C. Leclercas apgailestavo dėl neišnaudotos progos užlipti ant podiumo (11)

C. Leclercas apgailestavo dėl neišnaudotos progos užlipti ant podiumo
logo Balandžio 18 d. 23:09, Ferrari

Ferrari“ komanda sėkmingai užbaigė Emilijos-Romanijos GP. Sekmadienį vykusiose lenktynėse Charlesas Leclercas finišavo ketvirtas, o jo komandos draugas Carlosas Sainzas – penktas.

C. Leclercas pirmoje lenktynių pusėje užtikrintai važiavo pirmajame trejetuke, o po Lewiso Hamiltono klaidos net buvo pakilęs į antrąją vietą. Vis tik po Valtteri Botto ir George'o Russello avarijos pasirodžiusios raudonos vėliavos sujaukė visą rikiuotę ir monakietis galiausiai liko ketvirtas.

Po finišo jaunasis „Ferrari“ pilotas džiaugėsi komandos pasirodymu, tačiau apgailestavo dėl neišnaudoto šanso užlipti ant podiumo.

„Esu laimingas, bet tuo pačiu ir kiek nusivylęs. Pirmoje lenktynių dalyje mes buvome konkurencingi ir viskas klostėsi palankiai. Vis tik lenktynių sustabdymas panaikino turėtą pranašumą.

Po restarto bolidas nebebuvo toks stabilus ir man nepavyko atsilaikyti prieš Norrisą bei Hamiltoną.

Kaip bebūtų, turime būti laimingi dėl akivaizdaus progreso. Turime nesustoti ir tikiuosi, kad ateityje galėsime mesti lyderiams dar rimtesnį iššūkį“, – teigė C. Leclercas.

Charlesas Leclercas
Pilotas: Charlesas Leclercas 2021 sezono taškai: 40
Komanda: Ferrari Amžius: 23 m.
Plačiau

Komentarai (11)
misiulise
IP: 574b36e | 04/19 23:52 Atsakyti
Dar kalbant apie McLaren, koks piktas buvau, kai bereikalingai 10 ratų užlaikė Norrisą už Ricciardo.. Gerai kad buvo redflag ir šita kliurka jų nebeturėjo prasmės, bet sudegino apie 15 sekundžių Norrisui. Sėdėjo RedBulliai su Ferrariais ir žvengė kogero
misiulise
IP: 574b36e | 04/19 23:51 Atsakyti
Apsilenkęs ten maxa Leclercas būtų išlošęs prieš Norrisą. Taip, Maxą būtų prasileidęs, bet Norissas jau kogero būtų nebespėjęs pasinaudot šaltom Leclerco geltonom padangom. Kita vertus, man kiek keista, kai tokie du geri draugeliai (Norrisas su Leclercu) nesugeba iki galo kartu sudirbti. Akivaizdiai reikejo Norrisui vis duoti Leclercui DRS, ir taip būtų abu apsisaugoję nuo Hamio. Dabar vieną ratą Lelcercas mini klaidelė, Norrisas nepažiūrėjo, nebuvo mažiau kaip sekundės ir Hamis easy ***. Man net keista, kaip tokioj vietoj patys McLarenai nesudirba ir nepasako Norrisui, bro, palėtink 0,4, duok Leclercui DRS. Ir šitas cowork būtų davęs tiek Norrisui P, tiek Leclercui podiumą.
kart
IP: ff4c1cb | 04/19 16:54 Atsakyti
Abu neblogai suvažiavo. Ypač Sainzas, kuris vienu metu dar su tarpinėm tiesiog skrido per visus. Net komanda stabdė, nes per tą skubėjimą kliurkų prisidarė. Bet bendrai, tai vaizdas pagerėjęs, nors dar atrodo, jog kažkiek trūksta iki McLarenų. Iš kitos pusės, čia Lando vertas atskiro pagyrimo.
maxpower
IP: 10b72d0 | 04/19 12:18 Atsakyti
misiulise
04/19 10:56

Man atrodo geriausia proga Leclercui buvo, kuria jis nepasinaudojo - tai pries restarta (paskui SC) kai Maxas beveik apsisuko ir buvo uz trasos, Leclercas galėjo nuvažiuot, bet nusprendė kažkodėl palaukti Maxo, nelenkti jo

Realiai ką jis būtų išlošęs? Jei Hamiltonas iš 8 vietos pasilenkė tai atsilaikyti prie uodegos esančio Verstapeno 0 šansų
tech
IP: 18460d1 | 04/19 11:14 Atsakyti
misiulise
04/19 10:56

Man atrodo geriausia proga Leclercui buvo, kuria jis nepasinaudojo - tai pries restarta (paskui SC) kai Maxas beveik apsisuko ir buvo uz trasos, Leclercas galėjo nuvažiuot, bet nusprendė kažkodėl palaukti Maxo, nelenkti jo

Komentavo jis ta situacija. Jo manymu jis butu privalejes atiduoti pozicija. O dar be radio rysiu , tad nusprende nerizikuot. Anyway su medium mazai sansu jam butu buve atlaikyt Verstapena
hmmm
IP: 809213b | 04/19 11:08 Atsakyti
misiulise
04/19 10:56

Man atrodo geriausia proga Leclercui buvo, kuria jis nepasinaudojo - tai pries restarta (paskui SC) kai Maxas beveik apsisuko ir buvo uz trasos, Leclercas galėjo nuvažiuot, bet nusprendė kažkodėl palaukti Maxo, nelenkti jo

Jis neturejo radijo rysio. T.y. galejo tik pats sakyti informacija komandai, o komanda jo negalejo informuoti apie rolling starta. Neisverte straipsnyje dar ir to, kad ferai naudojo konfiguracija slapiai trasai (su daugiau sparnu), ko pasekoje wet kondicijose CL pasidare +10 nuo Perezo ir +25 nuo Norriso. Bet uztat, tai kainavo straight line speed lenktyniu gale sausoje trasoje
Jonaitis
IP: 1d8290b | 04/19 11:08 Atsakyti
misiulise
04/19 10:56

Man atrodo geriausia proga Leclercui buvo, kuria jis nepasinaudojo - tai pries restarta (paskui SC) kai Maxas beveik apsisuko ir buvo uz trasos, Leclercas galėjo nuvažiuot, bet nusprendė kažkodėl palaukti Maxo, nelenkti jo

Na ziurint is taisykliu puses Maxius uz trasos ribu visais 4 ratais nebuvo, tai kaip ir nesiskaito kad is isleke. Nu ok buvo, kokia 0,5s dali. Tai Lecleras teoriskai tuo metu turejo sureaguot ir ji apsilenkti per puse sekundes, reiktu dar i vertint tai kad buvo atsilikes kazkiek. Zodziu neimanomas scenarijus, butu nubaustas.
misiulise
IP: 574b36e | 04/19 10:56 Atsakyti
Man atrodo geriausia proga Leclercui buvo, kuria jis nepasinaudojo - tai pries restarta (paskui SC) kai Maxas beveik apsisuko ir buvo uz trasos, Leclercas galėjo nuvažiuot, bet nusprendė kažkodėl palaukti Maxo, nelenkti jo
tech
IP: bfb2e24 | 04/19 10:19 Atsakyti
Fasten
04/19 10:03

Nustebau, kad norisas atsilaikė su minkstom padangom, maniau kad per jį pravaziuos tiek Ham tiek abi fermos, bet mclarenas ir Lando puikiai dirbo su padangom.

jo, kazkaip atrode, kad 20 ratu atlaikyt softams, tai be sansu, bet iki galo, net ir Hamiltonas turejo ka veikt . apskrittai tai Lando siemet demonstruoja nerealia forma. Ricciardo atrode tiesiog beviltiskai jo fone
Fasten
IP: c9bcbcd | 04/19 10:03 Atsakyti
Nustebau, kad norisas atsilaikė su minkstom padangom, maniau kad per jį pravaziuos tiek Ham tiek abi fermos, bet mclarenas ir Lando puikiai dirbo su padangom.
×

TOP naujienos