Ferrari prisipazino iskunde

2003 Rugsėjo 03 d. 15:26

It was us who told the FIA at the end of the race that their treads were too big - we are not going to accept losing this way anymore," Brawn was quoted as saying in Wednesday's Gazzetta dello Sport. Asked what advantage a wider tread gave to a car, Brawn said: "It gives a better balance to the front of the car when braking because of the distribution of weight, making it more efficient on the bends."

Brawn said Ferrari went to the FIA after Bridgestone came into the possession of some pictures taken in the paddock by a Japanese photographer in Budapest. "They showed that the front Michelin tyres had an excessively large tread so we went to see Charlie Whiting (the race director)," said the 48-year-old Englishman. "Then we sent the famous letter on the basis of the measurements and photos. We could have done nothing, not informed the FIA and then made a complaint at the next race, but that didn't seem like the right thing to do."

Tai va nebebus tu Schumacheristu, kurie sake, kad cia gal ne Ferrari reikalas....
GEDA

2003 Rugsėjo 03 d. 15:34

O jei Ferrari tokius triukus naudotu, tai nesuktumet kad kitiems gėda????? Abejoju. Sėdėtumėte kelnes pridėję. Jei pažeidinėja taisykles tai reikia bausti. Man kaip Jų fanui tikrai nebūtų pikta jei patys kažką prisidirbtų

2003 Rugsėjo 03 d. 15:36

Taisyklės yra taisyklės. Visi turi jų laikytis. Ir manau, kitos komandos nepraleistų progos apskųsti konkurentų, jei tai tik pasitaikytų. Ar čia gražiai pasielgta - kitas reikalas. Bet idealistų F-1, manau, nėra.

2003 Rugsėjo 03 d. 15:40

Numirsiu is juoko : "had an excessively large tread". Man idomu, kaip Rosas Braunas is nuotrauku izvelge tuo 2 mm kaip "excessively large tread"! Sakalo aki turi Rosas, ne kitaip. Siaip noramalus zmones to neiziuretu, dar be to nuotraukoje bendroje, ne stambiu mastu. O jie ne tik iziurejo, bet ir kazkokiu stebuklingu metodu ismatavo. Jega. Sta kur pasireiskia F-1 aukstosios technologijos.

2003 Rugsėjo 03 d. 15:43

VaidziusN > jie ir toliau teigs, kad riekia nepazeidinet taisykliu ..:D:D:D

2003 Rugsėjo 03 d. 15:51

Kekstas>> Rosas turi patyrusia aki, nebutinai reik but sakalu, kad tuos 2mm pastebetum.

2003 Rugsėjo 03 d. 16:10

krc.... koks skirtumas kas paskunde? esme kad taisykliu reik laikytis ir nedaryt nesamoniu (kaip kad claydy)

2003 Rugsėjo 03 d. 16:14

Jeigu kai kas bando irodyti kad tai GEDA - tai yra JO asmeninis reikalas. Pritariu antoska, dddd, sheshk - taisykliu reikia laikytis.

2003 Rugsėjo 03 d. 16:14

Juk taisykles kuriamos ne tam kad butu lauzomos, taigi kiekvienas privalo atsakyti uz pazeidimus ir nesvarbu ar tai ferrari,williams ar kokia kita komandos.

2003 Rugsėjo 03 d. 16:15

Ferrari jau po Vengrijos GP ėmėsi ieškoti kabliukų,ir įtariu nusiuntė laiškelį į FIA kad tie patikrintų konkurentų produkciją,dabar matome rezultatą.Skęstantysis ir šiaudo griebesi.
Atsakykite,
ar oficialiai įrodyta kad tos padangos buvo platesnės?Ne.Tegul įtarinėja.
Taip išeina kad Rossas ne tik gerą akį turi,bet žino geriau už padangų savininkus apie jos charakteristikas ir matmenis:D
Graudu darosi žiūrint kaip Ferrari niekaip negali susitaikyti pralošę.
Verčiau dėtu visas pajėgas į kitą sezoną:)

2003 Rugsėjo 03 d. 16:16

ddd> taisykliu ir yra laikomasi (bent jau buvo iki siol)- padangu plotis pries lenktynias atitinko normas. Skandalas tas, kad si taisykle vidury sezono staigiai buvo, sakykim, patobulinta michelinu nenaudai.

2003 Rugsėjo 03 d. 16:17

nematau nieko cia gedingo. Jai kas nors yra negerai arba bent itaria,kad taip yra tai reikia patikrinti!!

