FIA svarstys saugumo zonų klausimą

FIA svarstys saugumo zonų klausimą
logo 2008 Rugsėjo 24 d. 16:58, Shyam Mani
„Formulės-1“ pilotai paprašė atsakingų Tarptautinės automobilių federacijos asmenų oficialiai išaiškinti posūkių kirtimo atvejus bei atlikti reikiamus pakeitimus, kad lenktynininkai, kirtę posūkį, negalėtų įgyti jokio pranašumo.
Lenktynininkų asociacijos GPDA vadovas Pedro de la Rosa („McLaren“) mano, kad vietoje nuobaudų, reiktų rasti geresnį sprendimą kaip bausti už trasos kirtimus.
„Mes jau kalbėjome su Charlie (Whitingu – red. past.) bei FIA ir jie irgi ieško galimų sprendimo variantų“, - teigė P. de la Rosa.
„Šiam momentui turime geriausią kompromisą – visi pageidaujame asfaltuotų saugos zonų už trasos ribų, tačiau tuo pat metu trasos kirtimas tokia zona nėra toks skausmingas, kaip važiuojant žvyru ar žole. Tai nėra toks jau teigiamas dalykas, tačiau mums svarbiausias yra saugumas“, - komentavo GPDA vadovas.
„Tai (asfaltuotos zonos – red. past.) yra saugumo priemonė, bet antruoju žingsniu turėtų būti užtikrinta, kad lenktynininkas, kirtęs posūkį gautų adekvačią laiko praradimo bausmę. Tai yra esminis dalykas. Tačiau GPDA rūpinasi tik saugumo klausimas“ – kalbėjo ispanas, komentuodamas faktą, kad būtent FIA, o ne lenktynininkai turėtų rūpintis pagalbiniais barjerais ar kitų konstrukcijų įrengimais saugumo zonose, kurie sulaikytų lenktynininką ir neleistų jam „praskristi“ posūkio, kaip tą padarė L. Hamiltonas jau išgarsėjusiame epizode lenktynėse Spa arba kaip „karpė“ antruosius S-formos posūkius beveik visi lenktynininkai Monzoje.
Taip pat P. de la Rosa mano, kad taip vadinamieji „gulintys bordiurai“ turėtų būti įrengti ne iškart saugos zonos pradžioje, nes jei bolidas link jų slystų šonu, galėtų apsiversti, o ir lekiant tiesiai šis nemenkai pašokinėtų. Vienas iš sprendimų būtų sumontuoti kažkokias kliūtis, neleisiančias kirtus posūkį lėkti taip pat greitai, lyg tai būtų tiesioji. Pavyzdžiui pirmosiuose S-formos posūkiuose Monzoje saugos zona, kuri seka iškart po tiesiosios yra užtverta specialiais blokais, kurie sustatyti taip, kad lenktynininkui, įvažiavus į šią zoną, būtina sumažinti greiti, kad šis neatsitrenktų į barjerus.
Kokius sprendimus pasiūlys FIA ir kada šie galbūt bus įgyvendinti – išaiškės ateityje.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983