F-1 stabdziai

Jūs esate čia:
2006 Spalio 31 d. 16:13

Chebra > paskaitykit mano cituotą tekstą, kur aiškiai sakoma, kaip ir perpasakojau angliškai neskaitantiems, kad "Audi DTM lenktynėse įdiegė diferiancialą stabdžių jėgai skirstyti - t.y. kai pradeda slysti vienas ratas, daugiau stabdymo jėgos perkeliama kitam. Tačiau DTM į tai pažiūrėjo kaip į savotišką slydimo blokavimą tipo ABS ir šį išradimą uždraudė. Tačiau Benetonai pasinaudojo šiuo išradimu ir įdiegė į savo tačkę priekinėje ašyje. FIA to neuždraudė...." Taigi sakau kas parašyta - DTM Audi išrado ir taikė. Benetonas nuėmė ir įdėjo ant priekinės ašies. Sakau ką skaitau.... :) Netikit eikt patys skaitykit - nupastinau tam reikalui....

2006 Spalio 31 d. 19:28

A-Martin>Sorry uz pirma posta,ne taip perskaiciau;)
Siaip diferencialas reikalingas visuomet,prie bet kurios pakabos.Juk planetarinis reduktorius nepriklausomai nuo pakabos tipo "atkabina" viena rata posukyje ir leidzia jam suktis kitu greiciu.

2006 Lapkričio 02 d. 08:18

Vytia, Arius>>vyrai, aš aišku ne mechanikas ar autoservizo darbuotojas, betįsivaizdavai iš bendros atirties, jog nepriklausoma pakaba - kai ratai stovi ne ant ašies, o tvirtinami atskirai, dėl ko man labai įdomus terminas priekinė ašis F-1. Nu kiek matau, ten eina vairo traukės bei pakabos svirtys, bet dar bendra ašis - to nematau.
O nesant bedros ašies - kur dėt diferencialą ?

2006 Lapkričio 02 d. 10:30

A-Martin>Jei kalbant apie ta kur Benetton,ar Honda F1-ne bande naudoti...tai ten iseitisbuvo rasta paprasta.Jei kaip Tu sakai priekinej pakaboj nera "bendros asies"-tai kas kliude ja padaryti.Nuo kiekvieno rato po plona pusasi(storo nereikia nes ratu jega ne tokia didele kaip varanciuju)ir tarp ju kazkas panasaus i diferenciala.Aisku,tai nebuvo tikras diferencialas,juk ir jo paskirtis buvo kita,bet stabdymo jega kazkokiu budu paskirstydavo,tiksliu detaliu tikrai niekas nezino.Tiesa ir Benettono elektronini,ir Hondos mechanini FIA uzdraude.

2006 Lapkričio 02 d. 11:01

F-1 stabziai tai Trullis. Ner ko cia bediskutuot, galim tema daryt :D

2006 Lapkričio 02 d. 11:55

A-Martin

cia neivienas is musu nesam mechanika bet aisku gal cia labiau kabinejimasis prie zodziu bet audi quattro neprikalusoma pakaba turi visos masinos su priekiniais varomaisiais ratais taipat neturi bendros asies
o kuo tau idomus f-1 priekine asis kai kitaip ji pavadintum as tai isivaizduoju asis yra ten kur viskas sujunktai taip kaip offroad dzipuose o yra priekine ir galine asis

nors aisku esu isitikines kad diferencialas f-1 bolide priekines asies neveikia
ir dar kazin kokio senumo tas 1_Protingo straipsnis nes kazkada senai audi DTM lenktynese naudodavo quattro tai cia tam straipsniui jei yra daugiau kaip desimt metu tada viskas aisku kaip ten buvo viskas padaryta:)

2006 Lapkričio 02 d. 20:46

Gali būti kad 10 metų. Nu ne 10 bet 5, bet tai čia mes ir spėliojam, dėl ko kai lenktynininkui reikia sukti būtinai blokuojasi reikiamaas ratas, o kai stabdyti prieš kliūtį tai blokuojasi abu? Nepamirškit kad ne vienas matėm kaip prieš posukį blokuojasi ratas bolido dar nesukant.
Todėl aš ir išreiškiau nuomonę, kad pilotas tą daro savo iniciatyva ir nuožiūra. O visi šitie straipsniai tai tik išdava to mūsų pamąstymo kaip tai galėtų būti sukonstruota ar tai išvis tik atsitiktinumas ir griežtai tiksliai suveikiantys dėsniai....
A-Martin . ašis gali būti menama :) ratai konstruojami ant bolido pagal menamą ašį, pagal ją derinami. pagal tą ašį derinamas bolido pasisukimas ir kita geometrija. Todėl ta ašis yra labai svarbi, kad ir menama :)

2006 Lapkričio 03 d. 16:41

yu protigas visai neprotingas,,,ir nepusk zmonem nesamoniu,su savo nuomuonem :))))

2006 Lapkričio 05 d. 17:13

Protingas> Tai Massa siemet per Italijos GP po Alonso parukimo rata ir blokavo, noredamas uzsimesti bolida, ar nuspaude tavo isivaizduojama mygtuka, kad uzsiblokavo tik vienas ratas?

