Apie apklausa "Ka palaika ? FIA ar Mishelin

2003 Rugsėjo 04 d. 16:10

Nu kazkokia nesamoninga apklausa, norejau isbalsuot ir nekilo rankos, kazkaip man dar pritruko pasirinkimo. Dar ne viska isaiskejo, nenoriu as palaikyti FIA, gandu prisiklauses as apie ja, bet nenoriu as palaikyti i Mishelinu, neaisku ten su tom padangom kazkaip.
kaip sakant ne v p*zdu i vni krasnuju armiju!!!

2003 Rugsėjo 04 d. 16:56

Tai čia viskas paprasta. Jei esi šumacheristas tai bet kuriuo atveju spaudi "FIA", o jei ne šumacheristas, spaudi "Michelin". Aš tai taip suprantu... :P

2003 Rugsėjo 04 d. 17:03

Tai jo,dazniausiai visi del isitikinimu o ne ish shalies pazvelge balsuos

2003 Rugsėjo 04 d. 17:12

Noname ir MP4-13: parodykite man apklausa, kurioje chebra balsuoja pazvelge is salies.... Tokios paprasciau nera...

2003 Rugsėjo 04 d. 17:25

Niex> Visos apklausos ir diskusijos ir yra skirtos ne šališkumui ir įsitikinimams demonstruoti. Deja, labai mažai lankytojų tai supranta. Tai ir balsuoja kaip kas supranta... :)

2003 Rugsėjo 04 d. 17:28

MP413>Na jei dar parasytum kad prabalsavai pries Michelinus,tai visai tavim patikeciau.:)

2003 Rugsėjo 04 d. 17:35

Seip az spaudziau uz FIA. Nes manau kad labai nesaziningi Michelin buvo elgesys. Is vis pagal mane reiktu rezultatu bent per puse sumazinti! Nes buvo negarbingai iskovoti taskai praeitose lenktynese!

2003 Rugsėjo 04 d. 17:39

skautas> sakai dar ne viskas paaiskejo? tai gal ir praeita apklausa "kas taps cempionu" reikejo skelbt kai viskas paaiskes?

2003 Rugsėjo 04 d. 17:49

skautas> Paspausk ant ,,Michelin" ir tavo sprendimas bus teisingas

2003 Rugsėjo 04 d. 17:51

Aš už Michelin ir už Barrichello su platesnėm padangom. Viskas ten OK, taisyklėse parašyta, kad tam tikras plotis turi būti iki varžybų pradžios, tai ir nereikia čia ieškoti trasoj sliekų. McLaren ir Williams siūlau boksuose įsitaisyti kokį bordiūrą ir prieš varžybų pabaigą į jį "pareguliuoti" padagų plotį. :) Tiesa, su priekinėm bus sunkiau, bet manau, pas mechanikus fantazijos nepritrūktų.

2003 Rugsėjo 04 d. 20:23

Balsuoja kaip kas supranta

2003 Rugsėjo 04 d. 20:42

Aisq, kad Michelin

2003 Rugsėjo 04 d. 21:21

ten vietoj FIA reikejo parasyt "bridzai", nes manau "michelin" palaiko Williams,McLaren,Jaguar,Renault,Toyota fanai ! na o "bridzus" palaiko Ferrari,Sauber,Jordan,Minardi,BAR fanai.
P.S. Palaikau "michelin".

2003 Rugsėjo 04 d. 21:42

Palaikau FIA.

2003 Rugsėjo 04 d. 22:22

Xsas > visiskai pritariu ... del "bridzu" , juolab jie kartu su Ferrariais buvo sio skandalo provokatoriai, o ne FIA ..:S
turubt ir rasyt nereikai uz ka balsavau ..:-)

2003 Rugsėjo 04 d. 22:58

skautas> yra puikus pasirinkimas - nebalsuoti

2003 Rugsėjo 04 d. 23:51

Zvelgiant grynai is sausos logikos paziciju FIA yra visiskai teisus. Taciau zmones visada ziuri per emociju prizme. As sia problema suoprantu taip:

77c) Jauna zmona privalo:
-gimdyti vaikus
-skoningai rengtis
-rupintis figura
- na ir t.t.
Be to ji privalo buti istikima.

tai, vyriokai, pasakykit, ar kai nebejauna zmona istato ragus tai ji kaip ir visai normaliai elgiasi?

