauze bolido visiskai ir galejo testi lenktynes (su galimai pazeistu bolidu) - esmes nekeicia. Tam kad butu taskai uzskaityti, reikia arba svariu lenktyniu (be jokiu incidentu) arba su tokiu incidentu, kurio atsiradimas neitakotu galutinio rezultato (t.y. ar bus incidentas ar nebus - kitas pilotas vistiek finisuotu priekyje)

2016 Spalio 28 d. 13:11

:D :D nu chebra ką jūs dar bandot su šita ameba diskutuot. Čia viskas vienam sakinyje parašyta apie jo "nešališką" suvokimą. "GB atveju buvo pasaliniai faktoriai, siuo atveju - avarija"

2016 Spalio 28 d. 16:14

Belgijos etape irgi buvo pasalinis factorius - Avarija. Buttono avarija. Tasku neskaiciavom, Alonsas tasko negavo. Gal jau iseik su visam Stingeri?

2016 Spalio 28 d. 19:03

Xtremezai> Nu tu ir genijus. Lygini kaip adekvačias Buttono situaciją SPA, kur jis pirmam rate susidūrė su Wehrleinu ir nefinišavo ir Alonso situaciją Silverstoune, kuris jis DĖL SAVO KALTĖS padarė spiną, išlėkė iš trasos, sustojo prie pat padangų barjero, kurį vos vos lietė ir BOLIDO NEPAŽEIDĖ bei galėjo tęsti lenktynes ir finišuoti. Tai bl, genijau, Buttonas Silverstoun buvo kaltas, kad Alonso grybą supjovė ir nenusipelno taško? Finišavo aukščiau, reiškia visumoj buvo greitesnis Silverstoune, nes sugebėjo trasos sąlygoms parinkti geresnį tempą ir neišlėkti iš trasos. Beje, pasižiūrėk video 16-ą sekundę ir pamatysi, kad Alonsas bolido neapgadino: https://www.youtube.com/watch?v=KSrN2mCqXaY Sufeilino ir finišavo dėl to žemiau, todėl Silverstoune taškas Buttonui, nes abu finišavo, Buttonas finišavo aukščiau, Alonso suklydo, bet bolido neapgadino. Jei tavo mylimas pilotas suklydo, tai nereikia šališkai atiminėt taško iš Buttono ir lygint nelygintinas situacijas. Po Britanijos tavo sapalionės ir išvedžiojimai prarado prasmę.

2016 Spalio 28 d. 22:22

evbi> mes skaiciuojam ne avariju kaltumus, o pilotu pajegumus per svarias lenktynes (be incidentu), tam kad pamatuoti gryna pilotu greiti, atmetant visus kitus faktorius (avarijos, islekimai, teiseju baudos, gedimai ir t.t.). Ta jau tau sakiau kokius 5 kartus bet tu vis ta pati varai is naujo. Gal del to kad esi kvailas?

2016 Spalio 28 d. 22:32

Xtremezai> Tai, sakai, Britanijoj lenktynės "nešvarios", nes Alonsas bolido nesuvaldė ir Buttonas nevertas taško? Nu tai sumodeliuokim situaciją, kad, tarkim, Buttonas visuose etapuose važinėjasi po žolę, visuose etapuose Alonsas finišuoja aukščiau, tai galutinis rezultatas tarp pilotų po sezono būtų 0:0, nes visi etapai su Buttono "incidentais"?

2016 Spalio 29 d. 12:21

YZF > Ar žinai anekdotą, kurio nepasakoja kvailiams? :)

2016 Spalio 29 d. 16:21

evbi> Taip, GB lenktynes nebuvo be incidentu, todel neskaiciuojam. pvz. Belgijoje Buttonas irgi prisidejo prie to, kad sugrybavo ir isivele i avarija. Irgi galima butu sakyti pats kaltas kad isivelia i avarijas. Bet tas etapas irgi nebuvo uzskaitytas. Imam tik grynai svaru etapa, kur matosi grynas piloto greitis. Nu kaip per kvalifikacija. Jeigu 'ratas nesvarus' tai jis atmetamas. Taip ir cia.

2016 Spalio 29 d. 23:50

yzf>as nieko pries tave,bet perskaityk savo postus su kokiu nors suaugusiu ir nors kiek adekvaciu pilieciu ir lai jis tau parekomenduoja i kokia palata tau prigult,nes visi genijai isproteje(tau tai netinka,sorry).p.s.butina atsakyti,nes kitaip apsivemsi is nezinojimo kur detis

2016 Spalio 30 d. 22:57

O, jau neršia! Gerai!!! Nerškit...

