Flašiniai popupai = pornuškė

2005 Liepos 18 d. 11:20

Susimąstykit!

2005 Liepos 18 d. 11:24

Visiskai pritariu.Tiesa pasakius-zakalebali.

2005 Liepos 18 d. 11:26

kUR JUS juos matot?Man pvz nemeto...

2005 Liepos 18 d. 11:56

MSC.> Man irgi nebuvo, iki kol atsidariau sita diskusija.. :rolleyes: :D

2005 Liepos 18 d. 12:20

Internet Explorer = pornuškė. Patys dabar ir mąstykit.

2005 Liepos 18 d. 13:22

karnifeksai, tikiuosi neištrinsi komentaro, bet aš ne su IE naršau. Noras užsikalt iš kitų erzinimo - va čia tai pornuškė.

2005 Liepos 18 d. 13:24

carnifex, :goodjob: Kiek mačiau su opera šis tinklapis atsivaizduoja taip pat gerai.

2005 Liepos 18 d. 13:44

Na, tokios temos irgi vadinamos tuo žodžiu iš p... raidės

2005 Liepos 18 d. 13:44

Protingas² - Mozilla bei Netscape irgi ne dyvų dyvai.

2005 Liepos 18 d. 13:47

karnifeksai, o koks skirtumas su kuo naršyt? Jei tyčia pasirašot mėtyt reklamas? Taip tavo mylimose registracijos taisyklėse nėra punkto, kad šitą puslapį tik su Opera ar dar su kokiu nedakaltu browspalaikiu žiūrėt.

2005 Liepos 18 d. 14:31

carnifex> prie ko čia exploreris? žmogui reklama nepatinka, o tu jam siūlai naršyklę pakeist.. ką nors kvailiau galėtum pasiūlyt?

2005 Liepos 18 d. 17:27

bebras -> pritariu.

2005 Liepos 19 d. 02:14

dziaukites kad kompo nepasiule naujo isigyt... o cia tik browseri pakeist ...

2005 Liepos 19 d. 02:42

Gerb. Protingas²!

Matote, puslapis gyvena iš tokių reklamų. Jei tamsta jaučiate diskomfortą dėl jų, deja, veiksmų turite imtis iš savosios pusės, nes mes nieko negalima pakeisti - be reklamos šio puslapio išvis nebūtų. Kadangi, kaip supratau, jūsų naršyklė neturi integruotos funkcijos, blokuojančios pop-up langus, leidau suprasti, kad jums derėtų keisti naršyklę ("Firefox" būtų neblogas pasirinkimas, nes pralenda [b]labai[/b] maža dalis "pop-upų"). Tačiau dabar matau, kad tamsta nesate naujovių mėgėjas ir norite likti prie savo naudojamos naršyklės. Ką gi, kiek man žinoma, internete galima gauti daugybę nepriklausomų kūrėjų "plug-inų" visoms naršyklėms, kurie efektyviai blokuoja bet kokias reklamas, ne tik "pop-up" tipo. Pasidomėkite www.google.lt. Iš svetainės pusės, deja, galima padaryti labai mažai, nes, kaip jau minėjau - reklama yra mūsų finansinis variklis.

2005 Liepos 19 d. 08:39

carnifex>Nemanai kad tokie parodomieji pasiūlymai vartotojams blokuoti puslapio reklamas iš kurių jis "gyvena" yra nerimti?
Reklamų skundais neišvengsite,o panašias problemas spreskite tyliai,nemokate-kentėkite ;)

2005 Liepos 19 d. 10:45

karnifeksai>>>> gaila kad supratimas tamstos tik kaip iš nosies burnon. Joks browseris neblokuoja flašų popupų, nes sunku nustatyt ar tai šiaip flašas kampe ar popupas. Tokia reklama nepagarba lankytojams ir tiek ir baik kaip koks komunistas čia postringaut, geriau eik parašinėt kaip greit bus GPWC, ar po RedBull žingsnio kyka abejonių?? :))

2005 Liepos 19 d. 10:46

Juokingai čia atrodo - gyvena iš reklamų, tačiau siūlo jas blokuoti.. :) O šiaip tai aš jau senokai pastebėjau, kad čia yra susidaręs Firefox'o mylėtojų klubas ir ta naršyklė yra brukama vartotojams pasitaikius menkiausiai galimybei. Deja, didžiam šių žmonių nusivylimui, galiu pasakyti, kad mano IE be jokių pluginų sėkmingai "nukerta" visas pop-up tipo reklamas.