:)

2003 Rugsėjo 05 d. 07:31

AF1>>> kol kas to ir laikaus
Prelude>>> del cempiono speji tai ten kas kita, nes ten spejimas paprasciausias, ai nepamenu konkreciai
Claudy>>> jo kazkaip pasigedau Bridstones :)

2003 Rugsėjo 05 d. 07:49

Tada įpilsiu žibalo į ugnį :) Kai rauduonuosius ir Shumi nusodint - tai galima net taisykles keisti (pavyzdį turim - šis sezonas :) ), o va kai varškeliai anti-shumacheristai/feraristai užkabinami - tai pasaulinio lygio neteisybė ir skriauda! Nu nu :) O šiaip Michelinai malačiai, kad skylę taisyklėse rado, bet jei jau už rankutės pagavo ir nosimi į balutę pabaksnojo - gal reiktų sutikti :)
Amžina Shumacheristė :) (beje "sergu" už abu broliukus)

2003 Rugsėjo 05 d. 08:14

Aš save laikau McL ir Jaguar fanu, tačiau šiame ginče palaikau FIA. Ir užtenka pagaliau žiūrėti į tai, kas sakė, reikia žiūrėti, KĄ sakė. Man nepatiktų, jei mano mėgstamos komandos nugalėtų dėl to, kad apėjo taisykles.

2003 Rugsėjo 05 d. 08:24

Niekas nieko nepagavo,o prisikabino prie nuvažinėtų padangų pločio,apie kurį prieš tai niekada niekas nekalbėjo.Ir taisyklėse nėra pabrėžta kokios turi likti panaudotos padangos.(Negražus pavizdys_paimkite prezervatyvą naudotą ir naują,bus jum rezultatas) Tai kam daryti problemas kur jų nėra?
Ir kaip po tokių absurdiškų kaltinimų galima pateisinti FIA,Ferrari.?

2003 Rugsėjo 05 d. 09:36

Gincius, geras pvz. Perfrazavus taisykles ta gumyte bet kada turi buti be skyluciu, kaip kad padangu plotis nevirsyti 270mm.

2003 Rugsėjo 05 d. 10:04

Kaip kam atrodo ar kaip nesa jo isitikinimai tegu ir balsuoja. Aisku kad kol neaisku tai ir balsuot sunkiau, bet kai paaiskes gales bus kitas balsavimas ar palaikote ar ne tam tikra FIA ar Michelinu sprendima. Tai tiek.

2003 Rugsėjo 05 d. 14:16

Mano galva, taisykles BE ESMINIU PAKEITIMU turetu galioti visos sezono (cempionato) metu. Priesingu atveju galima gerokai "nugrybauti" i lankas savo interpretacijomis. Atvirai tariant - jei prasidejo tox zaidimas, Ferrari varzovai netrukus pateix "atsakomaji ejima". Grazu. Prasides reglamento interpretaciju ir advokatu kova. Ir viskas del nemokejimo garbingai pralaimeti...

P.S. pats vazineju Bridgestone padangomis, bet siuo atveju tokiam gigantui taip "nusipiginti" nederejo...

2003 Rugsėjo 05 d. 14:30

sheshx>Taigi niekas cia nepazeide taisykliu !!! Koks balvonas istrauke, kad buvo pazeistos taisykles ??? Esme ta, kad FIA likus 3 gp nusprende pakeist taisykles (!!!), kurios aiskiai pades "bridgestone" padangu vartotojams! Ar cia normalu keist taisykles likus 3 gp ?(ypac kai cempionate pati kulminacija!!! Pats ydomumas) Juk "michelin" kure padangas PAGAL TAISYKLES. Jie nieko nepazeide(o dabar bac pakeite taisykles).
Nu pvz: Dabar FIA pranestu, kad Vokitijos pilotai negales dalyvaut Italijoje, ydomu ka psakytu MS,RS fanai...Ir dar sakytu, jei norit keiskit pilietybe, bet kad Italijoje nebutu nei vieno Vokiecio...ar cia normalu butu ?

Crazy>mazvaikis...no coments

2003 Rugsėjo 05 d. 15:03

Xsas> visų pirma - mažvaikĖ, jei jau taip, juk aiškiai parašiau "shumacheristĖ". Antra, ačiū už komplimentą, vaikuti: jei neturi argumentų, gali pradėti svaidytis įvairiais epitetais, bet tai Tamstos išsilavinimo ar amžiaus tikrai nepadidins (kaip ir autoriteto kitų akyse :))

2003 Rugsėjo 05 d. 15:18

> Crazy: teisingai pastebeta - pasinaudojo tuo, kas neuzdrausta. Todel cia jokio "kriminalo" nera. O kad FIA po itakingos komandos skundu (kaip zema...) emesi keisti taisykles esant visiems zinomos aplinkybems...
Toliau lai kiekvienas vertina individualiai, pagal savo supratimo apie sporta lygi. Sekmes.

2003 Rugsėjo 05 d. 15:26

Mobil-West> būtent tai ir norėjau pasakyti: rado "skylę". OK, bet kaip žinom "skyles" reikia lopyti. Gal ir neteisingai elgiasi FIA, kad daro tai sezono metu - čia jau pradideda "myliu-nemyliu" žaidimas ir nuomonės gali skirtis. Nors iš principo dar neiašku, kad naudingesnis visas šis "burbulas" :(

2003 Rugsėjo 05 d. 15:35

T-zex> v tom to i delo, kad pagal tavo FIA SR pavyzdi, pritaikyta real life iseina, kad nebejaunos zmonos elgesys nereglamentuojamas..

Tas pats BUVO ir su padangom, kur Michelinai labai tvarkingai visus pratrauke.
Taip dar pasimokyt reikia.

2003 Rugsėjo 05 d. 15:38

Mobil-West> na ne, taip kategoriskai nereiktu teigti, nes FIA tiesiog privalejo kazka daryti.. Cia as, atsistojes i Federacijos puse, taip manau.

Bet atsistojes i Michelin puse man darosi malonu, kad FIA reikalavimus vis dar galima (buvo) interpretuoti ivairiai...

Zodziu yr - kaip yr.
Pamatysim rezultatus kiek veliau.

2003 Rugsėjo 05 d. 15:50

AF1> jei konstruktoriu (gal ir pilotu?) iskaitos rezultatai - niekas nebutu "suuodes" apie padangu praplatejima 1,6 cm (?). Gerai paskyta:"... kazka daryti...". Kieno naudai - atvira supratimui...

2003 Rugsėjo 05 d. 16:21

M-W> kalbu ne apie padangas, o apie FIA pozicija ivairiu 'skyliu' atzvilgiu

2003 Rugsėjo 05 d. 16:39

AF1, na nzn, as nelaikau to ka padare Michelin taisykliu apejimu, o ju pazeidimu. Bent jau as noredamas kitaip traktuoti ta taisykle apgaudineciau pats save. Be to daviau ta taisykle perskaityt zmogui nezinojusiam sios situacijos (nesaliskam)ir jis patvirtino, kad kai naujos padangos tikrinami tik grioveliai, o visai kitas sakinys neuzsimenantis apie padangu naujuma ar dar ka nors byloja, kad padangu plotis neturi buti virsytas. Pats taisykliu punktas skirtas sausos dangos padangu reikalavimams aprasyti. Sutinku, kad tai neakivaizdus dalykas ir FIA cia prasove, bet kaip ir sakiau suprantu sia taisykle priesingai nei Michelin. Tiesa sakant, manau kad ir Michelin ja taip supranta tik pucia migla naudodamiesi taisykles neakivaizdumu ir problemos isaiskejimu tokiu momentu.

