Ir pasilaikysiu, nes visvien nesuprastum ;)
Ir pasilaikysiu, nes visvien nesuprastum ;)
YZF yra visokiu varikliu britvos irgi sukasi iki 16000rpm bet tai nereiskia kad lygiai taip pat vynios sukima ir f1 ar Cart'o motoras. nera viwnodu varikliu, net toje pacioje formuleje KURIOJE NESKELBIAMI DUOMENYS variklis varikliui nelygus, skiriasi konstrukcija o ir ypac aptarnavimo sistema ir t.t.
F1yzf pripazink kad tu tiksliai nezinai apie ka kalbi. Pirma f1 motoras tarkim Bmw isklaiko sukimo galia visame diapozone savo sukiu, nepagalvojai apie tai, visi zino kad arkliai dar neviskas taigi kaip toks variklis galetu rodyti rezultatus trasoje jei jo visas pajegumas tik aukstuose sukiuose. Antra f1 motoras gali suktis ne 19000 kuriuos parode Fw pernai bet kurkas daugiau nes koks jo resursas tu zinai. Galu gale trecia gal ir pasikartosiu bet 950 arkliu tai neviskas del ko BMW variklis yra galingiausias, tai ir yra tolygus (skirtingai nuo GATVINIU KLASIU) ir visame sukiu diapozone islaikytas didelis sukimo momentas.
Poomacher M.> tu cia kam sakai? Mano nikas yra "F1gamers".Jeigu man, tai atsakau: varikliai skiriasi bet jie +- yra panasus.Kosminiu technologiju ten nera, ir jeigu variklis maximalius arklius turi prie 19000rpm tai patikek manim, maximalus jo sukimo momentas nebus prie 3500rpm!Kadangi arkliai istikruju ishvestinis dydis ish sukimo momento, taip "zemai" negali ir nera F1 sukimo momentas.
Kodel F1 tokie greiti? O todel kad ju darbo diapazonas yra visa laika 16000-19000rpm ar net siauresnis (per skaitmenine TV daznai rodydavo tachometra F1 bolido, ten aishkiai matesi kad zemiau 14000rpm ishviso nenukrenta apsukos, tik ishimtinais atvejais).O skirtumai tarp paciu F1 varikliu ishviso yra minimalus (jeigu ziureti i juos ir i gatvinius variklius).
Ir tavo pasakymas kad "F1 bmw variklis islaiko vienoda galia visamia sukiu diapazone" yra neteisingas vien del to jog tu nezinai kaip dirba tas variklis ir kaip jis ta galia paskirsto. Bet bendra taisykle yra vienoda visuose aukshtasukiuose varikliuose.
Ir vel tu prie savo, uzsiciklinai ir viskas. Skaityk ka parasiau suprasi viska. jau nera noro tau kaska rasyt nes tu visvien prie savo, nepyk bet nesamoniu.
prie ko savo, kas tas savo? copy/paste
Jis nesuprato ir nesupras, kad varikliai sukimo momenta gali islaikyti dideliame diapazone. Apie kokia bendra taisykle pastoviai kalbi cia? Tipo visi aukstasukiai varikliai vienodai dirba? Nu negirdejau niekada dar tokios nesmamones. Jeigu taip tada pasakyk man: 19k rpm 10 cilidru variklis ir 12 cilindru 18k rpm variklis. Abu aukstasukiai, tai gal dar ir pansiai dirba?
JMPower> parodyk tu man aukshtasuki varikli kuris nuo 2000rpm turetu maximalu tolygu sukimo momenta per visa diapazona iki 16000rpm.Kad tas sukimo momentas buna "beveik tolygus" ir nuo antrosios diapazono puses iki galo - taip, sutinku.Bet butent nuo 2000rpm maximalus sukimo momentas - taip nebuna (neturbininiuose varikliuose).Arba nuo 3500rpm bet iki 19000rpm.
Kalba eina apie konkrecius skaicius o ne "nu mazaug ten panasus apytiksliai ir tt".
poomacher... ka reiškia 'pajėgumas'. kas čia, arkliai, sukimo momentas ar dar kazkoks trečias išvestinis dydis, kurį pats išsivedei :D
F1Gamers> skirtingai nuo taves ir dar keleto gudruciu "ekspertu" as nesakiau zinas kaip veikia F1 varikliai, kokie sukimo momentai ir t.t. del tu 3.5k rpm tebuvo prielaida retorinis klausimas del kurio tu uzsipuolei, nors i tave niekas nesikreipe.
satanod> pajegumas - tai santykis tarp arkliu bei apsuku, kuriu diapazone pasiekiamas maximalus sukimo momentas.