2005 Liepos 19 d. 10:47

Velnias, neatkreipiau dėmesio, kad kalba eina apie flashinius pop'upus.. Deja, turiu pasakyti, kad mylimoji Firefox taip pat turi didelių problemų jas blokuodama.

2005 Liepos 19 d. 10:55

toks pasiūlymas paskelbtas puslapio administratoriams matomoje vietoje gali juos paskatinti peržiūrėti reklamos politiką ir atsisakyti "plaukiojančių" flash banerių. Nes jei jau derinti adblockerį tai taip, kad reklamų nebematytum iš viso.

2005 Liepos 19 d. 11:03

Gali buti del manes ta reklama, bet jei reklamuojasi tai nors is tu babkiu uz reklama galetu susitvarkyti, kad neluzinetu serveriai kasantra diena ir patalpinti i normalia serverine.

2005 Liepos 19 d. 11:05

carnifex: o nuo kada f-1.lt pop-upus meto ? :-) as tai dar nei vieno nesu mates :)

2005 Liepos 19 d. 11:18

Reklamos liks, stengiamės, kad jos būtų kiek įmanoma mažiau erzinančios - vienam vartotojui viena reklama įkyraus tipo (popup arba floating ad) rodoma tik vieną kartą per 1-3 paras.

Reklamas blokuojantiems galiu tik pasakyti, kad jūsų veiksmus galima prilyginti paprasčiausiai vagystei. Gaunate paslaugą, už kurią sumokate tam tikrą kainą - matote reklamas. Šiuo atveju paslauga naudojatės už ją nemokėdami.

simaskkk> Kritika dėl serverio visada yra welcome, bet pastaruoju metu jis puikiai viekia dėl mūsų pastangų optimizuojant svetainės kodą. todėl prašau nesisvaidyti nepagrįstais kaltinimais, kad lūžta kas antrą dieną. Ačiū.

2005 Liepos 19 d. 11:51

[b]Reklamas blokuojantiems galiu tik pasakyti, kad jūsų veiksmus galima prilyginti paprasčiausiai vagystei[/b]

Na, ne. Nes jus patys teikiate tą paslaugą ir blokuojantiems pop-ups, nes nežinote kuris blokuoja, kuris ne. Bet su tokiu požiūriu jūs turbūt laikote vagimis ir tuos, kurie nespaudžia ant tų pop-ups? :D

Tačiau nepatariu jų atjunginėti, nes beatjunginėdamas atjungiau ir pašto atidarymą su IE naršykle ;)

2005 Liepos 19 d. 12:38

nematau jokios logikos jaudriaus kaltinimuose. patys esate ne ką mažesni vagys.

2005 Liepos 19 d. 12:46

Mobil 1> jei teikdami paslaugą, jos teikimo sąlygose įrašytume, kad negalima blokuoti reiklamos kas nors pasikeistų? matai, nuomonė nuomone, bet tokių vartotojų veiksmų vis tiek nesustabdysime - kova prieš vėjo malūnus. bet manau priežasties-pasekmės ryšį supranti. spausti ant popsu tikrai nereikalaujame, tačiau būtų malonu jei sutiktumėte su standartiniu siūlomu gaminiu, jo patys nekeisdami ir tiek :)

bebras> čia musėt klausimas kaip kas supranta vagystės sąvoka.

2005 Liepos 19 d. 13:19

Gerb. Protingas²!

Malonu, kad paaiškinote, jog jums kyla problemos tik su flashiniais pop-upais. Atsižvelgiant į tai, dar sykį primygtinai siūlau pasiieškoti internete nekreivo ad-blockerio, kuris blokuoja visus duomenis, siunčiamus iš tokių negerų serverių, kaip, tarkim ad.blablabla.com, įskaitant ir flashines reklamas, ir paprastus paveiksliukus. Kitas variantas būtų iš visų lankytojų rinkti po kelis litus į mėnesį, ir tada galėtumėt džiaugtis puslapiu be reklamų apskritai, tačiau šiuo metu tai nėra svarstoma. Tai galbūt įeis į hipotetinį mokamų paslaugų paketą, kuris kol kas yra tik planuose.

2005 Liepos 19 d. 13:32

Nu cia tai komedija:)Vienas adminas pasakoja kaip negerai reklama blokuoti,prilygindamas tai kaip ir vagystei,kitas patarineja is kur programas blokavimui parsisiusti..Jus ten susitarkit vienakart del poziurio i reklama bei jos "priverstinius skaitovus".

