Greičiausias trečiadienio rytą buvo Kimis Raikkonenas (26)

Greičiausias trečiadienio rytą buvo Kimis Raikkonenas
logo Vasario 20 d. 17:18, Pirelli

Trečiadienio rytą bandymuose Barselonoje Sebastianas Vettelis nuvažiavo trumpą ratų seriją su mažu degalų kiekiu ir minkštomis C3 padangomis ir pirmavo protokole, tačiau kiek vėliau Kimis Raikkonenas su „Alfa Romeo“ išvažiavo į trasą su dar minkštesnėmis C4 padangomis ir parodė patį geriausią laiką per visas tris bandymų dienas  - 1:17.726 sek. Ilgiausią distanciją pirmoje dienos pusėje įveikė Valtteri Bottas – 88 ratus.

Trečiosios bandymų dienos rytą Barselonos priemiesčio autodrome buvo šaltoka ir apsiniaukę, dangų buvo užtraukę tiršti debesys. Komandos pradėjo dieną nuo aerodinaminių išbandymų, nuvažiuodamos trumpų ratų serijas su daugybe jutiklių ant bolidų.

Trečiąją bandymų dieną prisijungė dešimtoji komanda. Ketvirtą valandą ryto į autodromą atvežė naująją „Williams“ mašiną, dieną ekipos boksuose keletą kartų buvo užvestas jos variklis – mechanikai FW42 bolidą ruošė pirmajam išvažiavimui į trasą.

„McLaren“ prarado dvi su puse valandos, kol mechanikai dirbo su mašina. Iškilo problemų ir „Toro Rosso“ ekipai – Daniilas Kvyatas nuvažiuodavo keletą ratų ir vėl sugrįždavo į boksus, po to mašina ilgai stovėjo boksuose.

Vakar važiuojant dideliu greičiu sulūžo DRS plokštelė „Renault“ bolide, dėl to Danielis Ricciardo padarė avariją. Kol bazėje yra dirbama ties šio mazgo stiprinimu, komanda atsisakė naudoti šią sistemą ir pakeitė bandymų programą, spręsdama kitas užduotis.

„Haas“ komandoje prie vairo atsisėdo 22 metų brazilas Pietro  Fittipaldi – komandos pilotas bandytojas ir dukart pasaulio čempiono Emersono Fittipaldi anūkas. Išvakarėse jis išbandė mašiną, o šiandien atidirbo rytinę sesiją.

Fittipaldi mašinos sustojimas trasoje buvo priežastis to, kad trasoje pasirodė raudonos vėliavos. Lenktynininkams teko nutraukti ratų serijas ir sugrįžti į boksus, bet greitai darbas buvo pratęstas – ir Pietro taip pat išvažiavo į trasą su naujomis minkštosiomis padangomis.

Pilotas

Komanda

Laikas

Ratai

Padangos

1. K. Raikkonenas

Alfa Romeo

1:17.762

64

С4

2. S. Vettelis

Ferrari

1:18.350

78

С3

3. N. Hulkenbergas

Renault

1:18.800

63

С4

4. D. Kvyatas

Toro Rosso

1:18.897

44

С4

5. M. Verstappenas

Red Bull

1:18.899

31

С3

6. P. Fittipaldi

Haas

1:19.249

48

С4

7. C. Sainzas

McLaren

1:19.354

27

С3

8. S. Perezas

Racing Point

1:20.102

43

С2

9. V. Bottas

Mercedes

1:20.693

88

C3

Komentarai (26)


Norge
| Vasario 20 d. 20:54
F666
| Vasario 20 d. 20:30

o kodel ne, juk ikale i greiciu deze, o ta tai prie variklio pritvirtinta.

nu gal...bet kiek pamenu is praeitu sezonu tai po tokiu bakstelejimu dar net svarstydavo ar deze bus pazeista, o jau apie jokius varikliu keitimus jokiu kalbu nebudavo. bet aisku, cia gal nauja komponuote tai visko gali buti
kart
| Vasario 20 d. 20:54
Fekkalli
| Vasario 20 d. 20:47

netaip supratai.
Maciau diskusijas apie tai, kad trasa yra kitokia nei pernai metu GP. Kas butent pasikeite, jei pasikeite, as nezinau ir is akies 'nematau'. Tai man ir klausimas ar tikslinga lygint jei distancija sutrumpejo kad ir 30metru.