2016 Spalio 30 d. 23:31

Na ką gi, Buttonui taškas!..

2016 Spalio 31 d. 10:16

Taigi, baigesi Meksikos etapas ir... patekome i sudetinga situacija, kuomet nezinia kaip reiktu skaiciuoti taskus. Nuo pat starto, iki mazdaug ~50 rato Alonsas visa laika buvo priekyje Buttono, vaziavo ta pacia taktika, ir Buttonas nesugebejo Alonso aplenkti. Taciau likus ~20 ratu iki finiso, Mclaren nusprende pakviesti Alonsa i pitus ir pabandyti kita taktika. Akivaizdu kad vieno sustojimo strategija buvo greiciausia, ja naudojo visi lyderiai ir dauguma pilotu. Bet Alonsas buvo komandos pakviestas i pitus papildomam sustojimui, del ko buvo 'priverstinai' nustumtas uz Buttono, ir turejo kapstytis i virsu, bandydamas sumazinti laiko skirtuma ir dar lenkti kitus pilotus. Kaip galiausiai paaiskejo, tas antras sustojimas nebuvo naudingas, nes velgi, vieno sustojimo taktika buvo greitesne.

Taigi, kaip dabar reiktu pasielgti? Kol jie vaziavo tom paciom salygom, tol Alonsas buvo priekyje. Kai komanda Alonsa nustume uz Buttono, tai jis ir finisavo uz Buttono... duoti taska Buttonui uz tai kad jis nebuvo uz Alonsas greitesnis? Cia tik heiteriai taip moka. Duoti taska Alonsui uz ~70% distancijos? Nezinia kas butu ivyke per likusius ~30% ratu, jeigu jis nebutu stojes pituose. Irgi neteisinga.

Gali kiti komentatoriai noretu pasisakyti kaip cia reiktu dabar elgtis ir KODEL (pagristi savo nuomone)

2016 Spalio 31 d. 10:33

Sutinku ziaurei sudetinga situacija jug pirmesnis kirto finisa ne tas kam meldiesi, ai ja jai kaip sudetinga :)

2016 Spalio 31 d. 10:55

Buttonas ir vel buvo galva aukstesnis uz Alonso ir kitus. Gaila, nedaug truko iki podiumo

2016 Spalio 31 d. 11:12

taskas Buttonui ir nera cia ka galvot ar diskutuot. vaziavo ilga distancija ant subines Alonsui DRES atstumu. su DRS Buttonui nebuvo lengva aplenkt, o ir pranasumas greicio buvo minimalus. Buttonas finisavo auksciau ir nera ka daugiau aptarinet

2016 Spalio 31 d. 11:28

Tech> Buttonas su DRS (advantage) negalejo aplenkti Alonso be DRS. Tai uz ka jam taskas? Juk jis finiso linija kirto priekyje Alonso ne todel kad jis, su savo rankom ir kojom vairuodamas bolida, Alonsa aplenke, o todel kad Alonsui buvo liepta sustoti ir stoveti pituose, kol per ta laika Buttonas nuvaziavo i prieki. Ka tu i tai Tech?

2016 Spalio 31 d. 11:37

kodel Alonsas stojo boksuos? gal primete,kad padangu neuzteks. o gal mane igyt pranasuma pabaigoj? rizikavo,,anyway taskais nesisviete. DRS pagalba sitoj trasoj nelabai ir aplenksi vienodo pajegumo bolida.bet jeigu pilotas nepabega i prieki eile ratu nuo persekiotojo, reiskias nepalaiko jo tempo.

2016 Spalio 31 d. 11:56

Na akivaizdu kad Mclaren komandai dzin kas bus 15-toje vietoje, tai bande surizikuoti - a vdrug 2 sustojimas pades, gal bus Safety Car, gal dar kazkas - rizika. Bet netiketumu nebuvo, 1 pitstopas buvo greitesnis. Padangu tai visiems uzteko, LH sake su Medium visa distancija butu ramiai iveikes.

Taigi liekam prie to, kad Alonsas nepabego. Bet ar tu teigi, kad jeigu Alonsas nepabego nuo JB, tai uz tai JB turi gauti taska? O kad pats turetu aplenkti Alonsa - tas jau nebesvarbu?

TOP naujienos