F-2. K. Vasiliauskas: įspūdžiai iš Brno

F-2. K. Vasiliauskas: įspūdžiai iš Brno
logo 2009 Birželio 23 d. 09:42, Formula Two
Antrąjį šių metų „Formulės-2“ čempionato savaitgalį Brno, Čekijoje, Kazimieras Vasiliauskas pelnė tašką.
Lenktynininkui savaitgalis prasidėjo puikiai, tačiau vėliau viskas pakrypo bloga linkme. Pirmosiose treniruotėse jis užėmė trečiąją vietą, o antrosiose neįveikė nei vieno greitojo rato, išslydęs iš trasos.
Kvalifikacijoje šeštadienio lenktynėms jis užėmė tik keturioliktąją poziciją, tačiau varžybose sparčiai kopė aukštyn ir kurį laiką važiavo septintas, tačiau nesuvaldė bolido ir pasirodymą baigė apsauginėje sienoje.
Sekmadienį kvalifikacijoje K. Vasiliauskui sekėsi dar prasčiau – jis liko tik aštuonioliktas. Vis dėlto, varžybose jam pavyko išlaikyti šaltus nervus ir finišuoti aštuntoje vietoje, taip pelnant svarbų tašką.
Lietuvis tradiciškai po varžybų pasidalijo savo įspūdžiais su F-1.LT skaitytojais.
„Pirmoje penktadienio treniruotėje buvau trečias, nes važiavau su slikais, o trasa buvo vis dar drėgna. Antroje treniruotėje stipriai lijo, o mes nusprendėm tik šiek tiek pakelti (bolido – red. past.) aukštį, todėl pravažiavęs tik vieną ratą dėl akvaplanavimo apsisukau“, - taip penktadienio važiavimus prisiminė sportininkas.
„Vakare vyko kvalifikacija, kurioje su inžinieriumi padarėme (bolido – red. past.) reguliavimo klaidą. Kvalifikacijos pabaigoje trasa buvo gan sausa, o aš naudojau pilnai šlapiai trasai skirtą reguliavimą, todėl niekaip negalėjau įveikti geresnio rato.“
„Varžybose startavau iš keturioliktos pozicijos. Per pirmą ratą aplenkiau penkis varžovus, po saugos automobilio – dar du. Buvau labai greitas, rato laikai prilygo lyderiui, todėl jausdamas pranašumą prieš varžovus užsibrėžiau patekt į trejetuką. Toks jaunatviškas maksimalizmas privedė mane prie klaidos, todėl jau po šešių ratų trenkiausi į siena, tai buvo tik mano klaida. Taigi, po Valensijos antrųjų ir pirmųjų Brno varžybų iššvaisčiau apie 8 taškus“, - neslėpė apmaudo pilotas.
„Sekmadienį vėl persekiojo nesėkmės. Kvalifikacijoje buvau tik aštuonioliktas, o toks rezultatas buvo todėl, kad po avarijos formulėje buvo blogai paskirstytas svoris, nevienodi svoriai spaudė kairius ir dešinius ratus. Stabdymo metu formule buvo nestabili ir įvažiuojant į posūkį slydo galas. Varžyboms klaida buvo ištaisyta, tačiau mažai pravažiavę pirmose varžybose, turėjom rasti reguliavimą, tinkantį Brno. Padarėme mažai pakeitimų lyginant su Valensija, ir todėl varžybose negalėjau važiuoti greitai. Dar vis slydo galas įvažiuojant į posūkį, todėl greitis posūkio metu buvo per mažas. Be to buvo pačiam sunku priprasti prie formulės, nes reguliavimas neatitiko mano važiavimo stiliaus. Visas varžybas mane spaude Enge, todėl dėmesį teko koncentruoti į gynybą.“
„Po dviejų etapų esu dešimtoje vietoje. Dėl savo kaltės praradau daug svarbių taškų, kurie bus labai svarbūs sezono pabaigoje. Džiaugiuosi, kad esu greitas, kovojantis, tačiau turiu išmokti kartais tenkintis šešta, septinta ar aštunta vieta, ypač kai startuoju iš rikiuotės galo. Nors tai suprantu, tačiau sėdint už vairo sunku tvardytis ir norisi daryti spontaniškus lenkimus, važiuoti ant ribos nepažįstant formulės. Tikiuosi, su patirtimi šias problemas išspręsiu. Brno buvo miela pamatyti lietuvius, kurie atvyko pažiūrėti varžybų, dėkui visiems“, - sakė sportininkas.
„Po savaitės bus Spa. Spa esu važiavęs, kaip ir kiti sportininkai, todėl vėl kovosiu dėl taškų. Tikiuosi, Spa nelis, nes per lietų F-2 turi gerą sukibimą, lyginant su „Formula Renault“ (per lietų tik ja ir esu važiavęs), kurio aš dar nemoku išnaudoti, nes neturiu patirties“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983