Kas vyksta liesintu mišiniu, greitis ir rizika padidėja

Lapkričio 03 d. 15:40

noel
| Spalio 30 d. 15:16

Verstapenas po starto su liesesniu kuro mišiniu atsiplėšė daugiau nuo persekiojančių , po to reikėjo sekti variklio temperatūrą, o kad sumažinti ( atšaldyti variklio degimo kameras, žvakes , ir vožtuvus) reikia pariebinti degimo mišinį (pailginti purkštukų trukmę ) temperatūrai nukritus vėl suliesinamas kuro mišinys gaunamas maximalus galingumas, visas lenktynes visa daroma periodiškai, nes liesesnis kuro degimo greitis didesnis ( einantis link sprogimo greičio) , bet degimo temperatūra yra aukštesnė, kuri ilgiau padirbus gali pradeginti stūmoklio vidurį kas ir atsitiko Ricciardo, kuris turėjo gintis nuo persiakiojančių. Pradžioje pradegė vienas stūmoklis po to sekė ir daugiau, nes dūmai variklio tepalo stiprėjo tolygiai. Tankiausia perkaista uždegimo žvakės elektrodas ir net farforas , tuomet degimas vyksta ištisai kaip užpurškiamas kuras , žvakė dirba kaip for kameros principu. nuo temperatūros gali išsiplėsti stūmoklis an tiek , kad užklynija , tuomet nutrūksta švaistiklis ir pramuša variklio karterį. matomai tas įrengimas kuris reguliuoja degimo kamerų temperatūrą sugedo , o jeigu tai daroma buvo rankiniu būdu tai jis pavėlavo paspausti mygtuką kad pariebintų degimo mišinį atšaldytų degimo kameros elementus. Jam trukdė lenkiami ir persekiojantys bolidai. Ir gudri višta užpakalį įsidylgina. Taip sako patarlė.

F-1.lt pulsas