„Formulės-1“ ir FIA inspektoriai apsilankė Kyalamio autodrome Pietų Afrikoje

„Formulės-1“ ir FIA inspektoriai apsilankė Kyalamio autodrome Pietų Afrikoje
logo 2022 Liepos 20 d. 11:29, Hassal

Šią savaitę „Formulės-1“ ir FIA atstovai lankosi Kyalamio autodrome Pietų Afrikos Respublikoje (PAR), nes ši trasa norėtų, kad ji būtų įtraukta į „Formulės-1“ tvarkaraštį jau kitais metais.

Žiniasklaidos pranešimais, pirmadienį autodrome apsilankė „Formulės-1“ sporto direktorius Stevas Nielsenas su keliais inžinieriais. Vakar ten pabuvojo FIA saugumo komisaras Stewartas Robertsonas. Inspekcijos tikslas – išsiaiškinti, kokius darbus dar privaloma atlikti Kyalamyje, kad autodromas galėtų gauti Grade 1 sertifikatą, būtiną norint rengti „Formulės-1“ lenktynes.

Šiuo metu PAR trasa turi Grade 2 licenciją ir autodromą reikia modernizuoti. Visų pirma kalba eina apie tai, kad reikia iš naujo išasfaltuoti ir praplatinti žvyruotas saugumo zonas, pakoreguoti kelių posūkių konfigūraciją, įrengti naują aikštelę sraigtasparniui ir pertvarkyti serviso zoną bei boksus.

Pagal neoficialią informaciją, rekonstrukcija kainuotų 4-6 mln. dolerių, o galutinė investicijų suma priklausys nuo to, kokias raštiškas rekomendacijas pateiks F-1 ir FIA. Tačiau dar svarbesnė problema už pinigus yra ta, kad tokio projekto realizacijai lieka vis mažiau laiko. Vienas iš federacijos šaltinių sakė: „Jau beveik rugpjūtis, o jie nori etapą surengti kitą balandį“.

Tačiau ir finansavimas gali sukelti begales problemų: Kyalamio autodromo savininkas Tobis Venteris nori, kad lenktynės sugrįžtų į PAR, tačiau nėra pasirengęs už tai mokėti milžiniškų pinigų. Kol kas nėra aišku, kas sumokės už trasos rekonstrukciją, juolab, kad PAR valdžia jau pareiškė, jog vyriausybė niekaip nežada dalyvauti finansuojant „Formulės-1“ lenktynes jų valstybėje.

Tuo tarpu pirminiai susitarimas su PAR verslininkais kol kas yra neoficialaus pobūdžio ir jokie dokumentai nėra pasirašyti. Beje, yra ir įdomi detalė: tik pasklidus gandams apie lenktynes Kyalamyje, rinkoje pasirodė padirbti bilietai.

Tačiau „Formulės-1“ derybos su Pietų Afrikos atstovais vyksta – jie neseniai lankėsi Austrijoje, kur susitiko su FIA ir F-1 prezidentais Mohammedu ben Sulayemu ir Stefano Domenicali.

„RacingNews365“ rašo, kad norint PAR surengti etapą 2023 metas, visas būtinas sutartis reikia pasirašyti iki liepos pabaigos, tame tarpe ir suteikti finansines bankų garantijas.

Žurnalistai, gerai žinantys realią padėtį su lenktynėmis Kyalamyje, spėja, kad realiausia būti perkelti PAR etapą į 2024 metus, o kitais metais palikti tradicinį ir sirgalių labai mėgiamą Belgijos GP etapą Spa trasoje. Mat kalbama, kad būtent Kyalamis pakeistų lenktynių tvarkaraštyje Spa autodromą. Taigi, tik nuo derybų su PAR atstovais priklausys, ar kitais metais įvyks Belgijos GP etapas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983