G. Russellas atsiprašė V. Botto (50)

G. Russellas atsiprašė V. Botto
logo Balandžio 19 d. 20:56, Williams

„Williams“ lenktynininkas George‘as Russellas atsiprašė Valtteri Botto bei „visų, kuriuos nuvylė jo veiksmai“ vakar Imoloje vykusiose F-1 lenktynėse.

Abu minėti sportininkai varžybų metu nepasidalino vieta trasoje kovodami dėl devintos vietos. Po avarijos G. Russellas buvo nuėjęs iki V. Botto bolido ir kol suomis dar nebuvo iš jo išlipęs, trumpai išsakė savo nuomonę. O vėliau, duodamas interviu žiniasklaidos atstovams, britas dėl avarijos kaltino „Mercedes“ pilotą.

Teisėjai po varžybų nusprendė, kad tai buvo lenktyninis incidentas, o „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas teigė, kad G. Russellas tokioje situacijoje turėjo pasielgti protingiau.

Šiandien „Williams“ pilotas atsiprašė varžovo.

„Vakar nebuvo ta diena, kuria tikrai galėčiau didžiuotis“, - rašė G. Russellas.

„Žinojau, kad tai bus viena geriausių mūsų galimybių pelnyti taškų šį sezoną, o kai tie taškai tokie svarbūs kaip dabar,  turi rizikuoti. Ta rizika nepasiteisino, tad turiu už tai prisiimti atsakomybę. Turėdamas laiko apmąstyti tai, kas įvyko, dabar galiu pasakyti, kad atsidūręs tokioje situacijoje galėjau pasielgti geriau.“

„Atsidūrus tokioje situacijoje, emocijos gali lietis per kraštus, o vakar mano emocijos užvaldė mane.“

„Atsiprašau Valtteri, savo komandos ir visų, kurie dėl mano veiksmų liko nusivylę. Aš toks nesu ir iš savęs tikiuosi daugiau, kaip ir kiti iš manęs tikisi daugiau. Šį savaitgalį išmokau keletą sunkių pamokų ir po šio įvykio, tikiu, kad tapsiu geresniu lenktynininku ir žmogumi.“

„Dabar visas dėmesys skiriamas Portugalijai ir galimybei parodyti, ką iš tikrųjų sugebu. Ačiū už visas žinutes, tiek teigiamas, tiek neigiamas. Jos man padės toliau tobulėti.“

George‘as Russellas
Pilotas: George‘as Russellas 2021 sezono taškai: 0
Komanda: Williams Amžius: 23 m.
Plačiau

Komentarai (50)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/21 11:10 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
04/21 10:34

Daug nesiplesiu, bet mes turejome reikalu su neuro psichologu kai turejom bedu su savu vaiku, tai galiu pasakyti, kad savo 30 proc drasiai gali keisti i minimum 60-70 :) jeigu idomu smegenys ir kaip veikia psichika Daniel Goleman knygos yra super. Del Russel ir del tos teises i fizini kontakta, tai nu supraskime viena, kad bet koks tycinis kontaktas turi labai dideli potenciala pavirsti i daug didesne zala, todel tai yra tiesiog kvaila (gal kas pamena Daktaro pasivazinejima sviniaus bagazineje?). Del pacio Russelo lenkimo - naivus ejimas ir tai ivertino ir sky ir DC ir dar velnias zino kas :)

Na del 70% nezinau, nes yra daug pavyzdziu kai vienodai auklejami vaikai pasuka skirtingais keliais, kad ir ta pati Capones seimynele kai vienas tapo gangsta, o kitas detektyvu kuris ji gaude :) (aisku as suprantu, kad ten ~1900, bet tai tik zinomesnis pavyzdis) Bet kadangi tu turi vaika ir turejai pokalbius su neuro psichologais, man butu kvaila gincytis :)
Del pliaukstelejimo, as visgi vistiek manau, kad tai labiau emocija, va jei kaip tech sake, George butu palaukes kol Valteri islips tada jo, butu blogai ir tai jau butu perzengta riba, bet dabar na ne. Galima velgi paimt NBA pavyzdi. Mutombo finger wag. Norint tai galima pritempt prie psichologinio smurto (ka NBA ir padare uzdrausdami, bet kokius taunt'us net Carteris uz savo vroom vroom yra gaves technine) Bet tikiuosi supranti ir ta puse kuriai patiko Mutombo wag? Va ka pradzioj turejau omeny kai sakiau, kad taip zlugdomos asmenybes sporte. Ir jei sakysi, kad Russelas ten kontaktavo tai nelygu kokiai grimasai. tai please, tuo pliaukstelejimu George net uodo nesuzeistu (ir nesakau, kad turejo trenkt stipriau :D) pliaukstelejo ir nuejo, Jei tavo nuomone kategoriskai kita, galim del sito nebesigyncyt nes nei as nei tu nebepakeisim vienas kito nuomoniu situo klausimu :)
Del incidento lenktynese tai as sutinku, kad Botas viska dare pagal taisykles, bet grynai is GR puses taip gintis buvo kvaila, juolab, pats Valteri pasake, kad puikiai zinojo kur ir kiek stumia. Paziurek kaip gynesi Bottas ir kaip gynesi kiti. Sutinki, kad Boto toks gynimasis itakotas, kad butent Russelas salia jo buvo?
1. Ar Bottas viska dare pagal taisykles? Taip
2. Ar Russello point'as, kad Bottas ji per agresyviai stume ivertinus trasos bukle, net perziurejus pakartojima turi teise i egzistavima? Taip
zonker logo rėmėjas
IP: bc99538 | 04/21 10:34 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 14:11

Ar galima visas bedas suverst auklejimui? Manau ne. Genetika? labai ja netikiu, bet prideciau 10% prie asmenybes, auklejimas 30% ir likusius 60% jau sukuria zmogaus chemines reakcijos smegenyse.
Vaikas A pereis GTA tures fun laika ir pamirs. Vaikas B paims tevo Glock'a is seifo ir nueis i mokykla. Ar GTA kurejai turi prisiimt atsakomybe? Ne, jie praejo komisija kuri jiems suteike atitinkama reitinga. Ar kalti tevai, kad dave vaikui GTA? Taip. Kiek kalti? Na ~30-40% (atsizvelgiant i vaika A) likusius 70-60% kaltos vaiko smegeneles kurios matomai veikia ne taip kaip turetu, gal ankstyva shizos forma ar dar kas.
Vis del to manau, kad:
vidutinis auklejimas + normaliai veikianti psichika=geras zmogus
Geras auklejimas+gerai veikianti psichika=Geras zmogus.
Blogas auklejimas (asocialus)+gera psichika=50/50 su savo niuansais.
Bet va jei pazeista psichika nesvarbu ar geras ar blogas auklejimas- rezultatas visviena tiksinti boma kuri viena diena gali aktyvuotis. Tiesiog tokiu atveju geras auklejimas sulaiko/atitolina ta jo switcha.
Normalus vaikas pamates taip pasielgusi Veteli, gali likti ant ispudzio, bet cia viskas. o (ne)normalus isidemes sita veiksma ir turbut kada nors ji pakartos ir tik tiek jo psichikai ir tereikejo. Jei ne Vetelis tai kas nors kitas triggerintu, kate primyzus i tarpke ar dar kas.
Cia tik tokie pamastymai :) As nesakau, kad nereikia rodyt pavyzdzio kaip tik sakau, kad geras pavyzdys kuri laika gali sulaikyt psichika normaliose ribose. Bet taipogi as nesutinku, kad tik geras pavizdys+auklejimas padarys zmogu geru/blogu. Ir kad Russellas neturi teises plekstelt per visoriu :)
Cia sumaliau daug, bet gal supratai :D

Daug nesiplesiu, bet mes turejome reikalu su neuro psichologu kai turejom bedu su savu vaiku, tai galiu pasakyti, kad savo 30 proc drasiai gali keisti i minimum 60-70 :) jeigu idomu smegenys ir kaip veikia psichika Daniel Goleman knygos yra super. Del Russel ir del tos teises i fizini kontakta, tai nu supraskime viena, kad bet koks tycinis kontaktas turi labai dideli potenciala pavirsti i daug didesne zala, todel tai yra tiesiog kvaila (gal kas pamena Daktaro pasivazinejima sviniaus bagazineje?). Del pacio Russelo lenkimo - naivus ejimas ir tai ivertino ir sky ir DC ir dar velnias zino kas :)
TomTom
IP: d1cf999 | 04/21 01:11 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 22:44

Bet teisejai tai nenubaude nei vieno, reiskia ivertino ir tai, kad Bottas per agresyviai stume :) Kaip ir sutarem anoj temoje, Bottas viska atliko pagal taisykles, bet Russellas turi savu motyvu sakyt, kad Valteri ne maziau kaltas (ka tiesiogiai ir teisejai patvirtino savo sprendime)
Todel sakyt, na Russellas bukas nes nepripazysta kaltes, manau neteisingas tavo sakinys :)

As manau, ir kiek supratau, kad teisejai pasake kad Bottas paliko vietos ir t.t. Russellas pats prarado kontrole ir t.t. todel nieko nebausim. Ir cia manau esme - jeigu Dzordzas butu i gala ilekes ir nuneses (kaip Vettelis Ocona pvz) tai but bauda, bet kadangi masina uzmete vaziuojant salia ir apsukant teskesi i sona, tai gavosi kaip ir jis kaltas, bet ne specialiai, masina tapo nekontroliuojama del trasos dangos bukles o ne piloto pavadinkim judesiu i varzova. Todel baudos ir nera.
O taip sutinku, Russellas ne bukas kad lenke. Lenkti reikejo. Uz ta sprendima maladec. Buka buvo reakcija ant karstu. Nora visi mes ant karstu taip, zmogiska.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 04/20 23:55 Atsakyti
maxpower
04/20 15:45

Neteisus. Kai Williams lenkia Botta su Mersu tai ne tam asmeniui siuloma Renault Clio

Ramiai, kam tos pavydo scenos, Clio taurėje vietos užteks visiems.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/20 22:44 Atsakyti
TomTom
04/20 22:29

Papasakosiu kodel as taip kalbu:
Imoloje tiesioji yra visai ne tiesioji. Ten vingiuojama bent tris kartus is vienos puses i kita. Todel Botto judesiai yra normalus ir jis vaziuoja lenktynine trajektorija. Gynyba, mano nuomone, yra nepazeidzianti jokiu taisykliu, nes vietos sone (slapioje dalyje, uz lenktynines trajektorijos) Bottas paliko uztektinai.
Apie nerasytus susitarimus nebuvau girdejas, ir tokiu atveju, jei is tikro buvo sutarta nekirst baltos linijos, Bottas ja pazeide. Bet kiek Maxas nerasytu taisykliu sulauze? Visiem buvo dzin nes "Maxas duoda vaizdo". Tai cia zinai, kaip vertinsi.
O galu gale Russello avarija ivyko ne del to, kad Bottas kirto linija, bet del to kad su aktyviu DRS islindo ant slapio o gazas dugnas. Ji uzmete, kiek is video suletines ziurejau, dar bunant visais ratais ant asfalto. Taip kad teigiu - cia Russello kalte ir tik jo.
Tai va :)

Bet teisejai tai nenubaude nei vieno, reiskia ivertino ir tai, kad Bottas per agresyviai stume :) Kaip ir sutarem anoj temoje, Bottas viska atliko pagal taisykles, bet Russellas turi savu motyvu sakyt, kad Valteri ne maziau kaltas (ka tiesiogiai ir teisejai patvirtino savo sprendime)
Todel sakyt, na Russellas bukas nes nepripazysta kaltes, manau neteisingas tavo sakinys :)
TomTom
IP: d1cf999 | 04/20 22:29 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 20:49

As tai nelabai suprantu kodel visi tokie kategoriski Russello kaltes atveju? Kitoj naujienoj diskutavom apie tai. Kaip vaziavo kiti toje vietoje ir kaip Bottas.
Hamiltono lenkimai:
https://ibb.co/b1vTcVZ
https://ibb.co/VJhVL6B
https://ibb.co/ngzKsq9
Russello lenkimas:
https://imgur.com/a/0xtDfNy
Visi isskyrus Botta labiau atsitrauke i vidu, Russellas sake, kad po "luzimo" buvo susitarimas, kad besiginantys lieka kaireje jei yra lenkiami ir nelipa ant linijos. Kaip matai pagal balta linija susitarimo nesilaike tik Bottas.
Pagal rasytas taisykles Bottas viska padare gerai, bet pagal nerasytas, Bottas stume GR nors pats sake, kad zinojo, kad ten slapia. Ir visa tai zinodamas GR net po pakartojimo ziurejimo gali laikyt pykti ant Botto ir manyt, kad jis kaltas? Gali... bet tenka atsiprasyt nes Cyberbulinamas yra. :)

Papasakosiu kodel as taip kalbu:
Imoloje tiesioji yra visai ne tiesioji. Ten vingiuojama bent tris kartus is vienos puses i kita. Todel Botto judesiai yra normalus ir jis vaziuoja lenktynine trajektorija. Gynyba, mano nuomone, yra nepazeidzianti jokiu taisykliu, nes vietos sone (slapioje dalyje, uz lenktynines trajektorijos) Bottas paliko uztektinai.
Apie nerasytus susitarimus nebuvau girdejas, ir tokiu atveju, jei is tikro buvo sutarta nekirst baltos linijos, Bottas ja pazeide. Bet kiek Maxas nerasytu taisykliu sulauze? Visiem buvo dzin nes "Maxas duoda vaizdo". Tai cia zinai, kaip vertinsi.
O galu gale Russello avarija ivyko ne del to, kad Bottas kirto linija, bet del to kad su aktyviu DRS islindo ant slapio o gazas dugnas. Ji uzmete, kiek is video suletines ziurejau, dar bunant visais ratais ant asfalto. Taip kad teigiu - cia Russello kalte ir tik jo.
Tai va :)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/20 20:49 Atsakyti
TomTom
04/20 18:28

Tada reiskiasi suda suprato ir sukalbejo atsiprasymo malda lieptas. Galvojau jis daugiau smegenu turi galvoj.

As tai nelabai suprantu kodel visi tokie kategoriski Russello kaltes atveju? Kitoj naujienoj diskutavom apie tai. Kaip vaziavo kiti toje vietoje ir kaip Bottas.
Hamiltono lenkimai:
https://ibb.co/b1vTcVZ
https://ibb.co/VJhVL6B
https://ibb.co/ngzKsq9
Russello lenkimas:
https://imgur.com/a/0xtDfNy
Visi isskyrus Botta labiau atsitrauke i vidu, Russellas sake, kad po "luzimo" buvo susitarimas, kad besiginantys lieka kaireje jei yra lenkiami ir nelipa ant linijos. Kaip matai pagal balta linija susitarimo nesilaike tik Bottas.
Pagal rasytas taisykles Bottas viska padare gerai, bet pagal nerasytas, Bottas stume GR nors pats sake, kad zinojo, kad ten slapia. Ir visa tai zinodamas GR net po pakartojimo ziurejimo gali laikyt pykti ant Botto ir manyt, kad jis kaltas? Gali... bet tenka atsiprasyt nes Cyberbulinamas yra. :)
TomTom
IP: d1cf999 | 04/20 18:28 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
04/20 18:23

Kad jis sakė, kad Bottas kaltas jau pažiūrėjęs pakartojimus.

Tada reiskiasi suda suprato ir sukalbejo atsiprasymo malda lieptas. Galvojau jis daugiau smegenu turi galvoj.
Fernandoisfasterthanyou
IP: 6e7fb92 | 04/20 18:23 Atsakyti
TomTom
04/20 18:16

O ka jeigu Russellas pasiziurejo pakartojimus is visu kameru ir kazka suprato...?

Kad jis sakė, kad Bottas kaltas jau pažiūrėjęs pakartojimus.
TomTom
IP: d1cf999 | 04/20 18:16 Atsakyti
Forb1s.
04/20 08:01

Panašu, kad Wolffas kaip reikiant prispaudė Rusesella ir tam nieko kito nebeliko, kaip tik atsiprašyti viešai. Visvien, norisi gi tos vietos Mercedes komandoj..

O ka jeigu Russellas pasiziurejo pakartojimus is visu kameru ir kazka suprato...?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas