Ispanijos GP: penktadienio treniruotė Nr.2 (21)

Ispanijos GP: penktadienio treniruotė Nr.2
logo Gegužės 07 d. 17:05, Daimler AG

Penktadienio popietę geriausią laiką Barselonos trasoje parodė „Mercedes“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas, antrą laiką užfiksavo jo kolega Valtteri Bottas, o trečias buvo „Ferrari“ atstovas Charlesas Leclercas.

Pernai etapas Ispanijoje vyko liepos mėnesio viduryje, kai buvo labai karšta ir daugelis pilotų skundėsi padangų perkaitimu. Šiemet oro sąlygos buvo itin geros ir gana komfortiškos lenktynėms, todėl pernai metų informacija apie padangų darbą tapo beverte ir antroje treniruočių sesijoje komandos susikoncentravo tiek ilgomis ratų serijomis, vertindamos padangų efektyvumą ir jų ilgaamžiškumą trasoje. Jei ryte sportininkai daugiausiai dirbo su kietosiomis ir minkštosiomis padangomis, tai po pietų visi pradėjo sesiją su vidutinėmis, o vėliau perėjo prie minkštųjų.

11 minutę buvo paskelbtas virtualaus saugos automobilio VSC režimas, nes reikėjo surinkti nedideles nuolaužas nuo Carloso Sainzo „Ferrari“, kurios nulūžo po pernelyg agresyvaus ispano užvažiavimo ant kelkrašÄio.

Yuki Tsunodos bolido jėgainė prarado galią greitajame rate, tačiau japonas sugebėjo ją perkrauti, pasiekti boksus ir po nedidelės pertraukos išvažiuoti vėl.

Kaip ir prieš metus, antros treniruotės protokole pirmavo L. Hamiltonas, ratą įveikęs per 1:18.170 sek. – tai greičiau nei jo ekipos partneris rytą, bet net 1,3 sek. lėčiau nei praėjusiais metais. Beje, trasa šiemet kiek pakeitė konfigÅ«raciją ir tapo 20 metrų ilgesnė.

Pirmojo penketuko rezultatai sutilpo į 3,5 dešimtąsias – tai rodo, jog kova per lenktynes šÄ¯ savaitgalį bus labai įtempta. „Red Bull“ pilotai kol kas nieko gero neparodė, tačiau laukiama, jog jie pasitemps rytoj.

Vt.

Pilotas

Laikas

Skirtumas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:18.170

32

2.

Valtteri Bottas

1:18.309

+0.139s

31

3.

Charlesas Leclercas

1:18.335

+0.165s

28

4.

Estebanas Oconas

1:18.466

+0.296s

29

5.

Fernando Alonso

1:18.518

+0.348s

30

6.

Pierre'as Gasly

1:18.593

+0.423s

32

7.

Yuki Tsunoda

1:18.619

+0.449s

30

8.

Carlosas Sainzas

1:18.674

+0.504s

30

9.

Maxas Verstappenas

1:18.785

+0.615s

26

10.

Sergio Perezas

1:18.918

+0.748s

23

11.

Sebastianas Vettelis

1:18.947

+0.777s

30

12.

Lando Norrisas

1:19.092

+0.922s

28

13.

Antonio Giovinazzi

1:19.122

+0.952s

29

14.

Lance'as Strollas

1:19.134

+0.964s

29

15.

Danielis Ricciardo

1:19.195

+1.025s

28

16.

Kimi Raikkonenas

1:19.213

+1.043s

30

17.

George'as Russellas

1:19.957

+1.787s

29

18.

Nicholas Latifi

1:20.046

+1.876s

26

19.

Mickas Schumacheris

1:20.326

+2.156s

30

20.

Nikita Mazepinas

1:20.753

+2.583s

27

Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2021 sezono taškai: 101
Komanda: Mercedes Amžius: 36 m.
Plačiau

Komentarai (21)
čia
IP: 872c1f2 | 05/08 11:24 Atsakyti
a9
05/07 22:09

Sandbagerių terniruotė, treniravosi kas labiau sugebės nuslėpti savo greitį. Ferrari su vidutinėmis pralošė Mercedesams su minkštomis vos 0,1 s ( vadinasi su minkštomis lenktų Mercedesus 0,9 s), o Alpine aplenkė Red Bull 0,3 s. Nors 1:18 laikas nėra blogas, bet akivaizdu kad realus Mercedes laikas bus 1:16 per kvalifikaciją. Kokia prasmė taip sandbaginti?

ne breksitinė anglija....
SakaloAkis
IP: b5d189d | 05/08 05:30 Atsakyti
a9
05/07 22:09

Sandbagerių terniruotė, treniravosi kas labiau sugebės nuslėpti savo greitį. Ferrari su vidutinėmis pralošė Mercedesams su minkštomis vos 0,1 s ( vadinasi su minkštomis lenktų Mercedesus 0,9 s), o Alpine aplenkė Red Bull 0,3 s. Nors 1:18 laikas nėra blogas, bet akivaizdu kad realus Mercedes laikas bus 1:16 per kvalifikaciją. Kokia prasmė taip sandbaginti?