2006 Lapkričio 05 d. 17:15

Isvis, kaip gali lenktyninkas savo noru blokuoti rata, kai tai,visu pirma, yra peilis padangai, o, antra, blokuojant rata neina isukti i posuki tokia trajektorija, kuria gali ivaziuoti neblokuodamas, nes ta trajektorija paprasciausiai praciuozia.

2006 Lapkričio 05 d. 17:55

Nors turbut hebra jau ishsiaiskino, bet as dar pridursiu kad jeigu priekinis vidinis ratas "uzsiblokuoja" tai bolidas jokiu budu "neuzsimes" :) Tai sukelia atvirkstini efekta, jis kaip tik prasciau suksis i posuki (eis biski ishoren, bet nedaugn nes kitas ratas neuzsiblokuoja).


2006 Lapkričio 06 d. 12:44

Xtremez> 100 proc tau pritariau savo paskutiniame komentare:D del uzsimetimo

2006 Lapkričio 06 d. 16:23

Užsimes tuo momentu kai nustoja slysti ir pradeda suktis lengvai.... taip rašė kažkokiam angliškam straipsnį. Rašė kad žaidžiama ant slydimo ir sugriebimo asfalto momentų.

2006 Lapkričio 06 d. 18:58

1_Protingas> Nzn, ka tu ten nuskaitei, bet kiek ilgai prisizaisi su tokiom minkstom padangom, kai po to blokavimo paskui gali but pasekmes ne kokios? Ir kazkodel nematom tu parukimu is padangu ant kiekvineo posukio. Gal greiciau sakyciau zaidziama ant padangu sukibimo su trasa ribu, tode kartais tie uzsizaidimai pasibaigia dumais

2006 Lapkričio 07 d. 08:52

edgharenas> man atrodo, kad dumai ruksta kai padanga blokuojasi ir ilgesni laika ciuozia, o esant minimaliam slydimui, kas buna ant ribos iveikiant posukius dumu nera

2006 Lapkričio 07 d. 21:40

Vampire

nebutinai reikia kad padangos slystu visiskai nesisukdamos ir ruktu dumai. tiesa sakant kiek esu mates kad is f-1 bolido ruktu dumai tai jie po to normalei vaziuoja (neskaitant kimio stabdymo va ten tai 100% tekinis nesisuko) o seip kaip ir rasiau didelis greitis minstos padangos kurios greitai pradeda kaisti ir nereikia kad tekinis ciuostu. aisku tai nera gerai nes po kiek laiko sukibimas binksta o ir seip ilgiau taip pavaziavus padangai sakes todel tu dumu ir nematome o ir seip dazniausiai tokius dumu rukimus is stabdziu matome kai kasnors atlieka lenkima tai uzkisdamas savo bolida savo varzovui ir pakildamas pozicija auksciau

2006 Lapkričio 07 d. 23:15

arius> nu arba kaip Fisichelai, neatsilaikius pries Schumio spaudima Brazilijos GP... Lenkimu cia nekisk, nes ne lenkimuose pamatomas dumas...

2006 Lapkričio 08 d. 16:55

arius> as ir nesakiau, kad dumams rukti butina salyga visiskas rato nesisukimas, tiesiog pasakiau kad padangai blokuojantis ruksta dumai, ar esi mates kad kas ciuoztu ilgesni laika ir nebutu dumu? o tas "visiskai nesisukdamos" nereiskia, kad turi ciuozti 100 m, daznai per suletintus kartojimus rodo, kaip bolidui stabdant padanga sekundes daliai blokuojasi tada vel kazkiek pasisuka tada vel trumpam blokuojasi, tada taip pat padumyja biski :)

2006 Lapkričio 09 d. 15:54

Madonnnna

o tu dabar nueik ir atsivers aiskinamaji lietuviu kalbos zodyna ir pasakityk ka reiskia zodis dazniausiai o kai perskaitysi galesi cia pareiti ir visiems aiskinti kur ka kisti

2007 Balandžio 29 d. 17:00

http://www.youtube.com/watch?v=6YLuG6XuB7k&mode=related&search=
Labai geras video, paaiskinantis f-1 stabdziu veikimo principa.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553