2003 Rugsėjo 03 d. 16:34

Biski ne i tema. Bet kaip buvo tada kai Rubensas geriau vaziavo uz MS, todel, kad naudojo platesnes padangas. Kiek platesnes? Gal ir anos issiplesdavo? Nes, kad taip buvo tai tikrai.
O kad Michelin nepazeide nei vieno punkto, tai tiesa. Didziausia dalis F-1 fanu kaip bebutu yra Ferrari fanai, taip kad..

2003 Rugsėjo 03 d. 16:47

dddd > gal mokykloj neismoke raides rasyt ... ar jos dar nepradejai lankyt ..?:)

2003 Rugsėjo 03 d. 17:03

Nesupratau kodel temos autorius raso, kad Ferrari ir ju fanams turetu buti GEDA :eek:
Geda turetu buti Michelinams ir ju komandoms, kurios nusizenge taisyklems. Gi Ferrari tiesiog nori lygios kovos be jokiu sukciavimu.

2003 Rugsėjo 03 d. 17:09

Dar karta pasikartosiu: Michelin taisyklems nenusizenge. FIA taisykles nusprende paskeisti dabar.

2003 Rugsėjo 03 d. 17:09

Is oro eme ir sugalvojo pakeist.

2003 Rugsėjo 03 d. 17:24

VaidziusN > del ko geda?

benis > nusizenge ar nenusizenge spres uz tai atsakingi asmenys. Visu pirma dar neaishku ar jos plateja ar neplateja tos padangos. Galima tik viena sakyt - Michelin neramus, reiskiasi ne be pagrindo.

2003 Rugsėjo 03 d. 17:50

Perskaičiau žinutes ir susinervinau. Tai dabar imsiu ir traktatą parašysiu:
Nesuprantu, kaip žmonės gali taip putotis. Keista logika - Ferrari įskundė, vadinasi blogai. Tačiau gi faktas, kad taisyklės pažeistos teisingas. Vadinasi, daugumai antiferraristų yra svarbu ne tai, ką sako, o kas sako. Įdomu, jei būtų kokie minardžiai paskundę, ar irgi būtų toks putojimasis?
Ir dar: visų komandų tikslas vienas - laimėti. Michelin naudotojai bando laimėti pažeisdami taisykles, Ferrariai - juos skųsdami. Nei vienų, nei kitų elgesių kažko gražaus nematau. C'est la vie... Manau, kad dėl papildomo pranašumo neteisėtiems veiksmams, jei būtų tikri, kad tai neiškils aikštėn, pasirašytų bet kuri komanda.
Tarp kitko, nesu nei ferraristas, nei antiferraristas.

2003 Rugsėjo 03 d. 18:20

sheshx>>> tiesiog labai diplomatiskai ir teisingai pavarei. Neber ka ir pridurt :goodjob:

2003 Rugsėjo 03 d. 18:44

Geda del keleto dalyku.
1. Neetiska naudotis visomis priemonemis pralaimint tiksla pasiekti. Greiti irodyti reikia trasoje. Jei tokiomis priemones pasieks rezultata - Ferrari bus verti paniekos. Nes skatinti pakeisti taisykles vidury sezono yra nesazininga. Tiek kiek neatitinka standartu (negaliu sito tvirtinti, taciau buvo issakyta interviu nuomoniu, tai jei ir virsyja tai nedaug) nesudaro to reiksmingo pranasumo. Vadinasi, visas sitas briedas skirtas tiktai VIENO reiso zaidimui ir psichologiniam spaudimui cempionato pabaigai. Padangos juk buvo praktiskai paruostos, o sukurti ir pritaikyti kitas uztruks siek tiek laiko ir atitrauktas bus demesys.
Be to patys Ferrari bande tokias padangas (tiek Bridge, tiek Ferrari tai sake), bet jos netiko Ferrari bolidams ir tik del to ju nenaudoja.

2003 Rugsėjo 03 d. 18:45

Be to, ir pats neatitikimas taisyklems, manau visi tai pripazista, mazu maziausiai yra abejotinas...

2003 Rugsėjo 03 d. 19:02

VaidziusN> gerew nwkliedek ok, jei Michelin kimba ten 275mm ar kiek ju ten tai jau sumazinus padanga 5 mm tai jau viskas iskart 5 sek. suletes? ane? o jei ne tai ko jie m*za i kelnes? taigi tas 2mm kaip jus cia visi teigiat nieko nesudaro, nu tai tegu ir susiarina padangas o tai bajeris cia nieku darbas tegu naudoja praeito modelio kur ten 2.5 cm siauresnes ar ka belenka koks skirtumas gi vistiek nugales jei guma gerai kibs nereiks det i kelnes ...

2003 Rugsėjo 03 d. 19:07

Juokinga ir tiek :-) VaidziusN pasakom gal tiket pradejai. "Piraniju klube" nera vietos etikos zaidimams. Atsimink Rona Denisa. Kiek kartu jis begiojo i FIA ir rekaliojo kad Ferrari naudoja viena ar kita nelegalu dalyka. Visi komandu vadovai pasiruose viens kita yskusti, aploti ar dar ka padaryti jei jiems is to nauda bus.Gal neuzmirsai dar Ferrari atradimo (taip ir neisvydusio lenktyniu) enginas ir gear box viename? Deja FIA greit paskelbe kad Ferrari bus dikvalifikuota jei naudos toki agregata (jei toks aplamai buvo), nors taisykles to nedraudzia. Todel uzteks svilpti i viena puse. Formule1 yra biznis. Ten pinigu kalimo mashina. Tu vistiek manai kad darant bizni galima buciuotis su konkurentu? Juokinga ir tiek... :)

2003 Rugsėjo 03 d. 19:16

Cargo> apie Denisa as panasios nuomones :) bet priminkit apie Williams - as kazko neatsimenu. be to paskom kartais gerai tiket :)

2003 Rugsėjo 03 d. 19:23

Shumaz> matyt tu galvoji, kad padangos yra atskiras dalykas nuo bolidu... visa aerodinamika sukurta gali buti priklausomai nuo padangu tu skirtumu, apie kuriuos tu paminejai... beje niekas nemyza i kelnes kaip issireiskei, visi tik sako, kad Monzoje dar bus blogai, niekas net nesneka, kad priespaskutiniam reise bus blogai... Kaip minejau, cia vieno reiso zaidimas...

2003 Rugsėjo 03 d. 19:26

Kartais ir as tikiu tiesa sakant pasakom, nes be ju viskas labai juodom spalvom nusidazo...

Frenkas ir Ronas pradzioje sezono nubego i FIA ir piktuoju ar graziuoju bet pasieke savo - taisykles buvo pakeistos! Del McLaren jau nekalbu, istorijoje jam daug yra ishimciu padaryta is FIA puses. Butent berilio deka uzrulino. Todel negink ir taip jau susitepusiu ta pacia geda (tu taip apibudini tokius dalykus).

2003 Rugsėjo 03 d. 19:28

O dar del pasaku, tai manau, kad ne MS fanams apie jas sneketi :D manau suprantat apie ka as :)

2003 Rugsėjo 03 d. 19:30

Na taip, yra dalyku del kuriu turetu buti geda ir Ronui... Jo net neteisinu, visi zino koks jis siuo atzvilgiu... Del berilio - taip.
Taciau niekas nesako, kad jei visi tokie, tai ir as toks pat galiu buti (cia logikos klaida)

2003 Rugsėjo 03 d. 19:35

VaidziusN > pripazink - taisykles buvo pakeistos pradzioje sezono del Williams ir McLaren iniciatyvos. Ferrari to neinicijavo. Po preliminariu taisykliu paskelbimo Ferrari pasake kad gamins kvalifikacinius bolidus - ir ishkart seke FIA taisykliu patikslinimai del kvalifikacijos tvarkos. Dabar Ferrari stengiasi atsiimti prarasta tokiais paciais metodais kuriais jiems buvo uzdarytos durys i tolesni dominavima arba bent progresavima.

2003 Rugsėjo 03 d. 19:42

"Cargo
Žinutės: 308
Komentarai: 564
2003-08-30 04:24:02
Antilagas> kodel tavo nuomone Ferrari? Kas Michelin konkurentas? Brigestone. Tai realiausias pretendentas "

2003 Rugsėjo 03 d. 19:46

Blin nutryne zinutes gala. pabandysiu pasikartot. Tai cia seip idejau pasisakyma, nes butent del tokiu klausimu ir pradejau sia diskusija: del naiviu nuomoniu, kad cia tipo Ferrari ne prie ko.
Del sezono pradzios pakeitimu, kad jie buvo inicijuoti Williams ir McLaren, tai nesutinku. Taip pakeitimai buvo padaryti PRIES SEZONO PRADZIA, del to, kad suvienodetu komandos, kitais zodziais, kad butu pristabdyta Ferrari (del to nesigincyju). Taciau tai ne Williams ir McL iniciatyva. Del to, kad Ferr kure kvalifikacini bolida ir tik del to pakeite, tai absurdas. Absurdas ir taisykliu pokyciai iki sezono pabaigos likus trim reisams. Viskas cia tampoma uz virvuciu, ir tipo fanams turi buti idomiau dar...

2003 Rugsėjo 03 d. 20:10

VaidziusN> vo kad viskas tampoma uz virvuciu tai as tikrai sutinku! o del gedos tai man dzin as tai Ferrariu vietoj jokios cia gedos nejausciau nes jiems nuo to babkes gali nuplaukt daba jei tau pasakytu kad va jei paskusi tai tau duosim 50 limonu as cia tik kaip pavizdi tai ka tu tada darytum? as manau kad net nedvejojes nulektum ir kur reikia ka reikia pasakytum man del to visai geda tikrai nebutu o kaip fanas tai galiu pasakyt kad man del to nei kiek negeda cia gi zaidimo dalis kuria visi turi teisie pasinaudoti, as tai pavadinciau kaip visu galimybiu isnaudojimu, vat.

2003 Rugsėjo 03 d. 20:14

Brigestone gavo tokia info, o Ferrari perdave FIA, kadangi jie suinteresuoti siuo klausimu. Jei viskas tvarkoje, ner ko baimintis Michelin klientams. Jei tai geda tavo manymu, tada nesuprantu taves. Tada tik pavyzdys, kuris galbut nuskambes siek tiek keistai. Jei tu vogi mano padangas, ka as turiu daryt? Vogti tavo padangas? Ar perduoti informacija institucijom, kurios atsakingos uz tokius dalykus. Ar duoti i snuki uz tokius bajerius? Kuri rinktumeis tu varianta?

2003 Rugsėjo 03 d. 21:45

Cargo> as tai paimciau i snuki :) o jei dar uz dyka tai isvis jega :D ne ne siap tai cia per daug gudru viskas pasidare uz istatymu apeidinejima brangiai reikia sumoketi matyt Michelin per mazai FIA'ai sumokejo (just joking)

2003 Rugsėjo 03 d. 22:57

Niekas neapeidinejo istatymu ir viskas buvo pagal taisykles. kas nors irodykite man fakta, kad Michelin elgesi NE PAGAL TAISYKLES!

Situacija: viskas vyksta pagal taisykles. Ferrari aptinka, kad nors viskas ir yra pagal taisykles, bet jie negali pasinaudoti tokiom paciom padangu charakteristikom kaip Michelin padangas naudojancios komandos, pasiskundzia FIA, tie pakeicia taisykles taip, kad pabandyti padaryti Michelin padangas nelegaliom.

Jeigu tos padangos pries 2 lenktynes buvo legalios, kas nors man paaiskinkite, kodel dabar jos turi buti nelegalios? tikliau: kodel dabar taisykles turi buti pakeistos, taip kad padaryti jas nelegaliom.

2003 Rugsėjo 04 d. 08:15

TaBu: "Jeigu tos padangos pries 2 lenktynes buvo legalios, kas nors man paaiskinkite, kodel dabar jos turi buti nelegalios?"
Legalios buvo tik todėl, kad niekas netikrino. Nepagautas - ne vagis. O dabar tiesiog pranešė, kad tikrins.

2003 Rugsėjo 04 d. 08:16

TaBu>Michelin pasinaudojo taisykliu spraga, kuriose parasyta, jog padangos tikrinamos pris lenktynes. (gudrus jie ane?)
FIA pasinaudojo kita taisykle, sakancia, kad bolida galima tikrinti bet kuriuo GP metu. O padangos t.p. bolido dalis. Tad jiems keisti cia nieko nereikejo. (gudrus jie ane?)

2003 Rugsėjo 04 d. 08:48

Vienu zodziu vieni gudresni uz kitus :) ir visis iesko isimciu is taisykliu:D tik ne visi sugeba rasti...

2003 Rugsėjo 04 d. 09:04

sheshx>>>>
passikaitinek uzsienio spauda. reikia pradziai tureti irodimu, o kai kilo itarimas tai ir patikrino, ir beje is kur jus kalbat apie 2 mm, jei www.f1live.com raso kad padangos gali buti iki 300mm, o bridstones atstovai sako kad virsija apie 16 mm

TOP naujienos