„Infineon“ atleidžia 1,4 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje ir dar 1,4 tūkst. darbo pozicijų perkels į šalis, kuriose darbo sąnaudos mažesnės, vykdydama anksčiau paskelbtą išlaidų taupymo programą.
Vokietijos bendrovės generalinis direktorius Jochenas Hanebeckas tikino, jog tokių priemonių ėmėsi, nes vis dar neatsigavo elektrinių transporto priemonių paklausa.
„Infineon“ trečiojo ketvirčio pajamos palyginus su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais sumažėjo iki 3,7 mlrd. eurų (9,5 proc.)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |
Darbuotojai atleidžiami Vokietijoje, kad nusamdyti tokius pat darbuotojus iš pigesnių šalių. Ir kaltinama ekonomika, bet ne elektromobiliai. Nes Infeon tai buvęs Siemens padalinys užsiimantis mikročipų gamyba, o tie mikročipai naudojami ir įprastuose automobiliuose.
Žodžiu trinkit šį straipsnį, nes jis neturi nieko bendro su automobiliais, nei su elektriniais, nei su kokiais kitais. Ir atsargiau nusirašinėkit.
Kad 1400 atleidžia IR 1400 permeta į pigesnes šalis - parašyta tei... skaityti daugiau
P.S. Galima kokį šaltinį apie EV pardavimų kritimus?
Suprantu, kad mėgstat nusirašyti, bet gal prieš nusirašinėjant re... skaityti daugiau
Straipsnis pakoreguotas. Ateini už dienos ir pradedi komentuoti nesup... skaityti daugiau
Tau buvo be abejo sunku susirast pačiam, nes Kreivys neseniai prisvaigo priešrinkiminių svaičiojimų apie EV skaičiaus augimą Lietuvoje ir ultra rožines svajones - kurias turbūt ir Kart palaikytų nežiūrėdamas kas parašyta, bele paminėta BEV
https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-4-3-in-june-2024-battery-electric-14-4-market-share/