C. Leclercas dar ne viską prarado

C. Leclercas dar ne viską prarado
logo 2022 Rugpjūčio 22 d. 11:25, Pirelli

Artėjantį sekmadienį „Formulės-1“ komandos stos į kovą per Belgijos GP, po vasaros pertraukos visi sugrįš į darbą su naujomis jėgomis. Be to, kelioms komandoms teko atlikti kruopštų darbą analizuojant savas klaidas, visų pirma tai reikėjo padaryti „Ferrari“.

Šis sezonas Skuderijai prasidėjo puikiai, bet technikos patikimumo problemos, taktiniai apsiskaičiavimai, o taip pat lenktynininkų padarytos klaidos privedė prie to, kad abejose pasaulio čempionato įskaitose užtikrintai pirmauja „Red Bull“. Tuo tarpu iki šiol yra laikoma, jog peletone pati greičiausia mašina iki šiol išlieka F1-75.

Maxas Verstappenas lenkia Charlesą Leclercą 80 taškų, o tai tikra praraja, kurią kol kas įveikti galima, bet tik grynai teoriškai, nes per likusius devynis etapus bus išdalinti dar 234 taškai. „Ferrari“ supranta, kad jei nepavyks perlaužti situacijos savo naudai ir Verstappenas toliau laimės tokiu pat tempu kaip ir iki pertraukos, tai Maxas gali titulą iškovoti jau Singapūre.

Žinoma, Leclercas padarys viską, kad tam sutrukdytų. Viena iš stipriųjų monakiečio pusių – jo psichologinis stabilumas. Dabar jam jau nėra ko prarasti ir jis gali leisti sau trasoje elgtis maksimaliai agresyviai, iš mašinos išspausdamas viską ir atiduodant visas jėgas lenktynėse.

Jeigu Leclercui pavyktų nugalėti Belgijoje – o ekspertai mano, kad Spa trasa puikiai tinka „Ferrari“ bolidams – tai suteiktų jam papildomos energijos ir tada jis į Nyderlandus nuvažiuotų su maksimaliai kovinga nuotaika. Jei Zandvoorte viskas susiklostytų taip, kaip reikia Leclercui, tai rugsėjo 11 d. Monzoje jam bus užtikrintas itin galingas tifozių palaikymas. Kiek tai yra svarbu, Charlesas atsimena iš 2019 metų, kai klasikinėje italų trasoje jis įveikė labai stiprų Lewisą Hamiltoną.

Galima priminti „Ferrari“ sportininko žodžius, pasakytus per Vengrijos GP. Jis tada pasakė, kad jei laimės visas likusias lenktynes, tai titulas atiteks jam, net jei Verstappenas visuose etapuose finišuos antras. Iš vienos pusės, toks scenarijus yra mažai tikėtinas, iš kitos – galimas, nes pavyzdžių jau būta. Sebastianas Vettelis 2013 metais laimėjo visas varžybas po vasaros pertraukos, o kartu ir ketvirtą pasaulio čempiono titulą.

Teoriškai Leclerco bolidas leidžia pakartoti vokiečio pasiekimą. Charlesas laimėjo Austrijoje, o Prancūzijoje pirmavo, bet pats padarė klaidą. Vengrijoje jis irgi pirmavo, tačiau „Ferrari“ jam parinko keistą strategiją, nors šansų nugalėti Charlesas, be abejo, turėjo.

Be to, Leclerco partneris Carlosas Sainzas paskutiniu metu irgi pagerino rezultatus, per paskutinius keturis etapus ispanas uždirbo daugiau taškų nei Verstappeno komandos draugas Sergio Perezas. Jei „Ferrari“ sugebės sėkmingai išnaudoti ispano greičio potencialą savo taktiniuose skaičiavimuose, tai jis gali labai smarkiai padėti Leclercui.

Bet kokiu atveju pagrindiniu „Ferrari“ ir jos lyderio sėkmės laidu turi būti pagerėjimas visais aspektais. Visų pirma, neturi būti problemų su technika, pirmiausiai - su jėgaine; ekipos strategai turi dirbti tiksliai, apgalvotai ir drąsiai, o Leclercui reikia imti pavyzdį iš pagrindinio varžovo: M. Verstappenas šiemet važiuoja labai stabiliai ir klaidų praktiškai nedaro.

Jei per vasaros pertrauką Maranelle sugebėjo imtis priemonių, tai kova dėl titulo gali tęstis iki pat sezono pabaigos – būtent to reikia ne tik „Ferrari“ ir Leclercui, bet ir sirgaliams bei čempionato organizatoriams. O kaip tada susiklostys įvykiai Abu Dabyje, spėlioti nėra prasmės. Iš istorijos mes žinome, kad šioje trasoje gali įvykti bet kas.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 151
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983