Penktadienio popietę geriausią laiką Barselonos trasoje parodė „Mercedes“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas, antrą laiką užfiksavo jo kolega Valtteri Bottas, o trečias buvo „Ferrari“ atstovas Charlesas Leclercas.
Pernai etapas Ispanijoje vyko liepos mėnesio viduryje, kai buvo labai karšta ir daugelis pilotų skundėsi padangų perkaitimu. Šiemet oro sąlygos buvo itin geros ir gana komfortiškos lenktynėms, todėl pernai metų informacija apie padangų darbą tapo beverte ir antroje treniruočių sesijoje komandos susikoncentravo tiek ilgomis ratų serijomis, vertindamos padangų efektyvumą ir jų ilgaamžiškumą trasoje. Jei ryte sportininkai daugiausiai dirbo su kietosiomis ir minkštosiomis padangomis, tai po pietų visi pradėjo sesiją su vidutinėmis, o vėliau perėjo prie minkštųjų.
11 minutę buvo paskelbtas virtualaus saugos automobilio VSC režimas, nes reikėjo surinkti nedideles nuolaužas nuo Carloso Sainzo „Ferrari“, kurios nulūžo po pernelyg agresyvaus ispano užvažiavimo ant kelkraščio.
Yuki Tsunodos bolido jėgainė prarado galią greitajame rate, tačiau japonas sugebėjo ją perkrauti, pasiekti boksus ir po nedidelės pertraukos išvažiuoti vėl.
Kaip ir prieš metus, antros treniruotės protokole pirmavo L. Hamiltonas, ratą įveikęs per 1:18.170 sek. – tai greičiau nei jo ekipos partneris rytą, bet net 1,3 sek. lėčiau nei praėjusiais metais. Beje, trasa šiemet kiek pakeitė konfigūraciją ir tapo 20 metrų ilgesnė.
Pirmojo penketuko rezultatai sutilpo į 3,5 dešimtąsias – tai rodo, jog kova per lenktynes šį savaitgalį bus labai įtempta. „Red Bull“ pilotai kol kas nieko gero neparodė, tačiau laukiama, jog jie pasitemps rytoj.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
Pilotas: | Lewisas Hamiltonas | 2024 sezono taškai: | 77 |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 39 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |