Ispanijos GP lenktynių pabaigoje pergalę iškovojo L. Hamiltonas (153)

Ispanijos GP lenktynių pabaigoje pergalę iškovojo L. Hamiltonas
logo Gegužės 09 d. 17:34, Daimler AG

Iki finišo likus mažiau nei dešimt ratų į pirmąją vietą pakilęs Lewisas Hamiltonas triumfavo Ispanijos GP lenktynėse. Britas šeštą kartą nugalėjo Ispanijos trasoje ir pakartojo Michaelio Schumacherio rekordą.

Ilgą laiką pirmavęs, bet L. Hamiltonui nusileidęs „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas finišo liniją kirto antras. O ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo antrasis „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas.

Po starto į priekį įsiveržė iš antros pozicijos startavęs M. Verstappenas. O kontakto su varžovu pirmame posūkyje išvengęs L. Hamiltonas atsidūrė antroje vietoje ir po pirmų dviejų ratų nuo varžovo atsilikinėjo daugiau nei sekunde. Bet skirtumas tarp dviejų sportininkų greitai sumažėjo iki minimumo, kai sustojus Yuki Tsunodos bolidui trasoje pasirodė saugos automobilis.

Lenktynes pratęsus, M. Verstappenas išsaugojo lyderio poziciją, bet anksčiau nei L. Hamiltonas atliko savo pirmąjį sustojimą. Keturiais ratais ilgiau trasoje išbuvęs L. Hamiltonas taip pat atliko sustojimą ir grįžęs į trasą nuo olando atsilikinėjo 6 sek., bet greitai sumažino olando pranašumą iki sekundės.

Iki finišo likus 23 ratams, L. Hamiltonas pasuko į techninio aptarnavimo zoną atlikti antrojo sustojimo, tuo tarpu M. Verstappenas liko trasoje.

Grįžęs į trasą su naujomis padangomis L. Hamiltonas važiavo sekunde greičiau nei M. Verstappenas. Pavijęs komandos draugą V. Bottą, britas jį aplenkė dešimtame posūkyje ir ėmė toliau mažinti atsilikimą nuo lenktynių lyderio.

Iki finišo likus septyniems ratams, L. Hamiltonas pavijo M. Verstappeną, o dar po vieno rato jį aplenkė ir įsiveržė į priekį. Čempionato lyderis sėkmingai išsilaikė rikiuotės priekyje ir iškovojo trečiąją pergalę sezone.

Tuo tarpu varžybų pabaigoje kovą dėl pergalės pralaimėjęs M. Verstappenas atliko antrąjį sustojimą ir grįžęs į trasą užfiksavo geriausią rato įveikimo laiką. Tad olandas finišavo antras bei iškovojo vieną papildomą tašką.

Po starto poziciją Charlesui Leclercui praradęs V. Bottas sugebėjo finišuoti trečias. Suomis už savęs paliko minėtąjį C. Leclercą bei penktoje vietoje finišavusį antrąjį „Red Bull“ pilotą Sergio Perezą.

Geriausiai tarp „McLaren“ komandos pilotų šį kartą pasirodė Danielis Ricciardo, finišavęs šeštoje vietoje ir už savęs palikęs „Ferrari“ atstovą Carlosą Sainzą. Tuo tarpu antrasis „McLaren“ lenktynininkas Lando Norrisas varžybas Ispanijoje baigė aštuntas.

Paskutinės dvi pozicijos pirmame dešimtuke atiteko dviem prancūzams - „Alpine“ pilotui Estebanui Oconui bei „AlphaTauri“ atstovui Pierre‘ui Gasly.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:33:07.680

66

2.

Maxas Verstappenas

+15.841s

66

3.

Valtteri Bottas

+26.610s

66

4.

Charlesas Leclercas

+54.616s

66

5.

Sergio Perezas

+63.671s

66

6.

Danielis Ricciardo

+73.768s

66

7.

Carlosas Sainzas

+74.670s

66

8.

Lando Norrisas

+1lap

65

9.

Estebanas Oconas

+1lap

65

10.

Pierre'as Gasly

+1lap

65

11.

Lance'as Strollas

+1lap

65

12.

Kimi Raikkonenas

+1lap

65

13.

Sebastianas Vettelis

+1lap

65

14.

George'as Russellas

+1lap

65

15.

Antonio Giovinazzi

+1lap

65

16.

Nicholas Latifi

+1lap

65

17.

Fernando Alonso

+1lap

65

18.

Mickas Schumacheris

+2laps

64

19.

Nikita Mazepinas

+2laps

64

20.

Yuki Tsunoda

DNF

6

„Catalunya Montmello", Barselona
Trasa: „Catalunya Montmello", Barselona (Ispanijos GP)
Ilgis: 4,655 km Ratų skaičius: 66
Plačiau

Komentarai (153)
eustachijus
IP: 5d50834 | 05/10 16:23 Atsakyti
Pish tish
05/10 09:57

Primink, koks buvo MV ir LH padangų skirtumas po pirmų sustojimų. LH keitė keliais ratais vėliau, ir atsilikimą panaikino per kelis ratus.Antra kartą kai stojo LH, ta ir pats suprantu, kad padangų skirtumas buvo labai didelis.

Tu tiem atrofotiems liusėms fanams nesiaiškink. Ne veltui jie už jį serga, nes patys ligoniai ir nelabai ką kerta. Akivaizdžius dalykus neigt normalu jei, tai priestarauja jų įtikėjimui
Pish tish
IP: 2cf435b | 05/10 09:57 Atsakyti
.F666
05/09 18:57

net nustembu, kiek cia kliedesiu laikina: )) gal prie 1.8 i rata reiketu ir padangas palyginti. As dabar deciaj ligybes zenkla tarp mb ir rbr bolidu - skirtuma daro pilotai ir strategai

Primink, koks buvo MV ir LH padangų skirtumas po pirmų sustojimų. LH keitė keliais ratais vėliau, ir atsilikimą panaikino per kelis ratus.Antra kartą kai stojo LH, ta ir pats suprantu, kad padangų skirtumas buvo labai didelis.
antiklepsius
IP: a8660a8 | 05/10 08:48 Atsakyti
.F666
05/09 22:36

oi negaliu, kretinas visiskas. taigi lygiai taip pat gali pasisveikinti ir su kito lavono, didziojo okono mindziotojo, pergale.

kai idiotui nelieka ką sakyt tai užvemia ant vetelio, bet kažkaip jo dievukas 0,6 nuo vidutinioko kraunasi, matyt dėl to dar labiau pikta jam :)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 05/10 07:03 Atsakyti
mariusis
05/09 23:52

Na Kinijos precedentas vaikiška-naujoka klaida, bet paskutiniam etape greičių dėžės bėdos ir šypsojosi Raikonenui, ko jam ir užteko, kai Hamiltonas 7 tesugebėjo finišuoti. Viena vieta aukščiau ir Raikoneno fuksas kaip ausys matomos. Jei gerai pamenu, Hamiltonas 2 tada startavo, tai be dėžės kaprizų būtų ramiai susiviniojęs titulą. Aišku nepamirškim ir Astūrijos princo, kai vienas iš kito taškus atiminėjo. Tas susigadino pats- dėčiau ir taip ir ne. Kinija pats sufeilino, Brazilija- techninė bėda, ne labai pačio klaida.
2007 galas čia kaip 2016 Malaizijos variklio degėsis, tik ten sezono vidurys, dar įdomu kaip viskas būtų pasisukę iš psichologinės pusės abiems jei tuomet variklis būtų nesudegęs. Bet yra kaip yra.

Dezes kaprizas ne siaip sau atsitiko, o Hamiltonas netycia esant 7 pavarai limiteri paspaude, Hamiltonas iskart bande sumetyt pavaras nuo 7iki1, bet del per auksto rmp, ecu priesinosi. gearboxas atsigavo kai ecu restartavo. Jam pasiseke, kad po tokio bajerio ten apskritai viskas sveika liko :) Taip, kad mechanine klaida isprovokavo Hamiltono klaida.
O del Malaizijos. Kodel prisimenam ir "what if" darom tik Hamiltonui ir pamirstam, kad Nico po Vetelio smugio nusirito i 20 vieta? Kodel Monaka tuomet ignoruojam? Taip, kad gana svaigt apie ta Malaizija kai Rosbis ir pats daug bedu turejo. Jei ka kaltint galima, tai, kad Lewisas letai sezona pradejo
Arta
IP: a0d1dbd | 05/10 06:59 Atsakyti
😉,👍,👍,👍,👍,🙂,😐,😠,😑,😔...
Art'a
IP: 433af7d | 05/10 06:23 Atsakyti
Nu kaip,ką?!!..Taigi pieno pergalė turėjo barcėj būti!!!..Nu,nežinau!... Nu ir strategijos!!..Tpfu!!!...🗣,🇳🇱,🏎,🏁,🥇,💐,🏆,🍾,🎉,🎊,👍,👍,👍,🙂..
Art'a
IP: 433af7d | 05/10 06:07 Atsakyti
A4
05/09 18:34

Teisybės dėlei manau MV bus piktas ant komandos dėl taktikos ir aš jį suprantu, nes kaip lenktyninkas jis padarė viską kas nuo jo priklauso, pilotavo be priekaištų,laimėjo startą, kas Ispanijoje įpatingai svarbu.

😉,👍,👍,👍,👍,🙂,😐,😠,😑,😔...
Art'a
IP: 433af7d | 05/10 06:04 Atsakyti
Fekkalli
05/09 18:05

Nenoriu nieko pasakyt nes cia nera ka sakyt apie pajegumus kai issiskiria strategijos kardinaliai.

😉,👍,👍,👍,👍,🙂...
Art'a
IP: 433af7d | 05/10 06:01 Atsakyti
belekasqq
05/09 17:40

Baigiu apsivemt nuo red bull idiotisku strategiju kurios pastoviai atima pergales is ju....jie turi atlest tuos asilus kurie ten strateguoja

😉,👍,👍,👍,👍,👍,🙃,🙂....
Art'a
IP: 433af7d | 05/10 05:56 Atsakyti
kart
05/09 17:42

Tave tėvai taip kliedėt išmokė?

🤭,😄,😅,😂,😆,🤣....
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas