„Alpine“ atsargiai vertina galimą „Porsche“ ir „Audi“ atėjimą į F-1

„Alpine“ atsargiai vertina galimą „Porsche“ ir „Audi“ atėjimą į F-1
logo 2022 Balandžio 18 d. 12:54, Pirelli

„Alpine“ vadovas Laurentas Rossi mano, kad liko daug neatsakytų klausimų, susijusių su VW grupei priklausiančių prekinių ženklų „Porsche“ ir „Audi“ atėjimu į F-1 bei naujomis variklių taisyklėmis.

Vokiečių automobilių gamintojai neslepia susidomėjimo dalyvavimu F-1, tačiau iki šiol visi laukia galutinio sprendimo.

Nuo 2026 m. įsigalios naujos taisyklės bei variklių biudžeto lubos. Kalbama, kad jose bus numatytos tam tikros nuolaidos į čempionatą įžengusiems naujiems gamintojams.

Manoma, kad „Porsche“ ir „Audi“, įžengusios į F-1, dirbtų prie dviejų skirtingų projektų. Jau kurį laiką kalbama, kad „Porsche“ greičiausiai bendradarbiautų su „Red Bull“.

Dabar čempionate dalyvaujantiems gamintojams kyla klausimų dėl galimo „Porsche“ ir „Audi“ glaudaus bendradarbiavimo. Jei pastarieji dalintųsi informacija ir patirtimi, būtų sutaupyta nemažai lėšų galiojant biudžeto luboms. Taip pat kyla klausimų dėl intelektinės nuosavybės. Jei „Porsche“ bendradarbiaus su „Red Bull“, kuri iki šiol naudoja „Honda“ sukurtus variklius, ar tokiu atveju „Porsche“ bus galima vadinti nauju gamintoju?

„Naujų gamintojų atėjimas yra naudingas sportui. Tačiau turime atkreipti dėmesį į kelis dalykus. Privalome užtikrinti, kad dvi skirtingos komandos iš tikrųjų būtų dvi skirtingos komandos“, - sakė L. Rossi.

„Jeigu jie įžengia į šį sportą kaip komandos, ar tai bus gamyklinės komandos, ar viskas atkeliaus iš „Porsche“ ir „Audi“, ar iš „Red Bull“, ar „Honda“? Ar jiems galios skirtingos taisyklės, ar ne? Trumpai tariant, jiems atėjus, sportui bus geriau ar blogiau?“

Panašių klausimų kyla ne tik „Alpine“. Atsargiai naujų gamintojų atėjimą vertiną ir „Mercedes“ bei „Ferrari“.

„Jei prioritetas bus taikomas naujiems gamintojams, kokia bus situacija tų, kurie čempionate dalyvauja jau ne vienerius metus? Manau, kad panašių klausimų kyla visiems dalyviams“, - kalbėjo L. Rossi.

„Mums tai ypač svarbu, nes per 20-40 metų „Renault“ į variklių projektus investavo milijardus. Kiti neturėtų gauti liūto dalies vien tik dėl to, jog paklojo raudoną kilimą. Tai būtų nesąžininga kitų atveju. Tai griautų mūsų verslo modelį ir kiltu rizika daugeliui darbo vietų.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794