F1Gamers> beje tu sutinki, kad yra automobiliu kurie turi milziniskame sukiu diapazone isdestyta maximalu arba bent jau 90% sukimo momento?
JMPower, tai va tada taip ir reikia sakyti kad 3500rpm buvo tik spejimas ir jis nera visai teisingas, beabejo.
Del pajegumo tai tu is kitos puses visa tai pasakei, istikruju sukimo momentas yra vienintele ir tikroji "jega", o apsisukimai - tos jegos panaudojimas.Kartu sukimo momentas ir apsisukimai sudaro galia, arklio galias arba darba padaryta.Todel jeigu kalba eina apie pajeguma tai arba ai yra arklio galios arba sukimo momentas.
JMPower> reiktu pasitikslinti kas tas "milzinishkas diapazonas" nes tau jis gali buti suprantamas vienaip o man kitaip.Bendru atveju dazniausiai tolygu maximalu sukimo momenta per visa diapazonas turi neaukshtasukiai turbo varikliai, o atmosferiniai ir aukshtasukiai dazniausiai (is praktikos ar kaip taisykle) turi nedideli sukimo momenta ir jis nera visai tolygus.
F1Gamers> Del paskutines pastraipos. Tai tu, gal teiksies skaiciais pailiustruoti. Turbut statistika surinkes apie neausktasukius turbininius ir aukstasukius atmosferikus.
Siaip niekada ir neatsakei i klausima apie turbina. Laikas butu... Gal tau linku numesti?
Prie ko cia ta turbina? Jau keiti tema i kita puse.Dabar man tau pradeti aishkinti kaip veikia turbina?Manau daugelis zino kad ishmetamuju duju srautas gali buti panaudojamas ir papildomui "prietaisui" sukti, kuris gamina ora.Pastarasis papildomai puciamas i varikli, ir taip padidinamas degimo proces del papildomo deguonies.So what?Dabar tureciau papasakoti ir apie kompresiorius ar kaip? Nepagaunu kampo prie ko cia visa tai.
Del tu varikliu skaiciu kaip tu sakei, galiu pateikti:
Aukstasukio atmosferiko:
http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/01600/mcphotos/01yzfr6dyno.html
Neaukstasukio turbininio:
http://www.goapr.com/Audi/images/dyno_a4_stage_i.gif
Matosi kad turbina padeda tureti maximalu sukimo momenta jau nuo zemu apsuku (bet cia tik tarp kitko).
Vienu zodziu JMPower as matau kad tu zinai maziau negu shneki, todel daugiau prasmes diskusijoje nematau...neidomu kai dabar turiu tai pasakoti ir rodyti "kaip yra".Atsibodo.
F1 as tau jau sakiau baik sitas nesamones rasyt, TIKrai nesamones, tai kad tu autosuose prisiskaites nieks nesigincija bet kitus neismaneliais vadint ir tokias nesamones rasyt, net nervint pradedi, tu tikrai nieko nezinai kai paskaitau tavo pugas...
JMpower nesigincyk su juo jam visvien nedaeisna ir tik kitus kvailiais vadint gali nors pats tokias nesamones raso...
Baikit sita diskusija as jau F1gamesui sakiau kad su juo nesigincysiu nes jam pateikus paaiskinima jis sneka atvirksciai ir dar kazin ar supranta nes is paskutiniu jo pasisakymu...
JMPower>Ar tai pats sugalvojai "Pajegumo" formule.Pavarai...:)
F1Gamers> motociklai ir automobiliai. Ir is cia isvedi bendra "tendencija". YZF'as tikrai.
"Matosi kad turbina padeda tureti maximalu sukimo momenta jau nuo zemu apsuku (bet cia tik tarp kitko)." Va sito ir laukiau - pasakyk principini skirtuma tarp to x5 ir turbinines masinos. Issiaiskinom? Labai gerai.
Vytia> tai, gal tu pasakyk ta "apibrezima"?
JMPower> tame X5 elektro variklis (labai galingas) padeda papildomos jegos gauti, panasiai kaip ir turbina.
NU IR KA? F1 taigi turbinu ar elektros papildomu varikliu NETURI.Tai kodel tu itrauki sita modeli (X5), kuris visishkai netinka?? Tai gal dabar jau supratai?
P.S. As neesu YZF!
JMPower>Kam kurt apibrezima,jei jis vis tiek kvailai skambes.:) Ir taip yra normaliu,techniniu apibrezimu automobilio galia aprasant.
Vytia> kaip suniukas prie kaulo. Nesuprantu ar tu pazaisti nori ar ikasti?
JMPower > na ir palyginimas cia pas tave ..:rolleyes:
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |