H. Marko: naujasis motoras kol kas nėra efektyvus

H. Marko: naujasis motoras kol kas nėra efektyvus
logo 2022 Sausio 06 d. 13:52, Pirelli

2022 metais „Red Bull“ komanda darys viską, kad apgintų Maxo Verstappeno pasaulio čempiono titulą ir nugalėtų Konstruktorių taurėje. Ekipos konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko pokalbyje su „Auto Motor und Sport“ susumavo praėjusio sezono rezultatus ir pasakojo apie pasiruošimą kovoms šiais metais.

Helmutas Marko: „Komanda praleido neįtikėtiną įtemptą sezoną ir mes pelnytai tapome čempionais. Keliose lenktynėse mums nepasisekė – Baku, Silverstoune ir Budapešte. Imoloje Lewisas Hamiltonas dėl raudonų vėliavų sugebėjo atkovoti pozicijas.

Mums teko ilgiau nei buvo planuota sezono eigoje užsiimti bolido modernizacija, kadangi „Mercedes“ pavyko žengti didelį žingsnį su jėgos agregatu, kai jie pasiekė efektyvesnio hibridinės jėgainės dalies darbo. Pavyzdžiui, po starto pirmuosius su ratus jų jėgos agregatai duodavo kur kas didesnę galią.

Pas mus dėl gausybės naujienų kartais kildavo problemų su bolido nustatymais – mes negaudavome norimo rezultato. Be to, „Mercedes“ mašina efektyviau dirbo su padangomis. Jei kvalifikacijoje Maxas galėdavo su jais pakovoti, tai lenktynių distancijoje „Mercedes“ būdavo greitesni.

2022 metais mūsų tikslas nesikeičia – laimėti titulą, bet su tokiais dideliais pakeitimais reglamente niekas negali būti užtikrintas. Mes ir „Mercedes“ turime potencialą, reikalingus specialistus ir nuoseklumą darbe. Visa tai kalba apie tai, kad mūsų vėl lauks kovos pačiame aukščiausiame lygyje. Juo labiau, kad dabar čempionate nėra daugiau tokio lygio lenktynininkų kaip Hamiltonas ir Verstappenas.

Maxui nereikia laiko, norint priprasti prie naujo bolido. Kiek žinau, pasiruošimas sezonui vyksta pagal grafiką. Bent jau aš neturiu informacijos apie tai, kad kas nors šlubuotų. Darbas bazėje vyksta ištisą parą“.

Kalbėdamas apie tai, kad iš pilotų galėtų sudaryti konkurenciją Verstappenui ir Hamiltonui, H. Marko išskyrė Lando Norrisą: „Greičiausiai, Norrisas gali nuo jų neatsilikti. Kai dėl Leclerco, tai jis pernai nusileido Carlosui Sainzui.

Nėra abejonių, kad George'o Russello atėjimas į „Mercedes“ taps rimtu iššūkiu Hamiltonui. Jis neįprastai greitas kvalifikacijoje, bet kalbant apie lenktynes, tai pernai jo pranašumas prieš Nicholas'ą Latifi buvo ne toks didelis. Russellui dar teks parodyti save“.

2022 m. „Honda“ oficialiai jau nedalyvaus „Formulėje-1“, bet toliau bus atsakinga už jėgainių gamybą, jų surinkimą ir techninį aptarnavimą, bet už visa tai mokės „Red Bull“.

Šiuo metu kompanijos inžinieriai dirba tie vidaus degimo variklio pritaikymo naujiems E10 degalams, kuriose bus 10 proc. biologinių komponentų. Pagal gandus, variklio galios praradimas bus apie 20 AG ir H. Marko tai patvirtino: „Honda“ labai daug dirba ties variklio adaptacija. Sprendžiant iš to, ką aš girdėjau, darbas vyksta teisinga kryptimi. Tačiau motoro efektyvumas dar nėra toks, koks buvo 2021 metais. Teks dar palaukti, kol jėgainė bus paruošta lenktynėms“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983