Klausimai???

Jūs esate čia:
2004 Gegužės 20 d. 13:21

Andrejus>Nezinau kaip ten su skaiciais,bet kad alyva kuriama specialiai kiekvienam etapui tai faktas.Nuo trasos konfiguracijos labai priklauso klampumas,bei terminis atsparumas.
Leiliau>O gal dvitakciai nuo keturtakciu skiriasi taktais,a...?:)

2004 Gegužės 20 d. 15:21

Ir vis tiek nesuprantu kodel naudojama mineraline alyva?Jug sintetine ja lenkia pagal visus parametrus,temperaturos kitimus ir t.t.Kuom mineraline pranasesne?
Vytia> speciali alyva kiekvienam etapui nekuriama,o paprasciausiai yra ivairus priedai su kuriais ir pakeiciamos jos savybes.
Leila>pradejai neblogai o baigei ,kaip visada:)

2004 Gegužės 21 d. 11:40

zmogus>Teisingai,alyvos baze ta pati,keiciami priedai.Beje,jei neklystu baze sintetine.

2004 Gegužės 21 d. 12:54

Vytia tu neteisus >> Ferrari si etapa naudos tokia pacia alyva kaip ir Ispanijoj ir bendzas bus naudojamas tas pats. Va cia info is Shell puslapio.

Fuel

It will be interesting to see if the new pit lane complex affects pit stop strategy in Monte Carlo. Most of the changes have been behind the garages, but a wider, less crowded pit lane may offer the teams an opportunity for faster pit stops and therefore a more adventurous strategy.


If the current trend of short-filling, in return for a high grid position continues, expect some teams to run light on Saturday and pit perhaps as early as lap 13 on Sunday.


For the past two races, Ferrari has made good use of the low-density (light weight) Shell fuel to stay out on track longer than the opposition with both drivers. This strategy worked for Ferrari in Imola and in Barcelona.


Shell and Ferrari will continue to use the highly successful Shell V-Power F1ULG58 fuel in Monaco.


The circuit does not necessarily warrant a bespoke blend of fuel because of the high rev ranges used that alter the fuel consumption properties of the cars and because of the unique nature of the track. Instead, Shell has chosen to concentrate on gearbox oil in Monaco.



Oils

With the highest amount of gear changes than any other race, and the higher than average rev pattern of the engine (as they accelerate from low to high speeds very regularly), the gearbox is an area of particular interest this weekend.


Gearbox temperatures will be slightly higher than usual and Ferrari will be paying close attention to the condition of the gearbox at every opportunity.


Using Shell’s X-Ray spectroscopy process, Ferrari will have an accurate report of the condition of the gearbox. By X-Raying the Shell Spirax oil from the gearbox after each run, the presence and level of each metal in the sample gives the Shell team an on the spot gearbox health check.


Ferrari will continue using Shell Helix F1SL785 for the engine and Shell Spirax F1L5361 for the gearbox in Monaco.

2004 Gegužės 21 d. 12:55

Jo Leila >>> pradejo tai gerai, nu bet pabaiga atrodo biski nusigrybauta

2004 Gegužės 21 d. 13:59

Kad jau uzejo kalbo apie tepalus,gal kas zino kokios komandos su kokiaia vaziuoja?Kiek zinau Ferrari su Shell,McLaren su Mobil,BMW su Castrol....o toliau????

2004 Gegužės 21 d. 14:16

Renault su ELF....

2004 Gegužės 21 d. 14:22

Andrejus>Nezinau del info is Shell puslapio,ir kokiam kontingentui jis skirtas,bet praeitu ar uzpraitu metu Formula 1 zurnale buvo labai didelis straipsnis apie tu paciu Shell tepalu gamyba bei pritaikyma lenktynems.Jei netingesiu pasirausiu savo makulaturoj,ir pabandysiu apibendrintai parasyti apie ju "miksturu" kurima.Senokai skaiciau,bet procesas ten labai idomus;)

2004 Gegužės 21 d. 14:24

Dar trumpai dėl variklio taktų: praleidžiant smulkmenas, iš dvitakčio tos pačios kubatūros eina išspausti maždaug dvigubai, nei iš keturtakčio, nes dvitakčiame "naudingas" vienas ciklas iš dviejų, keturtakčiame- tik vienas iš keturių. Tad esant vienodam litražui keturtaktis neturi jokių vilčių prieš dvitaktį.
Tad pvz. Moto GP įvedus keturtakčius jiems ir buvo nustatyta dvigubai didesnė leistina kubatūra nei dvitakčiams, kad ir tie, ir tie pasiektų maždaug vienodą galią. Dvitakčiai dėl mažesnės kubatūros turėjo svorio pranašumą, o keturtakčiai dėl variklio įpatybių- didesnį lankstumą platesnėje apsūkų zonoje bei lengvesnį variklio reguliavimą (platesnė optimali zona). Dėl šių pranašumų keturtakčiai ir išstūmė dvitakčius, bet neužmirškit, kad jų kūbatūra dvigubai didesnė.
Apskritai dvitakčiai varikliai vis dar naudojami daugiausiai tik mažos kūbatūros motocikluose, kur iš mažos kūbatūros reik išspausti daug arklių. Šiaip dvitakčiai yra daug lepesni oro sąlygoms, reguliavimo tikslumams, su jais daugiau "žaidimo" siekiant išgauti gerą rezultatą, tad šiuolaikiniuose automobiliuose jie būtų visiškai neracionalus sprendimas, o kadangi automobilių sportas tampriai susijęs su automobilių pramone, tai ir sporte atsisakyta dvitakčių.
Šiaip apie dvitakčių ir keturtakčių variklių privalumus ir trūkumus labai gerai gali papasakoti bet kuris senas motociklistas, tarybinius IZ ar Jawa iškeitęs į keturtakčius motociklus :)

2004 Gegužės 21 d. 16:34

Teisutis> Jo Jawa ziauriai dumydavo:D:D , nes dvitakciui alyva pilama i benzina.....

2005 Balandžio 07 d. 18:59

:)

2009 Balandžio 16 d. 15:30

Sveiki. Noreciau jusu pagalbos. Darau powerpoint darba apie formula1. I tai ieina ir bolidas, ir trasos, ir komandos, ir taisykles. Gal kas galetumet numesti kokiu linku(gerai butu kad lietuvisku), kuriuose rasciau vienokios ar kitokios info? Gal dar galite ka pasiulyti, ka galeciau itraukti i savo darba?

2009 Balandžio 16 d. 16:08

http://lt.wikipedia.org/wiki/F1 tekste daugybe nuorodu, tai uztektu ir knygai prirasyt :D

2009 Balandžio 21 d. 14:37

gladiator nuo F1 istorijos pradek kada atsirado,kilimai kritimai,garsiausi pilotai trumpai apie kiekviena.Kaip F1 tobulejo.sicia archyve pakankamai medziagos yra.

2009 Balandžio 30 d. 20:05

Sveiki, negaunu f-1 naujienų laiškų. Ar čia klaida yra ar tiesiog jau nebesiųsite?

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983