2005 Liepos 19 d. 14:00

Vytia - vienas adminas bando apeliuoti į žmogaus sąžinę, kitas nurodo, ką daryti, kai pas pilietį tos sąžinės nė lašelio. Aš iš esmės pritariu Jaudriui dėl reklamos, nes ji išlaiko puslapį. Bet jei ponas Protingas Kvadratu nenori pakentėti tų kelių reklamėlių, kad galėtų mėgautis nemokamu puslapiu ir jei jam akį rėžia, negi aš stovėsiu ir žiūrėsiu, kaip žmogui žūva neuronai (ir akys gadinasi) :)

2005 Liepos 19 d. 14:16

Laba gerai veikia standartinis IE blokatorius ir dar isimetus eilini nemokama/mokama-krekinta blokatoriu vapsie ishnyksta beveik visos reklamos.Jokiu problemu.

2005 Liepos 19 d. 14:36

jaudrius> nereikia didelėm naiviom akim žiūrėt į mane ir sakyt kad visos naujienos ir straipsniai pas jus patenka legaliais būdais. apie tai buvo kalbėta prieš 2-3 metus, tada išsiaiškinom kad dalį naujienų skelbiat be šaltinių žinios. taškas.

2005 Liepos 19 d. 14:41

bebras > o cia jau ir nupezejai... tu rauki kas buvo pries 2-3 metus, o tu nieko nerauki kas vyksta dabar. kita kart pagalvok pries rasydamas

2005 Liepos 19 d. 15:44

jaudrius: nzn ne taip daznai lankausi, bet va pvz. priesh JAV GP, kada pats idomumas buvo neveike ir po keliu dienu buvau uzsukes irgi neveike ir jau labai senai taip yra, paskutiniu metu lygtais ir nebuvo nuluze, tikiuosi ir toliau neluzines.

2005 Liepos 19 d. 15:50

ko jus verkiat? tai gerai jei daug reklamina reiskia adminai litu gauna, o kai gauna litu labiau (tikekimes) stengiasi del musu- svetaines lankytoju...

2005 Liepos 19 d. 16:05

fatalissimo> esi matęs bent po viena naujiena paminėtą šaltinį? man neteko.
o dabar parodyk man saitą, kuris leidžia perspausdint naujienas, nenurodant šaltinio.

2005 Liepos 19 d. 16:21

Nu cia tai geras! Tai jei as ziuriu TV ir per reklama einu parukyt - tai as jau vagis?! :D Nu toki bajeri pirmakart girdziu :)

2005 Liepos 19 d. 16:29

fatalissimo> tai sakai f-1.lt turi savo reporterius kurie tiesiogiai klausineja priesh ir po F1 varzybu ivairiu dalyku pas pilotus?

2005 Liepos 19 d. 16:29

Ne, nu chebra, padiskutuokit dar, man labai patinka. Užbėgu į diskusiją gerai pažvengti. AR čia laiudis biškį durnokais prisimeta, jog nesupranta, jog reklama - komercijos variklis, su visomis iš to išplaukiančiomis pasėkmėmis, ar čia tiesiog noras kai ką paerzinti... Pavarykit dar :):):)

2005 Liepos 19 d. 16:32

[b]Nu cia tai komedijaVienas adminas pasakoja kaip negerai reklama blokuoti,prilygindamas tai kaip ir vagystei,kitas patarineja is kur programas blokavimui parsisiusti..[/b]

:goodjob:

Yes >>> matai, mes net nežinojom, kad tiek vagių aplinkui :D O pop-ups, kurie yra savo vietoje trukdo šiek tiek, bet galima priprasti, o tie, kurie turi madą išdygti ir mirkseti yra iš vis bjaurūs. Jokio malonumo, kai kraunamas puslapis ilgiau, nes kraunama kažkokia super mandra reklama su garsu. Tikiuosi nebus prieita prie video reklamų, kurias užtruktų gerą minutę krauti.

2005 Liepos 19 d. 16:34

Tuo pačiu norėjau administracijos paklausti kiek kainuoja tarkim savaitei reklama jūsų tinklapyje, ta tinklapio viršuje, virš žinučių rašymo ir ta šone? Klausiu ne dėl smalsumo, bet dėl galimybės kai ką reklamuoti, nes tinklapis lankomas.

2005 Liepos 19 d. 16:35

carnifex>O prie ko cia sazine?Greiciau jau sazine susirupint turetu tie,kurie tuos kliopsus siame puslapyje talpina.As nieko pries skoninga reklama,siais laikais be jos neisgyvensi..bet tie-kaip ten jie..flasiniai popupai:)-zemas lygis,bent jau mano nuomone,netinkantis rimtam puslapiui.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983