Danga tik pasikeite, nes pernai buvo nauja. Apie distancijos sutrumpejima nieko nezinau.
Fekkalli
| Vasario 20 d. 20:52
Nu cia jau be to, kad ten asfaltas naujas
Fekkalli
| Vasario 20 d. 20:47
kart
| Vasario 20 d. 20:21

Faktas, kad nesu, bet kai Sauber ir TR gerina savo praėjusio sezonų kvalų laikus jau bandymuose, kai kalbama jog bolidai šiais metais bus lėtesni, tai nuteikia pozityviai. Kitas dalykas yra tas, kad iš Ferrari, Mercedes atėmus tą patį skirtumą nuo praėjusių metų kvalų, tai jie turėtų važiuoti ~1,15s, kas būtų iš fantastikos srities. Tuo aš netikiu ir todėl manau, kad bent Sauberis kažkiek sustiprėjo. Tik nežinau ar čia bolidas ar tiesiog pilotas. Be to, čia ne tik mano tokia nuomonė. Kas analizuoja testus, pastebėjo, kad bent jau Sauberiai atrodo neblogai.

netaip supratai.
Maciau diskusijas apie tai, kad trasa yra kitokia nei pernai metu GP. Kas butent pasikeite, jei pasikeite, as nezinau ir is akies 'nematau'. Tai man ir klausimas ar tikslinga lygint jei distancija sutrumpejo kad ir 30metru.
F666
| Vasario 20 d. 20:30
Norge
| Vasario 20 d. 20:25

ai ten bakstelejes i barjera varikli apgadino?? nu jo...:)))) hornerio isradingumas kyla i nauja lygi :)

o kodel ne, juk ikale i greiciu deze, o ta tai prie variklio pritvirtinta.
Norge
| Vasario 20 d. 20:25
Stinger
| Vasario 20 d. 20:21

Kas tau čia neaišku ? Pripažino savo klaidą, avarijos metu galbūt apgadino variklį, kurį saugumo sumetimais ir pakeitė.

ai ten bakstelejes i barjera varikli apgadino?? nu jo...:)))) hornerio isradingumas kyla i nauja lygi :)
kart
| Vasario 20 d. 20:25
Norge
| Vasario 20 d. 20:12

kokias saugumo sumetimais? gasly pats prisipazino, kad padare klaida:
https://ru.motorsport.com/f1/news/gasli-priznal-za-soboj-vinu-v-avarii-na-testakh/4340884/
cia kazkurioj oficialioj versijoj galai nesueina :)

Tai ir rašo, kad po Gasly avarijos saugumo sumetimais seno nebenaudoja.
Stinger
| Vasario 20 d. 20:21
Norge
| Vasario 20 d. 20:12

kokias saugumo sumetimais? gasly pats prisipazino, kad padare klaida:
https://ru.motorsport.com/f1/news/gasli-priznal-za-soboj-vinu-v-avarii-na-testakh/4340884/
cia kazkurioj oficialioj versijoj galai nesueina :)

Kas tau čia neaišku ? Pripažino savo klaidą, avarijos metu galbūt apgadino variklį, kurį saugumo sumetimais ir pakeitė.
kart
| Vasario 20 d. 20:21
Fekkalli
| Vasario 20 d. 19:48

Ar esi isitikines kad trasos layoutas testuose toks pat kaip pernai metu GP?

Faktas, kad nesu, bet kai Sauber ir TR gerina savo praėjusio sezonų kvalų laikus jau bandymuose, kai kalbama jog bolidai šiais metais bus lėtesni, tai nuteikia pozityviai. Kitas dalykas yra tas, kad iš Ferrari, Mercedes atėmus tą patį skirtumą nuo praėjusių metų kvalų, tai jie turėtų važiuoti ~1,15s, kas būtų iš fantastikos srities. Tuo aš netikiu ir todėl manau, kad bent Sauberis kažkiek sustiprėjo. Tik nežinau ar čia bolidas ar tiesiog pilotas. Be to, čia ne tik mano tokia nuomonė. Kas analizuoja testus, pastebėjo, kad bent jau Sauberiai atrodo neblogai.
Norge
| Vasario 20 d. 20:12
Klepsidra
| Vasario 20 d. 19:04

Red Bull naudoja antra motora - oficiali versija - saugumo sumetimais po Gasly avarijos vakar. Iki siandien naudojo Montrealio sparna - siandien gavo specialu Barcelonai, todel pagerejo galo stabilumas.

Horneris jau nustate, kad Red Bull varzosi su Ferrari, o Mercedes atsilieka

kokias saugumo sumetimais? gasly pats prisipazino, kad padare klaida:
https://ru.motorsport.com/f1/news/gasli-priznal-za-soboj-vinu-v-avarii-na-testakh/4340884/
cia kazkurioj oficialioj versijoj galai nesueina :)
×