Kinijos GP: lenktynės

Kinijos GP: lenktynės
logo 2005 Spalio 16 d. 10:58, Renault
Kinijos GP lenktynėse nugalėjo šių metų „Formulės-1“ čempionas Fernando Alonso, o „Renault“ komanda tapo Konstruktorių taurės laimėtoja!
Antroje vietoje finišo liniją kirto šių metų vicečempionas Kimi Raikkonenas iš „McLaren“, trečias – „Toyota“ pilotas Ralfas Schumacheris.
Ketvirtoje vietoje finišavo „Renault“ lenktynininkas Giancarlo Fisichella, puikią penktąją vietą pelnė „Red Bull“ pilotas Christianas Klienas, šeštąją – „Sauber“ atstovas Felipe Massa, kitąmet lenktyniausiantis „Ferrari“ komandoje. Septintas finišo liniją kirto „Williams“ pilotas Markas Webberis, o aštuntas – BAR atstovas Jensonas Buttonas.
Visų dėmesys buvo patrauktas dar likus pusvalandžiui iki lenktynių starto. Važiuodami į savo starto pozicijas susidūrė Michaelis Schumacheris („Ferrari“) ir Christianas Albersas („Minardi“). M.Schumacheris važiavo labai lėtai, stengdamasis taupyti kurą. Tuo tarpu C.Albersas važiavo žymiau greičiau ir, M.Schumacheriui staiga pasitraukus į jo trajektoriją, trenkėsi į vokietį. Abu sportininkai buvo priversti startuoti iš techninio aptarnavimo zonos, o „Ferrari“ pilotas turėjo persėsti į atsarginį bolidą. Lenktynių teisėjai paskelbė, kad po finišo išnagrinės šį incidentą.
Startas įvyko palyginti ramiai, be didesnių pozicijų pasikeitimų – tarp lyderių poziciją Juanui Pablo Montoyai („McLaren“) prarado Jensonas Buttonas (BAR). Keletą vietų starto metu iškovojęs Takuma Sato (BAR) vėliau buvo pakviestas atlikti pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą, mat iš savo starto pozicijos pajudėjo per anksti.
Pirmuosiuose ratuose tvirtai pirmavo Fernando Alonso („Renault“), o jo komandos draugas Giancarlo Fisichella už savęs laikė abu „McLaren“ sportininkus Kimi Raikkoneną ir Juaną Pablo Montoyą. F.Alonso nuolat didino savo persvarą, o G.Fisichella stabiliai važiavo apie 0,8 sekundės per ratą lėčiau už komandos draugą. Po 14 ratų atstumas tarp „Renault“ pilotų jau siekė 15,3 sekundės, tuo tarpu „McLaren“ lenktynininkai toliau važiavo prilipę prie G.Fisichella‘os bolido galo. Už išsirikiavęs važiavo J.Buttonas, Davidas Coulthardas („Red Bull“), Rubensas Barrichello („Ferrari“), Ralfas Schumacheris („Toyota“), Markas Webberis („Williams“), Jarno Trulli („Toyota“) ir kiti.
Pirmieji į boksus po 17 ratų pasuko D.Coulthardas ir J.Trulli, o prieš pat juos suspėjo sustoti ir C.Albersas ir T.Monteiro. Tuo tarpu 18 rate netikėtai viename iš posūkių išsikišo drenažo elementas, kurį pervažiavęs J.P.Montoya pažeidė padangą ir turėjo pasukti į techninio aptarnavimo zoną. Dėl šio pavojingo elemento trasoje į ją išvažiavo saugos automobilis. Visi pasuko į boksus, juose vėl apsilankė J.P.Montoya – šįkart pasipildyti kuro, nes to daryti keisdamas padangą pagal naująsias taisykles to daryti negalėjo. Kolumbietis dėl šių nesklandumų nusirito į 14 vietą. Po chaotiškų sustojimų boksuose lyderio poziciją išlaikė F.Alonso, už jo sekė G.Fisichella, K.Raikkonenas, R.Barrichello, R.Schumacheris, M.Webberis, J.Buttonas, D.Coulthardas, Felipe Massa („Sauber“), M.Schumacheris (dar nesustojęs). Pastarojo apgailėtinos lenktynės labai gretai baigėsi – dar važiuojant už saugos automobilio, septyniskart „Formulės-1“ čempionas sugebėjo... apsisukti ir išlėkti už trasos ribų.
23 rate iš trasos pasitraukė saugos automobilis. Ratu vėliau į boksus pasuko J.P.Montoya – šįkart jis nuvažiavo tiesiai į garažą. „Renault“ komanda lengviau atsikvėpė – iš jos Konstruktorių taurę „McLaren“ ekipai atimti galėtų padėti tik stebuklas.
29 rate – dar vienas incidentas. Milžinišką avariją patyrė Narainas Karthikeyanas („Jordan“), važiuojant dideliu greičiu įsirėžęs į apsauginius barjerus. Iš indo bolido liko tik nuolaužų krūva, o į trasą vėl sugrįžo saugos automobilis. Visi ir vėl pasuko į techninio aptarnavimo zoną. Pirmasis joje apsilankė F.Alonso, o už jo važiavęs G.Fisichella ėmėsi FIA uždraustų veiksmų – važiuodamas lėčiau prilaikė už savęs K.Raikkoneną. Vis dėlto, sustojimo boksuose metu Kimiui pavyko aplenkti Giancarlo. Po šių sustojimų toliau pirmavo F.Alonso, R.Schumacheris, F.Massa, Christianas Klienas („Red Bull“), K.Raikkonenas, G.Fisichella, R.Barrichello, T.Sato, M.Webberis, T.Monteiro ir kiti. Visi jie, išskyrūs R.Schumacherį, F.Massa ir C.Klieną, jau buvo sustoję du kartus.
Iš trasos pašalinus N.Karthikeyano bolidą, į boksus sugrįžo saugos automobilis – lenktynės buvo atnaujintos. Deja, jos beveik iškart baigėsi T.Sato – sugedo japono BAR bolidas.
Tolesnėje lenktynių fazėje didesnių pokyčių lyderių tarpe neįvyko. Vis dėlto, likus 6 ratams iki finišo už tyčinį lėtą važiavimą prieš antrąjį sustojimą boksuose teisėjai skyrė baudą G.Fisichellai – italas turėjo pravažiuoti pro techninio aptarnavimo zoną. Dėl to „Renault“ pilotas prarado tik vieną poziciją – iš trečiosios nukrito į ketvirtąją, užleisdamas vietą R.Schumacheriui.
Lenktynės tokia rikiuote ir baigėsi: F.Alonso nugalėjo, o G.Fisichella finišavo 4-as. „Renault“ tapo Konstruktorių taurės laimėtoja!


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140