Apsukos

Jūs esate čia:
2004 Kovo 27 d. 22:21

iLARSENAS >-> cia praitu metu variliu duomenys ... paziurek
http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=3372

2004 Kovo 27 d. 22:28

tai 19000 pasiekdavo sezono pabaigoje!
aisq hondai tai cia kaip reikiant pasiekimas..ir apsuku daugiau ir patikimseni siemet :)

2004 Kovo 27 d. 22:42

bet uzdat siemet McLaren'am su patikimu yra dideliu problemu...

2004 Gegužės 06 d. 12:23

Bar machiau buvo ir virsh 20000
Ferrari - max apie 18900
Williams - 19300

2004 Gegužės 06 d. 12:27

Ferrari tikrai daugiau siekia gal 19000. su trupuciu. O BAR gali tiek buti be vargo.

2004 Gegužės 06 d. 13:22

si sezona rev max nelabai pamatysi nes visi bent 300 maziau varo nes nieks nenori fejerverku sekmadieni..o tada ir sunku sprest kas 100 maziau o kas saugiau 500 pataupo..

2004 Gegužės 06 d. 13:22

Ezhiukas 7 >>>> Kazin is kur toks uztikrintumas, kad vat Ferrari tai jau [i]tikrai[/i] ~18900? :D O del tu 20K BAR, tai vistiek niekas lenktynese tokiom apsukom nevaziuoja. Neabejoju, kad ir Ferrari su Williams isspaudzia 20K, greiciausiai dar daugiau nei kad BAR :cooool:

2004 Gegužės 06 d. 14:42

20000 niekas dar neishspaude ir neishspaudzia.Ramiax:) O jeigu techometras kartais supuliuoja arba akys raibsta ir nesimato kur riba tai dar nereiskia kad taip istikruju yra:)

2004 Gegužės 06 d. 15:48

Nu kad 20000 dar nemaciau, nu nebent kai persukamas veriklis netyciom bet ant laisvos eigos. Siaip visu gana panasiai sukasi tiek Ferru, tiek BMW tiek BAR.

2004 Rugsėjo 27 d. 13:25

Si savaitgali vaziuojant per kvalifikacija, maciau kaip ant tarpiniu apsuku (4-5 pavaros) renault (JV) pasieke 20000, ten galejo but ir daugiau bet skale daugiau nerode!

2004 Rugsėjo 27 d. 13:46

ten, kur rode virs 20000, tai buvo redline'as, o faktines apsukas rodo balta strele...
be to, svarbu sukimo momentas, o ne tik rpm ar AG

2004 Rugsėjo 27 d. 14:02

Hondos ir serijiniu masinu varikliai gerai sukasi. Aisku ne iki 19000 ;)

2004 Rugsėjo 27 d. 16:39

Kazkada buvo rashyta apie apsukas in "F-1 Savaite". Tai kiek prisimenu, kad shiuolaikiniuose F-1 varikliuose apsukos gali daugiausiai siekt iki 20 tukstanciu, nes daugiau nebeleidzia fizikos desniai ar kazkas panashaus. Ir kad kaip AF1 sake, kad svarbu yra ir sukimo momentas. Kazkada McLaren vyr. inzinierius Adrian (uzmirshau kaip pavarde rashos:) ) minejo, kad svarbiau yra ne apsukos, o sukimo momentas.

2004 Rugsėjo 27 d. 18:31

chemic>20000rpm tikrai ne riba,jei nebutu buve pakeistos taisykles variklio taupymo kryptimi,jau siais metais matytume virs 20...
Be to,prie ko mazesniu rpm pasiekiams maxNm,tuo variklis elastingesnis,automatiskai bolidas geriau vaziuoja.

2004 Rugsėjo 28 d. 08:43

Vytia . bet kadangi paprastai Mn yra max kai apsukos didesnės, taj niekas nesistengia daryti kuo mažesnias - kaip kokiuose amerikoniškuose varikliuose..

2004 Rugsėjo 28 d. 09:06

1_P> klysti, nes daugelyje automobiliu max Nm yra tam tikrose AG ribose, o ne viename AG taske.

2004 Rugsėjo 28 d. 09:18

1_P >> Paprastai max Nm pasiekiamas ties mazesnemis apsukomis nei max AG. Kiekvieno variklio Nm ir AG priklausomybes nuo rpm kreives (grafikai) skirtingos

2004 Rugsėjo 28 d. 09:36

1_Protingas>Viskas nuo kubaturos priklauso.Jei kubatura didele,daud lengviau pasiekt maxNm prie mazu rpm,jei maza,varikli reikia sukti...Va turbininiai turi labai didelius Nm labai placiam sukiu diapazone,nes ten degimo kameros uzpildomos idealiu misinio santykiu.Pvz.WRC automobiliai jau daug metu negali tureti daugiau kaip 300ag,todel visas demesys sutelktas Nm didinime prie mazu apsuku.O F1,kubatura maza,max Nm apie 450,ir tai prie dideliu rpm.Varikliai "sukamieji".

2004 Rugsėjo 28 d. 09:37

Aisku butu idomu pamatyti apsukas virs 25000rpm :-)

2004 Rugsėjo 28 d. 11:08

Andrejus >ne tik pamatyti, bet ir isgirsti;)

2004 Rugsėjo 28 d. 15:53

FYI:
"spyruokliniai" voztuvai - riba iki 15K rpm;
"pneumatiniai" voztuvai - riba virs 20K rpm;
"elektromagnetiniai" voztuvai - voztuvai efektyviai atsidaro/uzsidaro varikliui dirbant ir daugiau 20K rpm. Stai todel IndyCar buvo uzdrausta voztuvu pneumatika (kastu taupymas ir mazesni sukiai), o Renault experimentavo su elektromagnetinemis sistemomis...

2005 Sausio 10 d. 20:53

Matai kaip buna :)

2005 Balandžio 13 d. 11:00

Manau jiems neblogai pavyko matot kaip lekia ir kiek pasiekia sukiu, o del 25000 tai manau neimanoma ir juo labiau jei dar pakoreguos taisykles apie varikliu pajeguma

2005 Gruodžio 28 d. 01:46

O dabar pasiekia 20000, kaip specialistai sako del trumpesnio alkuninio weleno

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983