Elektromobilių importui iš Kinijos į ES bus taikomi dideli mokesčiai, daugumai valstybių narių pritarus šiems planams.
Tarifų įvedimu siekiama apsaugoti Europos automobilių pramonę nuo to, kad ES politikų nuomone, nesąžiningos Kinijos valstybės subsidijos jos automobiliams pakenktų.
Kinijoje pagamintiems elektromobiliams taikomi tarifai per ateinančius penkerius metus turėtų didėti nuo 10 iki 45 proc., tačiau buvo susirūpinta, kad toks žingsnis gali padidinti elektromobilių (EV) kainas pirkėjams.
Sprendimas, padalijęs tokias ES valstybes kaip Prancūzija ir Vokietija, gali sukelti prekybos karą tarp Briuselio ir Pekino, kuris pasmerkė muitus kaip protekcionistinius.
Kinija tikėjosi aukštųjų technologijų produktų, kurie padės atgaivinti jos smunkančią ekonomiką, o ES yra didžiausia šalies elektromobilių pramonės užsienio rinka.
Labai gerai, čia tobulas pasišaudymas sau į kojas. Kinijoje Europos... skaityti daugiau
Pagaliau pradejo daryti tai ka Trumpas siule jau pries 8 metus
tu ziuri i tai, kad tau siandien ir dabar tas EV auto butu pigesnis. B... skaityti daugiau
Pagaliau pradejo daryti tai ka Trumpas siule jau pries 8 metus
tai puiku, reiskiasi gales tuos automobilius su gerais EU brandais par... skaityti daugiau
Ev turi kainuotu max 10k euru , kieksuprantu, eu sunerime del klimato kaitos (beje sunerime tik USA ir eu) o azijoje visiems nusispjaut ant klimato) tai kodel ne
kompensuoti Ev masinu ir kekvienas galetu keisti klimata I geraja pause!?
Ar CIA tik biznis?