O tai ką jie turi daryti? Drožti variklius? Kvalifikaciniu rėžimu važiuoti ratas po rato? Tai testuoja su skirtingais kuro kiekiais, tuo paciu skirtingu svoriu kaip devisi padangos. Ziuro kur problemines vietso, bando skirtingas konfiguracijas del kuriu taip pat atsiranda skirtingas padangu darbas. Mazas sudniekis gali itakoti padangu susilima. Jei susils greitai, tai bus nauda kvalifikacijoje, bet gali atsirasti problemu lenktynese su pergreitu devejimusi. Visi iesko aukso viduriuko. Negalutiniame rato laike dabar esme.
kart
IP: ff4c1cb | 05/07 23:53 Atsakyti
https://pbs.twimg.com/media/E0yofh8X0AA1oUl?format=png&name=medium

Mersai panašiai su RBR, Ferrari atrodo kiek geriau nei McLaren, Renault iš paskos(gal net duos kovą pastarosioms), toliau turėtų būti Alpha Tauri ir ant 10-uko slenksčio Astonas.
kart
IP: ff4c1cb | 05/07 23:39 Atsakyti
a9
05/07 22:09

Sandbagerių terniruotė, treniravosi kas labiau sugebės nuslėpti savo greitį. Ferrari su vidutinėmis pralošė Mercedesams su minkštomis vos 0,1 s ( vadinasi su minkštomis lenktų Mercedesus 0,9 s), o Alpine aplenkė Red Bull 0,3 s. Nors 1:18 laikas nėra blogas, bet akivaizdu kad realus Mercedes laikas bus 1:16 per kvalifikaciją. Kokia prasmė taip sandbaginti?

Variklių taupymas, mažiau rizikos. Reikiamus duomenis jie ir prie tokių greičių susirenka.
a9
IP: 7cca019 | 05/07 22:09 Atsakyti
Sandbagerių terniruotė, treniravosi kas labiau sugebės nuslėpti savo greitį. Ferrari su vidutinėmis pralošė Mercedesams su minkštomis vos 0,1 s ( vadinasi su minkštomis lenktų Mercedesus 0,9 s), o Alpine aplenkė Red Bull 0,3 s. Nors 1:18 laikas nėra blogas, bet akivaizdu kad realus Mercedes laikas bus 1:16 per kvalifikaciją. Kokia prasmė taip sandbaginti?
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 05/07 20:19 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/07 19:22

bet kad ir perezas su softais nekas...turbut tikrai sandbagina, nes skaiciau interviu tai ir pilotai ir horneris, panasu, patenkinti kaip livarai :)

Tiesa, bet į Perezą kažin ar reiktų dėmseį kreipt. Kad smarkiai sandbagina tai abejoju, neturi jie tam tikslo. Bet kažkiek turbūt atsuks variklius prieš quali
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 05/07 20:09 Atsakyti
jv
05/07 19:53

Kiek pamenu, tai pastaruosius metus jie ten dominavo, nors variklis ten ir maziausiai itakos daro. Pastarosios lenktynes parode, kad redbull geriau dirba high speed posukiuose, mersai low speed. Na bet pamatysim

Nuo 2016 metų 1 pole ir 2 pergalės (iš kurių viena dėl rbr susiknisimo su strategija) ir lygiai 0 1-2 finišų - turbūt Monakas vienintelė trasa, kur Mersai per tą laiką neturėjo 1-2. Nepavadinčiau to dominavimu.
kart
IP: ff4c1cb | 05/07 20:07 Atsakyti
jv
05/07 19:53

Kiek pamenu, tai pastaruosius metus jie ten dominavo, nors variklis ten ir maziausiai itakos daro. Pastarosios lenktynes parode, kad redbull geriau dirba high speed posukiuose, mersai low speed. Na bet pamatysim

Kad nelabai Mersai ten kažkada aplamai dominavo. Kažką maišai. 2019 geresni metai buvo, bet apart to, tai gal nuo 2016 net kvalos nėra nei karto laimėję. Lenktynes vienas per fuksą.
jv
IP: 9a99a0d | 05/07 19:53 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/07 19:34

kiek pamenu pask 5 metus mersams netiko monakas. kas siemet pasikeite? koncepcijos lyg nekeite...

Kiek pamenu, tai pastaruosius metus jie ten dominavo, nors variklis ten ir maziausiai itakos daro. Pastarosios lenktynes parode, kad redbull geriau dirba high speed posukiuose, mersai low speed. Na bet pamatysim
Norge logo rėmėjas
IP: 730dc28 | 05/07 19:34 Atsakyti
jv
05/07 19:24

Dah... ir taip visiem aisku, pabudo :) gal todel kad mersu stiprioji puse yra leti posukiai? Jie juose daugiausiai "islosia".

kiek pamenu pask 5 metus mersams netiko monakas. kas siemet pasikeite? koncepcijos lyg nekeite...
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas