D. Hillas: Lewisas ir Maxas toliau atiminės vienas iš kito taškus

D. Hillas: Lewisas ir Maxas toliau atiminės vienas iš kito taškus
logo 2021 Balandžio 21 d. 12:41, Pixabay

Naujoje tinklalaidės „F1 Nation“ laidoje 1996 m. „Formulės-1“ pasaulio čempionas Damonas Hillas sulygino dabartinę Hamiltono ir Verstappeno kovą su dvikova tarp Michaelio Schumacherio ir Fernando Alonso 2005 metais.

Damonas Hillas: „Starto metu Imoloje Lewisas atsidūrė sudėtingoje situacijoje. Tikėtina, kad jis labiausiai laukė grėsmės iš dešinės pusės – iš Sergio Perezo, tačiau Maxas Verstappenas startavo kur kas geriau.

Verstappenas veikė labai drąsiai. Atrodė, kad jis važiuoja pačiu trasos kraštu, bet neatleido akseleratoriaus. Manau, kad pirmame posūkyje Lewisas turėjo nusileisti Maxui, kuris tuo metu užėmė vidinę trajektoriją.

Maxas ir Lewisas visą šį sezoną vienas iš kito atiminės taškus. Šįkart priekyje atsidūrė Verstappenas – jis laimėjo startą ir pirmąjį posūkį, o Lewisas pradėjo lenktynes blogiau nei Bahreine. Bet jie yra lygiaverčiai varžovai.

Jų kova primena dvikovas tarp M. Schumacherio bei F. Alonso 2005 m. Tuo momentu Michaelis jau buvo septyniskart pasaulio čempionas, „Ferrari“ buvo iškovojusi kelias Konstruktorių taures paeiliui. Dabar Hamiltonas ir „Mercedes“ yra panašioje situacijoje. Ir buvo Alonso – sumanus, bet labai temperamentingas jaunuolis. Nors jo mašina nusileido „Ferrari“, tais metais Fernando parodė viską geriausią. Šiais metais mūsų laukia fantastinės dvikovos.

Imoloje klydo daugelis lenktynininkų. Net Verstappenas restarto metu vos neprarado bolido kontrolės – „Rivazza“ posūkyje jį pradėjo traukti į šoną. Kažkas neseniai priminė man, kad anksčiau Stirlingas Mossas, pirmaudamas lenktynėse, specialiai leisdavo mašinai slysti, norėdamas, kad varžovai patikėtų, jog trasa yra kur kas slidesnė nei ji yra iš tikrųjų. Įdomu, gal Maxas pabandė padaryti tą patį? Bet atrodo, kad jis iš tikrųjų suklydo. Imola dar kartą parodė, kad niekas nėra apdraustas dėl klaidų- net F. Alonso sugadino automobilį pakeliui į starto lauką.

Trasos sudėtingumas užklupo lenktynininkus netikėtai. Tai paveikė ir George‘o Russello reakciją, kai jis įsitikino, jog aplenkti varžovą prie 300 km/h greičio ant šlapio asfalto yra be galo sunku.

Anksčiau ši trasa būdavo dar sudėtingesnė – ji pasikeitė po lemtingo savaitgalio 1994 metais. Man atrodo, kad jei Ayrtonas Senna bei Rolandas Ratzenbergeris atsidurtų šiuolaikinėje Imoloje, jie su siaubu žiūrėtų į kai kuriuos pakeitimus. Jie manė, kad „Formulės-1“ žavesys yra jos sudėtingume, kontroliuojamoje rizikoje ir bausme už klaidas.

Su manimi daug kas gali nesutikti, bet dabar, regis, viskas yra paprasta: po klaidos galima lengvai sugrįžti į trasą prarandant tik nelabai daug laiko. Tai nėra pilotų meistriškumo patikrinimas. Trasa turi būti sudėtinga ir versti vairuotojus rizikuoti. Pavyzdžiui, Suzukoje visai nėra saugos zonų – ir ten visai retai kas išlekia iš trasos.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794