2003 Rugsėjo 05 d. 17:37

T-zex> tavo varymas ant Michelin neturi prasmes- jei tu manai, kad padangos plotis po ir pries varzybas turi buti tas pats, tai tada Michelin labai sekmingai gali pareikalauti taip pat uzbaninti visas Bridzu naudotojas uz tai, kad ju grioveliai po varzybu neatitiko reikalavimu, nes buvo ne tokie gilus, kaip pries varzybas. Mastantis zmogus suvoks, kad abu sie dalykai yra apsurdiski, bet jei tau atrodo, kad vienas apsurdas jau yra taisykliu pazeidimas, nes maiso tavo megiamai komandai... tai tik nereikia tuomet manipuliuoti nevykusiais pvz apie savo nenaujas zmonas ;)

2003 Rugsėjo 05 d. 17:45

Cia taip balsuoja kas uz Mclaren, BMW ir kitus kurie turi Michelin tai iir palaiko palaiko. O kas uz Ferrari BAR ir kitas tai FIA

2003 Rugsėjo 05 d. 21:08

O kaip kitaip balsuoti ? proto bokshte a ? Balsuoja tas kas palaiko savas komandas ir nenori joms nieko blogo :) As pilnai palaikau Michelin, nes tai ka padare R.Brownas yra zema ir gedinga, jeinesugeba kovoti trasoje tai tokiais budais tik looseriai gali kazka padaryti.. geda !!!!!!

2003 Rugsėjo 06 d. 19:50

Tamsta, Teisuti, kur matote mano varyma ant Michelin? "Michelin labai sekmingai gali pareikalauti taip pat uzbaninti visas Bridzu naudotojas uz tai, kad ju grioveliai po varzybu neatitiko reikalavimu, nes buvo ne tokie gilus, kaip pries varzybas" primink man nuo kada ziuri F-1 lenktynes, nes toki kalambura nebent 1 labai protingas galetu suskelt. Skiri reikalavimus objekto komponentui ir visam objektui? Ir isvis savo kuklius isvedziojimus pradedamas "Mastantis zmogus suvoks, kad ..." ju svarumo nesustiprinsi. Vedes nesu ir pvz apie zmona norejau parodyt vienareiksmiska taisykles interpretavima. Ir jei savo stereotipais uzpiltom akim matai, kad vien del Ferrari palaikau FIA, labai klysti, nes si problema komplikuotu Jaguar kova del 5tos vietos.

2003 Rugsėjo 06 d. 20:31

Tranzenziuzex>Pirmi du kom:D:D:D
Kitais komentarais puikiai isdestei mintis tiems zmonems,kurie su logika pykstasi.

2003 Rugsėjo 07 d. 21:26

Tranzenziuzex> daug parašei, bet logikos mažai. Šnekam paprastai: taisyklės leidžia kad NEW padanga būtų maksimalaus leistino X pločio. Gamintojas X tokias padangas ir pagamino. O kad padangos lenktynių sąlygomis šiek tiek "kinta" ir mažam vaikui aišku, o dar geriau tai suprasti turėtų FIA, taip pat ir nors kiek mastantys šumacheristai.

BTW, tavo NEW žmonos apibrėžime nėra nieko kas reglamentuotų OLD žmonos elgesį :P
-----------------------------------------------
[b]Buvusių taisyklių NIEKAS nepažeidė. taisykles pažeidė pati FIA atlikdama pakeitimus sezono eigoje.[/b]
-----------------------------------------------
Vytia> Deja, būtent šumacheristai nuolat su logika pykstasi, ką beja matome ir šiuo atveju. :(

2003 Rugsėjo 07 d. 22:48

MP4-13, tavo logika tai kaip pas Irako informacijos ministra, nors kuola ant galvos tasyk varysi ta pacia dainele, taip, kad nepyk, nieko nebeatsakinesiu.

Manau, kad KTU butu imanoma rasti koki destytoja kuris atliktu logine taisykles analize, todel galim kirst iz dezes alaus + analizes islaidu padengimo, kad pirmas c punkto sakinys reglamentuojantis padangos grioveliu parametrus ir matavimo tvarka neimplikuoja antrame sakinyje aprasomu reikalavimu t.y. padangu plocio matavimo tvarka nenustatyta (apart to kas nustatyta zemesniuose punktuose).

TOP naujienos